Die willen wij ook niet hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was dat maar waar. in de zomer komen ze massaal met hun sleurhut
Ik ontken altijd allesquote:
Die is voor iedereen echt duur ja. En sws je rijbewijs halen is al een vermogenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zal wel graag een rijbewijs willen maar een auto etc is nog een beetje te duur voor mij.
En dan nog een paar keer zakken omdat de CBR examinator je niet magquote:Op donderdag 27 november 2014 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ontken altijd alles
[..]
Die is voor iedereen echt duur ja. En sws je rijbewijs halen is al een vermogen
Ik ben allang blij dat ik mijn rekeningen kan betalen voor mijn eigen woning hahaquote:Op donderdag 27 november 2014 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ontken altijd alles
[..]
Die is voor iedereen echt duur ja. En sws je rijbewijs halen is al een vermogen
Atijdgeslaagd.nlquote:Op donderdag 27 november 2014 20:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan nog een paar keer zakken omdat de CBR examinator je niet mag
vreselijk volk.quote:
SV baasquote:Op donderdag 27 november 2014 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goed ik luister ook maar even mee
Nou even dan...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat een feestquote:Op donderdag 27 november 2014 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dan doen we die. Die heb ik al op m'n pc staanquote:Op donderdag 27 november 2014 20:30 schreef gianni61 het volgende:
of: A Light That Never Comes (Coone Remix) - Linkin Park x Steve Aoki
Ga ik ff zoekenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Joris Voorn - Ringo (album version)
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan doen we die. Die heb ik al op m'n pc staan
[..]
Ga ik ff zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |