Voor jou jaquote:
jaja, voor jou nu alquote:
Wen er elke week maar aanquote:
vroegah, toen ik ook nog een luie student wasquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moest lachen om Nick en zijn bacon-hagelslag.
Ok, nu heb ik 'm zo vaak voorbij zien komen op FOK!, ik ga 'm luisteren ook.quote:
En al je het combineert? Eiersalade op je brood smeren en wat bacon er overheen strooien? Of is het spul zelf gewoon niet te vreten?quote:
Ik had hem op de USB gezet die in m'n vaders auto zit, komt ie gister thuis, "wat een lekker album staat er op die USB"quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef Sardu het volgende:
Moggeh
[..]
Ok, nu heb ik 'm zo vaak voorbij zien komen op FOK!, ik ga 'm luisteren ook.
Niet geprobeerd. Het spul zelf smaak gewoon kutquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En al je het combineert? Eiersalade op je brood smeren en wat bacon er overheen strooien? Of is het spul zelf gewoon niet te vreten?
Nice!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had hem op de USB gezet die in m'n vaders auto zit, komt ie gister thuis, "wat een lekker album staat er op die USB"
Lekker hagelslag uitdelenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef DrNick het volgende:
Maar ik neem het mee naar de spelletjesmeet.
Geneukt?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze boii heeft schijnbaar nog hosselskills
Nog niet, maar dat gaat zeker wel gebeurenquote:
Leuk. Jammer dat neuken zo overschat is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat gaat zeker wel gebeuren
Ik hoop anders dat ze beter neukt dan dat ze zoentquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk. Jammer dat neuken zo overschat is.
Dat krijg je met schaarste en dat schijnt hier op FOK! nog wel eens het geval te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk. Jammer dat neuken zo overschat is.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef DrNick het volgende:
Maar ik neem het mee naar de spelletjesmeet.
Wat!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop anders dat ze beter neukt dan dat ze zoent
Things happened. Ze was een wasmachine.quote:
Toch niks geks aan? Ik hoop dat ook altijd...quote:
Goed zoenen lijkt me toch wel belangrijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Things happened. Ze was een wasmachine.
Ik weet ook niet wat ik met het hele verhaal moet
Ik denk dat VA een of ander 8 jarig meisje van het schoolplein gelokt heeftquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed zoenen lijkt me toch wel belangrijk
Tijdens de FRIS, jeweettoch.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk dat VA een of ander 8 jarig meisje van het schoolplein gelokt heeft
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze is 21quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk dat VA een of ander 8 jarig meisje van het schoolplein gelokt heeft
quote:
quote:Een FRIS-avond gaat als volgt: groepjes meisjes dansen in de zaal. Een jongen loopt rond totdat hij een knap meisje ziet. Vervolgens gaat hij haar schuren en dan besluiten de vriendinnetjes van dat meisje of hij leuk genoeg is. Als zij ermee instemmen, draait ze zich om en gaan ze tongen. Zo niet, dan loopt ze weg met haar vriendinnen en gaan ze weer ergens anders in een cirkeltje dansen.
Zo, ik heb je typefout even gefixt, nu alleen even je pedopas aanvragen en je mag er opquote:
gvdquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo, ik heb je typefout even gefixt, nu alleen even je pedopas aanvragen en je mag er op
Is toch maar een garpjequote:
Kansloos principe datquote:
Dus je had de goedkeuring van haar vriendinnen?quote:
Ja eh, ik zat rond te kutten op tinder. Vooral niet serieus enzo, want een relatie had ik net achter de rug.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is toch maar een garpje
Hoe heb je haar leren kennen dan
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja eh, ik zat rond te kutten op tinder. Vooral niet serieus enzo, want een relatie had ik net achter de rug.
Dus ik open met de zin "Als jij een frikandel was, was je een frikandel speciaal."
Godver...quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja eh, ik zat rond te kutten op tinder. Vooral niet serieus enzo, want een relatie had ik net achter de rug.
Dus ik open met de zin "Als jij een frikandel was, was je een frikandel speciaal."
Ik was dus bezig bij verschillende matches verschillende van dat soort kutzinnen uit te proberenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]_
Wel een briljante openingszin daar niet van
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was dus bezig bij verschillende matches verschillende van dat soort kutzinnen uit te proberen
Dit was helemaal niet de bedoeling, ik zoek ook niks serieus. Echt niet
Dus we zien wel hoe dit loopt
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ik die skills maarquote:
Ik kan goed zoenen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
brownie wordt toch zeker dagelijks gehosseld?quote:
Heb je 'n snelcursus? Ik moet morgen daten.quote:
Neenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brownie wordt toch zeker dagelijks gehosseld?
Je gelooft me niet?quote:
Sorry, het is aangeboren...quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je 'n snelcursus? Ik moet morgen daten.
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
LB wordt niet gehosseld, LB hosselt zelf
Jawel hoorquote:
Dan snap ik je reactie niet.quote:
Dan neem ik wel preventief een pasta met spinazie.quote:
Vind gewoon grappig hoe je opeens in het topic komt posten.quote:
Supquote:
In door je neus, uit door je mondquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoveel. Ik voel me behoorlijk depressief
oh noesquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wiet is op?quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Awquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Laten we het er op houden dat ik super goed ben in dingen verpesten
Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Het komt wel goedquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
jij hebt sowieso wel aantrekkingskrachtquote:
Die wil ik stiekem nog wel zien. Weet niet of de bios het waard is tho.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
oew morgen naar mockingjay in de bios
/einde nutteloze bericht
hunger games 1 wel, 2 vond ik minder, ben wel benieuwd naar dezequote:Op vrijdag 28 november 2014 12:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die wil ik stiekem nog wel zien. Weet niet of de bios het waard is tho.
Ik heb ze laatst achter elkaar gekeken tijdens het natrippen. Vond het opzich geen verkeerde films. Battle Royale was leuker wat het concept betreft.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hunger games 1 wel, 2 vond ik minder, ben wel benieuwd naar deze
Ja ik zie opeens jouw nick in MyAT verschijnen, en dan denk ik ah lief, even reagerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind gewoon grappig hoe je opeens in het topic komt posten.
BATORU ROWAIARU.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst achter elkaar gekeken tijdens het natrippen. Vond het opzich geen verkeerde films. Battle Royale was leuker wat het concept betreft.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik zie opeens jouw nick in MyAT verschijnen, en dan denk ik ah lief, even reageren.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zin in pannekoeken is een default state of being.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zin in pannekoeken is een default state of being.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |