Omdat je lillik ben. En nigrappigni. Jwz.quote:Op zondag 30 november 2014 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee hoor, m'n laatste date is alweer een tijdje geleden. Maar goed, ik ben ook niet echt actief meer ermee bezig.
Ok Miou.quote:Op zondag 30 november 2014 19:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omdat je lillik ben. En nigrappigni. Jwz.
Jawel. Al had ik niet meer gedacht dat ik het nog eens zou zeggen binnen deze reeks, maar het is - inmiddels - geen date meer te noemen. Ik heb dus eigenlijk niks meer te zoeken hier, maar aan de andere kant, wie moet dan jullie lichtend baken in een duistere datingwereld zijn?quote:Op zondag 30 november 2014 17:44 schreef Godshand het volgende:
Niemand dating ervaringen dit weekend?
Hoezo ''weer''?quote:Op zondag 30 november 2014 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Vieze homo, stiekem toch weer vallen voor het romantische en kleffe.
Gohquote:Op zondag 30 november 2014 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jawel. Al had ik niet meer gedacht dat ik het nog eens zou zeggen binnen deze reeks, maar het is - inmiddels - geen date meer te noemen. Ik heb dus eigenlijk niks meer te zoeken hier, maar aan de andere kant, wie moet dan jullie lichtend baken in een duistere datingwereld zijn?
Au sérieux , ik heb besloten deze te houden wegens veel te leuk. En dat het dan ook andersom zo is. Goh.
Zou jij - als mijn favoriete stalkende psycho - me een plezier willen doen en niet haar hoofd in een hoedendoos aan de deur willen bezorgen, Miou? Dat drukt toch enigszins een domper op de feestvreugde.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 19:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zou jij - als mijn favoriete stalkende psycho - me een plezier willen doen en niet haar hoofd in een hoedendoos aan de deur willen bezorgen, Miou? Dat drukt toch enigszins een domper op de feestvreugde.
Leuk H_J!quote:Op zondag 30 november 2014 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jawel. Al had ik niet meer gedacht dat ik het nog eens zou zeggen binnen deze reeks, maar het is - inmiddels - geen date meer te noemen. Ik heb dus eigenlijk niks meer te zoeken hier, maar aan de andere kant, wie moet dan jullie lichtend baken in een duistere datingwereld zijn?
Au sérieux , ik heb besloten deze te houden wegens veel te leuk. En dat het dan ook andersom zo is. Goh.
Nice HJ!quote:Op zondag 30 november 2014 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 19:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zou jij - als mijn favoriete stalkende psycho - me een plezier willen doen en niet haar hoofd in een hoedendoos aan de deur willen bezorgen, Miou? Dat drukt toch enigszins een domper op de feestvreugde.
Vrijdagavond even date gehad met de meid waar in eerste instantie vorige week zaterdag op de planning stond. Was erg gezellig al zag ze er wat anders uit dan op de foto. Taalbarriere is er nog een beetje omdat zij alleen Engels spreekt en ik het nog niet heel goed kan spreken. Maar op zich ging het prima. Ander puntje is dat ze over 8 maanden voor een jaar naar Engeland gaat. Dus ik weet zo voor mijzelf nog niet of het echt serieus relatiemateriaal is.quote:Op zondag 30 november 2014 17:44 schreef Godshand het volgende:
Niemand dating ervaringen dit weekend?
Good riddens. Tofquote:Op zondag 30 november 2014 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nice one H_J!quote:Op zondag 30 november 2014 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jaloers much?quote:
Ik begrijp hem welquote:Op zondag 30 november 2014 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een appje van Brabo, die ik een paar maanden geleden heb gedate maar die nogal bindingsissues bleek te hebben. Hoe het met me gaat, en of ik al nog veel Tinderde, "haha". Er volgt niet echt een gesprek uit ofzo, dus ik snap het nut van zo'n appje dan niet. Mannen zijn net zo raar als vrouwen.
Zo vreemd is dat toch niet? Ik heb ook nog weleens contact met ex-dates over hoe het met ze gaat etc. Gewoon oprechte interesse in iemand tonen zelfs als je niet meer met die persoon date/wil daten kan geen kwaad toch?quote:Op zondag 30 november 2014 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een appje van Brabo, die ik een paar maanden geleden heb gedate maar die nogal bindingsissues bleek te hebben. Hoe het met me gaat, en of ik al nog veel Tinderde, "haha". Er volgt niet echt een gesprek uit ofzo, dus ik snap het nut van zo'n appje dan niet. Mannen zijn net zo raar als vrouwen.
Meh, we hebben maar 2 maanden ofzo gedate, en dat is nu zeker 3 maanden geleden. En z'n antwoorden werden al gauw weer 2 woorden lang, dus het was nou niet dat hij zat te springen om m'n aandacht denk ik. Leek haast wel of hij zat te peilen of ik nog op 'm zat te wachten ofzo? Vreemd iig. Antwoord is nee overigens. De dude begon na 2 maanden al over dat hij best in Rotterdam zou kunnen wonen, maar echt nog niet samen wil wonen en dat ik dat echt niet moest verwachten zo snel en weet ik het. Alsof ik al een kast voor 'm aan het leegruimen wasquote:Op zondag 30 november 2014 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet? Ik heb ook nog weleens contact met ex-dates over hoe het met ze gaat etc. Gewoon oprechte interesse in iemand tonen zelfs als je niet meer met die persoon date/wil daten kan geen kwaad toch?
Justquote:Op zondag 30 november 2014 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd manquote:Op zondag 30 november 2014 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er moest ook gewoon iets positiefs gebeuren na die nare ervaringen.quote:Op zondag 30 november 2014 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
probeer maar net te doen alsof je je tante gaat ontmoeten die je vroeger wel aardig vond, want anders wordt het niks. Je kijkt nu al tegen haar op, bent zenuwachtig en je creëert het gevoel dat het vanaf nu alleen nog maar slechter kan.quote:Op maandag 1 december 2014 12:21 schreef K44S het volgende:
Oeps, had het in SC neer gezet.
Enfin:
Morgen een date, ben zenuwachtiger dan normaal.
Misschien omdat we al gebeld hadden, en ik wel beetje weet waar ik op moet rekenen maar toch op meer hoop.
Zij heeft duidelijk aangegeven dat ze een klik moet voelen, en dat ik er niet vanuit moet gaan dat het meteen vol op daten word.
Ik ben benieuwd en tegelijk tijd toch wel beetje bang, we hebben namelijk nu al veel raak vlakken en begon d'r al beetje leuk te vinden.
Klopt, ik ga met het idee om gewoon gezellig een drankje te doen.quote:Op maandag 1 december 2014 12:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
probeer maar net te doen alsof je je tante gaat ontmoeten die je vroeger wel aardig vond, want anders wordt het niks. Je kijkt nu al tegen haar op, bent zenuwachtig en je creëert het gevoel dat het vanaf nu alleen nog maar slechter kan.
O ja, je treft er zo eentje met bindingsangst; die moet je ook gehad hebben.quote:Op maandag 1 december 2014 12:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt, ik ga met het idee om gewoon gezellig een drankje te doen.
Maar het is nogal lastig om het goede gevoel te behouden als ze zelf van het uitstellen is en wat minder enthousiast over komt.
Al gaf ze zelf al aan dat simpel weg bang is voor de klik.
Dus dat vond ik wel wat vreemd, ze zei dat ze dat bij elke jongen had (bang voor de klik).
Geen idee waarom.
Geen idee, ze heeft 4 relaties gehad, waar van 2 lang en 2 kort.quote:Op maandag 1 december 2014 13:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
O ja, je treft er zo eentje met bindingsangst; die moet je ook gehad hebben.
De wat?quote:Op maandag 1 december 2014 13:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Geen idee, ze heeft 4 relaties gehad, waar van 2 lang en 2 kort.
Het afgelopen weekend zijn er nogal wat dingen gebeurt in haar privé leven.
En heb haar na die heftige gebeurtenissen gebeld en dat kon ze erg waarderen.
Toch draaide me maag er een beetje van om.
Maar goed, te harder to ge the best to hold... of zo?
Hard to get, is goed dacht ik zo. Geen losbandig sletje.quote:
Time will tellquote:Op maandag 1 december 2014 13:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
Gisteravond een speeddate gehad haha.. zaterdagnachtmet hem in contact gekomen. Gechat tot 5 uur sochtends. Gisteravond samen wezen poolen echt vet gezellig en leuk gehad.. benieuwd hoe het verder gaat.
Waar heb je haar ontmoet?quote:Op maandag 1 december 2014 13:28 schreef K44S het volgende:
[..]
Hard to get, is goed dacht ik zo. Geen losbandig sletje.
Ik maak me er te veel zorgen om.
Ik wens gewoon een leuke net zo gestoorde chick als wat ik ben. En zij komt zo over....
Wie weet!
Tinder.quote:Op maandag 1 december 2014 14:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar heb je haar ontmoet?
Klinkt nu al met issues?
1 woord: borderlinester. Echt...moven...quote:Op maandag 1 december 2014 13:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Geen idee, ze heeft 4 relaties gehad, waar van 2 lang en 2 kort.
Het afgelopen weekend zijn er nogal wat dingen gebeurt in haar privé leven.
En heb haar na die heftige gebeurtenissen gebeld en dat kon ze erg waarderen.
Toch draaide me maag er een beetje van om.
Maar goed, te harder to ge the best to hold... of zo?
Mwa, zo heftig is het dan weer niet.quote:Op maandag 1 december 2014 15:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
1 woord: borderlinester. Echt...moven...
Dat kun je wel stellen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Weer veel nepprofielen op Tinder zeg.
Leuke gesprekken zeggen niets.quote:Op maandag 1 december 2014 15:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Mwa, zo heftig is het dan weer niet.
Ik kan leuke gesprekken met d'r voeren. En dit word onze eerste date... dus wie weet valt het mee.
Mijn "motivatie" is flink afgekoeld moet ik zeggen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuke gesprekken zeggen niets.
Maak nou niet meer van haar in je hoofd voordat je haar ziet.
Mensen komen heel anders op chat en zelfs aan de lijn over dan in het echt. Ik heb zo vaak gehoord dat ik heel anders gedraag dan dates konden afleiden uit de gesprekken op de chat.
Mensen hebben de neiging alles richting hun eigen ideaal beeld in hun hoofd in te vullen..
Laat dat, in het echt is ze misschien heel stil en heeft ze Facebook hoek foto's genomen. Wat dat betreft is ze realistischer dan jij.
Doe gewoon leuk, trek kleren aan waar je je lekker in voelt (heb wel eens aan haar kleding stijl proberen aan te passen, maar het valt zo op dat het niet jouw stijl isquote:Op maandag 1 december 2014 15:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Mijn "motivatie" is flink afgekoeld moet ik zeggen.
Maar je hebt gelijk hoor, heb het vaker mee gemaakt.
Via de app veel lachen etc. en in het echt een stil eendje.
Dus ik zie het wel, ik ga er heen en thats it.
Kleding: Check.quote:Op maandag 1 december 2014 15:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe gewoon leuk, trek kleren aan waar je je lekker in voelt (heb wel eens aan haar kleding stijl proberen aan te passen, maar het valt zo op dat het niet jouw stijl is).
Praat een beetje over haar bezigheden en maak het niet te laat. Als je haar echt leuk vind, zoenen. Zo niet, gewoon gezellig maken.
Veel plezier vanavond, wat gaan jullie doen? Geen bios mag ik hopen...
Dingen die je nu al dwars zitten klinkt als "skip haar en ga verder met iemand anders".quote:Op maandag 1 december 2014 15:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Kleding: Check.
Praten: Check.
Niet te laat: Ze moet de volgende dag zelf naar de stage... dus check.
Zoenen: Wie weet.
Ik ga richting Amsterdam CS en tref haar dan daar... en gewoon een drankje.
Wie weet volgt de bios date vanzelf...
Ze is wel zo'n geval wat liever uitstelt.... maar ik ben dan weer een doorzetter.
Ik had dr nr zo rond donderdag... toen heul veul ge appt en zelf 2 keer gebeld.
Paar dingen zitten me dwars... maar niemand is perfect.....
Komt vast wel goed
Ps: ik probeer nergens op te rekenen... al ben ik heel nieuwsgierig.. en DAT maakt me neveus.
Zijn dingen waar ik niets over kan en mag zeggenquote:Op maandag 1 december 2014 17:12 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Dingen die je nu al dwars zitten klinkt als "skip haar en ga verder met iemand anders".
quote:
Ze was vroeger een mannetje?quote:Op maandag 1 december 2014 17:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Zijn dingen waar ik niets over kan en mag zeggen.
Dat ze haar soort van ex niet kan loslaten. ( ik heb met al mn exen het contact volledig verbroken.. omdat ik het niet aan kon om vrienden te blijven ).quote:
Tsjakquote:Op maandag 1 december 2014 17:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
Ze was vroeger een mannetje?
ach en wie weet komt ze daarna wel leuk mee posten zoals die van HJquote:Op maandag 1 december 2014 17:28 schreef BeamofLight het volgende:
whaha, wordt gewoon een mooi verhaal. Die wacko's zijn gewoon het geilst; met de mooiste verhalen. Bloed aan de muur. Tot straks.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:44 schreef K44S het volgende:
Goed ... dat word weer verder tinderen.
Wel jammer.... veel overeenkomsten en ze is mooi lang.
Maar dit word voorlopig... vriendschap
Waarom stel je je zo passief op?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:44 schreef K44S het volgende:
Goed ... dat word weer verder tinderen.
Wel jammer.... veel overeenkomsten en ze is mooi lang.
Maar dit word voorlopig... vriendschap
Dat kan ook. Daarnaast was ze net vrijgezel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:27 schreef Wolken het volgende:
Of ze heeft vanmorgen een berichtje gestuurd dat ze "de klik" niet voelde....
quote:
Ik stel helemaal niets op. Ze gaf me al aan wat ik kon verwachten, en heb ik aangenomen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waarom stel je je zo passief op?
Bindingsangst is het ultieme "smoesje" tegen clingy types. Dus niet te snel enthousiasme aan iemand laten blijken (doe hier maar) en ook niet gelijk opgeven, kom nou toch. Als je d'r leuk vindt gewoon nog een date plannen.
quote:Op maandag 1 december 2014 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach en wie weet komt ze daarna wel leuk mee posten zoals die van HJaltijd leuk nieuwe mensen
Dan is het toch niet jammer?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:04 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Ik stel helemaal niets op. Ze gaf me al aan wat ik kon verwachten, en heb ik aangenomen.
De"date"zelf was prima.... paar drankjes in Amsterdam... veel gelachen en ook over serieuze dingen gehad.
Later vroeg ik of ze een klik voelde. Die voelde ze, MAAR of ze de klik voelde in vriendschap of romantiek wist ze nog niet.
Vanmorgen heb ik het zelfde ge-appt en gezegd dat het voor mij ook nog niet duidelijk was.
Dus zei ze dat het voor haar, voorlopig vriendschap is. Ik denk dat ik er zo ook over denk.
Dus eind goed al goed.
Komt...door die puntjes denk ik. Aha, was me niet duidelijk uit je dateverslag.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:04 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Ik stel helemaal niets op. Ze gaf me al aan wat ik kon verwachten, en heb ik aangenomen.
De"date"zelf was prima.... paar drankjes in Amsterdam... veel gelachen en ook over serieuze dingen gehad.
Later vroeg ik of ze een klik voelde. Die voelde ze, MAAR of ze de klik voelde in vriendschap of romantiek wist ze nog niet.
Vanmorgen heb ik het zelfde ge-appt en gezegd dat het voor mij ook nog niet duidelijk was.
Dus zei ze dat het voor haar, voorlopig vriendschap is. Ik denk dat ik er zo ook over denk.
Dus eind goed al goed.
Achteraf vind ik het indd niet jammer.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan is het toch niet jammer?
Je spreekt jezelf tegen.
Jammer, maar ach, je date in ieder geval weer. Dat is al een positieve stap.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:04 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Dus eind goed al goed.
Waarom vraag je zoiets eigenlijk? Heb het idee dat vrouwen dat niet echt aantrekkelijk vinden, dat zoeken naar bevestiging.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:04 schreef K44S het volgende:
Dus eind goed al goed.
Ik ben super slecht in hintjes vatten. En ik was even goed, behoorlijk zenuwachtig. En ik ben door wat omstandigheden wat onzekerquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom vraag je zoiets eigenlijk? Heb het idee dat vrouwen dat niet echt aantrekkelijk vinden, dat zoeken naar bevestiging. Dames, correct me if I'm wrong.
Dat stuk over haar ex, had ze het al eerder over gehad.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:18 schreef Godshand het volgende:
Tegenwoordig vraag ik zelden of het klikt. Als ze mij niet leuk vinden is het wel duidelijk. Niet flirterig en vaak hebben ze het dan al aangegeven.
Ik viel tegen of ze heeft het te vaak over een ex. Dan is het
Ik date op z'n tijd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:26 schreef Cue_ het volgende:
Als iemand mij die vraag zou stellen, denk dat ik niet snel volop een "ja" durf te geven. Zeker niet als ik niet weet of het wederzijds zou zijn.
Dan ga je al sneller het afbakenen en voor de vriendschap of probeer je het vaag te houden.
Ik hoop dat je grappen van een ander niveau zijn dan je sigquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:33 schreef K44S het volgende:
Ik date op z'n tijd.
Dit meisje was weer de eerste keer sinds tijden ( denk zo'n 4 maanden ).
Normaal gesproken ga ik nergens vanuit en merk ik toch wel iets ( aan het haar zitten, zelfde zit positie aan nemen, pupillen die groter worden, lachen om grappen die helemaal niet zo grappig zijn ).
Ik heb behoorlijk flauwe en gevatte humor...quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je grappen van een ander niveau zijn dan je sig
De meeste mannen hebben kaas gegeten van hints. Die proberen haar te zoenen en dan hoor je de tussenstand:quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben super slecht in hintjes vatten. En ik was even goed, behoorlijk zenuwachtig. En ik ben door wat omstandigheden wat onzeker
Pua's ... daar zeg je me wat.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben kaas gegeten van hints. Die proberen haar te zoenen en dan hoor je de tussenstand:
-je bent de eerste 10 minuten aan het zoenen
-ze trekt haar hoofd terug en dan komt er een verhaal: te snel, niet voorbereid, sorry liever vriendschap. Heb wel van anderen gehoord dat je soms dan je er uit kan redden door te zeggen dat je haar alleen een zoen op haar wang wilde geven. En dan zoenen ze later alsnog. Maar zo pua ben ik niet
quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:49 schreef Acradavos het volgende:
Afgelopen vrijdag een tinderdate gehad. Zag op de foto er erg leuk uit.. leuke gesprekken.
Bleek een tokkie eerste klas te zijn, rookte zelfs van Nelle Zwaar. Shagstem e.d.![]()
Ik ben met buikpijn naar huis gegaan.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:52 schreef K44S het volgende:
[..]![]()
![]()
"Ik ben greeetaaa wie beee jieeee daaaa?"
Gdvquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:52 schreef K44S het volgende:
[..]![]()
![]()
"Ik ben greeetaaa wie beee jieeee daaaa?"
quote:
Ik vroeg het ook meer omdat ik zelf geen pols hoogte kon krijgen bij de date zelf.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:20 schreef Jelia het volgende:
[..]dat is meer boer dan tokkie hahaha, moet gelijk aan Tukkers denken
![]()
Ik vind het trouwens wel goed als mannen vragen wat je van de date vond hoor. Maar verschilt vast per persoon.
Ik ben graag eerlijk en direct dus dat vind ik ook prettig aan een ander.kan dat wel waarderen juist.
Kijk als een heel onzeker type het vraagt is het een ander verhaal,en dan nog is het prima om te vragen natuurlijk. maar als je zeker van jezelf bent kan je dat ook prima vragen.
Als ik me ergens aan irriteer is het wel dingen die mysterieus blijven
Tja, als iemand pas vrijgezel is dan heb je dat, het gaat er nogal veel over en hoe legitiem dat ook is naar je vrienden/vriendinnen toe een nieuw iemand heeft daar in feite niks mee te maken. Want dan zou je zeg maar de rekening neerleggen (figuurlijk) bij degene die je dan net kent. Hensj wat Fiebs zegt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook meer omdat ik zelf geen pols hoogte kon krijgen bij de date zelf.
We hadden af en toe stilte momenten en die waren eerder beetje pijnlijk dan gezond.
Dus ik vraag het liever na, en dat ik echt 100% zeker ben. Dan dat ik de volgende keer weer Amsterdam in mag (mooie stad dus daar ligt het niet aan), en dat ik dus een flink blauwtje loop.
Maar ach, ze is zelf ook behoorlijk eerlijk.
En ik kwam er net achter dat ik volgens haar naïef ben als ik vind dat je bij een eerste echte afspraak niet over je ex moet beginnen? (ongeacht de duur van de relatie).
Ik roddel liever niet over d'r want voor de rest is ze aardig en liefmaar blijkbaar niet mijn type.
Opmerkelijk dat je weet hoelang ze vrijgezel is, tenslotte is ze dat een paar maanden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tja, als iemand pas vrijgezel is dan heb je dat, het gaat er nogal veel over en hoe legitiem dat ook is naar je vrienden/vriendinnen toe een nieuw iemand heeft daar in feite niks mee te maken. Want dan zou je zeg maar de rekening neerleggen (figuurlijk) bij degene die je dan net kent.
Ik zou hier ook nooit naar vragen tijdens de eerste date zelf. Je merkt het vanzelf als je haar na afloop zoent. Ongeacht hoe de eerste date verloopt, probeer ik toch altijd te zoenen. Dit lukt ook 95% van de gevallen(eigenlijk maar een keer niet gelukt) van mijn tinderdates.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:34 schreef K44S het volgende:
Ik vroeg het ook meer omdat ik zelf geen pols hoogte kon krijgen bij de date zelf.
We hadden af en toe stilte momenten en die waren eerder beetje pijnlijk dan gezond.
Dus ik vraag het liever na, en dat ik echt 100% zeker ben. Dan dat ik de volgende keer weer Amsterdam in mag (mooie stad dus daar ligt het niet aan), en dat ik dus een flink blauwtje loop.
Maar ach, ze is zelf ook behoorlijk eerlijk.
En ik kwam er net achter dat ik volgens haar naïef ben als ik vind dat je bij een eerste echte afspraak niet over je ex moet beginnen? (ongeacht de duur van de relatie).
Ik roddel liever niet over d'r want voor de rest is ze aardig en liefmaar blijkbaar niet mijn type.
Wait, whut?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:14 schreef JAOC het volgende:
Ongeacht hoe de eerste date verloopt, probeer ik toch altijd te zoenen. Dit lukt ook 95% van de gevallen(eigenlijk maar een keer niet gelukt) van mijn tinderdates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |