Kleding: Check.quote:Op maandag 1 december 2014 15:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe gewoon leuk, trek kleren aan waar je je lekker in voelt (heb wel eens aan haar kleding stijl proberen aan te passen, maar het valt zo op dat het niet jouw stijl is).
Praat een beetje over haar bezigheden en maak het niet te laat. Als je haar echt leuk vind, zoenen. Zo niet, gewoon gezellig maken.
Veel plezier vanavond, wat gaan jullie doen? Geen bios mag ik hopen...
Dingen die je nu al dwars zitten klinkt als "skip haar en ga verder met iemand anders".quote:Op maandag 1 december 2014 15:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Kleding: Check.
Praten: Check.
Niet te laat: Ze moet de volgende dag zelf naar de stage... dus check.
Zoenen: Wie weet.
Ik ga richting Amsterdam CS en tref haar dan daar... en gewoon een drankje.
Wie weet volgt de bios date vanzelf...
Ze is wel zo'n geval wat liever uitstelt.... maar ik ben dan weer een doorzetter.
Ik had dr nr zo rond donderdag... toen heul veul ge appt en zelf 2 keer gebeld.
Paar dingen zitten me dwars... maar niemand is perfect.....
Komt vast wel goed
Ps: ik probeer nergens op te rekenen... al ben ik heel nieuwsgierig.. en DAT maakt me neveus.
Zijn dingen waar ik niets over kan en mag zeggenquote:Op maandag 1 december 2014 17:12 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Dingen die je nu al dwars zitten klinkt als "skip haar en ga verder met iemand anders".
quote:
Ze was vroeger een mannetje?quote:Op maandag 1 december 2014 17:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Zijn dingen waar ik niets over kan en mag zeggen.
Dat ze haar soort van ex niet kan loslaten. ( ik heb met al mn exen het contact volledig verbroken.. omdat ik het niet aan kon om vrienden te blijven ).quote:
Tsjakquote:Op maandag 1 december 2014 17:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
Ze was vroeger een mannetje?
ach en wie weet komt ze daarna wel leuk mee posten zoals die van HJquote:Op maandag 1 december 2014 17:28 schreef BeamofLight het volgende:
whaha, wordt gewoon een mooi verhaal. Die wacko's zijn gewoon het geilst; met de mooiste verhalen. Bloed aan de muur. Tot straks.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:44 schreef K44S het volgende:
Goed ... dat word weer verder tinderen.
Wel jammer.... veel overeenkomsten en ze is mooi lang.
Maar dit word voorlopig... vriendschap
Waarom stel je je zo passief op?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:44 schreef K44S het volgende:
Goed ... dat word weer verder tinderen.
Wel jammer.... veel overeenkomsten en ze is mooi lang.
Maar dit word voorlopig... vriendschap
Dat kan ook. Daarnaast was ze net vrijgezel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:27 schreef Wolken het volgende:
Of ze heeft vanmorgen een berichtje gestuurd dat ze "de klik" niet voelde....
quote:
Ik stel helemaal niets op. Ze gaf me al aan wat ik kon verwachten, en heb ik aangenomen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waarom stel je je zo passief op?
Bindingsangst is het ultieme "smoesje" tegen clingy types. Dus niet te snel enthousiasme aan iemand laten blijken (doe hier maar) en ook niet gelijk opgeven, kom nou toch. Als je d'r leuk vindt gewoon nog een date plannen.
quote:Op maandag 1 december 2014 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach en wie weet komt ze daarna wel leuk mee posten zoals die van HJaltijd leuk nieuwe mensen
Dan is het toch niet jammer?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:04 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Ik stel helemaal niets op. Ze gaf me al aan wat ik kon verwachten, en heb ik aangenomen.
De"date"zelf was prima.... paar drankjes in Amsterdam... veel gelachen en ook over serieuze dingen gehad.
Later vroeg ik of ze een klik voelde. Die voelde ze, MAAR of ze de klik voelde in vriendschap of romantiek wist ze nog niet.
Vanmorgen heb ik het zelfde ge-appt en gezegd dat het voor mij ook nog niet duidelijk was.
Dus zei ze dat het voor haar, voorlopig vriendschap is. Ik denk dat ik er zo ook over denk.
Dus eind goed al goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |