Vreemde berekening dan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:22 schreef RUFTERHUFTER het volgende:
Volgens mij ligt het gemiddelde voor beiden nog rond de 17 en is de laatste jaren niet echt gedaald.
Uitzonderingen hou je altijd
Dat gemiddelde is steevast berekend onder mensen rond de 20 jr oud, die al sex gehad hebben.
Het echte gemiddelde ligt dus hoger, immers zij die nog nooit gesext hebben worden niet meegerekend.
Er zijn genoeg andere dingen om het geluk in je leven mee te compenseren. Door seks groter te maken dan het is raken veel mensen juist alleen maar ongezond gefrustreerd en prostitueebezoek zal dat alleen maar erger maken (tenzij je bakken met geld hebt).quote:Op maandag 1 december 2014 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Volgens mij is het algemeen bekend dat seks erg gezond is voor de mens. Dus ja, je mist waarschijnlijk wel echt iets.
Zal er wat mee doen maar dan inderdaad de versie die ik wil.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Hai
Ik weet de oplossing voor Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Komptiedanhe?
Grow a pair FFS!
Vrouwen geven niet om een paar puisten of een kalende kop. Waar ze wel om geven is een vent met ballen en een ruggengraat. Iemand om zich aan vast te houden als ze dat nodig hebben, een rots in de branding zogezegd. En anders iemand om zich aan te spiegelen, iemand die minstens net zo ambitieus en succesvol in zijn doelen is als zijzelf. Een jongen (Let op nuancealarm!!!!1!!EINZ) die te lam is om zichzelf het huis uit te sleuren is dat niet.
Goed, wat kan je daar aan doen?
- Alsnog je school afmaken. Waarom. Thafuque. Niet. Tot je 72e putjes scheppen gaat hem ook niet worden, dus doe iets!
- Zoek een bijbaantje. Want Lala...Geld! Werkt zelfs voor Hans Teeuwen niet.
- Ga iets sociaals doen. De kroeg in, een sport (vooral ook de kantine),vrijwilligerswerk, de grassprietjestelcommune in het park op zondagmiddag, fokmeetings, whatever!
- Gerichte en haalbare doelen stellen. Iets als: over 2 jaar alsnog dat schooldiploma. En 4 jaar later alsnog die vervolgopleiding binnen tikken. Of minstens eens per week de stad in en iets leuks doen. Of goed worden in een sport, bijvoorbeeld een kleur band halen in judo. Wat het ook is, je moet het doen omdat jij het belangrijk vindt. Jij, voor jezelf. Niet om wat een ander er van denkt.
Het belangrijkste is dat je met dat alles niet als eerste doel hebt om de eerste de beste meid te scoren. Doe het voor jezelf. Omdat jij dat wil, omdat jij daar gelukkig van wordt. En niet na een dag al opgeven maar GA! ER! VOOR! En dan komt er echt een keer iemand die dat waardeert.
Trust me, I am engineer!
Nee een echt, het heeft bij mij ook lang genoeg geduurd. En ja, ook ik moest 180 graden om. En nee, dat was echt niet gemakkelijk. Maar het heeft wel gewerkt, als je me 3 jaar geleden had verteld wat nu waarheid is had ik je laten afvoeren naar de gesloten inrichting.
Begin eens met de discipline om op een normaal tijdstip op te staan, en dan iets zinnigs te gaan doen. Wat dan? Zie boven. *schop*
Eerlijk zijn. Al is het mij nooit gevraagd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:06 schreef Black-Adder het volgende:
Naar aanleiding van het hardcore maagd topic in SEX: hoe zou je als oudere maagd (of iemand die pas op latere leeftijd ontmaagd is) reageren als een vrouw na een paar dates aan je zou vragen hoeveel 'ervaring' je met vrouwen hebt? Zou je liegen over het aantal vriendinnen/sekspartners, het een beetje aandikken of gewoon eerlijk zijn?
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef Flexvloer het volgende:
Inmiddels 26 en ook nog steeds maagd en het gaat steeds slechter helaas. Mijn broertje is 20 en een paar weken geleden kwam ik iedere week bij mijn moeder en broertje langs, zijn de enige mensen die ik nog heb. Natuurlijk weet mijn broertje dat ik nog maagd ben en dat het voor mij een mega groot probleem is, daarom heb ik diverse keren aan hem gevraagd om ervoor te zorgen dat hij gewoon thuis is wanneer ik in het weekend kom. Vrijdag kan hij met vrienden uit z`n dak gaan en zaterdag en zondag kom ik pas in de avond dus overdag kan hij ook zijn eigen dingen doen. De afgelopen tijd heb ik gelukkig nieuwe mensen leren kennen waardoor ik ook niet meer op zaterdag kwam. Maar helaas bleek dat hij iedere keer weg was toen ik kwam waardoor mijn vermoeden dat hij een vriendin had steeds groter werd en met die gedachte kon ik niet omgaan. Hij heeft namelijk al heel wat vriendinnen gehad en hij probeert me wijs te maken dat hij ook nog maagd is maar daar geloof ik geen ene f*ck van. Als het zo makkelijk voor hem is om een vriendin te scoren dan moet een stapje verder gaan ook geen probleem zijn. Om het nog mooier te maken heb ik hem lang geleden geblokt op Whatsapp omdat ik dus totaal niet wil weten waar hij mee bezig is. Maar pas geleden ontdekte ik dat hij nog steeds in de lijst van contactpersonen stond en ja hoor, een mooie foto van hem en een griet erbij. Met een tekst eronder die dus meer dan duidelijk maakt dat het geen gewone vriendin is.
Dus hij is nu helemaal weg uit mijn telefoon en ik heb besloten om het contact helemaal te verbreken. Nu richt ik mijn pijlen op het zoeken naar een nieuwe baan en volgende week ga ik denk ik maar echt eens een "dame van plezier" bezoeken. Hopelijk ga ik dan wat meer zelfvertrouwen uitstralen en sta ik positiever in dit leven.
Gast... wat... de... fuck....quote:Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef Flexvloer het volgende:
Inmiddels 26 en ook nog steeds maagd en het gaat steeds slechter helaas. Mijn broertje is 20 en een paar weken geleden kwam ik iedere week bij mijn moeder en broertje langs, zijn de enige mensen die ik nog heb. Natuurlijk weet mijn broertje dat ik nog maagd ben en dat het voor mij een mega groot probleem is, daarom heb ik diverse keren aan hem gevraagd om ervoor te zorgen dat hij gewoon thuis is wanneer ik in het weekend kom. Vrijdag kan hij met vrienden uit z`n dak gaan en zaterdag en zondag kom ik pas in de avond dus overdag kan hij ook zijn eigen dingen doen. De afgelopen tijd heb ik gelukkig nieuwe mensen leren kennen waardoor ik ook niet meer op zaterdag kwam. Maar helaas bleek dat hij iedere keer weg was toen ik kwam waardoor mijn vermoeden dat hij een vriendin had steeds groter werd en met die gedachte kon ik niet omgaan. Hij heeft namelijk al heel wat vriendinnen gehad en hij probeert me wijs te maken dat hij ook nog maagd is maar daar geloof ik geen ene f*ck van. Als het zo makkelijk voor hem is om een vriendin te scoren dan moet een stapje verder gaan ook geen probleem zijn. Om het nog mooier te maken heb ik hem lang geleden geblokt op Whatsapp omdat ik dus totaal niet wil weten waar hij mee bezig is. Maar pas geleden ontdekte ik dat hij nog steeds in de lijst van contactpersonen stond en ja hoor, een mooie foto van hem en een griet erbij. Met een tekst eronder die dus meer dan duidelijk maakt dat het geen gewone vriendin is.
Dus hij is nu helemaal weg uit mijn telefoon en ik heb besloten om het contact helemaal te verbreken. Nu richt ik mijn pijlen op het zoeken naar een nieuwe baan en volgende week ga ik denk ik maar echt eens een "dame van plezier" bezoeken. Hopelijk ga ik dan wat meer zelfvertrouwen uitstralen en sta ik positiever in dit leven.
Alleen eerlijk zijn als je het zonder schaamte en met zelfverzekerde toon kan zeggen. Het draait minder om wat je communiceert dan hoe je het communiceert.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:32 schreef kipknots het volgende:
[..]
Eerlijk zijn. Al is het mij nooit gevraagd.
Je weet dat het probleem bij jou ligt, niet bij hem? Met jaloezie bereik je niks. Wees trots op je broer en vraag hem om tips desnoods. Het enige verschil is waarschijnlijk dat hij meer communiceert en met meer mensen (vrouwen).quote:Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef Flexvloer het volgende:
Waarom gun je hem niet dat hij wel succesvol is in de liefde?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef Flexvloer het volgende:
Precies wat ik al vermoedde. Vrijwel alle vrouwen roepen dat ze op zoek zijn naar een betrouwbare, eerlijke man, maar als het er op aan komt willen ze de naakte waarheid over die man helemaal niet horen, toch zeker niet bij de eerste dates.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:51 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Alleen eerlijk zijn als je het zonder schaamte en met zelfverzekerde toon kan zeggen. Het draait minder om wat je communiceert dan hoe je het communiceert.
Inderdaad. Het draait om de 'performance', iets wat de mens constant doet, steeds anders afhankelijk van de sociale context. Met name bij eerste dates is dit van belang. Je performance kan veranderen op het moment dat de relatie verandert.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:03 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Precies wat ik al vermoedde. Vrijwel alle vrouwen roepen dat ze op zoek zijn naar een betrouwbare, eerlijke man, maar als het er op aan komt willen ze de naakte waarheid over die man helemaal niet horen, toch zeker niet bij de eerste dates.
Tussen wat vrouwen zeggen dat ze willen en daadwerkelijk willen zit bijna altijd discrepantie.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:03 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Precies wat ik al vermoedde. Vrijwel alle vrouwen roepen dat ze op zoek zijn naar een betrouwbare, eerlijke man, maar als het er op aan komt willen ze de naakte waarheid over die man helemaal niet horen, toch zeker niet bij de eerste dates.
Ik gun het hem wel dat hij succesvol is in de liefde. Maar ik vind ik dat we rekening met elkaar kunnen houden, de laatste tijd was hij er nooit wanneer ik er was. Ik heb tips gevraagd maar het heeft niet geholpen want hij is gewoon veel socialer dan dat ik ben. En na de laatste ervaringen met vrouwen die ik heb gehad (zie mijn enige topics die daar over gaan) zie ik het gewoon als een onmogelijke opgave om nog iets te bereiken op dat gebied.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom gun je hem niet dat hij wel succesvol is in de liefde?
Waarom verwacht jij dat jouw familie wel rekening houdt met jouw gevoelens, terwijl jij dat niet doet met hun gevoelens? Je maakt op deze wijze van jouw problemen hun problemen. Als je zo door blijft gaan dan komt er een moment dat ze het contact helemaal met jou gaan verbreken.
Je verbreekt t contact omdat ie een vriendin heeft. Dat slaat toch nergens op....quote:Op woensdag 10 december 2014 22:01 schreef Flexvloer het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel dat hij succesvol is in de liefde. Maar ik vind ik dat we rekening met elkaar kunnen houden, de laatste tijd was hij er nooit wanneer ik er was. Ik heb tips gevraagd maar het heeft niet geholpen want hij is gewoon veel socialer dan dat ik ben. En na de laatste ervaringen met vrouwen die ik heb gehad (zie mijn enige topics die daar over gaan) zie ik het gewoon als een onmogelijke opgave om nog iets te bereiken op dat gebied.
Mijn vriend had niet zo veel ervaring. Dit vertelde hij heel serieus aan mij. Mijn reactie : Ohhh dan leer ik je de fijne kneepjes wel want ja op een oude fiets moet je het leren ! ( Ik ben een half jaar ouder dan hem ) Hij helemaal blozen, zo lief ja ik ben helemaal weg van hem.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:06 schreef Black-Adder het volgende:
Naar aanleiding van het hardcore maagd topic in SEX: hoe zou je als oudere maagd (of iemand die pas op latere leeftijd ontmaagd is) reageren als een vrouw na een paar dates aan je zou vragen hoeveel 'ervaring' je met vrouwen hebt? Zou je liegen over het aantal vriendinnen/sekspartners, het een beetje aandikken of gewoon eerlijk zijn?
Jawel anders zou ik het niet doen hè. Maar goed om te weten dat ik blijkbaar niet spoor, verklaart in ieder geval waarom ik nog maagd ben.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je verbreekt t contact omdat ie een vriendin heeft. Dat slaat toch nergens op....
Hoe oud waren jullie toen? Vond je het niet vervelend om als vrouw zijnde min of meer de leiding te nemen?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:14 schreef Aloria het volgende:
[..]
Mijn vriend had niet zo veel ervaring. Dit vertelde hij heel serieus aan mij. Mijn reactie : Ohhh dan leer ik je de fijne kneepjes wel want ja op een oude fiets moet je het leren ! ( Ik ben een half jaar ouder dan hem ) Hij helemaal blozen, zo lief ja ik ben helemaal weg van hem.
Geil toch!?!quote:Op donderdag 11 december 2014 00:13 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Hoe oud waren jullie toen? Vond je het niet vervelend om als vrouw zijnde min of meer de leiding te nemen?
Dit jaar hahah, hij 27 ik 28quote:Op donderdag 11 december 2014 00:13 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Hoe oud waren jullie toen? Vond je het niet vervelend om als vrouw zijnde min of meer de leiding te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |