Ik moet eerst weer drank halen!quote:Op maandag 1 december 2014 00:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat ik wil heeft minimaal een uur voorbereiding nodig
IJsthee, appelsap of druivensap is ook prima bruikbaar en ook goedkoper om te "verspillen"quote:Op maandag 1 december 2014 00:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet eerst weer drank halen!![]()
Verder heb ik al een aardig idee qua basis, maar moet nog even nadenken in hoeverre ik het ga uitbreiden. Ik denk dat ik het toch eenvoudig ga houden.
Oefff eerst weer de batterijen van mijn flitser opladen; dat ding heb ik echt in geen eeuwen meer gebruikt!Sowieso is deze hobby behoorlijk verstoft.
Daar hou ik niet van!quote:
Dat bedoel ik ookquote:Op maandag 1 december 2014 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hou ik niet van!
En voor mijn idee heb ik wel whisky nodig!(Ja of dat ik doe alsof slappe thee whisky is!
)
Blijf je editen?quote:Op maandag 1 december 2014 00:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
IJsthee, appelsap of druivensap is ook prima bruikbaar en ook goedkoper om te "verspillen"
Ach als je het opzuipt, is er niks verspild!quote:Op maandag 1 december 2014 00:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ookZonde om goede Whiskey te verspillen aan een fotoshoot
En Icethee van het huismerk voor 69 centquote:Op maandag 1 december 2014 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijf je editen?
Goede ideeën idd!Maar hier een paar km verderop heb je een DONDERS lekkere whisky voor maar ¤7,50!
Vind ik niet te zuipen, en daar moet ik net zo ver voor rijden!quote:Op maandag 1 december 2014 00:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En Icethee van het huismerk voor 69 cent
Daar kan ik niet tegenopquote:Op maandag 1 december 2014 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind ik niet te zuipen, en daar moet ik net zo ver voor rijden!
Plus ik heb wel weer eens een keer zin in een goede whisky!
Het idee dat ik probeerde uit te voeren was iig niet datquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:18 schreef Pandaplint het volgende:
*voorspelt heel veel cliché foto's van glazen voor een zwarte of witte achtergrond
Wat ga jij inzenden?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:18 schreef Pandaplint het volgende:
*voorspelt heel veel cliché foto's van glazen voor een zwarte of witte achtergrond
Nog geen idee. Hoop wat originelersquote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nog geen idee. Hoop wat originelers
Wat mij betref de winnaar!quote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
Kom op mensen, anders ga ik hiermee winnen,
[ afbeelding ]
Hmmz, wat mij betreft zul je iets beter je best moeten doen.quote:Op maandag 8 december 2014 12:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ook maar weer eens meedoen, misschien dat ik nog op een ander idee kom..
[ link | afbeelding ]Bacardi bottle by Flipmoehoe, on Flickr
Het zal wel komen door het feit dat ik man ben, maar de laarzen is niet het eerste wat mijn aandacht trektquote:Op maandag 8 december 2014 21:51 schreef bepklep82 het volgende:
Ze trekt alle aandacht naar d'r toe en omdat haar laarzen als enige wat kleur hebben is dat waar je als eerst naar toe kijkt.
Dan is dat onderdeel van de foto gelukkig al geslaagdquote:Op dinsdag 9 december 2014 07:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het zal wel komen door het feit dat ik man ben, maar de laarzen is niet het eerste wat mijn aandacht trekt
Heb geen drankquote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef bepklep82 het volgende:
Zo, het loopt hier echt storm voor deze opdracht!
Hij is denk ik zo simpel dat ie moeilijk wordt.
Alleen koffie... ah ja... is ook drinkbaarquote:Op zondag 14 december 2014 18:47 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet alcoholisch te zijn.
mooie kop pakken, koekje ernaast en je hebt een fotoquote:Op zondag 14 december 2014 18:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Alleen koffie... ah ja... is ook drinkbaar
Ik heb geen koekjesquote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
mooie kop pakken, koekje ernaast en je hebt een foto
we have a winnerquote:Op maandag 15 december 2014 10:36 schreef OmeRon het volgende:
Een probeersel die zowaar gelukt is. Ben benieuwd of het over komt
[ afbeelding ]
Ik vind dat kontje van jou anders ook wel erg goed hoor!quote:
de andere inzenders zijn er minder over te spreken volgens mijquote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Ik vind dat kontje van jou anders ook wel erg goed hoor!
Die zijn vast vrouwelijk of hebben een ander probleemquote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
de andere inzenders zijn er minder over te spreken volgens mij
Picsquote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
de andere inzenders zijn er minder over te spreken volgens mij
jij nog niet een borreltje gedronken in je villa?quote:
Ik drink prima hoor, elke zaterdagavond een half glaasje en dan val ik in comaquote:Op maandag 15 december 2014 11:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
jij nog niet een borreltje gedronken in je villa?
enneh, iets met een borrelglaasje en je avater foto...
Ah, spannend! wachten tot ze je bellen en je vliegend naar je zusje gaatquote:Op maandag 15 december 2014 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik drink prima hoor, elke zaterdagavond een half glaasje en dan val ik in coma![]()
Maar komende weken niet, mijn zusje is voorbij haar uitgerekende datum en ik wil graag zodra mijn neefje er is de auto in kunnenEn ik heb een zero-tolerance beleid wat betreft mijn auto en alcohol
Je weet dat er 5% alcohol in euro95 zit?quote:Op maandag 15 december 2014 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik drink prima hoor, elke zaterdagavond een half glaasje en dan val ik in coma![]()
Maar komende weken niet, mijn zusje is voorbij haar uitgerekende datum en ik wil graag zodra mijn neefje er is de auto in kunnenEn ik heb een zero-tolerance beleid wat betreft mijn auto en alcohol
Ik heb een dieselquote:Op maandag 15 december 2014 13:39 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Je weet dat er 5% alcohol in euro95 zit?
Leasebak uit poule. 0 keuzequote:Op maandag 15 december 2014 13:40 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Die lopen op slaolie
Wel jammer van de fijnstof
Andere vrijwilliger zoeken?quote:Op maandag 15 december 2014 14:43 schreef superkimmi het volgende:
een van mn vrijwilligers heeft afgezegd. Dus ga deze maand toch niet mee kunnen doen
had al meerdere oproepjes geplaatst en het koste al veel moeite om er 2 te vinden. Heb het inderdaad zojuist weer gedaan maar denk niet dat t op tijd luktquote:
Nee dusquote:Op maandag 15 december 2014 18:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die soms zo voetbal (moet) kijken?
Of een leren portemonnee, kun je die fles bier gewoon in de hand houdenquote:Op maandag 15 december 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dusen een flesbier maakt een prima statief/steunpaal
Heerlijk mild!quote:Op maandag 15 december 2014 18:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die soms zo voetbal (moet) kijken?
[..]
Smaakt het?
Misschien een keer een fles meepakken als ik weer bij de Penny in Gronau benquote:Op maandag 15 december 2014 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk mild!
¤7,59 bij de Penny Markt, maar ik ken een restaurant dat ¤4 per glas er voor vraagt!
"Ah, das haben sie bei Penny Markt gekauft, nicht?"
- "NEIN! Bei der grosshandel!"
"Aber schau mal hier; da steht deutlich 'Penny Markt GmbH' auf die hinterseite!"
- "WIR HABEN ES BEI DER GROSSHANDEL GEKAUFT!!!"![]()
(Of in ieder geval iets in die trand; mijn Duits is niet echt top.)
quote:Op maandag 15 december 2014 18:35 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Misschien een keer een fles meepakken als ik weer bij de Penny in Gronau ben!
Ja oke maar zo kun je ook over cola beginnenquote:Op maandag 15 december 2014 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk mild!
¤7,59 bij de Penny Markt, maar ik ken een restaurant dat ¤4 per glas er voor vraagt!
"Ah, das haben sie bei Penny Markt gekauft, nicht?"
- "NEIN! Bei der grosshandel!"
"Aber schau mal hier; da steht deutlich 'Penny Markt GmbH' auf die hinterseite!"
- "WIR HABEN ES BEI DER GROSSHANDEL GEKAUFT!!!"![]()
(Of in ieder geval iets in die trand; mijn Duits is niet echt top.)
Ik vind die glazen er anders ook niet verkeerd uitzien!quote:Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]Aanradertje!
Buren wisten dat ik daarvan hou, dus krijg ik dat vaak massaal als cadeau!
Althans.....ze weten dat ik EEN goedkope whisky uit EEN Duitse supermarkt lekker vind.
Helaas komen ze meestal met een BOURBON van de Pennymarkt of van Rewe aangezet!
Lief natuurlijk dat ze een poging ondernemen, maar met meerdere flessen sterke drank opgescheept zitten is al niet handig, en als het dan ook allemaal nog bourbon is wat ik echt niet door mijn keel kan krijgen, is het al HELEMAAL niet handig!
Okee dan!quote:Op dinsdag 16 december 2014 06:17 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Ik vind die glazen er anders ook niet verkeerd uitzien!
Had je anders verwacht met dit teamquote:Op dinsdag 16 december 2014 08:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
jammer van de einduitslag van de wedstrijd
eigenlijk niet... dat Tadic weg is gegaan is toch wel een aderlating..quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:48 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Had je anders verwacht met dit team?
Ik vind het allemaal best...quote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik zend m toch in, overleg maar offie mee mag doen
[ afbeelding ]
Denk dat we dat idd moeten aanhouden, deadline is deadline. Daarnaast hangt er niet zoveel vanaf natuurlijk, we doen dit voor de sportquote:Op maandag 22 december 2014 19:28 schreef Flipmoehoe het volgende:
Tja. Als je er een sport van maakt om op het laatste moment nog in te zenden heb je de kans dat het mis gaat.
Je hebt een maand de tijd, dus naar mijn mening ben je te laat
Dan geef jij toch wel de maximale punten aan Clayton?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:05 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zou veel punten aan Clayton niet serieus zijn? Goede foto en leuk in t thema.
Mee eens! Leuke is wel dat ik met een ander plan bezig was, en de reflectie viel me toen op. Deze personen zijn namelijk expres uit beeld gaan zitten, dachten ze 😉. Ik heb die fles vervolgens ernaast gezet om het beeld mooi vol te krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:04 schreef bepklep82 het volgende:
Omeron - 7 / Eigenlijk gewoon goed! Enige minpuntje zou zijn dat de reflectie van deze personen wat meer "gezelligheid" had mogen uitstralen. Maar dat ligt aan de personen
Dan heb ik niet goed genoeg m'n best gedaan om je aandacht ernaar toe te trekken vind ik 😉quote:Op woensdag 24 december 2014 09:35 schreef SunChaser het volgende:
Verrek, zie nu pas de weerspiegeling.
Zelf had ik hem extreem gekropt, dat het een tap is zie je ook als je een fragment van de tap ziet, nu is de tap en het glas die de aandacht trekkenquote:Op woensdag 24 december 2014 10:00 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Dan heb ik niet goed genoeg m'n best gedaan om je aandacht ernaar toe te trekken vind ik 😉
Vond ik niet, ik werd gelijk naar de weerspiegeling getrokken.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zelf had ik hem extreem gekropt, dat het een tap is zie je ook als je een fragment van de tap ziet, nu is de tap en het glas die de aandacht trekken
vind ik persoonlijk
Ik dacht dat jouw foto een kerstbal wasquote:Op woensdag 24 december 2014 10:24 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Vond ik niet, ik werd gelijk naar de weerspiegeling getrokken.
Daar hebben Bert & Ernie een keer een liedje over gemaakt 😃quote:Op woensdag 24 december 2014 10:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw foto een kerstbal was
Dus het kan ook aan mij liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |