SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GestreeptestoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VenlaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J0ycie88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StippelrientjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DotteySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Starbuck_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WizzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Coccinelle (04-2014)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
LuDann
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 30-11-2014 18:56:59 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Als er veranderingen in de OP moeten komen quote me dan of stuur een PM/DM.
Op naar meer streepjes
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Gestreeptestoel en Sjois, ik denk dat jullie NOD aangepast moet worden? Staat nu beiden in de verleden tijd. Of zijn het spannende tijden?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik heb nog steeds geen menstruatie gehad, maar wel negatieve test so far..quote:Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef MaJo het volgende:
Gestreeptestoel en Sjois, ik denk dat jullie NOD aangepast moet worden? Staat nu beiden in de verleden tijd. Of zijn het spannende tijden?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Naar 15 dec graag.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef MaJo het volgende:
Gestreeptestoel en Sjois, ik denk dat jullie NOD aangepast moet worden? Staat nu beiden in de verleden tijd. Of zijn het spannende tijden?![]()
Ha Majo! Over rare dromen gesproken: Ik droomde dat je zwanger was.. En je was gekleed in de kleuren van je UI. Grappig.![]()
![]()
Wat spannendquote:Op vrijdag 28 november 2014 07:18 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen menstruatie gehad, maar wel negatieve test so far..Heb je normaal een onregelmatige cyclus?
Donequote:Wat grappigquote:Op vrijdag 28 november 2014 08:10 schreef Limone het volgende:
Ha Majo! Over rare dromen gesproken: Ik droomde dat je zwanger was.. En je was gekleed in de kleuren van je UI. Grappig.Zou mooi zijn als het een voorspellende droom is
Uhuhquote:
Oh dat idee heb ik helemaal niet. Zit al op dag 32 zag ik net! Dat idee had ik helemaal nog niet. (Das een voordeel van beginnen met een cyclus van 90+... Het lijkt allemaal een stuk sneller nu haha)
Zal ik er maar eens een testje tegen aangooien voor de gein..
Edit: Omo is er niets bij! Had het ook niet verwacht maar goed, je weet het niet.
Ik merk echt dat ik er een stuk rustiger in sta.. Dat is een fijn gevoel.
[ Bericht 24% gewijzigd door J0ycie88 op 28-11-2014 10:27:56 ]Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ik wil toch ook wel in de OP
Bezig sinds: maart 2014
Kindje #: 1ste
nod: 21-12-2014Semper frakkin fi!![]()
Gefeliciteerd LuDann!!!![]()
![]()
![]()
Wat gaat het snel met de topics nu. Haha.
Zo krijgt het gemiddelde geen kans meer natuurlijk.
Oost west, mij best.![]()
Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was van een slang, die eruit zag als een slak. Brrrr....
Ik hoop ook joicye dat ik er snel wat rustiger in kan staan. Lijkt me fijn!![]()
Zwaar en beurs aanvoelende borsten. mijn.onderbuik voelt aanwezig.
Super snel vol zitten met eten. Moe als een hond.
En waarom wil ik heel de keuken met spiritus poetsen?!
Griep laatste dingetjes of Pms neemt gekke vormen aan![]()
ik acht de kans erg erg erg klein dat het zwangerschapsdingetjes zijn.
Vier dagen voor eisprong sex gehad. Laat het nog maar even duren zo, want zo gaat het huis lekker squicky clean ruiken
[ Bericht 1% gewijzigd door Stippelrientje op 28-11-2014 13:34:35 ]Schudden voor gebruik![]()
je zult wel anders kijken naar de opgerolde tuinslangquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was van een slang, die eruit zag als een slak. Brrrr....
Ik hoop ook joicye dat ik er snel wat rustiger in kan staan. Lijkt me fijn!
Schudden voor gebruik![]()
Heerlijk Stippel! Lekker misbruiken, die schoonmaakdrang ;p. Wanneer verwacht je ongeveer je NOD (aangezien in de OP onbekend staat)?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:29 schreef Stippelrientje het volgende:
Zwaar en beurs aanvoelende borsten. mijn.onderbuik voelt aanwezig.
Super snel vol zitten met eten. Moe als een hond.
En waarom wil ik heel de keuken met spiritus poetsen?!
Pms neemt gekke vormen aan![]()
ik acht de kans erg erg erg klein dat het zwangerschapsdingetjes zijn.
Vier dagen voor eisprong sex gehad. Laat het nog maar even duren zo, want zo gaat het huis lekker squicky clean ruiken
Ik heb deze week mijn pre-ongesteldheids-opruimdrang gemist.. Heb alleen eergisteren warme chocolademelk gedronken op werk, iets wat ik NOOIT doe tenzij ik ongesteld moet worden. Dat is dan ook het enige teken van naderende ongesteldheid momenteel.![]()
Schuift voorzichtig dit topic in.
Voor de openingspostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."![]()
Heeeeej!! Leuk Wizzy!!![]()
Poets-ze Stippel. Bij mij is dat wel een teken dat ik zwanger ben en ik heb het nooit kunnen oproepen als een fantoom-symptoom. Jammer wel. Misselijkheid kan ik mijzelf nog aanpraten, maar manisch poetsen dan weer niet.![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:13 schreef Limone het volgende:
Heeeeej!! Leuk Wizzy!!![]()
Poets-ze Stippel. Bij mij is dat wel een teken dat ik zwanger ben en ik heb het nooit kunnen oproepen als een fantoom-symptoom. Jammer wel. Misselijkheid kan ik mijzelf nog aanpraten, maar manisch poetsen dan weer niet.
Stond ik midden in de nacht de wasbak te boenen.![]()
![]()
Mag ik me ook aansluiten? Fok is al jaren mijn go-to plek als ik ergens hulp bij nodig heb, en nu we een kindje proberen te krijgen is dat natuurlijk niet anders! En dit ziet er uit als een heel gezellig clubje.
Voor in de OP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: