abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147081058
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik voel me als blanke autochtone Nederlander systematisch weggezet worden als rassenhatend volk want blank, als ik daarover zou huilen roept iedereen massaal dat we ons niet mogen aanstellen :D
In jouw geval is dat niet zo heel vreemd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_147081065
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is simpelweg niet waar.

[..]

Hoe kom je daar precies bij? Want zo gaat het immers wel.
pi_147081071
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij bent dan ook geen gemiddelde burgerman/vrouw. De gemiddelde burgervrouw is die vrouw die staat te smoezen met de vrouw achter haar over het meisje achter de kassa met hoofddoek.

Dit is wel een goede imitatie van die mensen:
Die gemiddelde burgervrouw smoest ook met de vrouw achter haar over het vermeende bastaardkindje van de overbuurvrouw met de melkman. Het is maar net hoeveel waarde je hecht aan zulke dingen.
pi_147081078
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niet mee eens. Is niet de waarheid omdat jij dat zegt. Klaar.
[..]
Misschien dat het in grote steden anders is. Durf het niet zeggen.

Weet alleen dat je in de provincie gewoon een buitenlander bent als je een kleurtje hebt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 28 november 2014 @ 10:49:41 #130
66825 Reya
Fier Wallon
pi_147081082
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die koloniën zijn daarin maar een klein aspect. De reformatie heeft voor meer ellende gezorgd op dat vlak.
Het is allemaal de schuld van Willem van Oranje en die malloterige rebellie van hem.
pi_147081088
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:46 schreef MrGuma het volgende:
Enfin, zijn jullie het niet met mij eens dan dat de huidige multiculture vorm niet bepaalt positief uitwerkt?
Het is maar net de vraag wat jij wenst. En wat de ander wenst. Niet iedereen heeft eenzelfde beeld bij multicultuur.
Allah Al Watan Al Malik
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 november 2014 @ 10:50:03 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147081092
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef betyar het volgende:
Sowieso hebben alleen de Hongaren het recht om op Turken te schelden.
Wacht even hoor, dan zet ik even mijn Hongaarse pet op.
  vrijdag 28 november 2014 @ 10:50:15 #133
66825 Reya
Fier Wallon
pi_147081094
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, daar is het precies hetzelfde; je hebt enkel meer lotgenoten.
pi_147081105
quote:

[..]

Weet alleen dat je in de provincie gewoon een buitenlander bent als je een kleurtje hebt.
In de grote steden is dat niet anders. Allicht wel minder, maar niet anders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_147081111
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef Reya het volgende:

[..]

Het is allemaal de schuld van Willem van Oranje en die malloterige rebellie van hem.
Het daaropvolgend opnemen van "vluchtelingen" en "gastarbeiders" uit bijvoorbeeld Antwerpen of Portugal was ook een grote fout.
pi_147081115
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk?

Dan heb ik het behoorlijk met je te doen.
Jij hebt niet het gevoel dat je boete moet doen omdat je toevalligerwijs blank bent geboren?
Het maakt niet uit wat je roept, doet, zegt of leuk vindt, er is altijd wel een minderheid geschoffeerd daarover.
pi_147081116
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die gemiddelde burgervrouw smoest ook met de vrouw achter haar over het vermeende bastaardkindje van de overbuurvrouw met de melkman. Het is maar net hoeveel waarde je hecht aan zulke dingen.
Het is behoorlijk kut dat als je erg je best doet, je nog niet als "echte Nederlander" gezien wordt.
  vrijdag 28 november 2014 @ 10:51:34 #138
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_147081122
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:47 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik heb daar moeite mee, kan je het uitleggen waarom je dat voelt? (dit is serieus, geen troll of iets dergelijk)
Nou ja goed, mijn argument is zó binnen 3 seconden onder het kleed te vegen. Maar ik doe toch een poging.

Als ZarGon bijvoorbeeld zegt dat hij z'n Turkse paspoort nog heeft (en dan ga ik er vanuit dat hij ook nog een NL-paspoort heeft) dan is dat voor hem misschien iets rationeels, maar ik voel onmiddellijk iets van: "Oh, is Nederland niet goed genoeg dan?"

Als ZarGon zegt: "Uiteindelijk zal ik voor Turkije kiezen als het erop aankomt." dan denk ik: "Oh nou bedankt, zeg, je wordt bedankt." Ik voel me dan enigszins verraden.

Als ik op Koninginnedag geen allochtonen zie genieten van de dag, dan denk ik: "Is dit niet leuk dan? Waarom zie ik jullie niet? Ik ga niet duwen hoor."

En dit soort dingen in groot en klein, geven een gevoel van afwijzing. Afwijzing waar ik zelf van hou: Nederland met al z'n stomme en leuke dingen.

En van die afwijzing word ik boos. Opstandig. "Is het niet goed genoeg hier?"
  vrijdag 28 november 2014 @ 10:51:39 #139
66825 Reya
Fier Wallon
pi_147081127
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het daaropvolgend opnemen van "vluchtelingen" en "gastarbeiders" uit bijvoorbeeld Antwerpen of Portugal was ook een grote fout.
Die Hugenoten hadden we ook nooit moeten toelaten; onbetrouwbare Fransen dat het zijn.
pi_147081151
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:51 schreef Reya het volgende:

[..]

Die Hugenoten hadden we ook nooit moeten toelaten; onbetrouwbare Fransen dat het zijn.
Was ook een grote fout inderdaad.
pi_147081168
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In jouw geval is dat niet zo heel vreemd.
Deze opmerking toont alleen maar aan dat jouw wereldbeeld nog steeds verstoord is door je immense haat jegens anderen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 november 2014 @ 10:53:03 #142
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147081169
quote:

Je beseft je wel dat niet alle Turken er precies hetzelfde uitzien? Sommige Turken zijn witter dan wit.
pi_147081180
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is behoorlijk kut dat als je erg je best doet, je nog niet als "echte Nederlander" gezien wordt.
Het is haast nog kutter om te constateren dat mensen als Scorpie dat afdoen als onzin.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nou ja goed, mijn argument is zó binnen 3 seconden onder het kleed te vegen. Maar ik doe toch een poging.

Als ZarGon bijvoorbeeld zegt dat hij z'n Turkse paspoort nog heeft (en dan ga ik er vanuit dat hij ook nog een NL-paspoort heeft) dan is dat voor hem misschien iets rationeels, maar ik voel onmiddellijk iets van: "Oh, is Nederland niet goed genoeg dan?"

Als ZarGon zegt: "Uiteindelijk zal ik voor Turkije kiezen als het erop aankomt." dan denk ik: "Oh nou bedankt, zeg, je wordt bedankt." Ik voel me dan enigszins verraden.

Als ik op Koninginnedag geen allochtonen zie genieten van de dag, dan denk ik: "Is dit niet leuk dan? Waarom zie ik jullie niet? Ik ga niet duwen hoor."

En dit soort dingen in groot en klein, geven een gevoel van afwijzing. Afwijzing waar ik zelf van hou: Nederland met al z'n stomme en leuke dingen.

Dit geeft al heel goed aan hoe achterlijk emotioneel bepaalde mensen denken. Dus zarGon met rekening houden met je kromme redeneringen?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 28 november 2014 @ 10:53:38 #144
66825 Reya
Fier Wallon
pi_147081183
quote:

Ach toch, heb je een tissue nodig?
pi_147081203
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Deze opmerking toont alleen maar aan dat jouw wereldbeeld nog steeds verstoord is door je immense haat jegens anderen.
Afkomstig uit jouw toetsenbord is dit wel een beetje hilarisch. Dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 28 november 2014 @ 10:54:30 #146
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_147081205
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:53 schreef Reya het volgende:

[..]

Ach toch, heb je een tissue nodig?
Wat ontzettend jámmer dat je niet wilt luisteren. Wat ontzettend jammer.
pi_147081207
quote:

[..]

Ik als Nederlander zou graag een keer een paar jaar elders willen wonen, voel je je nu ook afgewezen?
pi_147081211
quote:

[..]

Het is goed genoeg om hier een (tot voor kort goedkope) opleiding te volgen, een uitkering te genieten als het even niet zo goed gaat, terug te vallen op de sociale zekerheden en zorg als het tegen zit, maar verder heeft Nederland denk ik niet zoveel meer te bieden als Turkije daadwerkelijk zoveel interessanter is.
pi_147081220
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij hebt niet het gevoel dat je boete moet doen omdat je toevalligerwijs blank bent geboren?
Het maakt niet uit wat je roept, doet, zegt of leuk vindt, er is altijd wel een minderheid geschoffeerd daarover.
Nee, dat heb ik totaal niet. In dit land kan ik alles zeggen en ik heb een verdomd makkelijk leven. Altijd gehad eigenlijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 28 november 2014 @ 10:55:07 #150
66825 Reya
Fier Wallon
pi_147081223
'Tissue': een Frans woord, op zijn Engels uitgesproken. Dergelijke vervuiling van de nationale identiteit moeten we niet willen met zijn allen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')