Gewoon eerlijk zijn, toch? Als je liegt en het komt er wel van sta je voor paal (pun intended) omdat je niets kan terwijl zij denkt van wel. Als je eerlijk bent en ze wijst je af is het een kutwijf en verdient ze je niet. Er is wat moed nodig, maar dan kan er toch niets mis gaan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:06 schreef Black-Adder het volgende:
Naar aanleiding van het hardcore maagd topic in SEX: hoe zou je als oudere maagd (of iemand die pas op latere leeftijd ontmaagd is) reageren als een vrouw na een paar dates aan je zou vragen hoeveel 'ervaring' je met vrouwen hebt? Zou je liegen over het aantal vriendinnen/sekspartners, het een beetje aandikken of gewoon eerlijk zijn?
Als je met deze houding door het leven gaat denk ik niet dat een bezoek aan een hoer je veel zal helpen, en al helemaal niet dat het je minder jaloers of zelfverzekerder zal maken. Enige is dat je dan altijd ontmaagd bent door een prostituee, dat lijkt me persoonlijk niet echt een fijne gedachte.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef Flexvloer het volgende:
Inmiddels 26 en ook nog steeds maagd en het gaat steeds slechter helaas. Mijn broertje is 20 en een paar weken geleden kwam ik iedere week bij mijn moeder en broertje langs, zijn de enige mensen die ik nog heb. Natuurlijk weet mijn broertje dat ik nog maagd ben en dat het voor mij een mega groot probleem is, daarom heb ik diverse keren aan hem gevraagd om ervoor te zorgen dat hij gewoon thuis is wanneer ik in het weekend kom. Vrijdag kan hij met vrienden uit z`n dak gaan en zaterdag en zondag kom ik pas in de avond dus overdag kan hij ook zijn eigen dingen doen. De afgelopen tijd heb ik gelukkig nieuwe mensen leren kennen waardoor ik ook niet meer op zaterdag kwam. Maar helaas bleek dat hij iedere keer weg was toen ik kwam waardoor mijn vermoeden dat hij een vriendin had steeds groter werd en met die gedachte kon ik niet omgaan. Hij heeft namelijk al heel wat vriendinnen gehad en hij probeert me wijs te maken dat hij ook nog maagd is maar daar geloof ik geen ene f*ck van. Als het zo makkelijk voor hem is om een vriendin te scoren dan moet een stapje verder gaan ook geen probleem zijn. Om het nog mooier te maken heb ik hem lang geleden geblokt op Whatsapp omdat ik dus totaal niet wil weten waar hij mee bezig is. Maar pas geleden ontdekte ik dat hij nog steeds in de lijst van contactpersonen stond en ja hoor, een mooie foto van hem en een griet erbij. Met een tekst eronder die dus meer dan duidelijk maakt dat het geen gewone vriendin is.
Dus hij is nu helemaal weg uit mijn telefoon en ik heb besloten om het contact helemaal te verbreken. Nu richt ik mijn pijlen op het zoeken naar een nieuwe baan en volgende week ga ik denk ik maar echt eens een "dame van plezier" bezoeken. Hopelijk ga ik dan wat meer zelfvertrouwen uitstralen en sta ik positiever in dit leven.
Nee met 5 min sta je weer buiten te kijken, wtf just happenedquote:Op donderdag 11 december 2014 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je met deze houding door het leven gaat denk ik niet dat een bezoek aan een hoer je veel zal helpen, en al helemaal niet dat het je minder jaloers of zelfverzekerder zal maken. Enige is dat je dan altijd ontmaagd bent door een prostituee, dat lijkt me persoonlijk niet echt een fijne gedachte.
Je bent echt niet de enige, schrijf je dan in op een datingsite en kijk als je daar iemand kunt vinden. Mijn vriend was de 3rde persoon waarmee ik een date hadquote:Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef Flexvloer het volgende:
Inmiddels 26 en ook nog steeds maagd en het gaat steeds slechter helaas. Mijn broertje is 20 en een paar weken geleden kwam ik iedere week bij mijn moeder en broertje langs, zijn de enige mensen die ik nog heb. Natuurlijk weet mijn broertje dat ik nog maagd ben en dat het voor mij een mega groot probleem is, daarom heb ik diverse keren aan hem gevraagd om ervoor te zorgen dat hij gewoon thuis is wanneer ik in het weekend kom. Vrijdag kan hij met vrienden uit z`n dak gaan en zaterdag en zondag kom ik pas in de avond dus overdag kan hij ook zijn eigen dingen doen. De afgelopen tijd heb ik gelukkig nieuwe mensen leren kennen waardoor ik ook niet meer op zaterdag kwam. Maar helaas bleek dat hij iedere keer weg was toen ik kwam waardoor mijn vermoeden dat hij een vriendin had steeds groter werd en met die gedachte kon ik niet omgaan. Hij heeft namelijk al heel wat vriendinnen gehad en hij probeert me wijs te maken dat hij ook nog maagd is maar daar geloof ik geen ene f*ck van. Als het zo makkelijk voor hem is om een vriendin te scoren dan moet een stapje verder gaan ook geen probleem zijn. Om het nog mooier te maken heb ik hem lang geleden geblokt op Whatsapp omdat ik dus totaal niet wil weten waar hij mee bezig is. Maar pas geleden ontdekte ik dat hij nog steeds in de lijst van contactpersonen stond en ja hoor, een mooie foto van hem en een griet erbij. Met een tekst eronder die dus meer dan duidelijk maakt dat het geen gewone vriendin is.
Dus hij is nu helemaal weg uit mijn telefoon en ik heb besloten om het contact helemaal te verbreken. Nu richt ik mijn pijlen op het zoeken naar een nieuwe baan en volgende week ga ik denk ik maar echt eens een "dame van plezier" bezoeken. Hopelijk ga ik dan wat meer zelfvertrouwen uitstralen en sta ik positiever in dit leven.
"Dat waren de vijf duurste en niet per se fijnste minuten van mijn leven"quote:Op donderdag 11 december 2014 00:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee met 5 min sta je weer buiten te kijken, wtf just happened
Ik heb een hele fijne relatie met een prachtig meisje, ik las hier gewoon even mee omdat ik me verveel.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:47 schreef Aloria het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige, schrijf je dan in op een datingsite en kijk als je daar iemand kunt vinden. Mijn vriend was de 3rde persoon waarmee ik een date had3 keer scheepsrecht
Weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Dat waren de vijf duurste en niet per se fijnste minuten van mijn leven"
ja deze is voor flexvloer, ik quote de verkeerde hahaquote:Op donderdag 11 december 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijne relatie met een prachtig meisje, ik las hier gewoon even mee omdat ik me verveel.
Ik sta al een jaar of twee op een paar datingsites ingeschreven. Mijn tactiek is inmiddels om op de minst aantrekkelijke vrouwen te reageren en daar heb ik dan wel contact mee maar tot een afspraak is het nog nooit gekomen. Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik er bijna nooit moeite voor doe want dan heb ik in het echte leven een veel grotere kans van slagen denk ik. Kijk alleen al naar de verhouding man op vrouw, als man moet je wel van hele goede huize komen om indruk op een vrouw te maken. Wat ik ook niet snap is dat vrouwen soms een heel uitgebreid antwoord op mijn eerste bericht geven en bij de volgende die ik stuur totaal niks meer laten horen. Terwijl het op dezelfde manier is geschreven als het eerste bericht qua lengte en inhoud.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:47 schreef Aloria het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige, schrijf je dan in op een datingsite en kijk als je daar iemand kunt vinden. Mijn vriend was de 3rde persoon waarmee ik een date had3 keer scheepsrecht
Die dating sites heb ik ook wel gehad, ook nooit wat aan overgehouden btw.quote:Op donderdag 11 december 2014 01:47 schreef Flexvloer het volgende:
[..]
Ik sta al een jaar of twee op een paar datingsites ingeschreven. Mijn tactiek is inmiddels om op de minst aantrekkelijke vrouwen te reageren en daar heb ik dan wel contact mee maar tot een afspraak is het nog nooit gekomen. Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik er bijna nooit moeite voor doe want dan heb ik in het echte leven een veel grotere kans van slagen denk ik. Kijk alleen al naar de verhouding man op vrouw, als man moet je wel van hele goede huize komen om indruk op een vrouw te maken. Wat ik ook niet snap is dat vrouwen soms een heel uitgebreid antwoord op mijn eerste bericht geven en bij de volgende die ik stuur totaal niks meer laten horen. Terwijl het op dezelfde manier is geschreven als het eerste bericht qua lengte en inhoud.
Maar ik weet dat het aan mijn eigen instelling ligt en ik heb al echt mijn best gedaan om die te veranderen. Heeft voor een deel positief uitgepakt want in een jaar tijd heb ik dus intensief contact gehad met twee dames die ik in het echt heb leren kennen, wat daarvoor nog nooit was gebeurt. Maar als zo`n meid zegt dat ze wel wat zou willen en drie weken daarna opeens helemaal niet meer af wilt spreken, hoe moet ik een vrouw dan ooit kunnen begrijpen?
Ik heb in ieder geval veel respect voor de oudere maagden in dit topic die een positieve instelling blijven houden.
Gewoon de ontknapingservive doen, kost je wat duiten maar sta je niet na 5 minuten weer buitenquote:Op donderdag 11 december 2014 00:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee met 5 min sta je weer buiten te kijken, wtf just happened
Je moet sneller vragen voor een afspraak. Ik wil echt niet weken/maanden lopen chatten met iemand. Na 3 weken heb ik gevraagt als we elkaar mochten ontmoeten. Omdat ik niet al mijn moeite en energie wilde stoppen in iemand waarvan ik in het echt op af knap of niet klikt. Zoals bij de eerste 2 dates van mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 01:47 schreef Flexvloer het volgende:
[..]
Ik sta al een jaar of twee op een paar datingsites ingeschreven. Mijn tactiek is inmiddels om op de minst aantrekkelijke vrouwen te reageren en daar heb ik dan wel contact mee maar tot een afspraak is het nog nooit gekomen. Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik er bijna nooit moeite voor doe want dan heb ik in het echte leven een veel grotere kans van slagen denk ik. Kijk alleen al naar de verhouding man op vrouw, als man moet je wel van hele goede huize komen om indruk op een vrouw te maken. Wat ik ook niet snap is dat vrouwen soms een heel uitgebreid antwoord op mijn eerste bericht geven en bij de volgende die ik stuur totaal niks meer laten horen. Terwijl het op dezelfde manier is geschreven als het eerste bericht qua lengte en inhoud.
Maar ik weet dat het aan mijn eigen instelling ligt en ik heb al echt mijn best gedaan om die te veranderen. Heeft voor een deel positief uitgepakt want in een jaar tijd heb ik dus intensief contact gehad met twee dames die ik in het echt heb leren kennen, wat daarvoor nog nooit was gebeurt. Maar als zo`n meid zegt dat ze wel wat zou willen en drie weken daarna opeens helemaal niet meer af wilt spreken, hoe moet ik een vrouw dan ooit kunnen begrijpen?
Ik heb in ieder geval veel respect voor de oudere maagden in dit topic die een positieve instelling blijven houden.
Ondanks dat ik dat niet eens zou durven, wordt het daarna volgens alleen maar erger.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon de ontknapingservive doen, kost je wat duiten maar sta je niet na 5 minuten weer buiten
Je moet je niet vergelijken met je broertje. Jaloers kun je zijn, maar laat dat niet een van de twee belangrijkste relaties die je hebt verpesten.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef Flexvloer het volgende:
Het zorgt er enkel voor dat je geen maagd meer bent. Tis maar net hoeveel verlangen je daar naar hebt of het wat voor je isquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ondanks dat ik dat niet eens zou durven, wordt het daarna volgens alleen maar erger.
Je weet hoe het is, en wat je gemist hebt.
Maar je bent natuurlijk niet meteen een player. Je bent dan terug bij af denk ik alleen van naampje af/
Wow, jij breekt serieus het contact met jouw broer af omdat hij wel succes heeft bij de vrouwen? Serieus dude, jij hebt echt andere issues dan het puur 'maagd zijn'. Ik snap heel goed dat het frustrerend is als je om je heen allemaal mensen ziet/hoort die wel succesvol zijn in de liefde en geregeld seks hebben, maar breken met die mensen is niet de oplossing. Ga aan jezelf (en vooral jouw zelfvertrouwen) werken. Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, maar ook 'lelijke mensen' hebben vaak genoeg geluk in de liefde. Zelfvertrouwen uitstralen doet een hoop qua versieren. En dat advies komt van iemand die dat zelf ook heeft moeten leren en nog leert.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef Flexvloer het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 11 december 2014 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn, toch? Als je liegt en het komt er wel van sta je voor paal (pun intended) omdat je niets kan terwijl zij denkt van wel. Als je eerlijk bent en ze wijst je af is het een kutwijf en verdient ze je niet. Er is wat moed nodig, maar dan kan er toch niets mis gaan?
Geloof me, ik wil echt niet het contact verbreken maar ik zie geen andere oplossing meer. Daarnaast moest er sowieso iets veranderen want met standaard ieder weekend bij ma en broertje doorbrengen bereik ik helemaal niks. Het klopt dat ik andere issues heb maar de oorzaak van een groot deel daarvan is juist dat ik nog maagd ben. Zelfvertrouwen probeer ik te kweken maar is erg moeilijk voor me, ik heb moeite met sociale contacten en dat is juist iets waar een vrouw voor valt. Mijn uiterlijk is boven gemiddeld als ik de fotobeoordeling op datingsites mag geloven en in het echt heb ik ook regelmatig complimenten gekregen. Maar alleen daarmee kom ik er niet en er zijn maar weinig punten waarmee ik iets kan compenseren. En ja ik blijf proberen maar op dit moment zie ik maar heel weinig lichtpuntjes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:27 schreef yats het volgende:
[..]
Wow, jij breekt serieus het contact met jouw broer af omdat hij wel succes heeft bij de vrouwen? Serieus dude, jij hebt echt andere issues dan het puur 'maagd zijn'. Ik snap heel goed dat het frustrerend is als je om je heen allemaal mensen ziet/hoort die wel succesvol zijn in de liefde en geregeld seks hebben, maar breken met die mensen is niet de oplossing. Ga aan jezelf (en vooral jouw zelfvertrouwen) werken. Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, maar ook 'lelijke mensen' hebben vaak genoeg geluk in de liefde. Zelfvertrouwen uitstralen doet een hoop qua versieren. En dat advies komt van iemand die dat zelf ook heeft moeten leren en nog leert.
Als je broertje van 20 probeert te verbergen voor je dat ie geen maagd meer is omdat je anders het contact met hem verbreekt of het niet trekt, is echt totaal belachelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:39 schreef Flexvloer het volgende:
[..]
Geloof me, ik wil echt niet het contact verbreken maar ik zie geen andere oplossing meer. Daarnaast moest er sowieso iets veranderen want met standaard ieder weekend bij ma en broertje doorbrengen bereik ik helemaal niks. Het klopt dat ik andere issues heb maar de oorzaak van een groot deel daarvan is juist dat ik nog maagd ben. Zelfvertrouwen probeer ik te kweken maar is erg moeilijk voor me, ik heb moeite met sociale contacten en dat is juist iets waar een vrouw voor valt. Mijn uiterlijk is boven gemiddeld als ik de fotobeoordeling op datingsites mag geloven en in het echt heb ik ook regelmatig complimenten gekregen. Maar alleen daarmee kom ik er niet en er zijn maar weinig punten waarmee ik iets kan compenseren. En ja ik blijf proberen maar op dit moment zie ik maar heel weinig lichtpuntjes.
Dan zal ik psychisch wel niet in orde zijn. Boeit me niet veel meer wat andere mensen van me denken, misschien als ik die instelling vroeger had was alles nu anders geweest. Ik kies voor de makkelijkste "oplossingen" als dat niet binnen het straatje past in deze maatschappij dan is dat jammer. Dit is mijn leven en ik ga mezelf niet nog meer naar de klote helpen dan nodig is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 02:21 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als je broertje van 20 probeert te verbergen voor je dat ie geen maagd meer is omdat je anders het contact met hem verbreekt of het niet trekt, is echt totaal belachelijk.
Wellicht ben je nog maagd omdat je extreem jaloers bent of psychisch niet helemaal in orde? Ik vind je in ieder geval overkomen als een bijzonder eng mannetje als ik je verhaal zo lees.
Dat anderen schijnbaar rekening houden of moeten houden met het feit dat jij nog maagd bent, lijkt me een belangrijker iets om aan te werken dan aan het wel of niet maagd zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:29 schreef Flexvloer het volgende:
[..]
Dan zal ik psychisch wel niet in orde zijn. Boeit me niet veel meer wat andere mensen van me denken, misschien als ik die instelling vroeger had was alles nu anders geweest. Ik kies voor de makkelijkste "oplossingen" als dat niet binnen het straatje past in deze maatschappij dan is dat jammer. Dit is mijn leven en ik ga mezelf niet nog meer naar de klote helpen dan nodig is.
Op welke manier is het breken met je broer een oplossing daar voor? En heb je dit alleen met je broertje of vind je het ook vervelend om bijvoorbeeld vrienden of je ouders met elkaar bezig te zien? Je zult je hele leven geconfronteerd worden met mensen die dingen hebben die jij niet hebt: mensen met een betere baan, meer geld, meer vrienden, etc. Daar kun je je ogen toch ook niet voor sluiten? Vanwaar dan al die afgunst?quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:29 schreef Flexvloer het volgende:
[..]
Dan zal ik psychisch wel niet in orde zijn. Boeit me niet veel meer wat andere mensen van me denken, misschien als ik die instelling vroeger had was alles nu anders geweest. Ik kies voor de makkelijkste "oplossingen" als dat niet binnen het straatje past in deze maatschappij dan is dat jammer. Dit is mijn leven en ik ga mezelf niet nog meer naar de klote helpen dan nodig is.
Exact dit. Vanzelfsprekend ook nooit zelf over beginnen, daarmee geef je alleen maar aan dat je er zelf mee zit en dat wil je absoluut niet. Ook geen lange verhandeling met excusen ofzo, dat leidt tot niks. Gewoon zelfverzekerd antwoord geven.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:51 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Alleen eerlijk zijn als je het zonder schaamte en met zelfverzekerde toon kan zeggen. Het draait minder om wat je communiceert dan hoe je het communiceert.
Wat ik gewoon echt haat van deze maatschappij is dat bijna iedereen tegenwoordig met de smartphone bezig is. Dan denk ik hoe kunnen sommige mensen blijkbaar non-stop aandacht aan elkaar geven. Mijn broertje is ook constant met dat ding bezig en daar ligt dus een ander groot probleem. En ja, je kan er andere dingen mee doen dan whatsappen enzovoort maar als ik een keer mee kijk met iemand (nee ik lees dan weer geen gesprekken) zie ik negen van de tien keer dat ze daar mee bezig zijn. Verder denk ik wel dat geld gelukkig kan maken, vooral ook om aandacht van vrouwen te krijgen. Maar als ik gasten zie rijden in een dikke Mercedes of Porsche bijvoorbeeld kan ik daar gelukkig niet echt mee zitten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:36 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Op welke manier is het breken met je broer een oplossing daar voor? En heb je dit alleen met je broertje of vind je het ook vervelend om bijvoorbeeld vrienden of je ouders met elkaar bezig te zien? Je zult je hele leven geconfronteerd worden met mensen die dingen hebben die jij niet hebt: mensen met een betere baan, meer geld, meer vrienden, etc. Daar kun je je ogen toch ook niet voor sluiten? Vanwaar dan al die afgunst?
Ik zou willen dat ik zo`n zelfde instelling als jou had want als ik een stel zie zoenen ofzo denk ik doe dat lekker thuis.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:36 schreef Black-Adder het volgende:
Ik zit in het in hetzelfde schuitje als jij (26 en maagd), maar als ik mijn zus met haar vriend zie knuffelen/zoenen of zelfs maar een wildvreemd stelletje in de stad dat zie doen denk ik alleen maar: wauw, wat mooi dat deze mensen elkaar gevonden hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |