Nou sorry hoor, iets met prioriteiten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, we weten dat jij niet erg openminded bent
Jij hebt mijn beelden nuquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is vast komisch.
Scream van Michael Jackson, want in space no one can hear you screamquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik zoek nummers waar ik goed op space
De stootkussens of de naaldhak? Dat laatste is best wel kut.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Creep heeft er eentje op zijn voet gehad, met koffie bijna over hem heen.
Klinkt verrekte pijnlijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
De stootkussens of de naaldhak? Dat laatste is best wel kut.
Ik heb ooit eens een penis doorboord zien worden door een naaldhak. Dat was echt fascinerend.
Ik hoop wel dat de bonkjes en sliertjes van m'n hakken af gaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt mijn beelden nu
Sorry, echt hardop lachen nu
Ja, dat zal het vast zijn geweest. Nu was het hele filmpje al te bizar voor woorden, hoor. Maar dat was wel het toppunt.quote:
Daar zorgen we voor, schoenen moeten awesome zijn, zonder bonkjes en sliertenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat de bonkjes en sliertjes van m'n hakken af gaan.
Oh, die heb ik even gemist, maar mijn facebookvrienden houden het meestal binnenskamers als ze kinky dingen doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een penis doorboord zien worden door een naaldhak. Dat was echt fascinerend.
Naaldhakquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook echt járen geleden. Hij stond op efuckt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, die heb ik even gemist, maar mijn facebookvrienden houden het meestal binnenskamers als ze kinky dingen doen.
Herinner je me hier nog even aan danquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:44 schreef FritsFlits het volgende:
Space thema; Also sprach Zarathustra
Met genoegenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Herinner je me hier nog even aan dan
Uccie heeft de lengte van een pixel?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit zo klein speciaal voor Uccie?
Weet je wel, weet je nietquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las dit zo:
Gloeiendâh godvâh intâhne lag er ui'!
Bijnaquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las dit zo:
Als ze op haar tenen staatquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uccie heeft de lengte van een pixel?
Ja.quote:
Nee, Uccie is zo speciaal dat ik kleinkunst post voor haar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit zo klein speciaal voor Uccie?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze op haar tenen staat
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las dit zo:
Ze schijnt zichtbaar te zijn op een Retina schermquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze op haar tenen staat
Uhm? Auw?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
De penis en ballen van de man zat tussen twee houten 'tegels' geklemd en waren dus enorm volgelopen met bloed, maar ook paarsig en zo. En de vrouw liep op naaldhakken over die 'tegels' heen en weer, over hem heen, dus. Daarna ging ze met haar schoenen zijn penis en ballen 'strelen', op gegeven moment zette ze haar voet op zijn penis en opeens ging de hak er dwars doorheen. Bloedbad.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee, Uccie is zo speciaal dat ik kleinkunst post voor haar.
HALLOOO IK BEN ERBIJquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze schijnt zichtbaar te zijn op een Retina scherm
Raar volk wel, eet alleen maar broodjes met ehh en uhh.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ooit had ik een Haagse vriendin, ik kan het nog soort van vertalen, soort van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |