Huhm een brain teaser. Hoe moet ik dat zien? Elke keer dat een vrouw niet teruggebeld wordt, gaat ze de lat een beetje hoger leggen?quote:Op zondag 30 november 2014 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik las gisteren in de Cosmo bij de kapper dat je als vrouw niet te veel moet daten omdat je eisen met elke date hoger worden, en het het vinden van de liefde van je leven lastiger maakt. En als de Cosmo het zegt, is het waar.
Jij maakt constant "grapjes" ten kostte van anderen. Daar sprak ik je de vorige keer ook op aan. Dit heeft niets met dat gedoe tussen mij en H_J te maken. En nu vroeg je om een reactie, dus gaf ik je er één. C'est ça!quote:Op zondag 30 november 2014 03:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mens, hoer toch een eind op. Je bent hier beland om een ex-date van je af te branden, en bent sindsdien alleen maar gestoorder gaan posten. Als er een reden is waarom je je op je clit getrapt voelt door me mag je het dmmen, maar probeer niet binnen te vallen en lollig te gaan doen.
Oh en Moblo of Re, voordat je dit verwijdert, lees ff de pohi van dat mens door en flikker er een PM of een ban tegenaan. That bitch is craycray.
Waar was je? Ik maar wachten en wachten...quote:Op zondag 30 november 2014 03:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Anyway. Dating. Yats gaat neuken. Tof.
Geen idee, ik zie wel of er iets gebeurd en zo ja, watquote:
Thxsquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 03:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Anyway. Dating. Yats gaat neuken. Tof.
Ze hebben badoo niet getestquote:Op zondag 30 november 2014 01:35 schreef remlof het volgende:
VARA's Kassa: Helft datingsites scoren onder de maat.
Wat mist daar in wat jou betreft dan?quote:Op zondag 30 november 2014 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ik lees nu de uitgebreide analyse van Paiq en die slaat helemaal nergens op of is op zijn best incompleet te nemen.
Ik vind het niet noemen van de gratis mogelijkheden nogal een weglating. Je kunt met de site prima uit de voeten zonder er ook maar een cent voor te betalen.quote:Op zondag 30 november 2014 10:43 schreef Jelia het volgende:
[..]
Wat mist daar in wat jou betreft dan?
Ik vind m wel kloppen eigenlijk
Nou ik verbaasde me inderdaad dat er een abbo prijs bij stondquote:Op zondag 30 november 2014 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het niet noemen van de gratis mogelijkheden nogal een weglating. Je kunt met de site prima uit de voeten zonder er ook maar een cent voor te betalen.
De speeddates, het fotobeoordelen wordt ook niet genoemd. Bijna iedereen die ik spreek heeft het matchen uitstaan en gaat puur op het speeddaten en sturen van oneliners.
Hier ben ik het zeer mee eens. Zonder dat ik een cent uitgeef, krijg ik fotoreacties en word ik aangesproken en heb ik al tig leuke gesprekken gehad. Van de week ook weer aangesproken, en dat loopt allemaal prima. Daarnaast ook vaak dat ik gekoppeld word aan een speed-date. Dus die negatieve analyse raakt kant noch wal.quote:Op zondag 30 november 2014 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het niet noemen van de gratis mogelijkheden nogal een weglating. Je kunt met de site prima uit de voeten zonder er ook maar een cent voor te betalen.
De speeddates, het fotobeoordelen wordt ook niet genoemd. Bijna iedereen die ik spreek heeft het matchen uitstaan en gaat puur op het speeddaten en sturen van oneliners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |