Klinkt goed!quote:Op donderdag 27 november 2014 20:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja prima, ik heb nu weekend tot dinsdag.
Dus meteen na het werk bier gehaald.
Met jou?
Mijn avondeten bestond uit een boterham. Had geen zin om te koken.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Behalve dat ik aan een boterham zit, dus maar chocomel heb gepakt...en geen bier drink
Ik ook niet, maar was half 8 thuis....stond in dezelfde file als Kally maar dan zo'n beetje de andere kant opquote:Op donderdag 27 november 2014 20:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn avondeten bestond uit een boterham. Had geen zin om te koken.
Als ik zo nog eten wil heb ik kip.
Het was overalquote:Op donderdag 27 november 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar was half 8 thuis....stond in dezelfde file als Kally maar dan zo'n beetje de andere kant op
Oh oke. Gelukkig werk en woon ik in dezelfde stad dus ga meestal met de bus naar het werk.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar was half 8 thuis....stond in dezelfde file als Kally maar dan zo'n beetje de andere kant op
Het regende, dan worden de koplampen nat en moet je remmen....ofzo.quote:
Ik hopelijk binnenkort ook!quote:Op donderdag 27 november 2014 20:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke. Gelukkig werk en woon ik in dezelfde stad dus ga meestal met de bus naar het werk.
Ja ik helaas niet. En iedere zot was met de auto, en regenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke. Gelukkig werk en woon ik in dezelfde stad dus ga meestal met de bus naar het werk.
Ja jij woont in een uithoek waar Nederlanders niet komenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, ik had alleen even een tractor voor me
Ik heb zelf nog geen rijbewijs.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik helaas niet. En iedere zot was met de auto, en regen
was dat maar waar. in de zomer komen ze massaal met hun sleurhutquote:Op donderdag 27 november 2014 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jij woont in een uithoek waar Nederlanders niet komen
Nu wilde ik er ook geen 1quote:
quote:
Ik zal wel graag een rijbewijs willen maar een auto etc is nog een beetje te duur voor mij.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wilde ik er ook geen 1
Er stond zelfs een auto langs de weg want die bestuurder moest plassen, zo vast stonden we
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |