de andere inzenders zijn er minder over te spreken volgens mijquote:Op maandag 15 december 2014 11:31 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Ik vind dat kontje van jou anders ook wel erg goed hoor!
Die zijn vast vrouwelijk of hebben een ander probleemquote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
de andere inzenders zijn er minder over te spreken volgens mij
Picsquote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
de andere inzenders zijn er minder over te spreken volgens mij
jij nog niet een borreltje gedronken in je villa?quote:
Ik drink prima hoor, elke zaterdagavond een half glaasje en dan val ik in comaquote:Op maandag 15 december 2014 11:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
jij nog niet een borreltje gedronken in je villa?
enneh, iets met een borrelglaasje en je avater foto...
Ah, spannend! wachten tot ze je bellen en je vliegend naar je zusje gaatquote:Op maandag 15 december 2014 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik drink prima hoor, elke zaterdagavond een half glaasje en dan val ik in coma![]()
Maar komende weken niet, mijn zusje is voorbij haar uitgerekende datum en ik wil graag zodra mijn neefje er is de auto in kunnenEn ik heb een zero-tolerance beleid wat betreft mijn auto en alcohol
Je weet dat er 5% alcohol in euro95 zit?quote:Op maandag 15 december 2014 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik drink prima hoor, elke zaterdagavond een half glaasje en dan val ik in coma![]()
Maar komende weken niet, mijn zusje is voorbij haar uitgerekende datum en ik wil graag zodra mijn neefje er is de auto in kunnenEn ik heb een zero-tolerance beleid wat betreft mijn auto en alcohol
Ik heb een dieselquote:Op maandag 15 december 2014 13:39 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Je weet dat er 5% alcohol in euro95 zit?
Leasebak uit poule. 0 keuzequote:Op maandag 15 december 2014 13:40 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Die lopen op slaolie
Wel jammer van de fijnstof
Andere vrijwilliger zoeken?quote:Op maandag 15 december 2014 14:43 schreef superkimmi het volgende:
een van mn vrijwilligers heeft afgezegd. Dus ga deze maand toch niet mee kunnen doen
had al meerdere oproepjes geplaatst en het koste al veel moeite om er 2 te vinden. Heb het inderdaad zojuist weer gedaan maar denk niet dat t op tijd luktquote:
Nee dusquote:Op maandag 15 december 2014 18:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die soms zo voetbal (moet) kijken?
Of een leren portemonnee, kun je die fles bier gewoon in de hand houdenquote:Op maandag 15 december 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dusen een flesbier maakt een prima statief/steunpaal
Heerlijk mild!quote:Op maandag 15 december 2014 18:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die soms zo voetbal (moet) kijken?
[..]
Smaakt het?
Misschien een keer een fles meepakken als ik weer bij de Penny in Gronau benquote:Op maandag 15 december 2014 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk mild!
¤7,59 bij de Penny Markt, maar ik ken een restaurant dat ¤4 per glas er voor vraagt!
"Ah, das haben sie bei Penny Markt gekauft, nicht?"
- "NEIN! Bei der grosshandel!"
"Aber schau mal hier; da steht deutlich 'Penny Markt GmbH' auf die hinterseite!"
- "WIR HABEN ES BEI DER GROSSHANDEL GEKAUFT!!!"![]()
(Of in ieder geval iets in die trand; mijn Duits is niet echt top.)
quote:Op maandag 15 december 2014 18:35 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Misschien een keer een fles meepakken als ik weer bij de Penny in Gronau ben!
Ja oke maar zo kun je ook over cola beginnenquote:Op maandag 15 december 2014 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk mild!
¤7,59 bij de Penny Markt, maar ik ken een restaurant dat ¤4 per glas er voor vraagt!
"Ah, das haben sie bei Penny Markt gekauft, nicht?"
- "NEIN! Bei der grosshandel!"
"Aber schau mal hier; da steht deutlich 'Penny Markt GmbH' auf die hinterseite!"
- "WIR HABEN ES BEI DER GROSSHANDEL GEKAUFT!!!"![]()
(Of in ieder geval iets in die trand; mijn Duits is niet echt top.)
Ik vind die glazen er anders ook niet verkeerd uitzien!quote:Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]Aanradertje!
Buren wisten dat ik daarvan hou, dus krijg ik dat vaak massaal als cadeau!
Althans.....ze weten dat ik EEN goedkope whisky uit EEN Duitse supermarkt lekker vind.
Helaas komen ze meestal met een BOURBON van de Pennymarkt of van Rewe aangezet!
Lief natuurlijk dat ze een poging ondernemen, maar met meerdere flessen sterke drank opgescheept zitten is al niet handig, en als het dan ook allemaal nog bourbon is wat ik echt niet door mijn keel kan krijgen, is het al HELEMAAL niet handig!
Okee dan!quote:Op dinsdag 16 december 2014 06:17 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Ik vind die glazen er anders ook niet verkeerd uitzien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |