Ikheb liever een man die aardappelen schilt....en ze eventueel al kookt...en niet 300km verderop woont.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik juist integendeel. Ik zou graag voor mijn vrouw haar boterhammen smeren.
Kaas, tomaat, komkommer, peper en zout.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel voor haar koken
[..]
wat is het beleg?
Jij ook alquote:Op donderdag 27 november 2014 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij moet goed eten Uccieanders bel ik je moeder
250quote:Op donderdag 27 november 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ikheb liever een man die aardappelen schilt....en ze eventueel al kookt...en niet 300km verderop woont.
hmm, nevermind. die tomaat is morgen echt niet meer lekkerquote:Op donderdag 27 november 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kaas, tomaat, komkommer, peper en zout.
Ik kan niet hemelsbreed rijdenquote:
Oh...nou in dit verkeer, kun je die boterham met kleffe tomaat morgenavond eten.quote:
Of ik naar skype zou willen komen, ja tuurlijk omdat je het zo lief vraagtquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...nou in dit verkeer, kun je die boterham met kleffe tomaat morgenavond eten.
met of zonder cam?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of ik naar skype zou willen komen, ja tuurlijk omdat je het zo lief vraagt
Wij (ik in ieder geval) gaan zo naar d4v1d luisteren.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:55 schreef tailfox het volgende:
ik ga draaien in radio 49 als mensen geintreseert zijn?
is mijn eerste keer en aangezien toch allebij een onzin radio is.
Met plaatjes is dit geval.quote:
Sorry, had je debuut graag gehoord, maar wij hebben ook een dj die draait.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:55 schreef tailfox het volgende:
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:55 schreef tailfox het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry, had je debuut graag gehoord, maar wij hebben ook een dj die draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |