heb ik toch??quote:
na mijn weten wel... ze vind ht alleen enorm jammerquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:41 schreef Scootermuisje het volgende:
Lekker begripvol van d'r. Is ze verder ok?
gaan we ook doen... maar ik loop op krukken.. zojuist gekeken en het geld is inmiddels terug... word denk ik bios en uit eten en lol maken... ze komt over een halfuur en stel voor om in maart te gaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:44 schreef Elvi het volgende:
Waarom komt ze dan dat weekje niet bij jou om je te entertainen nu je enkel in het gips ligt? Je kan dan toch nog steeds samen filmpjes kijken, eten, en meer. Alles behalve mountainbiken dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door NotYou op 28-11-2014 22:12:58 ]Je suis Charlie Sheen
We cancellen het niet.. we schuiven het op..quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:48 schreef blondetrien het volgende:
Als ze het echt graag wil kan ze toch zelf gaan? Niet hetzelfde, snap ik, maar wel het enige alternatief buiten cancellen lijkt me.
Zal het aan haar voorleggen hahaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:00 schreef Basp1 het volgende:
Zet een flinke TV met wat mtbparcousen erop aan voor de hometrainer, zet je vriendin op die hometrainer en gooi zo nu en dan wat modder tegen haar aan, je zou ook nog wat struiken kunnen gebruiken om het nog realistischer te maken.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:07 schreef NotYou het volgende:
Gewoon zo'n fietskar waarin een bepaald slag ouder kinderen vervoert, achter haar mountainbike schroeven en erin gaan zitten.
goed idee.. alleen denk ik er met mijn 95 kilo er doorheen te zakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FREE BEVERTON
Je kan toch gewoon een weekendje luieren in het hotel/het huisje wat jullie geboekt hebben?quote:
dat ze het jammer vind is na 1 of 2 of 3 keer ook wel duidelijk.. maar als ze haast net doet alsof jij het expres doet gaat het veel te verquote:
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:37 schreef Mountainbiker4life het volgende:
Ik heb al tig keer gezegd dat we in juni 3 weken gaan maar ze heeft het er erg moeilijk mee dat ons weekje naar de klote is.
Neem een leuke videoboodschap op en upload hem op youtube.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:37 schreef Mountainbiker4life het volgende:
Hoe moet ik haar duidelijk maken dat ik nu niet KAN mtb-en en dat we het op kunnen schuiven??
TS heeft zijn poot in het gips, als ze dat niet kan behappen dan spoort ze in mijn ogen niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:27 schreef Lienekien het volgende:
Wat is nou precies haar/ jouw probleem? Ze is teleurgesteld. Ja, mag ze?
Wat betekent dat dan, dat ze dat niet kan behappen? Weet jij wat TS daarmee bedoelt? Flipt ze en smijt ze dingen door de kamer, of is ze gewoon teleurgesteld en geeft ze daar uiting aan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
TS heeft zijn poot in het gips, als ze dat niet kan behappen dan spoort ze in mijn ogen niet.
Ik haal uit de OP dat hij ondanks dat het al tig keer ter sprake is gekomen haar nog steeds niet duidelijk is dat TS door een botbreuk niet op een mountainbike weekend kan gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat betekent dat dan, dat ze dat niet kan behappen? Weet jij wat TS daarmee bedoelt? Flipt ze en smijt ze dingen door de kamer, of is ze gewoon teleurgesteld en geeft ze daar uiting aan?
En ik heb wel eens vaker topics van TS gelezen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik haal uit de OP dat hij ondanks dat het al tig keer ter sprake is gekomen haar nog steeds niet duidelijk is dat TS door een botbreuk niet op een mountainbike weekend kan gaan.
Ik daarentegen heb zo snel geen idee van zijn posting verleden, toch even een kijkje nemen of er wat bekends tussen zit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ik heb wel eens vaker topics van TS gelezen.
inmiddels vandaag 4 keer... de emmer stroomt bijna overquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:06 schreef PussySlayer het volgende:
met haar neus op je gips drukken? als ze dan nog niet snapt dat je daar niet mee kan fietsen dan
[..]
dat ze het jammer vind is na 1 of 2 of 3 keer ook wel duidelijk.. maar als ze haast net doet alsof jij het expres doet gaat het veel te ver
tis gewoon ff niet anders
22.. ik trek me dat ook niet aan maar het begint me te iriterenquote:Op zaterdag 29 november 2014 08:41 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Laat d'r maar zeuren joh, je moet je niet altijd wat aantrekken van het gemekker van een vrouw (met alle respect voor vrouwen, overigens).
chagarijnig in de rondte lopen en zoquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat betekent dat dan, dat ze dat niet kan behappen? Weet jij wat TS daarmee bedoelt? Flipt ze en smijt ze dingen door de kamer, of is ze gewoon teleurgesteld en geeft ze daar uiting aan?
wow man, ze zal vast wel tof zijn enzo maar er zit wel een vleugje autisme bij denk ik want als ik dat zo lees kan ze er gewoon echt niet mee omgaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:50 schreef Mountainbiker4life het volgende:
[..]
inmiddels vandaag 4 keer... de emmer stroomt bijna over
[..]
22.. ik trek me dat ook niet aan maar het begint me te iriteren
[..]
chagarijnig in de rondte lopen en zo
Idd.. en het meest klote is nog dat dit al mijn 7e ongeluk met de mtb is met letsel als gevolgquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik haal uit de OP dat hij ondanks dat het al tig keer ter sprake is gekomen haar nog steeds niet duidelijk is dat TS door een botbreuk niet op een mountainbike weekend kan gaan.
Coolquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ik heb wel eens vaker topics van TS gelezen.
ja juist, dit is precies hoe dit topic aanvoelt iddquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:55 schreef Ireyon het volgende:
Jezus TS wat onbezonnen van je.. waarom breek je in hemelsnaam je enkel wanneer jullie een weekje weg hebben gepland? Als je echt om haar gaf, had je gewacht tot ná jullie vakantie met het breken van je enkel.
Dan doe je zelf toch echt iets fout met het fietsen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:52 schreef Mountainbiker4life het volgende:
[..]
Idd.. en het meest klote is nog dat dit al mijn 7e ongeluk met de mtb is met letsel als gevolg
ik ga vaak te ver.. wat voor letsel had jij dan als ik vragen mag??quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dan doe je zelf toch echt iets fout met het fietsen.
In 15 jaar fanatiek mountainbiken (meerdere keren per week) heb ik maar 1x echt letsel gehad.
Af en toe kan er wat gebeuren, 7x (zo oud ben je volgens mij ook weer niet) dan rijd je niet naar kunnen.
zeker niet.. verder heeft ze na mijn weten niks..quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:17 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heeft ze soms een of andere stoornis ofzo?
Natuurlijk is het jammer, maar je zal niet voor de lol je enkel gebroken hebben of om haar te treiteren.
Uit een bocht gevlogen daar een stukje asfalt aan de zijkant wat wegbrak, mijn voet kreeg wel grip op de weg, en terwijl ik doorgleed bleef mijn voet aan de grond hangen en knikte mijn been zijwaarts in een hoek van 90 graden. Kniebanden waren toen deels losgescheurd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef Mountainbiker4life het volgende:
[..]
ik ga vaak te ver.. wat voor letsel had jij dan als ik vragen mag??
[..]
zeker niet.. verder heeft ze na mijn weten niks..
Dan gaat ze toch lekker thuis chagrijnig zitten zijn. Heb jij er geen last van.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:50 schreef Mountainbiker4life het volgende:
[..]
inmiddels vandaag 4 keer... de emmer stroomt bijna over
[..]
22.. ik trek me dat ook niet aan maar het begint me te iriteren
[..]
chagarijnig in de rondte lopen en zo
Precies, de beste volwassen reactie tot nu toe.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch lekker thuis chagrijnig zitten zijn. Heb jij er geen last van.
auw.. pijnlijk..quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Uit een bocht gevlogen daar een stukje asfalt aan de zijkant wat wegbrak, mijn voet kreeg wel grip op de weg, en terwijl ik doorgleed bleef mijn voet aan de grond hangen en knikte mijn been zijwaarts in een hoek van 90 graden. Kniebanden waren toen deels losgescheurd.
Serieus?quote:Op zondag 30 november 2014 17:56 schreef Mountainbiker4life het volgende:
[..]
auw.. pijnlijk..
en relatie is verbroken
Ik denk dat dit het beste is. Sterkte.quote:Op zondag 30 november 2014 17:56 schreef Mountainbiker4life het volgende:
[..]
auw.. pijnlijk..
en relatie is verbroken
Ja.. ze kan totaal geen rekening met me houden... moet mee de stad in en als ik last van mijn enkel krijg moet ik me maar sterk houden (haar woorden) heb gezegd dan rot je maar op..quote:
Nou, daar mis je dan weinig aan.quote:Op zondag 30 november 2014 17:59 schreef Mountainbiker4life het volgende:
[..]
Ja.. ze kan totaal geen rekening met me houden... moet mee de stad in en als ik last van mijn enkel krijg moet ik me maar sterk houden (haar woorden) heb gezegd dan rot je maar op..
Is ook het beste.. mijn broertje komt hier 2 weken en zorgt voor me (hij wou dat per se)quote:Op zondag 30 november 2014 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het beste is. Sterkte.
Nog echt ookquote:Op zondag 30 november 2014 18:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, daar mis je dan weinig aan.
Woonde je broertje niet bij je? Die ging toch met zijn vrienden in je huis zitten blowen?quote:Op zondag 30 november 2014 18:00 schreef Mountainbiker4life het volgende:
[..]
Is ook het beste.. mijn broertje komt hier 2 weken en zorgt voor me (hij wou dat per se)
Nee zijn pleegouders zijn uit elkaar.. dus toen moesten de pleegkinderen (mijn broertje en zijn pleegzusjes) ergens anders heen) inmiddels probeert hij te stoppen met blowen wat hem goed afgaat. vertelde zijn pleegvader.quote:Op zondag 30 november 2014 18:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Woonde je broertje niet bij je? Die ging toch met zijn vrienden in je huis zitten blowen?
Dat ging makkelijk! Was ze zo belabberd in bed?quote:Op zondag 30 november 2014 17:59 schreef Mountainbiker4life het volgende:
[..]
Ja.. ze kan totaal geen rekening met me houden... moet mee de stad in en als ik last van mijn enkel krijg moet ik me maar sterk houden (haar woorden) heb gezegd dan rot je maar op..
Als er alleen maar ergernis is dan maakt dat dingen een stuk gemakkelijker.quote:Op zondag 30 november 2014 18:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat ging makkelijk! Was ze zo belabberd in bed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |