Top post, met interesse gelezenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:33 schreef El_Matador het volgende:
Dit Kris en Lisanne-topic heeft BNW enorm geboost dit jaar.
Mata valt me een beetje tegen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:33 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Top post, met interesse gelezen
Hier zitten de kenners (aannemende dat je het over vliegtickets hebt) : TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #30quote:Op zondag 30 november 2014 00:48 schreef agter het volgende:
Wanneer is het handig om de tickets te boeken voor de trip in maart vanuit Nederland?
Hola.quote:
Hay jackie, leuk weer terug te zijn. Zoals je van mij gewend bent zal ik een zo fatsoenlijk mogelijke reactie proberen te geven.quote:Op zondag 30 november 2014 05:16 schreef jackie12 het volgende:
Laten we het nogmaals eens hebben over Za haar bevinding of het mogelijk is om achteraf te kunnen manipuleren met de mobiele telefoons.
Maanden praten we al over de foto's of er een man met een baseballpetje op staat of dat je aan de gleuven op de foto waarin water doorsijpelt wel kunt zien dat dat eigenlijk de tranen van Kris zijn die maar niet gevonden wordt.
De telefoongegevens zijn veel interessanter.
Ik wil weten of alle oproepen die gedaan zijn ook achteraf gedaan kunnen zijn door eenvoudig met de datum en tijden te sjoemelen?
Ik denk dat Za iets naar voren heeft gebracht dat zomaar eens waar kan zijn.
Het is in al die dagen (afgezien van 2 april 13.56 uur) geen een keer gelukt om contact te krijgen met de noodnummers.
M.a.w geen netwerkverbinding dus geen registratie bij de provider.
Aan alle slimme koppen de vraag; Is het belschema een keihard gegeven of is het kinderlijk eenvoudig, zoals Perico dat liet zien, om die gegevens heel eenvoudig naar je hand te zettten?
Humberto Tan had het toen in die RTL late night uitzending met pa en ma K over veel meer gelogde belpogingen (ca. 70). Dat is naderhand toen hier besproken, als zijnde een interpretatievergissing.quote:Op zondag 30 november 2014 06:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hola.
[..]
......
....
Een logischer verklaring lijkt mij dat de eerste analyse door de Panamezen op 17 juni:
- Een deel van de data kan hebben aangetast
- Een deel van de data kan hebben verwijderd
Dit kan zowel met de telefoons (afscheidsberichtjes, los in een mapje opgeslagen?) als de camera (EXIFdata) gebeurd zijn.
Na 2 maanden in de regen gestaan te hebben is de inhoud van de electronica flink aangetast. Belpogingen zouden verloren gegaan kunnen zijn....
.....
...
WB > El_Matadorquote:Op zondag 30 november 2014 06:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hola.
[..]
Hay jackie, leuk weer terug te zijn. Zoals je van mij gewend bent zal ik een zo fatsoenlijk mogelijke reactie proberen te geven.
Je tuigt een pop op, met groene armen, een grote neus, kleine ogen en 1 been, verstopt die in het bos, gaat met ons die pop op zevenmijlslaarzen zoeken en als je hem vindt, zeg je: "ja, verklaar maar waarom ie groene armen, die grote neus, die kraaloogjes en die manke poot heeft!".
Die pop is er misschien helemaal niet.
Het belschema dat wij kennen lijkt bizar regelmatig, maar wij weten niet of dit alle gegevens zijn. Het kan dat het schema door meer pogingen, die niet in de media zijn gekomen, veel minder regelmatig wordt.
Vraag 1 is dus: is het belschema wel zo regelmatig?
Vraag 2 en verder volgen pas als we vraag 1 helder hebben.
Zo ja, dan wordt vraag 2 niet “hoe kunnen we dat inpassen in onze pop met groene armen”, maar wat kun je eruit afleiden. Het startpunt is de data (of het gebrek eraan).
Dingen achteraf naar je hand zetten, zou een complot worden. Expres data achterhouden “om het regelmatig te doen lijken” (waarom?) of juist het tegenovergestelde, dat gaat ver.
Een logischer verklaring lijkt mij dat de eerste analyse door de Panamezen op 17 juni:
Dit kan zowel met de telefoons (afscheidsberichtjes, los in een mapje opgeslagen?) als de camera (EXIFdata) gebeurd zijn.
Na 2 maanden in de regen gestaan te hebben is de inhoud van de electronica flink aangetast. Belpogingen zouden verloren gegaan kunnen zijn, we weten de staat van de electronica niet.
Het nu ons bekende regelmatige belschema hoort vragen op te roepen, je kan het niet negeren. Niet alleen de regelmatigheid, maar ook de tijdstippen, die niet gerelateerd zijn aan stand van zon en maan. Zelfs niet met dag en nacht.
Regelrechte moedwillige manipulatie zou het verhaal meer BNW maken, maar die kant zie ik er niet in. Pitti B. Heeft natuurlijk grote belangen, maar om precies die data vrij te laten maken die je wil en de rest, wat, wissen?, veranderen? dat onopgemerkt blijft door “die sukkels van het NFI” (niet mijn woorden). Nah, gaat ver. Onnodig ver.
Ja, daar noem je ook iemand... Goran M. is me er één zegquote:Op zondag 30 november 2014 16:46 schreef Perico het volgende:
Het moest ervan komen. Plinio is gebrouileerd met de Servische ambassadeur.
Ja zeg, je zou precies hetzelfde maar dan met veel meer stelligheid kunnen zeggen over de door jou geopperde mogelijkheid dat Kris en Lisanne 2 keer de Pianista liepen, terwijl dit voor jou inmiddels een feit lijkt te zijn, ondanks dat je hiermee achteraf dingen naar je hand zet en feiten negeert.quote:Op zondag 30 november 2014 06:10 schreef El_Matador het volgende:
Je tuigt een pop op, met groene armen, een grote neus, kleine ogen en 1 been, verstopt die in het bos, gaat met ons die pop op zevenmijlslaarzen zoeken en als je hem vindt, zeg je: "ja, verklaar maar waarom ie groene armen, die grote neus, die kraaloogjes en die manke poot heeft!".
Het belschema dat wij kennen lijkt bizar regelmatig, maar wij weten niet of dit alle gegevens zijn. Het kan dat het schema door meer pogingen, die niet in de media zijn gekomen, veel minder regelmatig wordt.
Zo ja, dan wordt vraag 2 niet “hoe kunnen we dat inpassen in onze pop met groene armen”, maar wat kun je eruit afleiden. Het startpunt is de data (of het gebrek eraan).
Dingen achteraf naar je hand zetten, zou een complot worden.
Welkom terug. Blij dat mn sparringspartner weer terug is.quote:Op zondag 30 november 2014 06:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hola.
[..]
Hay jackie, leuk weer terug te zijn. Zoals je van mij gewend bent zal ik een zo fatsoenlijk mogelijke reactie proberen te geven.
Dingen achteraf naar je hand zetten, zou een complot worden. Expres data achterhouden “om het regelmatig te doen lijken” (waarom?) of juist het tegenovergestelde, dat gaat ver.
Na 2 maanden in de regen gestaan te hebben is de inhoud van de electronica flink aangetast. Belpogingen zouden verloren gegaan kunnen zijn, we weten de staat van de electronica niet.
Het nu ons bekende regelmatige belschema hoort vragen op te roepen, je kan het niet negeren. Niet alleen de regelmatigheid, maar ook de tijdstippen, die niet gerelateerd zijn aan stand van zon en maan. Zelfs niet met dag en nacht.
Regelrechte moedwillige manipulatie zou het verhaal meer BNW maken, maar die kant zie ik er niet in. Pitti B. Heeft natuurlijk grote belangen, maar om precies die data vrij te laten maken die je wil en de rest, wat, wissen?, veranderen? dat onopgemerkt blijft door “die sukkels van het NFI” (niet mijn woorden). Nah, gaat ver. Onnodig ver.
Als dit al zo zou zijn; belpogingen die veloren gaan door regen, welke verklaring moeten wij dan zoeken voor het feit dat belpogingen welke gedaan zijn binnen een bepaald tijdschema (op verschillende dagen) niet verloren zijn gegaan door diezelfde regen?quote:Op zondag 30 november 2014 06:10 schreef El_Matador het volgende:
Elk tijdstip is ten alle tijden gerelateerd aan de stand van de zon en de maan.quote:Het nu ons bekende regelmatige belschema hoort vragen op te roepen, je kan het niet negeren. Niet alleen de regelmatigheid, maar ook de tijdstippen, die niet gerelateerd zijn aan stand van zon en maan. Zelfs niet met dag en nacht.
Dank je voor het plaatsen van het vorige bericht.quote:Op zondag 30 november 2014 16:21 schreef Poekje01 het volgende:
Het is nog steeds niet duidelijk hoe de dames na de eerste noodoproepen zo ver hebben kunnen doorlopen tot de locatie in Altos Romeros waar de botten gevonden zijn. Als ze dat al gedaan hebben. Dat is uren en uren lopen van de mirador vandaan. Arrocha is er helemaal naar toe gelopen met een team, en zij sluiten dat na een ev. ongeluk uit. De rivieren stonden laag. Bewoners van het gebied hebben gezegd dat de rivier Culebre in april te weinig water bevatte om ev. daar in terechtgekomen lichamen op 2 of 3 april "mee te slepen". Ook vertoonden de botten geen 'sleepsporen'.
Britt vulde aan: De botten van K vertoonden die kalkresten, die van L niet.
Wellicht kun je je het beste baseren op de kaart van de Professor of the Mountain.quote:Op zondag 30 november 2014 23:17 schreef matteo_111 het volgende:
Baru heeft het globale verloop van het pad aangegeven op een 'vogelvluchtkaart' en dat heb ik zo precies mogelijk op het platte vlak proberen over te nemen. Ik heb vakken toegevoegd van 1 km vierkant. Verder heb ik er een deel van de kaart van Kingroad (WS) naast geplakt, op ongeveer dezelfde schaal, om het terrein te kunnen zien.
Mijn ambitie is om er ook de open plekken en namen toe te voegen en de overige bekende paden aan te brengen, maar dat is nog een fors werk.
Indien 77 signal checks / streepjes checken (checken of er bereik is) bv alleen in de eerste 5 dagen zijn gedaan, vertelt ons dat veel.quote:Op maandag 1 december 2014 00:23 schreef jackie12 het volgende:
[..]
.......
.............
.....
Maar vergeet iedereen voor het gemak even dat het om de telefoons van Kris en Lisanne gaat.
Is het mogelijk om in een mobiele telefoon tijden te zetten door met de datums te sjoemelen?
Perico liet in zijn schema denk ik zien dat dit kan.
Is dit ook zo of is dit door bv het NFI heel makkelijk te ontdekken?
(algemene vraag voor iedereen)
Ik denk dat ik verkeerd begrepen wordt. Misschien leg ik t niet goed uit.quote:Op maandag 1 december 2014 07:57 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Indien 77 signal checks / streepjes checken (checken of er bereik is) bv alleen in de eerste 5 dagen zijn gedaan, vertelt ons dat veel.
Immers, een derde partij heeft er geen belang bij gehad 14 dagen lang pogingen te doen om "te checken of er voldoende bereik is met de verwachting dat als je echt belt, je vervolgens een verbinding tot stand brengt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |