abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147113534
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 november 2014 10:39 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik wilde hier nog even op terugkomen, je hebt een bizar goed oog hiervoor zeg! We hebben het nagerekend (en nog een Clearblue erachter aan gegooid vanochtend) en ik ben vandaag 4 weken en 6 dagen. Op de dag van die test was ik dus 4 weken en 4 dagen zwanger.
Is dit voor of na de bonusweken?
Schudden voor gebruik
pi_147113733
Gefeliciteerd voor de dubbele streepjes die ik de afgelopen weken heb gemist! 🎉

Ik ben even wat minder aanwezig, gaat niet zo lekker hier helaas.
pi_147113967
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 11:30 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Is dit voor of na de bonusweken?
Na de bonusweken; ik ben dus minder lang zwanger dan ik dacht. :) Morgen 5 weken (3 weken geleden bevruchting).
pi_147114459
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 11:42 schreef deadly_kiss het volgende:
Gefeliciteerd voor de dubbele streepjes die ik de afgelopen weken heb gemist! 🎉

Ik ben even wat minder aanwezig, gaat niet zo lekker hier helaas.
Werk of relationele sferen?

Cupcake hoe gaat het bij jou?
pi_147122678
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:57 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

als je lichte streepjes ziet... gaan als de konijnen met doel op voortplanting en fun :)
met donker streepje laatste keer met mogelijk resultaat
Alles daarna is voor de fun ;)
Gisteren in elk geval dus ook gesekst.. nu op het wachtbankje c_/

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 08:44 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi Wizz!! O+ Hoi Stroopwafelmeisje! O+ (Ik krijg gelijk trek :o ) Hoi JantinaGr! O+
Hoooi! :W
  Moderator zaterdag 29 november 2014 @ 18:44:24 #56
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147123381
Vanochtend licht bloedverlies en vanmiddag een flubber (een soort kikkervisje) in de wc :? Deze week niet gesekst dus daar kan het niet van komen. Nu ontzettende kramp in mijn buik, misschien toch nog menstruatie? Ik snap niks meer van mijn lichaam :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147129875
Gek lijf van je Majo :*
-------------------------
Hier vroeg mijn meneer mij vandaag toen hij thuis kwam.. en nog poetsdrang gehad? Ik moest aan je denken toen ik met een fles spiritus in mijn handen stond O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stippelrientje op 29-11-2014 21:44:39 ]
Schudden voor gebruik
  zaterdag 29 november 2014 @ 22:03:21 #58
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147131203
Maar gek MaJo, kan het zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen / wat-je-gebruikte is?

Dat klinkt echt heel leuk, Stippel! Je moet er maar op komen!
pi_147141753
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:44 schreef MaJo het volgende:
Vanochtend licht bloedverlies en vanmiddag een flubber (een soort kikkervisje) in de wc :? Deze week niet gesekst dus daar kan het niet van komen. Nu ontzettende kramp in mijn buik, misschien toch nog menstruatie? Ik snap niks meer van mijn lichaam :')
Herken ik! Dat heb ik ook eens precies zo gehad, maar dat was na de eerste maand dat ik gestopt was met de pil en heb ik toegeschreven aan het ontpillen. Een week later werd ik toen ongesteld.

-----

Stippel, lekker bezig! Sowieso altijd wel leuk, en verfrissend vaak, om iets nieuws te doen met kamers, in dit geval een klein kamertje, in huis.
pi_147141960
Zat even de OP te bekijken naar welke dames er tegenwoordig in WOHTS zitten. Behoorlijke lijst met kinderwens dames! Ook een boel dames al doorgeschoven naar Z&G.

Dan moet er komende maand wel een streepjesregen komen, toch! O+
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 11:32:23 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147142367
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 11:03 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Herken ik! Dat heb ik ook eens precies zo gehad, maar dat was na de eerste maand dat ik gestopt was met de pil en heb ik toegeschreven aan het ontpillen. Een week later werd ik toen ongesteld.

-----

Stippel, lekker bezig! Sowieso altijd wel leuk, en verfrissend vaak, om iets nieuws te doen met kamers, in dit geval een klein kamertje, in huis.
ik ben juist vorige week al ongesteld geweest, 1 dag. Wellicht innestelingsbloeding dus dan snap ik gisteren weer niet :?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 30 november 2014 @ 11:37:36 #62
409579 LuDann
All the way
pi_147142478
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 21:36 schreef Stippelrientje het volgende:
Gek lijf van je Majo :*
-------------------------
Hier vroeg mijn meneer mij vandaag toen hij thuis kwam.. en nog poetsdrang gehad? Ik moest aan je denken toen ik met een fles spiritus in mijn handen stond O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lief van je mannetje, hahaha!

En wow, kun je hier niet ook zoiets leuks kunnen knutselen? Je klinkt een heeeeeel stuk handiger dan ik! Wat een ontzettend leuk idee met die magneetverf ook. :)

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 11:13 schreef JantinaGr het volgende:
*knip*
Natuurlijk komt er een streepjesregen; er staan er nog veel te weinig in augustus uitgerekend. Dat kan echt niet hoor, dames! ;)

----

Ik heb trouwens een tip voor de dames die op een goedkoop stripje een tweede streepje plassen. Ik had eerder gelezen dat je met doorzichtige nagellak de streepjes kunt 'bewaren' voor in een plakboek. Nu ben ik zo'n muts die alleen gekleurde nagellak in huis heeft (dat eerste testje gaat het plakboek in met een mooi glitterlaagje eroverheen :') ) en ik zal vast niet de enige zijn.

Ik heb nu van die pleisterspray geprobeerd en dat lijkt ook te werken. Ik weet nog niet of dat blijvend is, maar in geval van 'nood' is het misschien het proberen waard. Ik zal over een weekje ofzo laten weten of het nog steeds gehouden heeft. :)
pi_147142496
1 dag is wel weinig voor een menstruatie. Was je ong. 3/4 weken daarvoor ook al ongesteld, zodat je kunt aannemen dat het instellingsbloeding was vorige week?

Mij is toen verteld dat zo'n kikkervisje het vruchtje zou zijn dat wordt afgestoten / schoongespoeld uit de baarmoeder, waarschijnlijk nog van een oudere menstruatie en niet goed is meegekomen toen.
pi_147143269
Welkom nieuwertjes, hoera voor de streepjes! Gefeliciteerd! *O*
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 13:03:42 #65
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147144230
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 11:38 schreef JantinaGr het volgende:
1 dag is wel weinig voor een menstruatie. Was je ong. 3/4 weken daarvoor ook al ongesteld, zodat je kunt aannemen dat het instellingsbloeding was vorige week?

Mij is toen verteld dat zo'n kikkervisje het vruchtje zou zijn dat wordt afgestoten / schoongespoeld uit de baarmoeder, waarschijnlijk nog van een oudere menstruatie en niet goed is meegekomen toen.
4,5 week daarvoor ben ik gewoon ongesteld geweest :Y

En nu net na de seks komt het eruit stromen :'( denk toch nog restant van de weinige ongesteldheid? Weet nu alleen niet goed wat ik als dag 1 van mijn cyclus aan moet houden, gewoon vorige week zondag?
pi_147144256
Dat het doorbreekt, dus vandaag denk ik.
Wel balen hoor :(
pi_147144278
Balen! :(
Als je het nu echt doorbreekt, dan zou vandaag dag 1 zijn van je nieuwe cyclus.
Zoals Cassandra dus ook al aangeeft.
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 13:26:58 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147144785
Ik zal eens kijken of het aanhoudt, dan zou het inderdaad vanaf vandaag zijn :Y dat betekent dat het dan weer een cyclus is van 40 dagen in plaats van steeds maar wisselend. Dat is wel weer fijn :)
pi_147146687
Gek Majo...Wellicht een hele vroege miskraam, dat de bloeding vorige week wel een innestelingsbloeding was?

Ik ben trouwens erg geinteresseerd geraakt in de biologie omtrent het zwanger raken en zwanger zijn. In m'n vrije tijd ben ik wetenschappelijke artikelen omtrent conceptie en groei van de foetus aan het lezen. Fascinerend, hoe ons lichaam werkt!
pi_147147576
Zou fijn zijn als je inderdaad een stabiele cylcus hebt Majo.. benieuwd of het nu zal aanhouden.

Ik zit vlak voor het ongesteld moeten worden (cyclus was 28 dagen steeds, het is nu dag 28, vorige keer was het 32 dagen dus afwachten maar). Gisteren had ik een héél klein beetje bruin spul (sorry). Misschien een voorbode van ongesteldheid, het zal wel laat zijn voor innestelingsbloeding denk ik.
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 16:24:28 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147151133
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 14:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Gek Majo...Wellicht een hele vroege miskraam, dat de bloeding vorige week wel een innestelingsbloeding was?

Ik ben trouwens erg geinteresseerd geraakt in de biologie omtrent het zwanger raken en zwanger zijn. In m'n vrije tijd ben ik wetenschappelijke artikelen omtrent conceptie en groei van de foetus aan het lezen. Fascinerend, hoe ons lichaam werkt!
dat is ook interessant! Als je leuke artikelen hebt mag je ze hier altijd delen!

Het bloeden is nu weer gestopt dus het lijkt erop dat dit een eenmalige bloeding was en mijn cyclus dus wel vorige week zondag is begonnen. Of inderdaad een hele vroege miskraam. Ik heb alleen geen zin om het te testen dus wacht nu maar geduldig af verder :@
pi_147151278
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 16:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat is ook interessant! Als je leuke artikelen hebt mag je ze hier altijd delen!

Het bloeden is nu weer gestopt dus het lijkt erop dat dit een eenmalige bloeding was en mijn cyclus dus wel vorige week zondag is begonnen. Of inderdaad een hele vroege miskraam. Ik heb alleen geen zin om het te testen dus wacht nu maar geduldig af verder :@
gut, ik zou me toch niet kunnen inhouden en toch nog een keer testen. Als de bloeding van vorige week een innestelingsbloeding was zou je nu toch wel voldoende hcg hebben om te zien op een test, zou je zeggen...
pi_147151572
Ik merk de laatste tijd steeds vaker dat bloedingen lijken op te houden. Maar dan komt t bloed van ver, een dag later of met tampon is t wel te merken. Ik laat mij niet gek maken met mogelijke vroege miskraam of iets, wordt je alleen maar verdrietig van. Gewoon een cyclus die nog niet op orde is.

Na het stoppen met de nuvaring heb ik elke keer drie dagen spotting gehad voor mijn periode doorbrak. Nu na elf cyclussen had k een dag een beetje spotting en daarna werd ik direct goed ongesteld. Hopelijk blijft t zo. Ik dacht ook een normale cyclus te hebben (want doorbraak op dezelfde dag) maar ik denk dat het toch tegen valt en dat hormonen meer met je lichaam doen dan je zou hopen
pi_147151588
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 11:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik ben juist vorige week al ongesteld geweest, 1 dag. Wellicht innestelingsbloeding dus dan snap ik gisteren weer niet :?
Als het vorige week innestellingsbloeding kon zijn, dan kan het nu zomaar zijn dat het niet gelukt is. Dan wacht het soms niet op je NOD.

Als je lang blijft vloeien dit keer, moet je daar dan niet raar van opkijken.
Schudden voor gebruik
pi_147151651
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 13:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

4,5 week daarvoor ben ik gewoon ongesteld geweest :Y

En nu net na de seks komt het eruit stromen :'( denk toch nog restant van de weinige ongesteldheid? Weet nu alleen niet goed wat ik als dag 1 van mijn cyclus aan moet houden, gewoon vorige week zondag?
Geen enkele dag aanhouden... waarschijnlijk is er deze keer geen pijl op te trekken ;)
Schudden voor gebruik
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 16:42:01 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147151762
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

gut, ik zou me toch niet kunnen inhouden en toch nog een keer testen. Als de bloeding van vorige week een innestelingsbloeding was zou je nu toch wel voldoende hcg hebben om te zien op een test, zou je zeggen...
Stel dat het een vroege miskraam is dan weet ik niet of ik dat wil weten, dan word ik ook weer verdrietig van iets wat nog niet was. Aan de andere kant weet je dan wel weer dat je zwanger kunt worden. Hmmm lastig, ik twijfel nog even verder.

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik merk de laatste tijd steeds vaker dat bloedingen lijken op te houden. Maar dan komt t bloed van ver, een dag later of met tampon is t wel te merken. Ik laat mij niet gek maken met mogelijke vroege miskraam of iets, wordt je alleen maar verdrietig van. Gewoon een cyclus die nog niet op orde is.

Na het stoppen met de nuvaring heb ik elke keer drie dagen spotting gehad voor mijn periode doorbrak. Nu na elf cyclussen had k een dag een beetje spotting en daarna werd ik direct goed ongesteld. Hopelijk blijft t zo. Ik dacht ook een normale cyclus te hebben (want doorbraak op dezelfde dag) maar ik denk dat het toch tegen valt en dat hormonen meer met je lichaam doen dan je zou hopen
Zo sta ik er nu ook in inderdaad, als een cyclus die nog op orde moet komen. Alleen is dit wel de eerste keer dat ik dan een tussentijdse bloeding/hele korte menstruatie heb.

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:36 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Als het vorige week innestellingsbloeding kon zijn, dan kan het nu zomaar zijn dat het niet gelukt is. Dan wacht het soms niet op je NOD.

Ik wacht het maar rustig af :)

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:38 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Geen enkele dag aanhouden... waarschijnlijk is er deze keer geen pijl op te trekken ;)
Daar heb je gelijk in, maar dat is nog verrotter dan niet weten hoe lang je cyclus duurt :X
pi_147151931
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Inderdaad! Hier is het ook wat op en af. Je denkt je lichaam op een gegeven moment te kennen, maar dan zit je er toch weer naast. Inmiddels zit ik in cyclus 9.
Is jouw cyclus inmiddels wel regelmatig? Hier is het varierend van 29 - 38 dagen, met een gemiddelde van 33 dagen. Dus hoera voor ov-testen.

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:36 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Daar had ik niet eens aan gedacht.

Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt MaJo.
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 16:49:40 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147152012
Ik heb het er even met vriend over gehad en ga er zo toch een test tegenaan gooien, dan weten we zeker hoe het zit. En die sticks kosten toch maar een euro per stuk dus dat valt mee :P

Ik ben ook benieuwd Jantina! Als het geen vroege miskraam is dan is mijn lichaam gewoon echt even van de leg.
pi_147152365
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:47 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Inderdaad! Hier is het ook wat op en af. Je denkt je lichaam op een gegeven moment te kennen, maar dan zit je er toch weer naast. Inmiddels zit ik in cyclus 9.
Is jouw cyclus inmiddels wel regelmatig? Hier is het varierend van 29 - 38 dagen, met een gemiddelde van 33 dagen. Dus hoera voor ov-testen.

[..]

Daar had ik niet eens aan gedacht.

Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt MaJo.
Ja een gemiddelde van 27 dagen. 2 x 28 en 1x 30 maar rest allemaal 27. Eisprong ook dag 17/18, tis echt t bloeden wat onregelmatig is
pi_147153485
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:49 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het er even met vriend over gehad en ga er zo toch een test tegenaan gooien, dan weten we zeker hoe het zit. En die sticks kosten toch maar een euro per stuk dus dat valt mee :P

Ik ben ook benieuwd Jantina! Als het geen vroege miskraam is dan is mijn lichaam gewoon echt even van de leg.
Mocht het geval zijn dat het raak was, maar niet gelukt:
Het kan echt zijn dat je geen streepje nog kan zien op je test, omdat het zo pril (mogelijk) is afgebroken. Eigenlijk zou je het dan enkel met bloedonderzoek achteraf kunnen onderzoeken.. maar om nou een lab te beginnen is ook weer zo ;)
Schudden voor gebruik
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 17:48:42 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147154089
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 17:31 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Mocht het geval zijn dat het raak was, maar niet gelukt:
Het kan echt zijn dat je geen streepje nog kan zien op je test, omdat het zo pril (mogelijk) is afgebroken. Eigenlijk zou je het dan enkel met bloedonderzoek achteraf kunnen onderzoeken.. maar om nou een lab te beginnen is ook weer zo ;)
Dat zou best kunnen :Y

Net getest en geen streepje. Dit wordt een bijzondere cyclus denk ik :D

Edit: ik denk dat ik het toch bij vorige week zondag als dag 1 houd en dit aan de seks van vanochtend wijdt. Dan heb ik tenminste een beetje houvast :)
pi_147154410
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 12:23 schreef Daui het volgende:

[..]

Werk of relationele sferen?

Cupcake hoe gaat het bij jou?
Lief :)

Mag mijn nieuwe NOD naar 27 december? O+ Lobbie
pi_147154965
quote:
17s.gif Op zondag 30 november 2014 17:58 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Balen hoor! :6
pi_147155226
Morgen reageer ik overigens op de rest :*.
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 18:57:32 #85
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147156265
quote:
17s.gif Op zondag 30 november 2014 17:58 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Aangepast. Gaan we samen voor een kerstbaby :*
pi_147156488
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 18:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Aangepast. Gaan we samen voor een kerstbaby :*
Zou een leuke verrassing onder de boom zijn! :Y
pi_147156723
Even een vraag aan jullie dames... Ik heb gelezen dat het beter is om niet in de sauna te gaan als je zwanger bent, zeker in de eerste drie maanden niet. Nou heb ik binnenkort een keertje gepland met een vriendin, en dat valt in een periode dat ik nog niet weet of ik eventueel zwanger ben. Zouden jullie dan wel of niet gaan? Aan de ene kant zou ik het zekere voor het onzekere willen nemen, maar aan de andere kant kun je op deze manier ook niks en voor hetzelfde duurt 't nog een jaar voor ik zwanger ben en dan kan ik al die tijd niet gaan (en moet ik een smoes verzinnen). Dilemma's :P
pi_147157654
Lastig! Maar ik denk dat wanneer ik het al gepland had, het wel gewoon zou doen. Volgende keer zou ik er dan bewuster mee omgaan wanneer de periode rondom bevruchting / innesteling plaats zou hebben.

Want... zoals je zelf al aangeeft, zou het er neerkomen dat je dan wellicht een hele lange periode jezelf dingen moet verbieden.
pi_147157885
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:09 schreef Venla het volgende:
Even een vraag aan jullie dames... Ik heb gelezen dat het beter is om niet in de sauna te gaan als je zwanger bent, zeker in de eerste drie maanden niet. Nou heb ik binnenkort een keertje gepland met een vriendin, en dat valt in een periode dat ik nog niet weet of ik eventueel zwanger ben. Zouden jullie dan wel of niet gaan? Aan de ene kant zou ik het zekere voor het onzekere willen nemen, maar aan de andere kant kun je op deze manier ook niks en voor hetzelfde duurt 't nog een jaar voor ik zwanger ben en dan kan ik al die tijd niet gaan (en moet ik een smoes verzinnen). Dilemma's :P
zo heb ik net een lekker stuk biefstuk gegeten. Ookal zit ik in de periode na de eisprong, maar je kunt niet alles laten, vind ik.
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 19:52:50 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147158687
Waarom is een sauna slecht voor je? Ik zou gewoon gaan inderdaad :Y Tenzij je zeker weet dat je zwanger bent.

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

zo heb ik net een lekker stuk biefstuk gegeten. Ookal zit ik in de periode na de eisprong, maar je kunt niet alles laten, vind ik.
+1 :Y Ik eet ook gewoon rood vlees, rauwmelkse kazen en sushi. Als ik zwanger ben of het vermoeden daarvan heb dan zal ik het laten.

Voor hetzelfde geld duurt het inderdaad een jaar en zit je dat een jaar lang allemaal niet te eten :D
pi_147158981
Het heeft te maken met mogelijke oververhitting waardoor er een iets grotere kans is dat er iets mis gaat bij het kindje (vraag me wel af wat dan maar goed) en je hebt een iets grotere kans op een miskraam, daarom raden ze het 't eerste trimester voor de zekerheid af.

Maar jullie hebben wel gelijk, te krampachtig doen is ook niet goed! Ik ga het nog even afwachten. Alcohol laat ik trouwens wel staan rond en na de ovulatie (tot dusver dan).
pi_147159064
alcohol laat ik sowieso staan. Wat ik gelezen heb qua onderzoek beinvloed alcohol de kans op conceptie, en de kans op een vroege miskraam. Niet alleen alcohol bij de moeder trouwens, ook bij de vader.
pi_147159273
Ja, dat heb ik ook gelezen. Hoe het precies werkt weet ik alleen niet. Want, is het een soort langetermijneffect, of gaat het er puur om of die alcohol in je bloed zit?

Dit weekend trouwens een feestje met veel familie en vrienden gehad waarbij ik niet dronk. Niemand heeft er iets van gezegd (terwijl ik normaal toch wel van een wijntje houd). Vraag me dan toch wel af wat mensen denken, maar misschien valt het ze wel helemaal niet op :P
pi_147159443
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:09 schreef Venla het volgende:
Je kunt in het begin wel naar de sauna hoor. Alleen ik zou uitkijken met te hete sauna's en intensieve massages aan je buik. Zorg voor veel afkoelings en rust periodes voor je weer een sauna ronde neemt :D
Ze zeggen dat je niet onder de zonnebank en in stik hete sauna's moet gaan ivm de warmte die je kindje dan niet goed kwijt kan.

Heel veel plezier! :*
Schudden voor gebruik
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 20:20:35 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147159658
Hoe zit het dan met in bad gaan? Is dat dan ook slecht als je zwanger bent? Ik hou van in bad gaan namelijk O+

Drinken doe ik nauwelijks maar met speciale gelegenheden als kerst ofzo wel. Hangt er dus vanaf waar in mijn cyclus ik dan zit of ik drink of niet :)
pi_147159832
Mocht iemand morgen nog 2 pakjes comfort OB tampons kopen in de winkel.. let even op het actiestickertje.
Je kunt als je het morgen (sluitdatum 01-12-'14 verkoop, maar ik las iets over mogelijk verlenging tot in feb of iets in die geest) allemaal gelijk aanmeld bij de ob wellness site een gratis behandeling voor één regelen. (De voucher is geldig t/m 01-12-'15)

manicure, pedicure, gezichtsbehandeling of massage bij diverse aangesloten praktijken.

:D
Schudden voor gebruik
pi_147159942
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:20 schreef MaJo het volgende:
Hoe zit het dan met in bad gaan? Is dat dan ook slecht als je zwanger bent? Ik hou van in bad gaan namelijk O+

Drinken doe ik nauwelijks maar met speciale gelegenheden als kerst ofzo wel. Hangt er dus vanaf waar in mijn cyclus ik dan zit of ik drink of niet :)
Dat is andere warmte, dacht ik te herinneren wat ik eens had gehoord. Niet te heet in ieder geval :D

Denk niet dat het veel kwaad kan in het begin. En als je verder bent kan het ook je pijntjes een beetje verzachten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Stippelrientje op 30-11-2014 20:37:08 ]
Schudden voor gebruik
pi_147160018
Zo.. ik heb een voucher geregeld voor een rugmassage O+

SPOILER
Schudden voor gebruik
  zondag 30 november 2014 @ 20:34:51 #99
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147160134
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:20 schreef MaJo het volgende:

Je mag wel in bad maar niet in heel heet water :)
pi_147160154
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:31 schreef Stippelrientje het volgende:
Zo.. ik heb een voucher geregeld voor een rugmassage O+

SPOILER
Heerlijk!! Lief van je! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')