Het idee dat ik probeerde uit te voeren was iig niet datquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:18 schreef Pandaplint het volgende:
*voorspelt heel veel cliché foto's van glazen voor een zwarte of witte achtergrond
Wat ga jij inzenden?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:18 schreef Pandaplint het volgende:
*voorspelt heel veel cliché foto's van glazen voor een zwarte of witte achtergrond
Nog geen idee. Hoop wat originelersquote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nog geen idee. Hoop wat originelers
Wat mij betref de winnaar!quote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
Kom op mensen, anders ga ik hiermee winnen,
[ afbeelding ]
Hmmz, wat mij betreft zul je iets beter je best moeten doen.quote:Op maandag 8 december 2014 12:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ook maar weer eens meedoen, misschien dat ik nog op een ander idee kom..
[ link | afbeelding ]Bacardi bottle by Flipmoehoe, on Flickr
Het zal wel komen door het feit dat ik man ben, maar de laarzen is niet het eerste wat mijn aandacht trektquote:Op maandag 8 december 2014 21:51 schreef bepklep82 het volgende:
Ze trekt alle aandacht naar d'r toe en omdat haar laarzen als enige wat kleur hebben is dat waar je als eerst naar toe kijkt.
Dan is dat onderdeel van de foto gelukkig al geslaagdquote:Op dinsdag 9 december 2014 07:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het zal wel komen door het feit dat ik man ben, maar de laarzen is niet het eerste wat mijn aandacht trekt
Heb geen drankquote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef bepklep82 het volgende:
Zo, het loopt hier echt storm voor deze opdracht!
Hij is denk ik zo simpel dat ie moeilijk wordt.
Alleen koffie... ah ja... is ook drinkbaarquote:Op zondag 14 december 2014 18:47 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet alcoholisch te zijn.
mooie kop pakken, koekje ernaast en je hebt een fotoquote:Op zondag 14 december 2014 18:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Alleen koffie... ah ja... is ook drinkbaar
Ik heb geen koekjesquote:Op zondag 14 december 2014 18:48 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
mooie kop pakken, koekje ernaast en je hebt een foto
we have a winnerquote:Op maandag 15 december 2014 10:36 schreef OmeRon het volgende:
Een probeersel die zowaar gelukt is. Ben benieuwd of het over komt
[ afbeelding ]
Ik vind dat kontje van jou anders ook wel erg goed hoor!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |