quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Hier kan je de wedstrijd terug zien:quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heerlijk wakker worden dit. Met lood in de schoenen bij ontwaken snel naar netwerk.to. Stunt! Heerlijk! Nu even snel samenvatting zoeken. Geweldig dit!
ik wil de voorbeschouwen ff terugkijken.. kan dat?quote:Op vrijdag 28 november 2014 03:14 schreef elCholo het volgende:
[..]
Hier kan je de wedstrijd terug zien:
http://voetbalhighlights.nl/hele-wedstrijd-feyenoord-vs-sevilla/
op die site staat ook de samenvatting.
Gracias zilvervlotas.quote:Op vrijdag 28 november 2014 03:14 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dat rondtikken op de zijlijn in de laatste minutenquote:Op vrijdag 28 november 2014 07:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb in 10 jaar tijd geen Nederlandse ploeg meer zoveel één-keer-raken driehoekjes zien maken.
Nicequote:Op vrijdag 28 november 2014 03:14 schreef elCholo het volgende:
[..]
Genietenquote:Op vrijdag 28 november 2014 07:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb in 10 jaar tijd geen Nederlandse ploeg meer zoveel één-keer-raken driehoekjes zien maken.
Volgens mij wilde hij zelf terug naar Nederland. Heeft bijna alles gespeeld bij Villa volgens mij.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:19 schreef Henrys het volgende:
Snap niet dat El Ahmadi het niet in Engeland gemaakt heeft. Is echt een geweldige spelmaker
Wilde idd zelf terug. Speelde daar in het eerste seizoen 20 wedstrijden en in het tweede seizoen 30 meen ik. Hij had last van een soort van heimwee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij zelf terug naar Nederland. Heeft bijna alles gespeeld bij Villa volgens mij.
Lol. Maarre, gefeliciteerd met de eerste Europese overwintering in 10 jaar!quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:33 schreef Trebo het volgende:
Komt er ook een DVD uit van deze overwinning?
Ik kwam 5 minuten te laat binnen, alles gemistquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:01 schreef H.FR het volgende:
Heeft iemand hier mooie foto's van onze zilvervloot?
Als de KNVB hem naar 18:00 uur verplaatst welquote:Op donderdag 27 november 2014 23:10 schreef satecl het volgende:
PSV speelt morgen 17:00, dus zondag zal wel afgelast worden. Zit geen 48 uur tussen.
Ik kon er niet eens bij zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kwam 5 minuten te laat binnen, alles gemist
Zag nog wel die lichtkogels boven de Kuip.
En dat uit jou mondquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:03 schreef GGMM het volgende:
Misschien wordt het eens tijd je als een volwassen man te gaan gedragen.
Volgens Gerbrands is dat niet mogelijk ivm veiligheid etc blablabla, beetje wceend. Een uur verplaatsten kan niet, maar naar woensdag of volgende week woensdag wel...psv wil gewoon niet spelen zondag.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als de KNVB hem naar 18:00 uur verplaatst wel
Daar gaat Gerbrands niet over, maar de gemeente. En alsof een uurtje verplaatsen uitmaakt voor de veiligheidquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:30 schreef exile79 het volgende:
[..]
Volgens Gerbrands is dat niet mogelijk ivm veiligheid etc blablabla, beetje wceend. Een uur verplaatsten kan niet, maar naar woensdag of volgende week woensdag wel...psv wil gewoon niet spelen zondag.
Alleen jammer dat hij 1 op 1 met de keeper niet scoordequote:Op vrijdag 28 november 2014 09:02 schreef Merkie het volgende:
Kom er net pas achter dat Sevilla regerend titelhouder is. Goedemorgen. Dat maakt de overwinning nog wel wat knapper.
Boëtius speelde trouwens echt goed man. Die 1-0 was voor 80% zijn verdienste. Heerlijk.
Nee. Geluk van de kampioen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:40 schreef Slobeend het volgende:
Die M'Bia stond toch wel gewoon buitenspel?
Volgens mij niet.. boeiend ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:40 schreef Slobeend het volgende:
Altijd leuk om het terug te zien.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja hahaha
Van de heerlijk ontspannen sfeer na die 3-0 ging het langzaam naar totale frustratie, wanhoop en pure haat jegens Mulder. En toen kwam Manuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Mooiste moment dat ik ooit in de kuip heb meegemaakt
Hij volgens mij net niet, maar twee anderen wel. Er is dan wel wat voor te zeggen dat hij fluit, omdat Vermeer ook op basis daarvan uitkomt, en 1 van de buitenspel staanden strak tegen mbia aan staat terwijl hij kopt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:40 schreef Slobeend het volgende:
Vooral die met El Ahmadi waarna ze meteen Immers onderuit schoppen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:44 schreef Dekatria het volgende:
Die driehoekjes ook in de 90e minuut
Achteraf iedereen blij alleen Kazim was ruzie aan 't zoeken met trainer van Sevilla.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:55 schreef Muto het volgende:
Kazim die bij de 1-0 alweer staat te zeiken als Boëtius hem in eerste instantie niet bereikt. Man, man, man. Eerste helft had Kazim meer overtredingen gemaakt dan heel Sevilla geloof ik.
Ben zo klaar met die gast, heb de wedstrijd op tv gezienquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:55 schreef Muto het volgende:
Kazim die bij de 1-0 alweer staat te zeiken als Boëtius hem in eerste instantie niet bereikt. Man, man, man. Eerste helft had Kazim meer overtredingen gemaakt dan heel Sevilla geloof ik.
En dan alsnog 3 klasses beter zijn dan Te Vrede. Ik vond hem gisteren niet eens zo heel slecht eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben zo klaar met die gast, heb de wedstrijd op tv gezien, die gast loopt alleen maar te zeiken, tegen alles en iedereen. Na de wedstrijd ook man, heft hij weer ruzie met die trainer van Sevilla, en moeten spelers hem weer weg halen.
Dan is het toch gewoon buitenspel, het is niet dat zij niet bij de spelsituatie betrokken waren...quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij volgens mij net niet, maar twee anderen wel. Er is dan wel wat voor te zeggen dat hij fluit, omdat Vermeer ook op basis daarvan uitkomt, en 1 van de buitenspel staanden strak tegen mbia aan staat terwijl hij kopt.
Maargoed, na 2 minuten hadden we al een penalty verdiend door hands van diezelfde mbia.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:41 schreef bamibij het volgende:
Volgens mij niet.. boeiend ook![]()
Prachtige avond
Geen idee wat de officiële regel is, het is wel hinderlijk in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon buitenspel, het is niet dat zij niet bij de spelsituatie betrokken waren...
Sneu voor die Mbia, maar terecht afgekeurd lijkt me
Ik denk dat ie wel meer overtredingen heeft begaan dan dat ie goede balcontacten heeft gehadquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan alsnog 3 klasses beter zijn dan Te Vrede. Ik vond hem gisteren niet eens zo heel slecht eigenlijk.
Vond hem gisteren prima inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan alsnog 3 klasses beter zijn dan Te Vrede. Ik vond hem gisteren niet eens zo heel slecht eigenlijk.
Die scheids floot ook voor elke keer dat je blies naar een Spanjaardquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel meer overtredingen heeft begaan dan dat ie goede balcontacten heeft gehad
Laat Kazim lekker meegaan naar Spanje. Zijn wij van die zwabber af.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Achteraf iedereen blij alleen Kazim was ruzie aan 't zoeken met trainer van Sevilla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |