quote:Op donderdag 27 november 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik zal eens kijken.
En kan je alsjeblieft spaties tussen de namen van de roostermakers plaatsen, dit doet echt pijn aan m'n ogen.
Klopt.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:44 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso zijn die header en button in de OP door LB gemaaktDat kan je zo zien zonder dat ej 't weet
Dat zie je omdat het pure kwaliteit is.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:44 schreef d4v1d het volgende:
Sowieso zijn die header en button in de OP door LB gemaaktDat kan je zo zien zonder dat ej 't weet
Ingetunedquote:
Komt goedquote:Op donderdag 27 november 2014 18:53 schreef Fylax het volgende:
Jullie moeten t ff zeggen als ik wegval.
Jammer, ik ga nu etenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zoiets. Ff tot 8 uur, daarna d4v1d
Eet smakelijkquote:
Jammer dat er geen track-info wordt meegestuurdquote:
het was Calvin Harris - Outside (D-Mind Bootleg)quote:Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen track-info wordt meegestuurd
Downloads aanstaan ?quote:
Dat zie ik aan het fontquote:Op donderdag 27 november 2014 18:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zie je omdat het pure kwaliteit is.
Waaromquote:Op donderdag 27 november 2014 18:44 schreef d4v1d het volgende:
Hmmm...quote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
nah soms 1 nummertje pakken maar geen grote downloads
Countryquote:Op donderdag 27 november 2014 19:06 schreef Fylax het volgende:
Wat vinden jullie van dit nummer? Ik vind 'm echt leuk.
Mooi is wat groot uitgedrukt.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef Fylax het volgende:
Ook weer zo'n mooi nummer, vind ik zelf.
NU moet je echt kappenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hey baby even though I hate ya!
I wanna love ya
I want you!
Wat een liefdequote:Op donderdag 27 november 2014 19:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hey baby even though I hate ya!
I wanna love ya
I want you!
Ah okequote:Op donderdag 27 november 2014 19:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nice
Ik heb het even aangezet, maar ben straks ff weg
Ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:27 schreef Paxcon het volgende:
Wat wordt bedoeld met 'dit is geen SC'
Kunnen we wel gewoon babbelen tijdens een show?
Als het maar niet te gek wordtquote:Op donderdag 27 november 2014 19:28 schreef Fylax het volgende:
Een beetje slowchat mocht trouwens wel heb ik gehoord.
Tuurlijk. Alleen geen SC over je dagboekverhalenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:27 schreef Paxcon het volgende:
Wat wordt bedoeld met 'dit is geen SC'
Kunnen we wel gewoon babbelen tijdens een show?
Nee okequote:Op donderdag 27 november 2014 19:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen geen SC over je dagboekverhalen
Ik heb nu gewoon een lijstje aan staan, misschien wilt d4v1d 'm straks draaienquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
Wie draait die tyfusherrie......oh hey Filofax![]()
uCICCIIEIEIEIEIEIEIEEquote:Op donderdag 27 november 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
Fokkkieeeeeeeeeeee...quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
LB heeft zon mooi logo gemaakt he. En ook zon mooie button voor de luisterlink.quote:
er staan nog geschilde (en gekookte) in de koelkastquote:Op donderdag 27 november 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
* Uccie staart naar aardappelen.... en vraagt zich af die zichzelf kunnen schillen.
De mijne konden dat nietquote:Op donderdag 27 november 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
* Uccie staart naar aardappelen.... en vraagt zich af die zichzelf kunnen schillen.
quote:
subtiele hintquote:Op donderdag 27 november 2014 19:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
LB heeft zon mooi logo gemaakt he. En ook zon mooie button voor de luisterlink.
Wat zou het toch fijn zijn als we ook zon button hadden voor het rooster
Maar eer ik bij jou ben, had ik 10 kg zelf kunnen schillenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er staan nog geschilde (en gekookte) in de koelkast
http://www.dumpert.nl/med(...)appels_schillen.htmlquote:Op donderdag 27 november 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar eer ik bij jou ben, had ik 10 kg zelf kunnen schillen
ja, maar dan ben je wel hierquote:Op donderdag 27 november 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar eer ik bij jou ben, had ik 10 kg zelf kunnen schillen
Ik heb chocolaquote:Op donderdag 27 november 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]er moest nog een
Dewas vanwege het kusjekroel effect.
Uitgemergeld en alles.....maar dat past wel in de omgevingquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben er weer vandoor
Fylax, succes nog even en d4v1d; veel plezier straks
Tot een volgende keer
Goed dat je het me herinnert, zal zo ff wat fixen. Kijk nu Feyenoordquote:Op donderdag 27 november 2014 19:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
LB heeft zon mooi logo gemaakt he. En ook zon mooie button voor de luisterlink.
Wat zou het toch fijn zijn als we ook zon button hadden voor het rooster
Fijne avondquote:Op donderdag 27 november 2014 19:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben er weer vandoor
Fylax, succes nog even en d4v1d; veel plezier straks
Tot een volgende keer
Ook niet geheel onbelangrijkquote:Op donderdag 27 november 2014 19:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed dat je het me herinnert, zal zo ff wat fixen. Kijk nu Feyenoord
kun je ook extra veel etenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uitgemergeld en alles.....maar dat past wel in de omgeving
Ik heb brood gesmeerdquote:
neem maar mee, dan heb ik die al voor morgenquote:
Smoothquote:Op donderdag 27 november 2014 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neem maar mee, dan heb ik die al voor morgen
en dat terwijl ik niet op zoek ben naar een vrouwdie mijn boterhammen voor me smeertquote:
Ik juist integendeel. Ik zou graag voor mijn vrouw haar boterhammen smeren.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat terwijl ik niet op zoek ben naar een vrouwdie mijn boterhammen voor me smeert
Er is al een hap uitquote:Op donderdag 27 november 2014 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neem maar mee, dan heb ik die al voor morgen
zou wel voor haar kokenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik juist integendeel. Ik zou graag voor mijn vrouw haar boterhammen smeren.
wat is het beleg?quote:
Ikheb liever een man die aardappelen schilt....en ze eventueel al kookt...en niet 300km verderop woont.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik juist integendeel. Ik zou graag voor mijn vrouw haar boterhammen smeren.
Kaas, tomaat, komkommer, peper en zout.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel voor haar koken
[..]
wat is het beleg?
Jij ook alquote:Op donderdag 27 november 2014 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij moet goed eten Uccieanders bel ik je moeder
250quote:Op donderdag 27 november 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ikheb liever een man die aardappelen schilt....en ze eventueel al kookt...en niet 300km verderop woont.
hmm, nevermind. die tomaat is morgen echt niet meer lekkerquote:Op donderdag 27 november 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kaas, tomaat, komkommer, peper en zout.
Ik kan niet hemelsbreed rijdenquote:
246 volgens google mapsquote:
Oh...nou in dit verkeer, kun je die boterham met kleffe tomaat morgenavond eten.quote:
Of ik naar skype zou willen komen, ja tuurlijk omdat je het zo lief vraagtquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...nou in dit verkeer, kun je die boterham met kleffe tomaat morgenavond eten.
met of zonder cam?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of ik naar skype zou willen komen, ja tuurlijk omdat je het zo lief vraagt
Wij (ik in ieder geval) gaan zo naar d4v1d luisteren.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:55 schreef tailfox het volgende:
ik ga draaien in radio 49 als mensen geintreseert zijn?
is mijn eerste keer en aangezien toch allebij een onzin radio is.
Met plaatjes is dit geval.quote:
Sorry, had je debuut graag gehoord, maar wij hebben ook een dj die draait.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:55 schreef tailfox het volgende:
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:55 schreef tailfox het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry, had je debuut graag gehoord, maar wij hebben ook een dj die draait.
dankjequote:Op donderdag 27 november 2014 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry, had je debuut graag gehoord, maar wij hebben ook een dj die draait.
Heel veel succes in elk geval, en vergeet niet, een debuut is pas compleet als er iets misgaat!
Ja, zoals de jostiband met kleurtjes werkt!quote:
We mogen niet luisteren op nuchtere maag van ome Fokker, anders fpgaat ie je moeder bellen.quote:
geef telefoonnummer van je moederquote:Op donderdag 27 november 2014 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
We mogen niet luisteren op nuchtere maag van ome Fokker, anders fpgaat ie je moeder bellen.
Draai jij die tyfusherrie?quote:
Hierna wordt het beterquote:Op donderdag 27 november 2014 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Draai jij die tyfusherrie?
Nee dan hoor ik je niet
wat dan? drokz & nosferatu?quote:
Is niet zo moeilijk...het EO jongerenkoor is al een vooruitgang.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk...het EO jongerenkoor is al een vooruitgang.
0, die blokfluit heeft iedereen weggejaagdquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
0, die blokfluit heeft iedereen weggejaagd
meer eten danquote:Op donderdag 27 november 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
En ja, ik heb nog hongerkunnen jullie het merken?
Ja je begint raar te doen.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
En ja, ik heb nog hongerkunnen jullie het merken?
Ik heb er geen woorden voor....quote:Op donderdag 27 november 2014 20:06 schreef d4v1d het volgende:
Dit is toch gewoon geweldige muziek Uccie. Muzikaal hoogstandje.
Ja zat met m'n mic instellingen te kloten. En dan wil mixxx altijd automatisch reconnecten :")quote:
Hoiquote:
Ik blijf er om lachenquote:
Heyyyyyyyquote:
Hoe issie?quote:
Ja prima, ik heb nu weekend tot dinsdag.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe issie?
Leuk dat je hier komt luisteren
Het Filelied!quote:Op donderdag 27 november 2014 20:14 schreef Kally het volgende:
Ik ben kapot, 1 uur en 50 minuten over een stukje van 25 minuten doen, graf files, dus d4v1d ontspan muziek gaarne
Dan ga ik een stuk touw zoekenquote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 27 november 2014 20:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja prima, ik heb nu weekend tot dinsdag.
Dus meteen na het werk bier gehaald.
Met jou?
Mijn avondeten bestond uit een boterham. Had geen zin om te koken.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Behalve dat ik aan een boterham zit, dus maar chocomel heb gepakt...en geen bier drink
Ik ook niet, maar was half 8 thuis....stond in dezelfde file als Kally maar dan zo'n beetje de andere kant opquote:Op donderdag 27 november 2014 20:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn avondeten bestond uit een boterham. Had geen zin om te koken.
Als ik zo nog eten wil heb ik kip.
Het was overalquote:Op donderdag 27 november 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar was half 8 thuis....stond in dezelfde file als Kally maar dan zo'n beetje de andere kant op
Oh oke. Gelukkig werk en woon ik in dezelfde stad dus ga meestal met de bus naar het werk.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar was half 8 thuis....stond in dezelfde file als Kally maar dan zo'n beetje de andere kant op
Het regende, dan worden de koplampen nat en moet je remmen....ofzo.quote:
nee hoor, ik had alleen even een tractor voor mequote:
Ik hopelijk binnenkort ook!quote:Op donderdag 27 november 2014 20:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke. Gelukkig werk en woon ik in dezelfde stad dus ga meestal met de bus naar het werk.
Ja ik helaas niet. En iedere zot was met de auto, en regenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke. Gelukkig werk en woon ik in dezelfde stad dus ga meestal met de bus naar het werk.
Ja jij woont in een uithoek waar Nederlanders niet komenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, ik had alleen even een tractor voor me
Ik heb zelf nog geen rijbewijs.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik helaas niet. En iedere zot was met de auto, en regen
was dat maar waar. in de zomer komen ze massaal met hun sleurhutquote:Op donderdag 27 november 2014 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jij woont in een uithoek waar Nederlanders niet komen
Nu wilde ik er ook geen 1quote:
quote:
Ik zal wel graag een rijbewijs willen maar een auto etc is nog een beetje te duur voor mij.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wilde ik er ook geen 1
Er stond zelfs een auto langs de weg want die bestuurder moest plassen, zo vast stonden we
Die willen wij ook niet hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was dat maar waar. in de zomer komen ze massaal met hun sleurhut
Ik ontken altijd allesquote:
Die is voor iedereen echt duur ja. En sws je rijbewijs halen is al een vermogenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zal wel graag een rijbewijs willen maar een auto etc is nog een beetje te duur voor mij.
En dan nog een paar keer zakken omdat de CBR examinator je niet magquote:Op donderdag 27 november 2014 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ontken altijd alles
[..]
Die is voor iedereen echt duur ja. En sws je rijbewijs halen is al een vermogen
Ik ben allang blij dat ik mijn rekeningen kan betalen voor mijn eigen woning hahaquote:Op donderdag 27 november 2014 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ontken altijd alles
[..]
Die is voor iedereen echt duur ja. En sws je rijbewijs halen is al een vermogen
Atijdgeslaagd.nlquote:Op donderdag 27 november 2014 20:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan nog een paar keer zakken omdat de CBR examinator je niet mag
vreselijk volk.quote:
SV baasquote:Op donderdag 27 november 2014 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goed ik luister ook maar even mee
Nou even dan...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat een feestquote:Op donderdag 27 november 2014 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
beetje in de lijn van di nummer: Fox Stevenson - Sweets (Soda Pop)quote:
Dan doen we die. Die heb ik al op m'n pc staanquote:Op donderdag 27 november 2014 20:30 schreef gianni61 het volgende:
of: A Light That Never Comes (Coone Remix) - Linkin Park x Steve Aoki
Ga ik ff zoekenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Joris Voorn - Ringo (album version)
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan doen we die. Die heb ik al op m'n pc staan
[..]
Ga ik ff zoeken
harry potterquote:
fapfapfapquote:
Nicequote:
quote:
quote:
quote:
Ik hou niet van curlingquote:Op donderdag 27 november 2014 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
Curlingploeg kan nog altijd WK-ticket veroveren
Hey raffiequote:Op donderdag 27 november 2014 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
Curlingploeg kan nog altijd WK-ticket veroveren
curling een bazensportquote:
Wat is er nou zo schattig aan een eiquote:Op donderdag 27 november 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey raffie
We hebben valkparkiet eierenzo schattig, stuur je van het weekend foto's!
Ik hou meer van rugby, je weet wel, echte kerelsquote:
Curling is echt bazig!quote:
Hoi had ook gekundquote:Op donderdag 27 november 2014 20:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar moest toch iets zeggen
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar wil je wel mijn bezem vasthouden dan?![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is er nou zo schattig aan een ei
Mama en papa die afwisselend broeden....mama en papa parkiet, niet dat mijn ouders op zo'n ei zittenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is er nou zo schattig aan een ei
daarom: dames handbalquote:Op donderdag 27 november 2014 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou meer van rugby, je weet wel, echte kerels
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mama en papa die afwisselend broeden....mama en papa parkiet, niet dat mijn ouders op zo'n ei zitten
Oh, ik had er al beeld bijquote:Op donderdag 27 november 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mama en papa die afwisselend broeden....mama en papa parkiet, niet dat mijn ouders op zo'n ei zitten
Sinds vandaag op 2u rijden (nouja rijden) van Den Haag...ik denk dat het zich richting jou verplaatst.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom: dames handbal
Zou er zaterdag heen willen als rotterdam niet zo ver weg was..
3quote:Op donderdag 27 november 2014 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 4 posts.
Het is bijna een wonder, zomaar automagischquote:Op donderdag 27 november 2014 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 4 posts.
verplaatste jij je maar eens richting mijquote:Op donderdag 27 november 2014 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sinds vandaag op 2u rijden (nouja rijden) van Den Haag...ik denk dat het zich richting jou verplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |