Ik doe nooit mee aan die toernooien, misschien 3x gedaan.quote:Op zondag 30 november 2014 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Met de fotoreacties en bewonderaars is het wel echt zo dat hoe meer toernooien je zelf doet, hoe meer reacties je zelf krijgt, valt me op. Blijkbaar kom je dan vaker in beeld ofzo?
Nou het viel me op dat toen ik er een paar had gedaan, het er dagelijks meer leken. Maar misschien was dat een korte periode waarin ik meer in trek wasquote:Op zondag 30 november 2014 11:01 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik doe nooit mee aan die toernooien, misschien 3x gedaan.
Maar krijg toch elke week 3 tot 5 oneliners, dus dat staat los van het meedoen gok ik.
Ik zit ff na te denken (goh en dat op zondag) maar het kan natuurlijk wel verband houden. Want als jij iemand hoog beoordeelt ziet diegene dat. En die kan je dan natuurlijk een oneliner sturen.quote:Op zondag 30 november 2014 11:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou het viel me op dat toen ik er een paar had gedaan, het er dagelijks meer leken. Maar misschien was dat een korte periode waarin ik meer in trek was.
ik snap hem wel. Ik denk dat het meer is: elke keer als je weer een knuppel tegen bent gekomen denk je 'dit moet volgende keer echt beter kunnen'quote:Op zondag 30 november 2014 02:18 schreef Doum het volgende:
[..]
Huhm een brain teaser. Hoe moet ik dat zien? Elke keer dat een vrouw niet teruggebeld wordt, gaat ze de lat een beetje hoger leggen?
Uiteindelijk settelen veel vrouwen toch voor iemand die middelmatig is. Dus snap niet waarom ze zo rond hun 28e onmogelijke eisen gaan stellen.quote:Op zondag 30 november 2014 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap hem wel. Ik denk dat het meer is: elke keer als je weer een knuppel tegen bent gekomen denk je 'dit moet volgende keer echt beter kunnen'
Dat heb ik wel in ieder geval
Omdat we allemaal jou willen hebben, maar dat kan nietquote:Op zondag 30 november 2014 13:37 schreef Weissman het volgende:
Uiteindelijk settelen veel vrouwen toch voor iemand die middelmatig is. Dus snap niet waarom ze zo rond hun 28e onmogelijke eisen gaan stellen.
Rond hun 28e? Ik heb juist het idee dat vrouwen vooral tussen hun 18e en 26e redelijk veeleisend zijn qua partner en het daarna een stuk minder word.quote:Op zondag 30 november 2014 13:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Uiteindelijk settelen veel vrouwen toch voor iemand die middelmatig is. Dus snap niet waarom ze zo rond hun 28e onmogelijke eisen gaan stellen.
Dat klopt dan niet volgens de redenatie hierboven he. Hoe meer mislukte dates, hoe hoger de eisen. Of je moet iemand hebben die op haar 21e al net zoveel gedate heeft als iemand van 30quote:Op zondag 30 november 2014 14:00 schreef yats het volgende:
Rond hun 28e? Ik heb juist het idee dat vrouwen vooral tussen hun 18e en 26e redelijk veeleisend zijn qua partner en het daarna een stuk minder word.
Vrouwen die al het beste voor zichzelf willen hebbenquote:Op zondag 30 november 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Omdat we allemaal jou willen hebben, maar dat kan nietTenminste niet exclusief.. Dat snap je toch wel!
![]()
![]()
Egoistische krengen, zo zijn wijquote:Op zondag 30 november 2014 14:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen die al het beste voor zichzelf willen hebben![]()
Hm, dan tref ik ofwel de juiste vrouwen, ofwel de verkeerde. Het is maar net hoe je het ziet.quote:Op zondag 30 november 2014 14:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat klopt dan niet volgens de redenatie hierboven he. Hoe meer mislukte dates, hoe hoger de eisen. Of je moet iemand hebben die op haar 21e al net zoveel gedate heeft als iemand van 30
Jawel, maar dat heb ik al gepost. Ik ga geen uitgebreid verhaal schrijven. Misschien volgende weekquote:Op zondag 30 november 2014 17:44 schreef Godshand het volgende:
Niemand dating ervaringen dit weekend?
Je hebt je date gehad maar niet geneukt zekerquote:Op zondag 30 november 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, maar dat heb ik al gepost. Ik ga geen uitgebreid verhaal schrijven. Misschien volgende week
Ja nee het ging meer over dat het tegenwoordig zo makkelijk is om een nieuwe date te vinden, dat je al snel ontevreden bent over triviale dingen als 3 cm korter dan je dacht, de verkeerde carrière, blabla, en dat je dan verder ging kijken. Dat het eerder sollicitatiegesprekken worden waar je een lijstje met eisen afvinkt dan dates. Op zich zegt de Cosmoquote:Op zondag 30 november 2014 14:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat klopt dan niet volgens de redenatie hierboven he. Hoe meer mislukte dates, hoe hoger de eisen. Of je moet iemand hebben die op haar 21e al net zoveel gedate heeft als iemand van 30
Inderdaad, al was dat niet 'het doel' van mijn date. Zaterdag date nummer drie bij haar thuis, dan acht ik de kans groterquote:Op zondag 30 november 2014 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt je date gehad maar niet geneukt zeker
Klopt, ik heb maar 2 dates de maand december gepland staanquote:Op zondag 30 november 2014 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Inb4 faxie die zegt dat daten helemaal niet zo makkelijk is.
Jij hebt er aan elke vinger 1quote:
Niets. Nada. Niente.quote:Op zondag 30 november 2014 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
CC heb ik de ontwikkelingen over een reactie gemist?
Nee hoor, m'n laatste date is alweer een tijdje geleden. Maar goed, ik ben ook niet echt actief meer ermee bezig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |