Zie je, het is gewoon een vooropgezet planquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:59 schreef Luni het volgende:
Feyenoord: 'Uitsupporters gewoon welkom, later meer nieuws'
Feyenoord is op dit moment druk in de weer om het vervoer voor Feyenoord-supporters voor de nieuwe speeldatum te organiseren. Het was immers een eis van de club dat de uitwedstrijd ook bij verplaatsing bezocht kan worden door onze supporters. Zodra er meer bekend is over de wijze van vervoer en de vertrektijden, wordt dat via deze website gecommuniceerd en wordt een nieuwe infomail verstuurd aan de supporters die deze wedstrijd zullen bezoeken.
Supporters die nu al weten dat zij deze wedstrijd niet gaan bezoeken, biedt Feyenoord de mogelijkheid om af te zien van hun kaart. Via www.feyenoord.nl/psv kun je tot uiterlijk dinsdag 2 december 17.00 uur afzien van je gekochte omwisselbiljet NS. Feyenoord betaalt de ¤ 44,- (en de eventueel betaalde TicketBox-kosten) dan terug in de week van 15 december. Het annuleren van een kaart kan uitsluitend via de genoemde link en dus niet telefonisch of aan het loket. Het is niet mogelijk om na 2 december 17.00 uur te annuleren of om achteraf een annulering ongedaan te maken.
Een belangrijke voorwaarde voor de KNVB bij het verplaatsen van de wedstrijd was dat het voor supporters van Feyenoord mogelijk zou blijven af te reizen naar Eindhoven. Burgemeester Rob van Gijzel van Eindhoven zegde zondagavond direct toe daar medewerking aan te verlenen. ‘De KNVB wil aan alle betrokkenen, in het bijzonder de gemeente Eindhoven en Feyenoord, een compliment maken voor hun flexibiliteit en hun voetbalgezinde instelling’, zegt operationeel directeur Gijs de Jong van de KNVB.
Wij meldden al eerder dat het duel tusssen PSV en Feyenoord is verplaatst van zondagmiddag naar dinsdagavond. Omdat Feyenoord altijd veel uit-supporters meeneemt naar uitwedstrijden, zal deze verplaatsing waarschijnlijk zorgen voor moeilijkheden voor deze supporters. Feyenoord geeft op zijn site aan voor een passende oplossing te zorgen voor alle uitsupporters. Feyenoord stelt ook dat het een harde eis was dat indien de wedstrijd zou worden verplaatst, dat de eigen supporters gewoon welkom zouden zijn.
Bij het opstellen van het competitieschema creëert de KNVB zoveel mogelijk rust voor clubs tussen de Europese wedstrijden en de wedstrijden in de nationale competitie. ‘Dat is een sportief uitgangspunt dat we heel belangrijk vinden’, zegt De Jong. ‘We hopen dat supporters die zondag zouden gaan ook dinsdagavond de mogelijkheid hebben om te gaan. Vanzelfsprekend hebben we begrip voor de teleurstelling van supporters die de wedstrijd liever zondagmiddag 16.45 uur hadden gezien. Tegelijkertijd vinden we het vanuit sportief oogpunt van belang dat alle voetbalfans twee goed voorbereide teams aan de aftrap zien.’
Prachtig inderdaad. Was helaas wel te laat binnen om hem met eigen ogen te aanschouwenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:58 schreef Luni het volgende:
Respect voor de mensen die dat schitterende kunstwerk gemaakt hebben!!
http://www.defeijenoorder.nl/2014-15/piet-hein-de-zilvervloot/
quote:
Je merkte vooraf al aan alles dat het een speciale avond zou worden. Toen ik het vak opkwam, het voelde gewoon anders dan anders. Alsof er iets magisch kon/zou gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:05 schreef ace_eleven het volgende:
Het was dan ook wel een heerlijk Europees avondje
1/16e finale. 32 ploegen (24 van de EL, 8 uit de CL), hoe die loting precies gaat, geen idee. Groepshoofden + beste nummers 3 in een pot & nummers 2 + slechtste nummers 3 in een pot dacht ik. Clubs uit 1 land kunnen elkaar nog niet loten (dat weet ik dan wel zeker)quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk bij de EL. De volgende ronde is de 1/8 finale?
Nou ja, je ziet ook dat er Sevilla-fans wilden komen. Denk dat Abou dat niet zo leuk vond.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je merkte vooraf al aan alles dat het een speciale avond zou worden. Toen ik het vak opkwam, het voelde gewoon anders dan anders. Alsof er iets magisch kon/zou gaan gebeuren.
Dat Feyenoord eens vaker zo'n wedstrijd in de vrije verkoop gooit, ofzo
Mja, die Sevilla-fans hadden dacht ik al aardig huisgehouden in Brussel. Plus was geen rekening mee gehouden, dus te weinig stewards e.d. voor tussen GG en de omliggende vakken. Vind het jammer, maar snap het ergens ook welquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet ook dat er Sevilla-fans wilden komen. Denk dat Abou dat niet zo leuk vond.
Politie had die 100 Sevilla-fans wmb kunnen begeleiden naar het stadion en in het uitvak zetten ipv op te pakken en weer weg te sturen, maar goed.
In Brussel ja? Dacht dat ze in Amsterdam zaten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, die Sevilla-fans hadden dacht ik al aardig huisgehouden in Brussel. Plus was geen rekening mee gehouden, dus te weinig stewards e.d. voor tussen GG en de omliggende vakken. Vind het jammer, maar snap het ergens ook wel
Duidelijk, thx.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
1/16e finale. 32 ploegen (24 van de EL, 8 uit de CL), hoe die loting precies gaat, geen idee. Groepshoofden + beste nummers 3 in een pot & nummers 2 + slechtste nummers 3 in een pot dacht ik. Clubs uit 1 land kunnen elkaar nog niet loten (dat weet ik dan wel zeker)
Hm, ik heb geen idee waar ik dat van Brussel vandaan heb gehaald. Meende toch echt dat ik dat gisteren ergens las, maar waar ik dat dan gelezen had moeten hebben staat er helemaal niks over. Aah fuck it, we hebben 2-0 gewonnen, rest kan mij eigenlijk ook geen fuck interesseren ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Brussel ja? Dacht dat ze in Amsterdam zaten.
Correct, behalve dat volgens mij de 4 CL-afvallers hoogste UEFA-coëfficiënten in pot 1 komen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
1/16e finale. 32 ploegen (24 van de EL, 8 uit de CL), hoe die loting precies gaat, geen idee. Groepshoofden + beste nummers 3 in een pot & nummers 2 + slechtste nummers 3 in een pot dacht ik. Clubs uit 1 land kunnen elkaar nog niet loten (dat weet ik dan wel zeker)
Oh, dat eerste zou best kunnen, dat 2e was ik idd vergeten. We zien het wel, alleen bij winst in Luik ben je groepshoofd volgens mij, dat zie ik nog niet meteen gebeurenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Correct, behalve dat volgens mij de 4 CL-afvallers hoogste UEFA-coëfficiënten in pot 1 komen.
plus: je kan (natuurlijk) niet de nummer 2 uit je eigen groepsfase loten
Ow, en pot 1 speelt de return thuis
Hangt af van Sevilla. Als Sevilla wint, moet je winnen ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, dat eerste zou best kunnen, dat 2e was ik idd vergeten. We zien het wel, alleen bij winst in Luik ben je groepshoofd volgens mij, dat zie ik nog niet meteen gebeuren
Luik speelt nergens meer voor joh, wordt een mooie 0-3.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, dat eerste zou best kunnen, dat 2e was ik idd vergeten. We zien het wel, alleen bij winst in Luik ben je groepshoofd volgens mij, dat zie ik nog niet meteen gebeuren
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:56 schreef Intellectueel het volgende:
Die Clasie, wat is die enorm overschat zeg. Had allang verkocht moeten worden.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:57 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Onmogelijk om überhaupt een weerwoord te geven. Feit blijft dat je al jaren geen fatsoenlijke veldspel op de mat legt en geen reet meer voorstelt, maar dankzij Guidetti en Pelle nog enigszins 2/3e heb kunnen woorden in een genivelleerde mickey-mouse league. Gewoon lekker blij zijn als je de komende decennia structureel tweede, derde of vierde wordt en je nog wat van Europe kan zien.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je geen kut meer voorstelt. Voortan gewoon luisteren en instemmend meeknikken.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:38 schreef Intellectueel het volgende:
Feyenoord, sportief gezien al decennia lang een sub-topper met de uitstraling van een Nederlandse topclub. Waardeloos scoutingsbeleid, waardeloos veldspel en kunnen enkel sporadisch pieken wanneer men lekker opportunistisch speelt of bij toeval een speler aantrekken die het gebrek aan kwaliteit in het elftal verbloemt. Reken daarbij die zielige schreeuw om nostalgie bij een groot gedeelte van de aanhang (geen nieuwe stadion, etc) en die havenmentaliteit dat ingebakken zit in de club waardoor 'hardwerkende' spelers als Buijs en dergelijke op handen worden gedragen, zorgt ervoor dat Feyenoord nooit, maar dan ook nooit, zijn stempel gaat drukken in de Eredivisie.
HAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHA :quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Suggestief.
Overigens weer een fantastische wedstrijd Caland, niet? Feyenoord is pure middelmaat; Zwolle heeft een betere selectie.
Zulke artikelen kan ik echt missen als kiespijn. Gadverdamme. Ik moet er van kotsen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:35 schreef bamibij het volgende:
Zelfs joden juichen voor ons; http://www.avajax.nl/2014/11/ode-aan-een-oude-vriend/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |