QFTquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:26 schreef Morendo het volgende:
Volgens El Diario Sevilla ligt dat echter niet alleen aan Sevilla zelf: 'Sevilla verlengt de slechte reeks tegen een ploeg van laag niveau. Talloze fouten van de scheidsrechter kostten Sevilla de kop'.
Spijker op z'n kop. Sterke analyse.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je kan nog zeggen dat die anderen hinderlijk buitenspel stonden, maar geen idee wat de regels wat dat betreft precies zijn
is dus hinderlijk, daar waar de buitenspelstaande spelers de verdedigers bezig houdenquote:fifa reglementen buitenspel
Offside position (p.35 van de pdf)
It is not an offence in itself to be in an offside position.
A player is in an offside position if:
• he is nearer to his opponents’ goal line than both the ball and the
second-last opponent
A player is not in an offside position if:
• he is in his own half of the fi eld of play or
• he is level with the second-last opponent or
• he is level with the last two opponents
Offence
A player in an offside position is only penalised if, at the moment the ball
touches or is played by one of his team, he is, in the opinion of the referee,
involved in active play by:
• interfering with play or
• interfering with an opponent or
• gaining an advantage by being in that position
No offence
There is no offside offence if a player receives the ball directly from:
• a goal kick
• a throw-in
• a corner kick
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 11:01:2519 - Sven van Beek completed 19 long passes, more than any other player in the Europa League MD 5. Maestro. reageer retweet
Die kluns van een scheidsrechter werkte beide kanten uit. Ik mag lijden dat hij voorlopig geen Europese wedstrijden meer mag fluiten. Lekker in Slovenië laten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:26 schreef Morendo het volgende:
Volgens El Diario Sevilla ligt dat echter niet alleen aan Sevilla zelf: 'Sevilla verlengt de slechte reeks tegen een ploeg van laag niveau. Talloze fouten van de scheidsrechter kostten Sevilla de kop'.
Van Beek en Kongolo speelden fantastisch!quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:35 schreef Caland het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 28-11-2014 om 11:01:2519 - Sven van Beek completed 19 long passes, more than any other player in the Europa League MD 5. Maestro. reageer retweet
Ik ging redelijk blank (niet racistisch) het seizoen in, wist niet zo goed wat ik moest verwachten eerlijk gezegd. Maar hij doet het primaquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:38 schreef hafcfan het volgende:
Hadden jullie verwacht dat Fred het zou goed zou doen en dat zonder spits?
Nee, echt totaal niet eigenlijk. Boven alle verwachtingen.We spelen ook echt veel beter positiespel dan onder Koeman vind ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:38 schreef hafcfan het volgende:
Blijf er bij dat het meer met de aankoop Vermeer te maken heeft dan met Rutten of Koeman.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, echt totaal niet eigenlijk. Boven alle verwachtingen.We spelen ook echt veel beter positiespel dan onder Koeman vind ik.
Dat ze hoger spelen heeft ook te maken met het feit dat Joris uit het elftal is verdwenen natuurlijk, niet alleen aan de komst van Vermeerquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Blijf er bij dat het meer met de aankoop Vermeer te maken heeft dan met Rutten of Koeman.
Vermeer zorgt voor meer zelfverzekerheid achterin en met zijn rushes kunnen Kongolo en van Beek meer naar voren spelen, in plaats van tegen de 16 aan. Hierdoor staan ze weer veel dichter op het middenveld wat het combinatievoetbal ten goede komt.
Nee ik had er echt 0,0 vertrouwen in!quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:38 schreef hafcfan het volgende:
Dat, en de komst van El Ahmadi uiteraard ook. Daarom vind ik het lastig om te zien wat voor rol Rutten nou precies speelt. Zat me in elk geval kapot te ergeren aan het gebrek aan wissels gisteren. Zat maar te wachten op Karsdorp voor de compleet leeggespeelde Boulahrouz en Schaken voor Toornstra voor de laatste 10 minuten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat ze hoger spelen heeft ook te maken met het feit dat Joris uit het elftal is verdwenen natuurlijk, niet alleen aan de komst van Vermeer
Slechte trainer dan, dat hij niet eens weet te winnen van een team van zogenaamd laag niveau.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:26 schreef Morendo het volgende:
Je bent wel gefrustreerd of niet? Vergeet niet dat Sevilla ook gewoon door is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:58 schreef Cara het volgende:
Dikke vinger trouwens voor die Emery, die in September nog promovendus Cordobá drie keer zo lastig als Feyenoord noemde. Zal wel bijgedraaid zijn
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Juichen doe je zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Sevilla is helemaal nog niet door, die moeten minimaal gelijkspelen tegen Rijeka.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent wel gefrustreerd of niet? Vergeet niet dat Sevilla ook gewoon door is.
Rijeka wint gewoon van die gasten daarzoquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent wel gefrustreerd of niet? Vergeet niet dat Sevilla ook gewoon door is.
Nou dat zal ze wel bloed zweet en tranen kosten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sevilla is helemaal nog niet door, die moeten minimaal gelijkspelen tegen Rijeka.
Vermeer Boulahrouz El Ahmadi en Wilkshere zijn aankopen van Rutten dus dat aandeel sowieso maar volgens mij maakt hij spelers ook beter.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat, en de komst van El Ahmadi uiteraard ook. Daarom vind ik het lastig om te zien wat voor rol Rutten nou precies speelt. Zat me in elk geval kapot te ergeren aan het gebrek aan wissels gisteren. Zat maar te wachten op Karsdorp voor de compleet leeggespeelde Boulahrouz en Schaken voor Toornstra voor de laatste 10 minuten.
In de heenwedstrijd wisten ze met de grootst mogelijke moeite 2-2 te maken in de laatste minuut, anders was Rijeka al zo goed als door.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou dat zal ze wel bloed zweet en tranen kosten.
Als het op dezelfde manier gaat als de uitwedstrijd, ja, dan kost het ze zeker bloed, zweet en tranenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou dat zal ze wel bloed zweet en tranen kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |