Voor jou jaquote:
jaja, voor jou nu alquote:
Wen er elke week maar aanquote:
vroegah, toen ik ook nog een luie student wasquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moest lachen om Nick en zijn bacon-hagelslag.
Ok, nu heb ik 'm zo vaak voorbij zien komen op FOK!, ik ga 'm luisteren ook.quote:
En al je het combineert? Eiersalade op je brood smeren en wat bacon er overheen strooien? Of is het spul zelf gewoon niet te vreten?quote:
Ik had hem op de USB gezet die in m'n vaders auto zit, komt ie gister thuis, "wat een lekker album staat er op die USB"quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef Sardu het volgende:
Moggeh
[..]
Ok, nu heb ik 'm zo vaak voorbij zien komen op FOK!, ik ga 'm luisteren ook.
Niet geprobeerd. Het spul zelf smaak gewoon kutquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En al je het combineert? Eiersalade op je brood smeren en wat bacon er overheen strooien? Of is het spul zelf gewoon niet te vreten?
Nice!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had hem op de USB gezet die in m'n vaders auto zit, komt ie gister thuis, "wat een lekker album staat er op die USB"
Lekker hagelslag uitdelenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef DrNick het volgende:
Maar ik neem het mee naar de spelletjesmeet.
Geneukt?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze boii heeft schijnbaar nog hosselskills
Nog niet, maar dat gaat zeker wel gebeurenquote:
Leuk. Jammer dat neuken zo overschat is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat gaat zeker wel gebeuren
Ik hoop anders dat ze beter neukt dan dat ze zoentquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk. Jammer dat neuken zo overschat is.
Dat krijg je met schaarste en dat schijnt hier op FOK! nog wel eens het geval te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk. Jammer dat neuken zo overschat is.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef DrNick het volgende:
Maar ik neem het mee naar de spelletjesmeet.
Wat!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop anders dat ze beter neukt dan dat ze zoent
Things happened. Ze was een wasmachine.quote:
Toch niks geks aan? Ik hoop dat ook altijd...quote:
Goed zoenen lijkt me toch wel belangrijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Things happened. Ze was een wasmachine.
Ik weet ook niet wat ik met het hele verhaal moet
Ik denk dat VA een of ander 8 jarig meisje van het schoolplein gelokt heeftquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed zoenen lijkt me toch wel belangrijk
Tijdens de FRIS, jeweettoch.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk dat VA een of ander 8 jarig meisje van het schoolplein gelokt heeft
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze is 21quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk dat VA een of ander 8 jarig meisje van het schoolplein gelokt heeft
quote:
quote:Een FRIS-avond gaat als volgt: groepjes meisjes dansen in de zaal. Een jongen loopt rond totdat hij een knap meisje ziet. Vervolgens gaat hij haar schuren en dan besluiten de vriendinnetjes van dat meisje of hij leuk genoeg is. Als zij ermee instemmen, draait ze zich om en gaan ze tongen. Zo niet, dan loopt ze weg met haar vriendinnen en gaan ze weer ergens anders in een cirkeltje dansen.
Zo, ik heb je typefout even gefixt, nu alleen even je pedopas aanvragen en je mag er opquote:
gvdquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo, ik heb je typefout even gefixt, nu alleen even je pedopas aanvragen en je mag er op
Is toch maar een garpjequote:
Kansloos principe datquote:
Dus je had de goedkeuring van haar vriendinnen?quote:
Ja eh, ik zat rond te kutten op tinder. Vooral niet serieus enzo, want een relatie had ik net achter de rug.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is toch maar een garpje
Hoe heb je haar leren kennen dan
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja eh, ik zat rond te kutten op tinder. Vooral niet serieus enzo, want een relatie had ik net achter de rug.
Dus ik open met de zin "Als jij een frikandel was, was je een frikandel speciaal."
Godver...quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja eh, ik zat rond te kutten op tinder. Vooral niet serieus enzo, want een relatie had ik net achter de rug.
Dus ik open met de zin "Als jij een frikandel was, was je een frikandel speciaal."
Ik was dus bezig bij verschillende matches verschillende van dat soort kutzinnen uit te proberenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]_
Wel een briljante openingszin daar niet van
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was dus bezig bij verschillende matches verschillende van dat soort kutzinnen uit te proberen
Dit was helemaal niet de bedoeling, ik zoek ook niks serieus. Echt niet
Dus we zien wel hoe dit loopt
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ik die skills maarquote:
Ik kan goed zoenen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
brownie wordt toch zeker dagelijks gehosseld?quote:
Heb je 'n snelcursus? Ik moet morgen daten.quote:
Neenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brownie wordt toch zeker dagelijks gehosseld?
Je gelooft me niet?quote:
Sorry, het is aangeboren...quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je 'n snelcursus? Ik moet morgen daten.
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
LB wordt niet gehosseld, LB hosselt zelf
Jawel hoorquote:
Dan snap ik je reactie niet.quote:
Dan neem ik wel preventief een pasta met spinazie.quote:
Vind gewoon grappig hoe je opeens in het topic komt posten.quote:
Supquote:
In door je neus, uit door je mondquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoveel. Ik voel me behoorlijk depressief
oh noesquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wiet is op?quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Awquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Laten we het er op houden dat ik super goed ben in dingen verpesten
Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Het komt wel goedquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
jij hebt sowieso wel aantrekkingskrachtquote:
Die wil ik stiekem nog wel zien. Weet niet of de bios het waard is tho.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
oew morgen naar mockingjay in de bios
/einde nutteloze bericht
hunger games 1 wel, 2 vond ik minder, ben wel benieuwd naar dezequote:Op vrijdag 28 november 2014 12:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die wil ik stiekem nog wel zien. Weet niet of de bios het waard is tho.
Ik heb ze laatst achter elkaar gekeken tijdens het natrippen. Vond het opzich geen verkeerde films. Battle Royale was leuker wat het concept betreft.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hunger games 1 wel, 2 vond ik minder, ben wel benieuwd naar deze
Ja ik zie opeens jouw nick in MyAT verschijnen, en dan denk ik ah lief, even reagerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind gewoon grappig hoe je opeens in het topic komt posten.
BATORU ROWAIARU.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst achter elkaar gekeken tijdens het natrippen. Vond het opzich geen verkeerde films. Battle Royale was leuker wat het concept betreft.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik zie opeens jouw nick in MyAT verschijnen, en dan denk ik ah lief, even reageren.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zin in pannekoeken is een default state of being.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zin in pannekoeken is een default state of being.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet nog steeds dit eens proberen:
[ afbeelding ]
Pannekoekenbeslag in een rijstkoker mikken, dan wordt het een cake.
Japans.quote:
Je kwam Yvonne tegen op straat?quote:
wie houdt je tegen?quote:
familie van barry white?quote:
Ik durf het je niet te zeggen. Ik denk van niet.quote:
De Duitse neger met donkere stem?quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
De Duitse neger met donkere stem?![]()
Wieishet?
Ooooh die heb ik weleens voorbij zien komen op tv. Had je beter dat stuk chagrijn met die enorme jetsers tegen het lijf kunnen lopen.quote:
Brandi?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooooh die heb ik weleens voorbij zien komen op tv. Had je beter dat stuk chagrijn met die enorme jetsers tegen het lijf kunnen lopen.
Zo goed ken ik t dan weer niet. Weet wel dat ik bij die Brandi elke avond in foetushouding op haar buik in slaap wil vallen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Brandi?
Ja dat is ook wel een bazin.
Al is Jarrod wel toffer
Rock you like a hurricane.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben gister naar het concert van the Scorpions geweest in Ahoy Rotjedam
Was zo mooi
quote:
quote:
quote:
Jij bent lekker bezig vandaag met jequote:
Volgens mij ken ik dat niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben gister naar het concert van the Scorpions geweest in Ahoy Rotjedam
Was zo mooi
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:20 schreef Sardu het volgende:
Zo goed ken ik t dan weer niet. Weet wel dat ik bij die Brandi elke avond in foetushouding op haar buik in slaap wil vallen.![]()
Ohquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij bent lekker bezig vandaag met je
Als mensen nog nesten zouden bouwen dan leek de mijne daar op.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik dat niet.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als mensen nog nesten zouden bouwen dan leek de mijne daar op.
whut?quote:
Als ik een FA was, dan had ik je nu een ban gegevenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik dat niet.
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Je hebt gelijk. Het 1e nummer ken ik.quote:
Ik heb daar staan kwijlbekken toen die nummers werden gespeeld, niet normaalquote:
Wist hetquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het 1e nummer ken ik.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ik een FA was, dan had ik je nu een ban gegevenWaarom?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben fakking braaf man. Dat verdien ik niet.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Aaahquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb daar staan kwijlbekken toen die nummers werden gespeeld, niet normaal
Deze goden niet kennenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarom?!
En ik ben fakking braaf man. Dat verdien ik niet.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ik een FA was, dan had ik je nu een ban gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jopen!
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Moest lachenquote:
Ik ken ze gewoon niet van naamquote:
Het is je vergeven hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ken ze gewoon niet van naam
Sowieso is mijn geheugen amper aanwezig. Dus, hmmpf.
Ik had vroeger een game, the longest journey, dat waren echt minimaal 5 CD's of zo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:31 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik een game gevonden waar k super blij van wordt, Dreamfall chapters: the longest journey, is het het eerste deel van 5 en echt maar een paar uur lang
waarom zou je naar utrecht willen?quote:
Het is het vervolg van het vervolg daar opquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik had vroeger een game, the longest journey, dat waren echt minimaal 5 CD's of zo.
Wat een game.
Really? Misschien toch maar eens kopen. Of zo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het is het vervolg van het vervolg daar op
Dreamfall: the longest journey komt eerst, en dit jaar is dreamfall chapters; the longest journey uitgekomen. Ze hebben de laatste op steam, de eerste is zo oud dat je op gog.com even moet kijken denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Really? Misschien toch maar eens kopen. Of zo.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:45 schreef DrNick het volgende:
Jongens ik zit hier op het werk, doet die tetten eens in een spoiler.
Thanks!quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dreamfall: the longest journey komt eerst, en dit jaar is dreamfall chapters; the longest journey uitgekomen. Ze hebben de laatste op steam, de eerste is zo oud dat je op gog.com even moet kijken denk ik
Ga leren danquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:45 schreef DrNick het volgende:
Jongens ik zit hier op school, doet die tetten eens in een spoiler.
Ga werken danquote:
Ditquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga leren dan!
[..]
Ga werken dan!
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:45 schreef DrNick het volgende:
Jongens ik zit hier op school, doet die tetten eens in een spoiler.
quote:
egoïstische zelfmoordenaars ook altijdquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Naar Ro
Een of andere kut debiel dacht dat t leuk was om voor de trein te springen
Doe het lekker ergens anders waar je anderen niet hindertquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
egoïstische zelfmoordenaars ook altijd
je speelt veel nascar?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben door de letter A heen gesleten op m'n laptop tobo. En dat is best bijzonder, het zijn geen geprintte letters maar er in gegoten kunststof.
Ditquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe het lekker ergens anders waar je anderen niet hindert
Ik denk dat het door m'n nagel komt. Niet dat ik superlange nagels heb, maar ik tik vrij recht van boven.quote:
Same here. Ik dacht dat ik als machinist eerder aan de beurt zou zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit
Mijn vriendin zat in een trein waar zo'n gozert er ook voor sprong![]()
omg, deze heb ik ook gespeeld volgens mijquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:51 schreef Monopoly het volgende:
Atlantis the lost talesJeugdsentiment
![]()
[ afbeelding ]
Misschien waren de prijzen van een treinrit wel de druppel voor deze persoon... Zit ie toch goed.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Naar Ro
Waren vroeger fucking 8 cd'squote:Op vrijdag 28 november 2014 13:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
omg, deze heb ik ook gespeeld volgens mij
Ah nastyquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Naar Ro
Final fantasy VIII waren er ook 5 ofzo, super naar altijd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waren vroeger fucking 8 cd'sDie moest je allemaal naast je hebben liggen
dat heb ik bij de 8 van mijn telefoonquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat het door m'n nagel komt. Niet dat ik superlange nagels heb, maar ik tik vrij recht van boven.
Is dit die met Seth? En dat zonnestelsel wat je goed moet zetten?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:51 schreef Monopoly het volgende:
Atlantis the lost talesJeugdsentiment
![]()
[ afbeelding ]
Mooi altijd wel, er op terugkijkend. Ook met spellen waarbij je ineens een andere diskette in moest steken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waren vroeger fucking 8 cd'sDie moest je allemaal naast je hebben liggen
Ja, die ja. Moest zoveel kutten en kloten bij sommige van die puzzels. Liep als kind helemaal vast. Staat nu op de download, eens kijken of ik er als volwassen man wel wat van bakquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is dit die met Seth? En dat zonnestelsel wat je goed moet zetten?
If so; best game ever.
Diskettes jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi altijd wel, er op terugkijkend. Ook met spellen waarbij je ineens een andere diskette in moest steken.
Oh shitquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, die ja. Moest zoveel kutten en kloten bij sommige van die puzzels. Liep als kind helemaal vast. Staat nu op de download, eens kijken of ik er als volwassen man wel wat van bak
Ik heb de originele game nog in de schuur. Straks maar eens zoeken!quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, die ja. Moest zoveel kutten en kloten bij sommige van die puzzels. Liep als kind helemaal vast. Staat nu op de download, eens kijken of ik er als volwassen man wel wat van bak
Pas na 5 uur hequote:
het is BreeZaHquote:
Ik herinner mij nog een spelletje van de efteling waar je als pardoes de diamanten van de trollen koning zijn kroon moest terug vinden oid. Ik zoek al jaren naar dat spel maar kan het niet vindenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb de originele game nog in de schuur. Straks maar eens zoeken!
Dat ''van hem, en koningin Rea werd nooit meer iets vernomen...''
staat nog in mijn geheugen gegrift.
Maar ik wist niet eens dat het kon, want het is dus geen opdruk, maar double shot. De letters zijn gegoten, zoals hier:quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik bij de 8 van mijn telefoon
die raak ik altijd recht van boven schijnbaar
quote:
Verkopen ze nog steeds.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:06 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Jij hebt een tijdmachine? Of verkopen ze die zooi nog steeds?
Ja, telkens als je werd opgepakt hahahahaquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb de originele game nog in de schuur. Straks maar eens zoeken!
Dat ''van hem, en koningin Rea werd nooit meer iets vernomen...''
staat nog in mijn geheugen gegrift.
Zeg nub, vraag dat dat in dat GAM topic ''ik zoek een spel''.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog een spelletje van de efteling waar je als pardoes de diamanten van de trollen koning zijn kroon moest terug vinden oid. Ik zoek al jaren naar dat spel maar kan het niet vinden
ik denk niet dat het nog bestaat, dat is ruim 12 jaar geledenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeg nub, vraag dat dat in dat GAM topic ''ik zoek een spel''.
Ik zal eens kijken of de CD's nog te gebruiken zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, telkens als je werd opgepakt hahahaha![]()
Jammer genoeg kan ik de Nederlandse versie niet meer vinden. Als jij de game weet te branden op een DVD, dan krijg je wat van me. Wil hem wel graag in het Nederlands hebben
er zijn gewoon 5 delen van dat atlantis spelquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of de CD's nog te gebruiken zijn
Je moest eens weten. Ik ken gewoon mensen die een spel kennen die ik ook al jaren zoek. Jacht door de Eeuwen. Ooit eens uitgebracht door Bruna. Je moest dan naar aanleiding van een hint terug in de tijd met een tijdmachine, bepaalde kleding aan doen van die tijd en dan de historische persoon aanwijzen om wie het ging. Geweldig leerzaam spel. Sommige kennen dat spel nog, al is die niet meer te vinden. Heb zelfs de Bruna daar nog over gemaild. Hoofdkantoor ging zoeken of ze nog ergens wat hadden liggen in de bakken met oude, oude, oude games. Helaasquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik denk niet dat het nog bestaat, dat is ruim 12 jaar geleden
Jep. Mijn favo game-reeks ever.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
er zijn gewoon 5 delen van dat atlantis spel
Held! Mocht het lukken, geef ff aan hoeveel je er voor wilt hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of de CD's nog te gebruiken zijn
Dat doet me denken aan mijn Bassie & Adriaan videobanden die continu de videorecorder sloopten.quote:
Is dat in het Nederlands de verloren legende? Of heet die anders?quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Held! Mocht het lukken, geef ff aan hoeveel je er voor wilt hebben.
Gelukkig heb ik de gehele set nog. Alleen geen videorecorderquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan mijn Bassie & Adriaan videobanden die consistent de videorecorder sloopten.
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is dat in het Nederlands de verloren legende? Of heet die anders?
ik heb het verloren eiland van oom henk wel nog kunnen krijgen laatstquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ik ken gewoon mensen die een spel kennen die ik ook al jaren zoek. Jacht door de Eeuwen. Ooit eens uitgebracht door Bruna. Je moest dan naar aanleiding van een hint terug in de tijd met een tijdmachine, bepaalde kleding aan doen van die tijd en dan de historische persoon aanwijzen om wie het ging. Geweldig leerzaam spel. Sommige kennen dat spel nog, al is die niet meer te vinden. Heb zelfs de Bruna daar nog over gemaild. Hoofdkantoor ging zoeken of ze nog ergens wat hadden liggen in de bakken met oude, oude, oude games. Helaas
voor de GC en de snes zijn allebei hele goeie emulators te vindenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Oudere games FTW.
Al mis ik wel veel spellen van m'n Snes & GC
Godverdomme.
Ik had ooit Battletoads voor de NES.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Oudere games FTW.
Al mis ik wel veel spellen van m'n Snes & GC
Godverdomme.
Oh, ik heb de consoles hier staan. Vind ik toch wat leukerquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
voor de GC en de snes zijn allebei hele goeie emulators te vinden, dan kan je ze op je PC spelen
Leuke game ja. Lag/ligt hier nog bij de kringloop.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had ooit Battletoads voor de NES.![]()
Nooit moeten laten liggen bij dat klasgenootje.
Ik heb een PS2 in prima conditie, maar ik speel alles op een emulator. Ik heb geen ruimte voor een tv op mn kamer, en op mn pc scherm kan de ps2 niet worden aangesloten. Dan maar op de emulator, op wat glitches na zo nu en dan werkt het vrij primaquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, ik heb de consoles hier staan. Vind ik toch wat leuker
[..]
Leuke game ja. Lag/ligt hier nog bij de kringloop.
Welke kringloop? Ik ben er vanmiddag toch in de buurt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, ik heb de consoles hier staan. Vind ik toch wat leuker
[..]
Leuke game ja. Lag/ligt hier nog bij de kringloop.
Hengelo, het Goed.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Welke kringloop? Ik ben er vanmiddag toch in de buurt.
Daar ben ik een week geleden nog geweest.quote:
Herkenbaar wel jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar ben ik een week geleden nog geweest.![]()
Ik moet toch eens leren mijn ogen open te doen.
Zal straks of morgen wel even langs gaan. Ligt er aan hoe lekker het terras zometeen zit.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal straks of morgen wel even langs gaan. Ligt er aan hoe lekker het terras zometeen zit.
Ik gok op Paddy's. Lekker naast de verwarmer zitten.quote:
Hmm ja dat is wel verstandig jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik gok op Paddy's. Lekker naast de verwarmer zitten.
Ja, gewoon de oude markt op rollen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm ja dat is wel verstandig ja
Ach genoeg keuze wel.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, gewoon de oude markt op rollen.![]()
Zonde wel dat dat wijf van de old dutch dood is. Daar mochten we nooit bier bestellen.
Ze had niet zo'n hoge pet op van mij en m'n vrienden. Heb nog nooit iemand "nee" horen zeggen op een bestelling van 10 bier.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Anders heb je altijd Rocks nog
Ben nu wel weer redelijk oké. Genoeg gehuild laatste 2 dagen. Kijk nu wel zielige televisiequote:
Netjes. Doe het je niet naquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
gemaakt in Paint, dus geen photoshop of weet ik het
Mooi dat het beter gaatquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben nu wel weer redelijk oké. Genoeg gehuild laatste 2 dagen. Kijk nu wel zielige televisie(bedacht me ineens moet over mijn lijk nog kijken van gisteren)
Thanxquote:
Hmm dat is wel vreemd jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze had niet zo'n hoge pet op van mij en m'n vrienden. Heb nog nooit iemand "nee" horen zeggen op een bestelling van 10 bier.![]()
Rocks is wel 'n goeie! Ben daar sinds de zomer al niet meer geweest terwijl ik er vroeger best vaak kwam. Daar kan ik zometeen wel eens weer naartoe.
We waren te 'gezellig'.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm dat is wel vreemd ja
Ben er helaas ook al tijden niet meer geweest, maar altijd een chille sfeer![]()
Ik hoor wel hoe het was!
Een A5 dat zie je zoquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
gemaakt in Paint, dus geen photoshop of weet ik het
Oh je herkent hem zelfs nicequote:Op vrijdag 28 november 2014 15:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een A5 dat zie je zo
tevens hoi
De A5 is een beetje mijn betaalbare droomautoquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De A5 is een beetje mijn betaalbare droomauto
20kquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=259576064&asrc=st|as
*heavy breathing*
Schandalig eigenlijk welquote:
ik ga kapenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dacht het dus ff niet he ventje
ama lacht weer een beetje?quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
dit nummer deed me aan jullie denken roro en ama
Ik ga niet luisterenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dankje
vind het wel een mooi nummer
ben serieus
Doe je dat met je muis?quote:
Geen idee. Gewoon ooit bedachtquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
Waar komt Fylax eigenlijk vandaan? Want ik ken alleen laxeermiddelen die eindigen op -lax.
Je zou voor het web eventueel kunnen kiezen om in paint dat "squiggly" lijntje te selecteren en die iets te transformen. Dan krijg je een iets netter effect op je spiderman.quote:
sumopaint is ook wel leukquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je zou voor het web eventueel kunnen kiezen om in paint dat "squiggly" lijntje te selecteren en die iets te transformen. Dan krijg je een iets netter effect op je spiderman.
Voor de rest wel vet gedaan! Je kan ook nog kijken naar zo'n programma van Adobe daar is het -volgens mij- wat makkelijker om dit te maken.
True heb het beetje snel gedaan nuquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je zou voor het web eventueel kunnen kiezen om in paint dat "squiggly" lijntje te selecteren en die iets te transformen. Dan krijg je een iets netter effect op je spiderman.
Voor de rest wel vet gedaan! Je kan ook nog kijken naar illlustrator van adobe is -volgens mij- wat makkelijker om dit soort dingen te maken.
Ja, ik bedoelde Illustrator van Adobe. Net te laat met edit.quote:
Ja! Die is netjes. Alleen de wielen staan er een beetje raar onder, maar daar had ik ook altijd veel moeite mee.quote:
Die wielen waren echt zo kut om te tekenenquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja! Die is netjes. Alleen de wielen staan er een beetje raar onder, maar daar had ik ook altijd veel moeite mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk mijn paint skills toto![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk mijn paint skills toto![]()
Ik weet het.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die wielen waren echt zo kut om te tekenen
Ik ben al blij dat het enigszins een Audi A5 lijktquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet het.
Wat ik wel eens deed was rond maken en dan achteraf met transform tool inpassen zodat het perspectief klopte. Was wel een omslachtig tho..
Ik maak in paint altijd lelijke fotofucks. Gewoon omdat het er dan zo lekker crappy uitziet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik gebruik paint enzo niet zo vaak
meestal om mee te kloten enzo niet voor serieuze shit
Ik heb zoiets ooit gedaan met een Toyota Supra. Toen ik klaar was leek het meer op zo'n papieren ding wat je uit moest knippen en in elkaar vouwen/plakken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat het enigszins een Audi A5 lijkt
geilquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ] wat vinden jullie van mijn ferarri?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb zoiets ooit gedaan met een Toyota Supra. Toen ik klaar was leek het meer op zo'n papieren ding wat je uit moest knippen en in elkaar vouwen/plakken.![]()
Die Audi is daarmee vergeleken een heel stuk beter.
Hoax!!!quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ] wat vinden jullie van mijn ferarri?
ferrari is een merknaam dat mag nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoax!!!
Het is Ferrari.Hij heeft wel de goeie kleur.
Ik ben de meeste van mijn digitale creaties kwijt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geil
[..]jammer dat je hem niet kan laten zien
Ik ga nu VI tekenenquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben de meeste van mijn digitale creaties kwijt.Backups maken schijnt toch wel belangrijk te zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |