Had je anders verwacht met dit teamquote:Op dinsdag 16 december 2014 08:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
jammer van de einduitslag van de wedstrijd
eigenlijk niet... dat Tadic weg is gegaan is toch wel een aderlating..quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:48 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Had je anders verwacht met dit team?
Ik vind het allemaal best...quote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik zend m toch in, overleg maar offie mee mag doen
[ afbeelding ]
Denk dat we dat idd moeten aanhouden, deadline is deadline. Daarnaast hangt er niet zoveel vanaf natuurlijk, we doen dit voor de sportquote:Op maandag 22 december 2014 19:28 schreef Flipmoehoe het volgende:
Tja. Als je er een sport van maakt om op het laatste moment nog in te zenden heb je de kans dat het mis gaat.
Je hebt een maand de tijd, dus naar mijn mening ben je te laat
Dan geef jij toch wel de maximale punten aan Clayton?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:05 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zou veel punten aan Clayton niet serieus zijn? Goede foto en leuk in t thema.
Mee eens! Leuke is wel dat ik met een ander plan bezig was, en de reflectie viel me toen op. Deze personen zijn namelijk expres uit beeld gaan zitten, dachten ze 😉. Ik heb die fles vervolgens ernaast gezet om het beeld mooi vol te krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:04 schreef bepklep82 het volgende:
Omeron - 7 / Eigenlijk gewoon goed! Enige minpuntje zou zijn dat de reflectie van deze personen wat meer "gezelligheid" had mogen uitstralen. Maar dat ligt aan de personen
Dan heb ik niet goed genoeg m'n best gedaan om je aandacht ernaar toe te trekken vind ik 😉quote:Op woensdag 24 december 2014 09:35 schreef SunChaser het volgende:
Verrek, zie nu pas de weerspiegeling.
Zelf had ik hem extreem gekropt, dat het een tap is zie je ook als je een fragment van de tap ziet, nu is de tap en het glas die de aandacht trekkenquote:Op woensdag 24 december 2014 10:00 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Dan heb ik niet goed genoeg m'n best gedaan om je aandacht ernaar toe te trekken vind ik 😉
Vond ik niet, ik werd gelijk naar de weerspiegeling getrokken.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zelf had ik hem extreem gekropt, dat het een tap is zie je ook als je een fragment van de tap ziet, nu is de tap en het glas die de aandacht trekken
vind ik persoonlijk
Ik dacht dat jouw foto een kerstbal wasquote:Op woensdag 24 december 2014 10:24 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Vond ik niet, ik werd gelijk naar de weerspiegeling getrokken.
Daar hebben Bert & Ernie een keer een liedje over gemaakt 😃quote:Op woensdag 24 december 2014 10:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw foto een kerstbal was
Dus het kan ook aan mij liggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |