quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je had gezegd: zoek es op "fathank" dan was het sowieso ook niks geworden, vieze coke-snuivende F-side-rellende bodybuilder van me.
Ik als eens van die dames van het legendarische programma 'lekker slim'quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie nikkie echt voor me als een 14 jarig naïef blond meisje
nou ik ben alles behalve naïef. Ik wil alleen niet alles negatief opvatten en dus vraag ik om duidelijkheid. Maar als jij dat zo wilt zien. Be my guest.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie nikkie echt voor me als een 14 jarig naïef blond meisje
En zo is het! Lekker postitief in het leven liggen; dan komt hij vast wel. Xquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou ik ben alles behalve naïef. Ik wil alleen niet alles negatief opvatten en dus vraag ik om duidelijkheid. Maar als jij dat zo wilt zien. Be my guest.
zoiets jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En zo is het! Lekker postitief in het leven liggen; dan komt hij vast wel. X
Bitchfight, half topic wat verwijderd is. Topshow.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
Wat heb ik hier gemist de afgelopen dagen?
Speciaal voor jou post ik deze educatieve documentaire waar in wordt gegaan op de eetgewoontes van onze oranje kleurig gekomde vrienden met vaak een indrukwekkend vastgoed (allemaal een kasteel):quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ik een goudvis ben?? Logisch dat ik om een uitleg vraag toch.. en doe es niet alsof jij alwetend bent. Je komt heel denigrerend over zo.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou post ik deze educatieve documentaire waar in wordt gegaan op de eetgewoontes van onze oranje kleurig gekomde vrienden met vaak een indrukwekkend vastgoed (allemaal een kasteel):
Jij bent dat oranje visje, de rest is de broccoli. We hebben drie visjes, ik noem ze Nikki, Deezertje en Faxie. Meer omdat Faxie altijd honger heeft, niet om zijn reacties.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou post ik deze educatieve documentaire waar in wordt gegaan op de eetgewoontes van onze oranje kleurig gekomde vrienden met vaak een indrukwekkend vastgoed (allemaal een kasteel):
Jij bent dat oranje visje, de rest is de broccoli. We hebben drie visjes, ik noem ze Nikki, Deezertje en Faxie. Meer omdat Faxie altijd honger heeft, niet om zijn reacties.
Ik ben verliefdquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik als eens van die dames van het legendarische programma 'lekker slim'
Wat heb ik hier gemist de afgelopen dagen? Al mensen getrouwd en zo?
verkeerde topicquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Na veel twijfelen kogel door de kerk… hoe dubbel kunnen gevoelens zijn… nu vooral verdrietig en niet alles overziend wat deze keuze werkelijk gaat betekenen, maar het kon gewoon niet anders.
Haha, oeps! Gevoelens en onrust hakken er ook nog in op mijn helderheid zie ikquote:
Sterktequote:Op zaterdag 29 november 2014 11:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Na veel twijfelen kogel door de kerk… hoe dubbel kunnen gevoelens zijn… nu vooral verdrietig en niet alles overziend wat deze keuze werkelijk gaat betekenen, maar het kon gewoon niet anders.
Als dat niet neuken wordt!quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:13 schreef yats het volgende:
Gisteren date twee gehad. Dat was weer erg leuk. Komend weekend zoals het er nu uit ziet date drie bij haar thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |