Oh, absoluut, ik ben geen fan van de Maasdelta en omgeving.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het was deze keer geeneens stokend bedoelt.(uitzondering he...laat dat duidelijk zijn.
)
Mijn roots liggen in Schiedam (Rotterdam dus, alhoewel de dochter van Deisyy het daar niet mee eens is), maar mijn afkeer van alles wat met Amsterdam te maken heeft is al zeker een jaartje of 25 verdwenen. Uit jouw postings heb ik nog wel eens het idee dat er soms nog wel wat knaagt als het over 010 gaat.
of koffiegeld!quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:02 schreef APK het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk reiskostenvergoeding uitbetaald als je op vakantie bent?
En BHV- en Internetvergoedingquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
of koffiegeld!
*checkt contract Postbode*
Die leut overal gratis, dag in dag uit ...quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
of koffiegeld!
*checkt contract Postbode*
Ah de aap komt uit de mouw ,, 13e maandquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
En BHV- en Internetvergoeding
Ik wil dat eigenlijk ook over mijn 13e maand uitbetaald krijgen
Neuh, maar het is toch raar dat je een vergoeding krijgt voor iets dat je niet doet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:06 schreef chufi het volgende:
Dat is standaard als je het ontvangt ... Wil je minder ?
Ja, ook zoiets raars, maar ik vind het prima hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah de aap komt uit de mouw ,, 13e maand
Maar als je een maand/jaar abo hebt bij de NS betaal je ook niet minder als je een dag niet reist...quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar het is toch raar dat je een vergoeding krijgt voor iets dat je niet doet?
Okay, ik reis wel op vakantie, maar niet voor de werkgever
Dat komt omdat de trein blijft rijden als je een dagje overslaatquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:11 schreef chufi het volgende:
Maar als je een maand/jaar abo hebt bij de NS betaal je ook niet minder als je een dag niet reist...
Net als je een hoog eigen risico neemt en nooit naar de tandarts gaat dan krijg je meer zorgtoeslag dan de premie waard is...quote:Neuh, maar het is toch raar dat je een vergoeding krijgt voor iets dat je niet doet?
Staat je werk stil als zij weer eens een maand naar de andere kant gaat chillen ...quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dat komt omdat de trein blijft rijden als je een dagje overslaat
Sinds wanneer zitten er 13 maanden in een jaar?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar het is toch raar dat je een vergoeding krijgt voor iets dat je niet doet?
Om achterstallig werk in te halen na mijn vakantie maak ik niet meer kilometers om op mijn werk te komen bij terugkomst.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat je werk stil als zij weer eens een maand naar de andere kant gaat chillen ...
Sinds ik daar werk, als ZZP'er deed ik nooit een 8% opslag op mijn facturenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:19 schreef sig000 het volgende:
Sinds wanneer zitten er 13 maanden in een jaar?
das die maand dat je jezelf een kerstpakket cadeau doet als eigen baasquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zitten er 13 maanden in een jaar?
Bij ons hebben ze weer een megalomane bui en besloten dat er een nieuw station moet komen, wat meer "stedelijke uitstraling" moet hebben.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:12 schreef APK het volgende:
Dat komt omdat de trein blijft rijden als je een dagje overslaat
Anders is de bankrekening te vol.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:23 schreef sacha het volgende:
[..]
das die maand dat je jezelf een kerstpakket cadeau doet als eigen baas
Assen station 1 perron .. Laat me niet lachen ... Vaak geweest ... Met die doorgaande intercity naar Grunn gaat dat niet werken... Het ligt er toch al .. ?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze weer een megalomane bui en besloten dat er een nieuw station moet komen, wat meer "stedelijke uitstraling" moet hebben.Dat zal vast een hoop extra bezoekers trekken.
Met letterlijk maar 1 perron.
Het perron ligt er al en zal er ook blijven liggen, maar het stationsgebouw en alles wat daar omheen ligt gaat tegen de grond en daar komt een nieuw gebouw waarmee Assen ook de 21-ste eeuw in kan. Zo schattig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
Assen station 1 perron .. Laat e niet lachen ... Vaak geweest ... <et die doorgaande intercity naar Grunn gaat dat niet werken... Het ligt er toch al .. ?
Woont die gast in Drente?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Assen station 1 perron .. Laat me niet lachen ... Vaak geweest ... Met die doorgaande intercity naar Grunn gaat dat niet werken... Het ligt er toch al .. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |