abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 november 2014 @ 16:48:22 #26
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_147091347
Welkom wizzy en stroopwafel :D
pi_147091866
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:57 schreef Wizzy het volgende:
Schuift voorzichtig dit topic in.

Voor de openingspost
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom! spannend!
Weet je nog hoe lang je voor de eerste bezig was?
/Me is nieuwsgierig
Schudden voor gebruik
pi_147091892
welkom allemaal!
pi_147091905
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:13 schreef Limone het volgende:
Heeeeej!! Leuk Wizzy!! *O*

Poets-ze Stippel. Bij mij is dat wel een teken dat ik zwanger ben en ik heb het nooit kunnen oproepen als een fantoom-symptoom. Jammer wel. Misselijkheid kan ik mijzelf nog aanpraten, maar manisch poetsen dan weer niet. :')
Ik heb wel geregeld poetsdrang, maar eigenlijk nooit dat ik kick op de luchtjes van antikalk en spiritus haha

Ach ja, voor alles een eerste keer.
Schudden voor gebruik
pi_147091929
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:24 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Mag ik me ook aansluiten? Fok is al jaren mijn go-to plek als ik ergens hulp bij nodig heb, en nu we een kindje proberen te krijgen is dat natuurlijk niet anders! En dit ziet er uit als een heel gezellig clubje.

Voor in de OP:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! welkom!
Schudden voor gebruik
pi_147091962
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:35 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Heerlijk Stippel! Lekker misbruiken, die schoonmaakdrang ;p. Wanneer verwacht je ongeveer je NOD (aangezien in de OP onbekend staat)?

Ik heb deze week mijn pre-ongesteldheids-opruimdrang gemist.. Heb alleen eergisteren warme chocolademelk gedronken op werk, iets wat ik NOOIT doe tenzij ik ongesteld moet worden. Dat is dan ook het enige teken van naderende ongesteldheid momenteel.
ik heb mijn nod liever niet in de op :)
maar het is de aankomende derde
Schudden voor gebruik
  vrijdag 28 november 2014 @ 17:18:33 #32
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147092151
Ik heb een werkster..
Als ik ga poetsen moet er wel heul wat aan de hand zijn... :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147092159
dat wordt spannend rond die tijd, met veel nod's. De mijne zou de 8ste zijn, als ik reken op een 24 dagen cyclus (de vorige cyclus). Anders wat later. Als ik reken dat gister m'n ovulatie was dan is het pas de 11de. Ik denk dat als ik op de 10e nog niet ongesteld ben ik mag testen van mezelf...
pi_147093126
Ik weet nog niet echt wat mn cyclus precies doet, Majo. 28-29-35-xx en testen op 28 & 35 dagen waren negatief. Ik heb nu dus zelf idee mn eisprong gevoeld te hebben en dat zou uitkomen op een NOD tussen 3-5 december :Y
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_147094033
Hi girls,

Hier gericht bezig (geweest) met een eerste echte poging. Afgelopen week begonnen met ovulatietesten en gisteravond opeens een donker streepje, de dagen ervoor waren ze heel erg licht. Dus gisteravond meteen geklust.
Net ook weer een ovulatietest gedaan en nu is het streepje stukken lichter. Is seks vanavond dan ook nog effectief (voor een baby dan :') ) ???

We gaan er nu voor 100% voor. Ziekte en werkloosheid betekent voor ons geen uitstel meer. We willen erg graag en ondanks tegenslag gaat het helemaal goed komen als gezinnetje.

[ Bericht 4% gewijzigd door JantinaGr op 28-11-2014 18:23:45 ]
pi_147096261
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:59 schreef Zomerzon01 het volgende:
Gefeliciteerd LuDann!!! *O* *O* *O*
Wat gaat het snel met de topics nu. Haha.
Zo krijgt het gemiddelde geen kans meer natuurlijk. :)
Dank je wel *O*

Was ook al sinds 09-2013 bezig hoor, dus mocht wat mij betreft wel eens tijd worden. :+

Ik durf niet zo goed naar het volgende topic. :@
pi_147096326
Wizzy :D Ik ben natuurlijk heel benieuwd naar jullie namenlijstjes O-)
pi_147096436
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:57 schreef Wizzy het volgende:
Schuift voorzichtig dit topic in.

Voor de openingspost
SPOILER
Welkom Wizzy!

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:24 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Mag ik me ook aansluiten? Fok is al jaren mijn go-to plek als ik ergens hulp bij nodig heb, en nu we een kindje proberen te krijgen is dat natuurlijk niet anders! En dit ziet er uit als een heel gezellig clubje.

Voor in de OP:
SPOILER
Dit is een supergezellig clubje :Y Ik heb er in ieder geval heel veel steun aan gehad. O+
pi_147097177
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 19:33 schreef Suikertante het volgende:
Wizzy :D Ik ben natuurlijk heel benieuwd naar jullie namenlijstjes O-)
ML zei vanavond tijdens het eten. "leuk kunnen we weer namen verzinnen als het raak is". De meisjes naam staat bij beide nog O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 17:08 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Weet je nog hoe lang je voor de eerste bezig was?
/Me is nieuwsgierig
:@ 3 maanden. Ik voel mijn eisprong heel duidelijk.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_147097700
Silver nog gefelicteerd met de baan! Fijn dat ze alsnog verlengd hebben! *O*
pi_147098421
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:18 schreef Daui het volgende:
Silver nog gefelicteerd met de baan! Fijn dat ze alsnog verlengd hebben! *O*
Dank je! O+

En welkom nieuwe Wachtenden :W O+ :*
  Moderator vrijdag 28 november 2014 @ 21:08:06 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147099796
Op weer aangepast :s)

Welkom Wizzy en Stroopwafelmeisje! Het is hier zeker een gezellig clubje *O* O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 17:47 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik weet nog niet echt wat mn cyclus precies doet, Majo. 28-29-35-xx en testen op 28 & 35 dagen waren negatief. Ik heb nu dus zelf idee mn eisprong gevoeld te hebben en dat zou uitkomen op een NOD tussen 3-5 december :Y
Spannend hoor! Klinkt als mijn tweede cyclus, heb toen ook een paar keer getest maar die cyclus was uiteindelijk 40 dagen. Wat voelde je dat je denkt dat je eisprong was? Ik heb het gevoel dat ik het nu ook weet, omdat ik dan superpijnlijke borsten heb :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147102100
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:17 schreef JantinaGr het volgende:
Hi girls,

Hier gericht bezig (geweest) met een eerste echte poging. Afgelopen week begonnen met ovulatietesten en gisteravond opeens een donker streepje, de dagen ervoor waren ze heel erg licht. Dus gisteravond meteen geklust.
Net ook weer een ovulatietest gedaan en nu is het streepje stukken lichter. Is seks vanavond dan ook nog effectief (voor een baby dan :') ) ???

We gaan er nu voor 100% voor. Ziekte en werkloosheid betekent voor ons geen uitstel meer. We willen erg graag en ondanks tegenslag gaat het helemaal goed komen als gezinnetje.
als je lichte streepjes ziet... gaan als de konijnen met doel op voortplanting en fun :)
met donker streepje laatste keer met mogelijk resultaat
Alles daarna is voor de fun ;)
Schudden voor gebruik
pi_147102166
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:01 schreef Wizzy het volgende:

[..]

ML zei vanavond tijdens het eten. "leuk kunnen we weer namen verzinnen als het raak is". De meisjes naam staat bij beide nog O+

[..]

:@ 3 maanden. Ik voel mijn eisprong heel duidelijk.
handig!
ik hoop dat het weer vlot af gaat bij jullie. Succes.
Schudden voor gebruik
pi_147103509
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:08 schreef MaJo het volgende:
Op weer aangepast :s)

Welkom Wizzy en Stroopwafelmeisje! Het is hier zeker een gezellig clubje *O* O+

[..]

Spannend hoor! Klinkt als mijn tweede cyclus, heb toen ook een paar keer getest maar die cyclus was uiteindelijk 40 dagen. Wat voelde je dat je denkt dat je eisprong was? Ik heb het gevoel dat ik het nu ook weet, omdat ik dan superpijnlijke borsten heb :X
Een rare niet te plaatsen buikpijn. Die ik al eerder had bij de cyclus van 35 dagen en toen 1,5-2 weken later ongesteld werd :Y
  Moderator vrijdag 28 november 2014 @ 22:38:07 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147103707
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 22:33 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Een rare niet te plaatsen buikpijn. Die ik al eerder had bij de cyclus van 35 dagen en toen 1,5-2 weken later ongesteld werd :Y
Wel fijn dat je het nu kan aanvoelen ^O^ Ik denk dat ik dat nu ook kan met mijn tetten. Tot nu toe klopt het ook precies :Y
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 29 november 2014 @ 00:55:33 #47
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147109041
Bedankt iedereen!
Nog gefeliciteerd LuDann! Ik kan me goed voorstellen dat het eng is naar het volgende topic door te schuiven. Hopelijk kunnen we die angst allemaal snel meemaken (al is het daar vast ook heel gezellig!)

Ik voel soms wel steken onderin mijn buik. Maar ik was in september ook een week lang misselijk met omowitte testen, dus ik geloof mijn lijf voor geen meter meer...
pi_147111839
Hoi Wizz!! O+ Hoi Stroopwafelmeisje! O+ (Ik krijg gelijk trek :o ) Hoi JantinaGr! O+
pi_147112857
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 16:05 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd LuDann! Ik zou aan de kleur van de streep zeggen dat je 4 weken en een paar dagen bent. Ik had ook zo'n dipstick en bij mij was ie na een week na NOD even donker of donkerder dan de controlestreep. Hoewel dat volgens mij wel per persoon iets kan wisselen.
Ik wilde hier nog even op terugkomen, je hebt een bizar goed oog hiervoor zeg! We hebben het nagerekend (en nog een Clearblue erachter aan gegooid vanochtend) en ik ben vandaag 4 weken en 6 dagen. Op de dag van die test was ik dus 4 weken en 4 dagen zwanger.
pi_147112887
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 00:55 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Bedankt iedereen!
Nog gefeliciteerd LuDann! Ik kan me goed voorstellen dat het eng is naar het volgende topic door te schuiven. Hopelijk kunnen we die angst allemaal snel meemaken (al is het daar vast ook heel gezellig!)

Ik voel soms wel steken onderin mijn buik. Maar ik was in september ook een week lang misselijk met omowitte testen, dus ik geloof mijn lijf voor geen meter meer...
Dank je wel! Ik heb me over mijn angst heengezet en in het volgende topic gepost inmiddels. Al moet ik zeggen dat ik me nogal out of place voel. Het voelt zo onwennig na al die tijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')