Ik heb er maanden tussen gezeten, dan kom je een Uc en Viro tegen, en die spreken veel behalve Haagsquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ooit had ik een Haagse vriendin, ik kan het nog soort van vertalen, soort van
It's a small world after allquote:
Je kn ook te ver gaan.....quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oops I Did it again clip van Britney Spears heeft ook ruimte thema
Kan ik niet hendlâh toch?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Raar volk wel, eet alleen maar broodjes met ehh en uhh.
Ja, snap ikquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef AF_ het volgende:
Ik dank Fokker en Uccie voor de muziek aangezien mijn vrienden zo vroeg in bed liggen. Maar nu ben ik wel weg
Krijg je dan een implosie?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef Samzz het volgende:
Hoe klein ben je dan, Uccie? Kleiner dan ik ben kan haast niet.
I believe I can fly -> songthema space jamquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oops I Did it again clip van Britney Spears heeft ook ruimte thema
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef AF_ het volgende:
Ik dank Fokker en Uccie voor de muziek aangezien mijn vrienden zo vroeg in bed liggen. Maar nu ben ik wel weg
Ik denk het. Ligt eraan hoe klein Uccie isquote:
Dan mag het het toch?quote:
1.60mquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef Samzz het volgende:
Hoe klein ben je dan, Uccie? Kleiner dan ik ben kan haast niet.
Ik moet nog even bedenken hoe John Denver een space thema kan hebben, maar dat horen jullie nog wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef AF_ het volgende:
[..]
I believe I can fly -> songthema space jam
Dan ben je langer dan m'n moeder. Een centimeter, maar toch.quote:
Mijn nekharen staan overeind en ik twitch een beetje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
De penis en ballen van de man zaten tussen twee houten 'tegels' geklemd en waren dus enorm volgelopen met bloed, maar ook paarsig en zo. En de vrouw liep op naaldhakken over die 'tegels' heen en weer, over hem heen, dus. Daarna ging ze met haar schoenen zijn penis en ballen 'strelen', op gegeven moment zette ze haar voet op zijn penis en opeens ging de hak er dwars doorheen. Bloedbad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |