Het hóeft niet aan jezelf te liggen hé. Ook mensen met relatie-ervaring lopen blauwtjes wat dat betreft. Het kan ook gewoon zijn dat iemand dat uiteindelijk niet in je ziet of niet voldoende voelt. Dat is niet zozeer altijd iets tastbaars. Heb je letterlijk te horen gekregen dat het daaraan lag? Misschien moet je het proberen wat minder in mijlpalen te zien, zoals ouders ontmoeten. Er zijn mensen die doen dat met ieder liefje en mensen die dat niet zo snel doen. Je kunt er eigenlijk geen enkele conclusie uit trekken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:17 schreef Zemon het volgende:
Weet niet of het hier formeel thuishoort, maar goed.
Ik ben nu 32 en heb tot voor kort in hetzelfde schuitje als de andere posters hier gezeten. Ik was op dat vlak dan ook erg onzeker. Dat was ik ook op andere sociale vlakken, maar om de één of andere reden is dat sterk verminderd, terwijl ik er niet bewust aan heb gewerkt of iets dergelijks. Ik heb een erg goede baan met veel verantwoordelijkheden en sociale contacten, waarin ik goed functioneer en ik denk dat ik op die manier langzaam daaruit ben gegroeid.
Dat heeft ook tot gevolg dat vrouwen ineens meer aandacht gaan besteden. Niet dat ik ze meteen van me af moet slaan, maar er zijn er toch een aantal met interesse, vooral vanuit mijn werkomgeving (collega's, maar ook bij klanten).
Het probleem waar ik nu tegenaan loop is dat ik dus geen flauw benul heb van het hele relatiegebeuren. Om te beginnen uiteraard de seks, in het verlengde daarvan "samenzijn". Doordat ik me op andere vlakken nu zelfverzekerd profileer, lukt het hele traject tot en met het scoren prima, maar vervolgens wordt het niets.
In de afgelopen paar maanden heb ik zo iets aangevogeld met een vrouw die bij een klant werkt en met wie ik al tijden liep te flirten, maar zij zat in een relatie. Die ging uit, een keer of tien seks gehad, leuke dates en vervolgens bloedt het dood. Vervolgens via een datingsite een leuk meisje ontmoet, superleuke dates tot aan het voorstellen aan haar ouders aan toe en ineens geen enkel contact meer.
Dat maakt me zo mogelijk nóg onzekerder op dat vlak dan ik al was. Je krijgt de bevestiging dat het allemaal prima mogelijk is, maar op het eind werkt mijn onervarenheid blijkbaar zodanig door dat mensen toch snel afhaken. De vraag is alleen: hoe los je dat in godsnaam op?
O, dat eerste begrijp ik ook wel hoor. Qua die tweede situatie heb ik dat niet letterlijk te horen gekregen, maar gewoon nooit meer iets vernomen, ook niet na een paar berichtjes en een telefoontje van mijn kant.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:01 schreef eefje801 het volgende:
Het hóeft niet aan jezelf te liggen hé. Ook mensen met relatie-ervaring lopen blauwtjes wat dat betreft. Het kan ook gewoon zijn dat iemand dat uiteindelijk niet in je ziet of niet voldoende voelt. Dat is niet zozeer altijd iets tastbaars. Heb je letterlijk te horen gekregen dat het daaraan lag?
Misschien moet je het proberen wat minder in mijlpalen te zien, zoals ouders ontmoeten. Er zijn mensen die doen dat met ieder liefje en mensen die dat niet zo snel doen. Je kunt er eigenlijk geen enkele conclusie uit trekken.
Misschien een beetje flauw, maar heb je niet liever dat ze alles weten over je leuke karaktereigenschappen? Wat vond je zelf eigenlijk van haar, behalve het feit dat ze jou leuk leek te vinden? Dat soort dingen zou ik me eerder afvragen als ik jou was. Buiten dat het inderdaad raar is als iemand niets meer laat horen. Absoluut niet een reden om nou een negatieve gevolgtrekking over jezelf te maken, hoogstens blij zijn dat het niets serieus is geworden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:32 schreef Zemon het volgende:
[..]
O, dat eerste begrijp ik ook wel hoor. Qua die tweede situatie heb ik dat niet letterlijk te horen gekregen, maar gewoon nooit meer iets vernomen, ook niet na een paar berichtjes en een telefoontje van mijn kant.
Het ging mij ook niet zozeer om de mijlpaal "oe! ouders ontmoet! nu wordt het serieus!", maar wel de manier waarop: de hele familie (en aanhang) wist al wat ik voor werk doe, welke auto van mij is, dat ik twee weken geleden in Parijs was, welke hobby's ik heb, waar ik woon enzovoorts. Daar maak ik dan uit op dat zo'n meisje redelijk enthousiast aan het vertellen is geweest, en dan is het erg raar als het contact dan ineens volledig wordt verbroken zonder ook maar enig berichtje of telefoontje. De hele avond was namelijk verder ook leuk en we hadden zelfs de volgende ochtend, op haar initiatief, al wat gepland voor de Kerst en een paar andere data.
Dat kan allemaal natuurlijk ook best aan iets anders, of een samenspel daarmee, liggen - en in dit concrete geval is het ook gewoon wat onbeschoft van haar kant - maar juist die onduidelijkheid voedt die onzekerheid enigszins.
Waar?quote:Op donderdag 11 december 2014 08:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon de ontknapingservive doen, kost je wat duiten maar sta je niet na 5 minuten weer buiten
Geen idee,quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kan effe niet kijken omdat het nsfw is?
Is dat dan beter dan een normale prostituee?
Misschien moet ik dan maar eens gaan.quote:
En zoals ik al eerder zei, je weet hoe het is. Dus je wilt meer /langer etc.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar eens gaan.
Maar ik zit dan met het gevoel van ontmaagd te zijn door een prostituee.
Moeilijke keuze.
Als het je bevalt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
En zoals ik al eerder zei, je weet hoe het is. Dus je wilt meer /langer etc.
Laten we niet gek doen, 2x in de maand a 100,- en in een weekend misschien keer een trio?? 300??quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als het je bevalt.
Toch maar wachten dan anders is mijn geld op
Hopen dat ik een leuk meisje tegen kom.
500!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laten we niet gek doen, 2x in de maand a 100,- en in een weekend misschien keer een trio?? 300??
500 in de maand ben je zo kwijt.
Zou jij durven te bellen dan trouwens?
Sja als je toch geen vriendin hebt, waarom niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:05 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
500!![]()
Dat verdien ik niet per maand.
Een trio?
Ja bellen dat durf ik wel tijdje geleden gedaan voor iets anders.
En onthou, als je niet aan de vrouw (of man) komt, is het gewoon je keuzequote:Op dinsdag 16 december 2014 08:00 schreef Bomzor het volgende:
Iedereen verdient en krijgt een stukje geluk in zijn of haar leven. Op een gegeven moment vind je vanzelf een persoon waar je de rest van je leven/ een groot gedeelte van je leven mee kunt en wilt spenderen. Dat komt vanzelf, of je nu 28 of 38 bent. Een vriendin van mij heeft ook pas de 'liefde van haar leven' gevonden op 30-jarige leeftijd, dus het kan nog altijd. Je blijft alleen singel als je daar bewust voor kiest.
Geef het gewoon nog even tijd
Misschien even een half jaartje niet daten en op zoek gaan naar jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Nou ja kost geld en tsja waarom heb jij het nog niet gedaan dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja als je toch geen vriendin hebt, waarom niet.
Ik durf niet te bellen. En daarna weet je wat je mist. Dus wil je vaker. En dure business uiteraard. En ik wil nog ff wachten.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou ja kost geld en tsja waarom heb jij het nog niet gedaan dan?
quote:Op woensdag 17 december 2014 02:14 schreef Puntenjager het volgende:
Goed nieuws, mannen:
[..]
En onthou, als je niet aan de vrouw (of man) komt, is het gewoon je keuzeHet moet echt een feest zijn om met jou om te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
quote:Op woensdag 17 december 2014 02:14 schreef Puntenjager het volgende:
Goed nieuws, mannen:
[..]
En onthou, als je niet aan de vrouw (of man) komt, is het gewoon je keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vindt deze man vast heel fijn om te horen, dat zijn single zijn een keuze is. Dat is het immers voor iedereen!
Ik kom volgens mij in de mannelijke ongesteldheid ofzo, want wat kan ik hier toch verdrietig van worden. Zo sneu voor die manquote:Op woensdag 17 december 2014 09:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat vindt deze man vast heel fijn om te horen, dat zijn single zijn een keuze is. Dat is het immers voor iedereen!
Een vrouw?quote:Op woensdag 17 december 2014 07:52 schreef Gebruikersna het volgende:
Vrouw, bijna 24, zelfs nog nooit gezoend.
Ik heb puntige knieën, denk ik.
Waar denk je zelf dat het aan ligt?quote:Op woensdag 17 december 2014 07:52 schreef Gebruikersna het volgende:
Vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Waar denk je zelf dat het aan ligt?
Een vrouw wtfquote:Op woensdag 17 december 2014 07:52 schreef Gebruikersna het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dat prima kan.quote:
Ik kom weinig in contact met leeftijdsgenoten, op mijn werk zijn het allemaal (veel) ouderen en toen ik een paar maanden naar de sportschool ging hier, kwam ik ook niemand van mijn leeftijd tegen. In m'n eentje uitgaan, ben ik ook niet zo van.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Waar denk je zelf dat het aan ligt?
Aan 'eisen stellen' ben ik zelfs nog nooit toegekomen, dus dat is niet van toepassing.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat prima kan.Als je al niet zo heel knap bent (hoeft niet eens lelijk te zijn), onzekerheid uitstraalt, en ook nog redelijk hoge eisen hebt... Tja, dan kan ik me voorstellen dat 't niets wordt.
Het is hard en waarschijnlijk een heel contingent white knights en goedbedoelende vrouwelijke fokkers zal me aanvallen nu, maar uiterlijk is bij een vrouw wel redelijk cruciaal.quote:Op donderdag 18 december 2014 06:52 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Ik kom weinig in contact met leeftijdsgenoten, op mijn werk zijn het allemaal (veel) ouderen en toen ik een paar maanden naar de sportschool ging hier, kwam ik ook niemand van mijn leeftijd tegen. In m'n eentje uitgaan, ben ik ook niet zo van.
Interessante verenigingen/clubs zijn er eigenlijk niet in de buurt en ik heb ook niet heel veel geld om daaraan uit te geven.
En verder denk ik toch echt mijn puntige knieënOp fora/andere digitale kanalen heb ik soms wel leuke contacten, maar zodra ik een foto stuur wordt het contact steevast meteen verbroken. Zelf na maanden gezellig chatten elke dag.
Tja, helaas ben ik ook vrij verlegen in het begin (dat gaat vrij snel over, maar voor een eerste indruk is het dan al te laat) en niet erg zelfverzekerd in de buurt van potentieel man-materiaal. 9Ik kan ook bijzonder schaamteloos zijn als ik níet in de buurt ben van aantrekkelijk manvolk, ik maak mensen graag aan het lachen en neem mezelf niet echt serieus dan)quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het is hard en waarschijnlijk een heel contingent white knights en goedbedoelende vrouwelijke fokkers zal me aanvallen nu, maar uiterlijk is bij een vrouw wel redelijk cruciaal.
Echter met leuke kleding en verzorging kun je wel wat repareren. En vergeet openheid/spontaniteit en sexyness niet. Als je dan ook nog datgene doet wat 95% van de vrouwen niet doet, namelijk wèl zelf op een man afstappen, dan moet je een heel end kunnen komen
Goed dat je beter weet dan Gebruikersna wat haar mogelijkheden zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:52 schreef Geerd het volgende:
Aah joh, heb je en beetje tieten? Mooi zittten de broek leuke deco. Beetje opmaken misschien. En dan iets met je kont achter uit een wijntje ofzo bestellen.
Hoef niet eens zo ordinair als het nu klinkt en je hebt er 5 om je heen hangen.
Als ik een vrouw was en hetero had ik elke dag wel 10 pikken.
vrouwen kunnen ook gewoon aan elke man vragen goh zullen we ff?
Als wij dat doen zitten met bubba op cel
Hij heeft haar vast al een DM gestuurdquote:Op zaterdag 20 december 2014 07:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Goed dat je beter weet dan Gebruikersna wat haar mogelijkheden zijn.
Misschien moet je dan geen foto van je knieën meer sturen.quote:Op donderdag 18 december 2014 06:52 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
En verder denk ik toch echt mijn puntige knieënOp fora/andere digitale kanalen heb ik soms wel leuke contacten, maar zodra ik een foto stuur wordt het contact steevast meteen verbroken. Zelf na maanden gezellig chatten elke dag.
Zoals ik hier eerder schreef ben ik ook bezig met het maken van nieuwe contacten. Gaat best goed en binnenkort hoop ik een nieuwe baan te hebben waarbij ik nog meer sociale contacten ga krijgen. Maar ik heb zo hard het gevoel alsof ik steeds achter de feiten aan loop. Als ik het gezellig heb met mijn nieuwe sociale contacten dan komt er altijd weer een klap wanneer ik enorme groepen gasten met grieten zie die gaan stappen. Dat laatste heb ik namelijk twee keer in mijn leven gedaan en ik zie dat er ook echt niet meer van komen. En nu ik eindelijk een beetje de ballen heb om op vrouwen af te stappen kom ik gewoon niet in de juiste omgeving om dat te doen. Op youtube heb ik aardig wat filmpjes gezien over het zogenaamde "daygame" fenomeen dus volgens mij blijft er voor mij niet veel anders over om dat ook maar eens te gaan proberen. Daar ben ik totaal het type niet voor maar wat kan ik anders nog doen? Wat ik nu wil is heel snel resultaat zien want ik kan gewoon niet meer langer wachten anders kan ik net zo goed naar een inrichting gaan. Met resultaat bedoel ik geen seks maar gewoon aandacht krijgen van vrouwen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:17 schreef Zemon het volgende:
Weet niet of het hier formeel thuishoort, maar goed.
Ik ben nu 32 en heb tot voor kort in hetzelfde schuitje als de andere posters hier gezeten. Ik was op dat vlak dan ook erg onzeker. Dat was ik ook op andere sociale vlakken, maar om de één of andere reden is dat sterk verminderd, terwijl ik er niet bewust aan heb gewerkt of iets dergelijks. Ik heb een erg goede baan met veel verantwoordelijkheden en sociale contacten, waarin ik goed functioneer en ik denk dat ik op die manier langzaam daaruit ben gegroeid.
Mwa, mocht je uiteindelijk echt met iemand afspreken, moet diegene toch weten hoe je eruit ziet. Of het nu eerst via een foto is of pas bij de werkelijke ontmoeting, ik kan niet met een zak over m'n hoofd gaan zitten. En dan heb ik liever dat ik er vooraf achterkom dat ze me gelijk laten schieten dan dat ik een blauwtje loop op een date zelf.quote:Op zondag 21 december 2014 00:52 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien moet je dan geen foto van je knieën meer sturen.
Ghe, ik zit er precies zo in als Black-Adder. Zelf ben ik 28 en mijn beide jongere zusjes hebben een relatie. Mijn oudste zusje zelfs al een jaar of 12 met dezelfde jongen. En ik misgun ze dat oprecht niet. Ik ben niet jaloers op hen, maar vraag me wel af waarom het mij niet gegeven is dit op mijn leeftijd tenminste één keer te hebben meegemaakt. Maar bijv. mijn zwager is een oprecht toffe gast en koester geen enkele wrok jegens hem. Ze zijn gewoon een paar stappen verder in het leven en dat gevoel is wel pijnlijk, maar wel mijn tekortkoming/schuld, niet die van hun.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:22 schreef Flexvloer het volgende:
Ik zou willen dat ik zo`n zelfde instelling als jou had want als ik een stel zie zoenen ofzo denk ik doe dat lekker thuis.
Naar een inrichting omdat je geen aandacht krijgt? Fuk de wereld hoor. Als ze je niet moeten vecht je harder. Althans, tegen diegenen van wie ik geen kritiek accepteer of verinnerlijk. Dat is behoudens mijn directe familie en mijn baas (vanwege zijn geldjes) vrijwel iedereen. Soit, dat waren alle mensen met wie ik regelmatig socialize. Aardig zijn heeft mij 28 jaar verrekte weinig gebracht.quote:Op zondag 21 december 2014 03:20 schreef Flexvloer het volgende:
[..]
Zoals ik hier eerder schreef ben ik ook bezig met het maken van nieuwe contacten. Gaat best goed en binnenkort hoop ik een nieuwe baan te hebben waarbij ik nog meer sociale contacten ga krijgen. Maar ik heb zo hard het gevoel alsof ik steeds achter de feiten aan loop. Als ik het gezellig heb met mijn nieuwe sociale contacten dan komt er altijd weer een klap wanneer ik enorme groepen gasten met grieten zie die gaan stappen. Dat laatste heb ik namelijk twee keer in mijn leven gedaan en ik zie dat er ook echt niet meer van komen. En nu ik eindelijk een beetje de ballen heb om op vrouwen af te stappen kom ik gewoon niet in de juiste omgeving om dat te doen. Op youtube heb ik aardig wat filmpjes gezien over het zogenaamde "daygame" fenomeen dus volgens mij blijft er voor mij niet veel anders over om dat ook maar eens te gaan proberen. Daar ben ik totaal het type niet voor maar wat kan ik anders nog doen? Wat ik nu wil is heel snel resultaat zien want ik kan gewoon niet meer langer wachten anders kan ik net zo goed naar een inrichting gaan. Met resultaat bedoel ik geen seks maar gewoon aandacht krijgen van vrouwen.
Heel goed! Eindelijk iemand met een nuchtere blik. Het is natuurlijk heel makkelijk iedereen anders de schuld van je problemen te geven dan realistisch te zijn over je eigen tekortkomingen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:35 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Aan aardig zijn heb ik geen vrienden over gehouden. Alleen als ze iets van je willen weten ze je te vinden. Het "we are a man short-syndroom". Daar pas ik inmiddels stelselmatig voor. Je vraagt mij om een biertje te drinken omdat je mij aardig, prettig of entertainend gezelschap vindt. Niet omdat ik dan kan helpen de drank of de taxi te betalen. Fuk dat. Vrouwen? Ghe, ik heb niet eens vrienden, laat staan ladiefriends. Ik ben er wel klaar mee eigenlijk, om mij nog druk te maken. Was ik 20 geweest dan had ik het er misschien nog wel een keer op gewaagd. Maar ik weiger een defaitistische attitude aan te nemen. Ik manouvreer mij niet in een slachtofferrol (zoals Flexvloer of Hmmmmm een beetje doen), ik kies er al een paar jaar bewust voor. Mijn keuzes, mijn fouten, mijn tekortkomingen.
Hatseflats zo hoort dat, hier ook heerlijk man lekker werken uitslapen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:45 schreef hasjman het volgende:
[..]
Heel goed! Eindelijk iemand met een nuchtere blik. Het is natuurlijk heel makkelijk iedereen anders de schuld van je problemen te geven dan realistisch te zijn over je eigen tekortkomingen.
Maak mij ook al jaren niet meer druk om vrouwen. Kan natuurlijk wel heel zielig en passief gaan zitten klagen op een internet forum dat de wereld niet eerlijk is maar daar kom je ook nergens mee. Stop al die energie en moeite liever in jezelf in plaats van al dat gezeik en gejank.
Ik heb een leuke baan, genoeg hobbies en vermaak me prima zonder relatie.
Kan erger als iemand je vraagt wat doe je etc en dan aangeeft dat je weinig werk hebt en er vrijwel niets aan verdient.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hatseflats zo hoort dat, hier ook heerlijk man lekker werken uitslapen.
Alleen de timmerman kwam der laatst ook al mee, (gozer komt hier al een paar jaar over de vloer voor een klus hier en daar)
Heb jij nog niks? En deze week nog een collega, hadden het een beetje over ditjes en datjes, ohw 27?? Toen had ik mijn eerste dochter al.
Van de timmerman was gewoon belangstelling, maar van die "collega" net of je ineens minder bent
Hoe is het met je werk dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:18 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kan erger als iemand je vraagt wat doe je etc en dan aangeeft dat je weinig werk hebt en er vrijwel niets aan verdient.
In mijn ervaring krijg je dan geen vraag meer of je een vriendin hebt ofzo.
Dan zijn ze je meestal direct zat
Fuck die mensen. Serieus, fuck hun.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van de timmerman was gewoon belangstelling, maar van die "collega" net of je ineens minder bent
Jup idd, die vragen heb je meteen door, ook de gezichtsuitdrukking, en dan even wegkijken snip van een vingerquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef hasjman het volgende:
[..]
Fuck die mensen. Serieus, fuck hun.
Was ooit eens op een jubileum feest van mijn werkgever. Kom daar rond een uurtje of 8 aanzetten, biertje erbij en sta wat te ouwehoeren met wat collega's. Sta te praten met de vriendin van een goede collega, begint dat mens "oh ben je alleen gekomen". Ik zo "Yup, alleen". Komt ze met de opmerking:
"Oh wat knap dat je gewoon alleen durft te komen".
Ik stond daar serieus zo van. OK, WTF is dit ?Waarom zou je zo iets zeggen ? Is het nu al sociaal niet acceptabel om alleen op een feest te verschijnen ofzo ?
Lol, kon er eigenlijk wel om lachen. Dat van minder zijn dan een andere merk ik ook vaak hoor. Als mensen zulke vragen stellen is er vaak die denigrende toon of houding. Er is inderdaad een gigantisch verchil tussen gewoon belangstelling hebben of iemand minder laten voelen. Ach, zoals gezegd, fuck die mensen.
Zzp ik verkoop voornamelijk games op commissie basis, en doe zoekmachineoptimalisatie heb zo'n 10 uur werk per week.quote:
En die krantenwijken dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zzp ik verkoop voornamelijk games op commissie basis, en doe zoekmachineoptimalisatie heb zo'n 10 uur werk per week.
Verdien ongeveer 3-4 euro per uur over het jaar gezien als je de onbetaalde tijd meerekent.
Google updates heb je elk jaar weer een paar grote en kleine, en die brengen je inkomen van advertenties omlaag omdat je niet meer hoog in de ranking staat, minder bezoekers, minder advertentie inkomsten scheelt soms 90% of meer.
Ik doe voornamelijk zelf dus advertentie inkomsten innen wat weinig oplevert.
Als ik websites zou optimaliseren voor bedrijven zit ik met een ander probleem.
Kleine bedrijven willen nog minder betalen dan wat ik nu verdien, en grote bedrijven huren gespecialiseerde bedrijven in.
Nee snap ik, maar wel meer geld?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt werk wat ik leuk vind.
Ik weet niet of ze nog 19 jarigen willen als krantenbezorger.quote:
Hadden we het nog over maand terug ofzo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nog 19 jarigen willen als krantenbezorger.
Meer geld wel ja ik denk er nog eens over na heb ook een advertentie van postnl gezien dus dat kan ook.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef hasjman het volgende:
[..]
Was ooit eens op een jubileum feest van mijn werkgever. Kom daar rond een uurtje of 8 aanzetten, biertje erbij en sta wat te ouwehoeren met wat collega's. Sta te praten met de vriendin van een goede collega, begint dat mens "oh ben je alleen gekomen". Ik zo "Yup, alleen". Komt ze met de opmerking:
Ik stond daar serieus zo van. OK, WTF is dit ?Waarom zou je zo iets zeggen ? Is het nu al sociaal niet acceptabel om alleen op een feest te verschijnen ofzo ?
Lol, kon er eigenlijk wel om lachen. Dat van minder zijn dan een andere merk ik ook vaak hoor. Als mensen zulke vragen stellen is er vaak die denigrende toon of houding. Er is inderdaad een gigantisch verchil tussen gewoon belangstelling hebben of iemand minder laten voelen. Ach, zoals gezegd, fuck die mensen.
Lijkt me grappig om daar een zodanig antwoord op te geven zodat ze zich nog urenlang afvraagt of je nou sarcastisch was of niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup idd, die vragen heb je meteen door, ook de gezichtsuitdrukking, en dan even wegkijken snip van een vinger
Ja kan zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hadden we het nog over maand terug ofzo?
Kan zijn? Half Fok heeft je volgens mij al proberen te helpen.quote:
Ik ben 29 jaar en ben ingevallen voor mn broertje die 24 jaar is. Niemand die er een probleem in ziet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nog 19 jarigen willen als krantenbezorger.
Meer geld wel ja ik denk er nog eens over na heb ook een advertentie van postnl gezien dus dat kan ook.
Helemaal mee eens. Op een gegeven moment was ik ervan overtuigd dat mijn collega's mijn maagdelijkheid roken ofzo. Met suprises kreeg ik standaard kinky dingen terwijl de rest gewoon een mok kreeg ofzo puur om mijn reactie te peilen denk ik. Echt fuck hun.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef hasjman het volgende:
[..]
Kinky dingen?quote:Op zondag 28 december 2014 03:04 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Op een gegeven moment was ik ervan overtuigd dat mijn collega's mijn maagdelijkheid roken ofzo. Met suprises kreeg ik standaard kinky dingen terwijl de rest gewoon een mok kreeg ofzo puur om mijn reactie te peilen denk ik. Echt fuck hun.
Mensen worden nooit volwassen jongen. Voor de rest waren het wel fijne collega's alleen als het tijd was voor cadeautjes werden ze vervelend.quote:Op zondag 28 december 2014 04:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kinky dingen?
Wtf zijn dat voor collega's.
Nou ja als het lekker was.quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef Flexvloer het volgende:
Zelfde ervaring heb ik met collega`s. Ik had een teamleidster die soms van die rare grapjes maakte waarbij het wel leek alsof ze op me zat te geilen. Maar dat deed ze volgens mij bij elke kerel. Op een gegeven moment kreeg ik van haar vanuit het niets de vraag "jij hebt nog nooit een vriendin gehad hè?". Toen kon ik wel een beetje door de grond zakken vooral omdat zoiets het laatste is dat je wilt horen van een vrouw. Later had ik een andere teamleider die op een gegeven moment precies hetzelfde vroeg. Maar dat was wel grappig aangezien hij zelf zeer waarschijnlijk ook nog maagd was, toen we een keer samen waren maakte hij een opmerking in de zin van "het moet er toch een keer van komen voor ons allebei hè?. Volgens mij nam hij me vaak in de zeik als er andere collega`s bij waren maar gelukkig kon ik op dat soort momenten altijd goed tegengas geven. Verder was het een hele toffe kerel want hij betrok me ook juist vaak bij andere mensen en dan was het niet om me in de zeik te nemen.
Vandaag ben ik naar de hoeren geweest. Niet om ontmaagd te worden maar veel mensen hebben wel iets op seksueel gebied wat ze waarschijnlijk toch niet bij hun partner durven te doen. Voor mij is dat een voetfetish dus dat leek me wel wat om toch eens echt lichamelijk contact te hebben met een vrouw. Zoals ik al had verwacht vond ik het lekker maar verder ook echt niet bijzonder ofzo. Volgens mij is dat met seks precies hetzelfde en gaat het helemaal niet om de ontmaagding bij mij. Het enige wat ik wil is weten dat ik een vriendin zou kunnen krijgen want ik kan me ook meer dan genoeg vermaken als ik alleen ben. Maar dat gevoel heb ik op dit moment totaal niet en dat knaagt iedere dag aan me.
Wtfquote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef Flexvloer het volgende:
Zelfde ervaring heb ik met collega`s. Ik had een teamleidster die soms van die rare grapjes maakte waarbij het wel leek alsof ze op me zat te geilen. Maar dat deed ze volgens mij bij elke kerel. Op een gegeven moment kreeg ik van haar vanuit het niets de vraag "jij hebt nog nooit een vriendin gehad hè?". Toen kon ik wel een beetje door de grond zakken vooral omdat zoiets het laatste is dat je wilt horen van een vrouw. Later had ik een andere teamleider die op een gegeven moment precies hetzelfde vroeg. Maar dat was wel grappig aangezien hij zelf zeer waarschijnlijk ook nog maagd was, toen we een keer samen waren maakte hij een opmerking in de zin van "het moet er toch een keer van komen voor ons allebei hè?. Volgens mij nam hij me vaak in de zeik als er andere collega`s bij waren maar gelukkig kon ik op dat soort momenten altijd goed tegengas geven. Verder was het een hele toffe kerel want hij betrok me ook juist vaak bij andere mensen en dan was het niet om me in de zeik te nemen.
Vandaag ben ik naar de hoeren geweest. Niet om ontmaagd te worden maar veel mensen hebben wel iets op seksueel gebied wat ze waarschijnlijk toch niet bij hun partner durven te doen. Voor mij is dat een voetfetish dus dat leek me wel wat om toch eens echt lichamelijk contact te hebben met een vrouw. Zoals ik al had verwacht vond ik het lekker maar verder ook echt niet bijzonder ofzo. Volgens mij is dat met seks precies hetzelfde en gaat het helemaal niet om de ontmaagding bij mij. Het enige wat ik wil is weten dat ik een vriendin zou kunnen krijgen want ik kan me ook meer dan genoeg vermaken als ik alleen ben. Maar dat gevoel heb ik op dit moment totaal niet en dat knaagt iedere dag aan me.
Apart. Heb in verschillende hoedanigheden leiding gegeven, maar als ik dat soort zwakte had getoond was het wel gedaan geweest met mijn natuurlijk overwichtquote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef Flexvloer het volgende:
Later had ik een andere teamleider die op een gegeven moment precies hetzelfde vroeg. Maar dat was wel grappig aangezien hij zelf zeer waarschijnlijk ook nog maagd was, toen we een keer samen waren maakte hij een opmerking in de zin van "het moet er toch een keer van komen voor ons allebei hè?. Volgens mij nam hij me vaak in de zeik als er andere collega`s bij waren maar gelukkig kon ik op dat soort momenten altijd goed tegengas geven. Verder was het een hele toffe kerel want hij betrok me ook juist vaak bij andere mensen en dan was het niet om me in de zeik te nemen.
Raar, wat een impertinente gedragingen dan van je collega's. Dan lijkt het wel of ze je moedwillig tot pispaaltje willen maken. Dat flikken ze toch ook niet bij "normale" medewerkers? Daarom altijd zorgen dat je boven mensen staat, is het niet hiërarchisch, dan tenminste verbaal of informatie over mensen hebben die ze liever niet naar buiten hebben gebrachtquote:Op zondag 28 december 2014 13:35 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Mensen worden nooit volwassen jongen. Voor de rest waren het wel fijne collega's alleen als het tijd was voor cadeautjes werden ze vervelend.
De meeste leidinggevenden bij ons zijn allemaal niet zo serieus. En de leidinggevenden waar ik over praat zijn ook gewoon collega`s die hetzelfde werk doen maar daarnaast geven ze nog min of meer leiding ernaast. Daarboven staat nog een echte leidinggevende. Nee ik heb geen ervaring met leiding geven en zou ik ook niet willen omdat ik nu al weet dat ik geen natuurlijk overwicht zou hebben.quote:Op maandag 29 december 2014 20:58 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Apart. Heb in verschillende hoedanigheden leiding gegeven, maar als ik dat soort zwakte had getoond was het wel gedaan geweest met mijn natuurlijk overwicht. Op datzelfde spoor, heb je ervaring met leiding geven?
Als jij met dat gechat een ultiem doel hebt om iemand te ontmoeten dan maak jij het jezelf wel erg lastig. Er kunnen 'onrealistische' verwachtingen ontstaan aan weerszijden en naast een goed innerlijk zal uiterlijk toch ook altijd een rol blijven spelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 06:52 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Op fora/andere digitale kanalen heb ik soms wel leuke contacten, maar zodra ik een foto stuur wordt het contact steevast meteen verbroken. Zelf na maanden gezellig chatten elke dag.
Dat doel heb ik helemaal niet, integendeel. Juist omdat het dan al maanden gezellig is en goed klikt, komt het idee opzetten om elkaar eens te ontmoeten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:14 schreef RicDan het volgende:
[..]
Als jij met dat gechat een ultiem doel hebt om iemand te ontmoeten dan maak jij het jezelf wel erg lastig. Er kunnen 'onrealistische' verwachtingen ontstaan aan weerszijden en naast een goed innerlijk zal uiterlijk toch ook altijd een rol blijven spelen.
In jouw schoenen had ik op dat moment hetzelfde gereageerd. Maar andersom bekeken kan het ook betekenen dat zij zich er zelf heel ongemakkelijk bij zou voelen en het dus oprecht bewonderenswaardig vindt dat jij wel het lef hebt dat zij niet heeft. Dat zegt hooguit iets over haar zelfvertrouwen, niet over in hoeverre alleen gaan sociaal geaccepteerd is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef hasjman het volgende:
[..]
..
En daar gaat het mis. Een kerel die al maanden met een meisje chat via een dating site denkt (99,99% terecht!!!) dat ie diep in de friendzone zit en gaat zijn prioriteiten verleggen. Als jij dan na maanden alsnog wil afspreken zullen dus de meesten afhaken omdat ze hun kansen laag inschatten. Het is wel een dating site, daar zit je niet voor wat slap geouwehoer. Daar heb je Fok immers voorquote:Op woensdag 31 december 2014 07:09 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Dat doel heb ik helemaal niet, integendeel. Juist omdat het dan al maanden gezellig is en goed klikt, komt het idee opzetten om elkaar eens te ontmoeten.
Ik zal maar zelden met iemand gaan chatten met als doel af te spreken.
Ik heb het ook over mensen die ik op '' gewone' fora opdoe, niet over datingsitesquote:Op woensdag 31 december 2014 20:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En daar gaat het mis. Een kerel die al maanden met een meisje chat via een dating site denkt (99,99% terecht!!!) dat ie diep in de friendzone zit en gaat zijn prioriteiten verleggen. Als jij dan na maanden alsnog wil afspreken zullen dus de meesten afhaken omdat ze hun kansen laag inschatten. Het is wel een dating site, daar zit je niet voor wat slap geouwehoer. Daar heb je Fok immers voor
Ah, dan heb ik je verkeerd begrepen. Bottomline is gewoon dat ook kerels er niet van houden om aan het lijntje gehouden te worden. Dus als je wel graag eens iets meer wil, wacht dan eens wat minder af. We bijten niet, en als dan blijkt dat het een heel vervelend ventje is hoef je er verder ook geen tijd meer aan te spenderen. Tijdens het chatten ga je je een beeld vormen van de ander, maar of dat klopt is natuurlijk maar helemaal de vraag. Hang daar dus ook niet teveel aan opquote:Op woensdag 31 december 2014 20:26 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Ik heb het ook over mensen die ik op '' gewone' fora opdoe, niet over datingsites
Happy New year. Ik wens je toe volgend jaar het met vrienden te vieren en klokslag 12 je vriendin te omhelzen. Daarvoor hoef je trouwens niet 'normaal' te zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:50 schreef Sturmic het volgende:
Zo, en daar gaan we dan. Oudjaarsavond alleen![]()
Zou toch ooit nog wel eens willen weten hoe het is om met vrienden te vieren, of,nog onwaarschijnlijker, een leuke partner te omhelzen als de klok 12 maal slaat. Maar goed, daarvoor moet je "normaal zijn."
Fijne avond allemaal!![]()
Jij ook jongen!! Hier ook alleen hoor, boeiend. Vanmiddag gewoon weer werken.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:50 schreef Sturmic het volgende:
Zo, en daar gaan we dan. Oudjaarsavond alleen![]()
Zou toch ooit nog wel eens willen weten hoe het is om met vrienden te vieren, of,nog onwaarschijnlijker, een leuke partner te omhelzen als de klok 12 maal slaat. Maar goed, daarvoor moet je "normaal zijn."
Fijne avond allemaal!![]()
Als je denkt, het kan niet erger, dan is er altijd wel iemand om je het tegendeel te bewijzen.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En daar gaat het mis. Een kerel die al maanden met een meisje chat via een dating site denkt (99,99% terecht!!!) dat ie diep in de friendzone zit en gaat zijn prioriteiten verleggen.
Hoe werkt dat dan op een dating site. Lukt mij ook nooit.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:28 schreef hasjman het volgende:
[..]
Als je denkt, het kan niet erger, dan is er altijd wel iemand om je het tegendeel te bewijzen.
Ge-friendzoned worden via een dating chat site. Hahaha, die gedacht alleen al, briljant.
hoezo denk je dat? wel eens rondgekeken op straat naar stelletjes? de meest rare figuren lopen hand in hand.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:50 schreef Sturmic het volgende:
Maar goed, daarvoor moet je "normaal zijn."
Toe nou, ik wou de term kansloos zijn vermijdenquote:Op donderdag 1 januari 2015 01:28 schreef hasjman het volgende:
[..]
Als je denkt, het kan niet erger, dan is er altijd wel iemand om je het tegendeel te bewijzen.
Ge-friendzoned worden via een dating chat site. Hahaha, die gedachte alleen al, briljant.
True, maar het is altijd nadat ik een foto gestuurd heb, of er nu wel of geen sprake is van een keer IRL afspreken. Ook als iemand na een paar weken/maanden 'gewoon' eens om een foto vraagt voor een beeld van degene waar die mee chat.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik je verkeerd begrepen. Bottomline is gewoon dat ook kerels er niet van houden om aan het lijntje gehouden te worden. Dus als je wel graag eens iets meer wil, wacht dan eens wat minder af. We bijten niet, en als dan blijkt dat het een heel vervelend ventje is hoef je er verder ook geen tijd meer aan te spenderen. Tijdens het chatten ga je je een beeld vormen van de ander, maar of dat klopt is natuurlijk maar helemaal de vraag. Hang daar dus ook niet teveel aan op
Super bedankt! Ik weet niet wat jouw persoonlijke wensen zijn, maar ik wens je eveneens het allerbeste toe voor 2015.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:00 schreef sweetlady-o het volgende:
Happy New year. Ik wens je toe volgend jaar het met vrienden te vieren en klokslag 12 je vriendin te omhelzen. Daarvoor hoef je trouwens niet 'normaal' te zijn.
Ja, precies. Time is fleetingquote:Op donderdag 1 januari 2015 01:14 schreef Geerd het volgende:
Jij ook jongen!! Hier ook alleen hoor, boeiend. Vanmiddag gewoon weer werken.
Je hebt nu al 1 uur en een 15 minder om het dit jaar te laten slagen.
Wel even de stad in geweest toch
Kom eens door met een foto dan. Ik ben al voorzien, dus no strings yadayada. Ik heb nu een etmaal vliegen voor de boeg dus verwacht niet meteen antwoordquote:Op donderdag 1 januari 2015 06:00 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
True, maar het is altijd nadat ik een foto gestuurd heb, of er nu wel of geen sprake is van een keer IRL afspreken. Ook als iemand na een paar weken/maanden 'gewoon' eens om een foto vraagt voor een beeld van degene waar die mee chat.
Ik heb niet het idee dat mensen op mijn persoonlijkheid afknappen om die reden, en ook niet dat mannen zich gefriendzoned voelen (aan friendzones doe ik trouwens niet, alle keren dat ik iets gevoeld heb voor iemand was voor mensen die ik al lang ken/vrienden).
Maarre, zit er in dit topic een meet in de planning of zo?
Misschien iets meer aandacht geven aan de foto's die je plaatst/doorstuurt? Ik reageer zelf ook niet op profielen zonder foto's. Niet omdat ik een waslijst aan eisen heb aan iemands uiterlijk, integendeel, maar ik heb wel een beeld van iemand nodig om te bepalen of ik verder nog tijd in diegene wil investeren.quote:Op donderdag 1 januari 2015 06:00 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
True, maar het is altijd nadat ik een foto gestuurd heb, of er nu wel of geen sprake is van een keer IRL afspreken. Ook als iemand na een paar weken/maanden 'gewoon' eens om een foto vraagt voor een beeld van degene waar die mee chat.
*kuch* *uche, uche* *geld&bekendheidcompenseerteenhelehoop* *kuch*quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:16 schreef Geerd het volgende:
Zit even darten te kijken dat chikkie van Michel van Gerwen godver, dat is toch ook gewoon een goldigger? Wat een mazzel pik
Good for him, jammer dat die verloren heeft net als Barney, die dubbels man man man.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:23 schreef Sturmic het volgende:
[..]
*kuch* *uche, uche* *geld&bekendheidcompenseerteenhelehoop* *kuch*
Nee iedereen voelde zich zo genaaid dat dit topic onnodig is geworden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:02 schreef Sturmic het volgende:
Iedereen dood ofzo, na dat troll-topic? ;-)
bedankt, goede vriend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier je verhaal kwijt kan Hermann.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |