Hij volgens mij net niet, maar twee anderen wel. Er is dan wel wat voor te zeggen dat hij fluit, omdat Vermeer ook op basis daarvan uitkomt, en 1 van de buitenspel staanden strak tegen mbia aan staat terwijl hij kopt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:40 schreef Slobeend het volgende:
Die M'Bia stond toch wel gewoon buitenspel?
Vooral die met El Ahmadi waarna ze meteen Immers onderuit schoppen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:44 schreef Dekatria het volgende:
Die driehoekjes ook in de 90e minuut
Achteraf iedereen blij alleen Kazim was ruzie aan 't zoeken met trainer van Sevilla.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:55 schreef Muto het volgende:
Kazim die bij de 1-0 alweer staat te zeiken als Boëtius hem in eerste instantie niet bereikt. Man, man, man. Eerste helft had Kazim meer overtredingen gemaakt dan heel Sevilla geloof ik.
Ben zo klaar met die gast, heb de wedstrijd op tv gezienquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:55 schreef Muto het volgende:
Kazim die bij de 1-0 alweer staat te zeiken als Boëtius hem in eerste instantie niet bereikt. Man, man, man. Eerste helft had Kazim meer overtredingen gemaakt dan heel Sevilla geloof ik.
En dan alsnog 3 klasses beter zijn dan Te Vrede. Ik vond hem gisteren niet eens zo heel slecht eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben zo klaar met die gast, heb de wedstrijd op tv gezien, die gast loopt alleen maar te zeiken, tegen alles en iedereen. Na de wedstrijd ook man, heft hij weer ruzie met die trainer van Sevilla, en moeten spelers hem weer weg halen.
Dan is het toch gewoon buitenspel, het is niet dat zij niet bij de spelsituatie betrokken waren...quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij volgens mij net niet, maar twee anderen wel. Er is dan wel wat voor te zeggen dat hij fluit, omdat Vermeer ook op basis daarvan uitkomt, en 1 van de buitenspel staanden strak tegen mbia aan staat terwijl hij kopt.
Maargoed, na 2 minuten hadden we al een penalty verdiend door hands van diezelfde mbia.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:41 schreef bamibij het volgende:
Volgens mij niet.. boeiend ook![]()
Prachtige avond
Geen idee wat de officiële regel is, het is wel hinderlijk in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon buitenspel, het is niet dat zij niet bij de spelsituatie betrokken waren...
Sneu voor die Mbia, maar terecht afgekeurd lijkt me
Ik denk dat ie wel meer overtredingen heeft begaan dan dat ie goede balcontacten heeft gehadquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan alsnog 3 klasses beter zijn dan Te Vrede. Ik vond hem gisteren niet eens zo heel slecht eigenlijk.
Vond hem gisteren prima inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan alsnog 3 klasses beter zijn dan Te Vrede. Ik vond hem gisteren niet eens zo heel slecht eigenlijk.
Die scheids floot ook voor elke keer dat je blies naar een Spanjaardquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel meer overtredingen heeft begaan dan dat ie goede balcontacten heeft gehad
Laat Kazim lekker meegaan naar Spanje. Zijn wij van die zwabber af.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Achteraf iedereen blij alleen Kazim was ruzie aan 't zoeken met trainer van Sevilla.
Das waar ja, tering, wat floot die vent slechtquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die scheids floot ook voor elke keer dat je blies naar een Spanjaard
Die van Van Beek ging nergens over. Dat was totaal geen tijdrekken. Al had Nelom bijvoorbeeld ook geel moeten krijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:15 schreef Dekatria het volgende:
Op een gegeven moment was ik de logica qua kaarten ook helemaal kwijt. You get a card, you get a card, EVERYONE gets a card!
Dat wordt nog wel wat met de uitsupporters. De NS heeft nooit capaciteit beschikbaar doordeweeksquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:17 schreef Caland het volgende:
PSV - Feyenoord dinsdag om kwart voor 9.
Lachen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:17 schreef Caland het volgende:
Watquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:17 schreef Caland het volgende:
Uiteraard is het logisch. En voor Feyenoord komt het ook niet slecht uit, gisteren was een zware wedstrijd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:22 schreef Caland het volgende:
Logisch wel natuurlijk. Ik vond het al belachelijk dat Feyenoord toen om half 1 op zondag moest terwijl ze net die Europese pot tegen ik meen Rijeka uit hadden gespeeld.
En dan zeker met Te Vrede gaan spelen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Laat Kazim lekker meegaan naar Spanje. Zijn wij van die zwabber af.
Achabar, kan niet veel slechter zijn dan die faalturk. Goh ik mag toch hopen dat er een spits komt in januari...quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dan zeker met Te Vrede gaan spelen?
Feyenoord gaat Dost halenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Achabar, kan niet veel slechter zijn dan die faalturk. Goh ik mag toch hopen dat er een spits komt in januari...
Was zo mooi om die fakkels er bij te zienquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:44 schreef Dekatria het volgende:
Die driehoekjes ook in de 90e minuut
God, wat was ik daar tijdens de pot kwaad over.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Die van Van Beek ging nergens over. Dat was totaal geen tijdrekken. Al had Nelom bijvoorbeeld ook geel moeten krijgen.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Watzondag 1 uurtje later en het is toch prima..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |