het station van Breda is mooi gewordenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Woont die gast in Drente?
Best wel een grote bek voor een boertje
Arnhem gaat ook de goede kant opquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het station van Breda is mooi geworden
Genieten .. Ik zal er denk ik nooit meer uitstappen...quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het perron ligt er al en zal er ook blijven liggen, maar het stationsgebouw en alles wat daar omheen ligt gaat tegen de grond en daar komt een nieuw gebouw waarmee Assen ook de 21-ste eeuw in kan. Zo schattig.
Geboren en getogen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:33 schreef APK het volgende:
Woont die gast in Drente?
Best wel een grote bek voor een boertje
Geen idee... Ik cross niet meer zoveel door de stad .... Maar AT5.nl of amsterdam.nl kan je meer info gevenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef sacha het volgende:
is de hoofdstad nog steeds een bouwput qua metro?
Vanmiddag lagen mijn roots nog in Schiedam. Nu nog steeds.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
Vanmiddag toog je nog uit Schiedam/Rotterdam
Ok dus je pa kwam er vandaan ..quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanmiddag lagen mijn roots nog in Schiedam. Nu nog steeds.
Ik ken A'dam niet anders als bouwput.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef sacha het volgende:
is de hoofdstad nog steeds een bouwput qua metro?
Beide ouders zelfs. Mijn moeder was hoogzwanger toen ze verhuisden.quote:
BB die had ze niet zo maar zoquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beide ouders zelfs. Mijn moeder was hoogzwanger toen ze verhuisden.
Ow ja, ben verwekt in St. Tropez mocht je dat ook nog willen weten.
Ja het blijft elke dag weer uitkijkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ken A'dam niet anders als bouwput.
ik tracht te smal talken en dan moet ik maar googlen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Ik cross niet meer zoveel door de stad .... Maar AT5.nl of amsterdam.nl kan je meer info geven
OK dan ... Amsterdam is en blijft altijd een bouwput ...quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ik tracht te smal talken en dan moet ik maar googlen?
Turfquote:
Mijn vader heeft tot 1941 in Indonesie gewoond.quote:
OK dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft tot 1941 in Indonesie gewoond.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ndi%C3%AB_door_Japan
en die maken selfiesquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
....daar zit een aap in de koffer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |