Voor jou jaquote:
jaja, voor jou nu alquote:
Wen er elke week maar aanquote:
vroegah, toen ik ook nog een luie student wasquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moest lachen om Nick en zijn bacon-hagelslag.
Ok, nu heb ik 'm zo vaak voorbij zien komen op FOK!, ik ga 'm luisteren ook.quote:
En al je het combineert? Eiersalade op je brood smeren en wat bacon er overheen strooien? Of is het spul zelf gewoon niet te vreten?quote:
Ik had hem op de USB gezet die in m'n vaders auto zit, komt ie gister thuis, "wat een lekker album staat er op die USB"quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef Sardu het volgende:
Moggeh
[..]
Ok, nu heb ik 'm zo vaak voorbij zien komen op FOK!, ik ga 'm luisteren ook.
Niet geprobeerd. Het spul zelf smaak gewoon kutquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En al je het combineert? Eiersalade op je brood smeren en wat bacon er overheen strooien? Of is het spul zelf gewoon niet te vreten?
Nice!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had hem op de USB gezet die in m'n vaders auto zit, komt ie gister thuis, "wat een lekker album staat er op die USB"
Lekker hagelslag uitdelenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef DrNick het volgende:
Maar ik neem het mee naar de spelletjesmeet.
Geneukt?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze boii heeft schijnbaar nog hosselskills
Nog niet, maar dat gaat zeker wel gebeurenquote:
Leuk. Jammer dat neuken zo overschat is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat gaat zeker wel gebeuren
Ik hoop anders dat ze beter neukt dan dat ze zoentquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk. Jammer dat neuken zo overschat is.
Dat krijg je met schaarste en dat schijnt hier op FOK! nog wel eens het geval te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk. Jammer dat neuken zo overschat is.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef DrNick het volgende:
Maar ik neem het mee naar de spelletjesmeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |