abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 27 november 2014 @ 23:20:25 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147073962
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestreeptestoel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Pinquit
SPOILER
JantinaGr
SPOILER
Sproetjes
SPOILER
sara82
SPOILER
Venla
SPOILER
Barreltje
SPOILER
J0ycie88
SPOILER
Stippelrientje
SPOILER
Hilzillah
SPOILER
Dottey
SPOILER
MaJo
SPOILER
Bottoms_up
SPOILER
KapiteinCupcake
SPOILER
Daui
SPOILER
Bloem
SPOILER
Starbuck_
SPOILER
Wizzy
SPOILER
Stroopwafelmeisje
SPOILER
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Coccinelle (04-2014)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
LuDann *O*

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..

[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 30-11-2014 18:56:59 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 27 november 2014 @ 23:22:15 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147074024
Als er veranderingen in de OP moeten komen quote me dan of stuur een PM/DM.

Op naar meer streepjes *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 27 november 2014 @ 23:32:11 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147074315
Gestreeptestoel en Sjois, ik denk dat jullie NOD aangepast moet worden? Staat nu beiden in de verleden tijd. Of zijn het spannende tijden? :o
pi_147078141
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef MaJo het volgende:
Gestreeptestoel en Sjois, ik denk dat jullie NOD aangepast moet worden? Staat nu beiden in de verleden tijd. Of zijn het spannende tijden? :o
Ik heb nog steeds geen menstruatie gehad, maar wel negatieve test so far.. :Y
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_147078167
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:32 schreef MaJo het volgende:
Naar 15 dec graag.
pi_147078469
Ha Majo! Over rare dromen gesproken: Ik droomde dat je zwanger was.. En je was gekleed in de kleuren van je UI. Grappig. :D
pi_147078826
Wat duurt een maand lang he.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Moderator vrijdag 28 november 2014 @ 09:10:35 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147079122
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 november 2014 07:18 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen menstruatie gehad, maar wel negatieve test so far.. :Y
Wat spannend :o Heb je normaal een onregelmatige cyclus?

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 07:23 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Naar 15 dec graag.
Done ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:10 schreef Limone het volgende:
Ha Majo! Over rare dromen gesproken: Ik droomde dat je zwanger was.. En je was gekleed in de kleuren van je UI. Grappig. :D
Wat grappig :D Zou mooi zijn als het een voorspellende droom is O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:50 schreef pinquit het volgende:
Uhuh :X
pi_147079988
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:50 schreef pinquit het volgende:
Zo! Niet normaal!
pi_147080404
Oh dat idee heb ik helemaal niet. Zit al op dag 32 zag ik net! Dat idee had ik helemaal nog niet. (Das een voordeel van beginnen met een cyclus van 90+... Het lijkt allemaal een stuk sneller nu haha)

Zal ik er maar eens een testje tegen aangooien voor de gein..

Edit: Omo is er niets bij! Had het ook niet verwacht maar goed, je weet het niet.

Ik merk echt dat ik er een stuk rustiger in sta.. Dat is een fijn gevoel.

[ Bericht 24% gewijzigd door J0ycie88 op 28-11-2014 10:27:56 ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 28 november 2014 @ 12:08:07 #11
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_147083190
Ik wil toch ook wel in de OP :)

Bezig sinds: maart 2014
Kindje #: 1ste
nod: 21-12-2014
Semper frakkin fi!
pi_147084644
Gefeliciteerd LuDann!!! *O* *O* *O*
Wat gaat het snel met de topics nu. Haha.
Zo krijgt het gemiddelde geen kans meer natuurlijk. :)
Oost west, mij best.
pi_147085002
Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was van een slang, die eruit zag als een slak. Brrrr....

Ik hoop ook joicye dat ik er snel wat rustiger in kan staan. Lijkt me fijn!
pi_147085423
Zwaar en beurs aanvoelende borsten. mijn.onderbuik voelt aanwezig.
Super snel vol zitten met eten. Moe als een hond.

En waarom wil ik heel de keuken met spiritus poetsen?! :')

Griep laatste dingetjes of Pms neemt gekke vormen aan :)
ik acht de kans erg erg erg klein dat het zwangerschapsdingetjes zijn.
Vier dagen voor eisprong sex gehad. Laat het nog maar even duren zo, want zo gaat het huis lekker squicky clean ruiken :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Stippelrientje op 28-11-2014 13:34:35 ]
Schudden voor gebruik
pi_147085576
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was van een slang, die eruit zag als een slak. Brrrr....

Ik hoop ook joicye dat ik er snel wat rustiger in kan staan. Lijkt me fijn!
je zult wel anders kijken naar de opgerolde tuinslang O+
Schudden voor gebruik
pi_147085641
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:29 schreef Stippelrientje het volgende:
Zwaar en beurs aanvoelende borsten. mijn.onderbuik voelt aanwezig.
Super snel vol zitten met eten. Moe als een hond.

En waarom wil ik heel de keuken met spiritus poetsen?! :')

Pms neemt gekke vormen aan :)
ik acht de kans erg erg erg klein dat het zwangerschapsdingetjes zijn.
Vier dagen voor eisprong sex gehad. Laat het nog maar even duren zo, want zo gaat het huis lekker squicky clean ruiken :)
Heerlijk Stippel! Lekker misbruiken, die schoonmaakdrang ;p. Wanneer verwacht je ongeveer je NOD (aangezien in de OP onbekend staat)?

Ik heb deze week mijn pre-ongesteldheids-opruimdrang gemist.. Heb alleen eergisteren warme chocolademelk gedronken op werk, iets wat ik NOOIT doe tenzij ik ongesteld moet worden. Dat is dan ook het enige teken van naderende ongesteldheid momenteel.
pi_147086315
Ik droomde eens dat ik een tweeling kreeg. En mijn man droomde t zelfde die nacht. _O-
pi_147086367
Schuift voorzichtig dit topic in.

Voor de openingspost
SPOILER
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_147086956
Heeeeej!! Leuk Wizzy!! *O*

Poets-ze Stippel. Bij mij is dat wel een teken dat ik zwanger ben en ik heb het nooit kunnen oproepen als een fantoom-symptoom. Jammer wel. Misselijkheid kan ik mijzelf nog aanpraten, maar manisch poetsen dan weer niet. :')
pi_147087099
Leuk Wizzy! Welkom :)

Ah Cygne, wat grappig!
pi_147087253
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:13 schreef Limone het volgende:
Heeeeej!! Leuk Wizzy!! *O*

Poets-ze Stippel. Bij mij is dat wel een teken dat ik zwanger ben en ik heb het nooit kunnen oproepen als een fantoom-symptoom. Jammer wel. Misselijkheid kan ik mijzelf nog aanpraten, maar manisch poetsen dan weer niet. :')
Dit.
Stond ik midden in de nacht de wasbak te boenen. :')
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:24:21 #22
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147087293
Mag ik me ook aansluiten? Fok is al jaren mijn go-to plek als ik ergens hulp bij nodig heb, en nu we een kindje proberen te krijgen is dat natuurlijk niet anders! En dit ziet er uit als een heel gezellig clubje.

Voor in de OP:
SPOILER
pi_147087711
Gezellig Stroopwafelmeisje! Welkom :D.
pi_147087789
Hoi Wizzy en stroopwafelmeisje
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:57:54 #25
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_147088122
:W Wizzy en Stroopwafelmeisje!
Semper frakkin fi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties