Zetpillen helpen niet tegen slecht humeurquote:Op donderdag 27 november 2014 16:33 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ow ik las even zetpil-product. leek me al sterk.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef ndid het volgende:
Wilco vraagt aan Isa wie van de nieuwen haar voorkeur heeft, Isa zegt: Patries, Wilco: echt ooooh niet van m'n levensdagen niet. Hij heeft er vannacht een nachtmerrie van gehad.
ligt er aan of je van anaal houdt..............quote:Op donderdag 27 november 2014 16:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zetpillen helpen niet tegen slecht humeur
Geen idee dit zegt ze net ?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat heeft Patricia gezegd tegen Isa dan?
Ik zag niets in de SV daarover.
Dank voor de link.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of je gaat zelf klagen in de SC of ander topic. Je doet zelf net zo hard mee met off-topic comments.
[ afbeelding ]
Te volgen op:
http://utopia.duckdns.org/thumbs.htm
Ik zag wel dat de beheerder kaarten weggeven dus ze doen wel hun bestquote:Op donderdag 27 november 2014 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel raar dat de Isa-schuimpjes tientallen euro's overhadden om Yes-R zijn nummer lager in de top 10 te laten, maar dat ze geen 15 Euro betalen om Isa te steunen bij misschien haar laatste LidL.
En dat het uitverkocht zou zijn. Dat zou juist impact maken op haar voor Naomi en Patricia.
nee? en als je zelf Hele Grote Stroeve Met Weerhaakjes mag inbrengen?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Da's waar, dan kan zoiets je erg blij maken misschienquote:Op donderdag 27 november 2014 16:35 schreef danilel het volgende:
[..]
ligt er aan of je van anaal houdt..............
Ik niet, jij...?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:35 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee? en als je zelf Hele Grote Stroeve Met Weerhaakjes mag inbrengen?
fleur je daar van op?
nee dat klopt. had ze net zo goed in me reet kunnen douwenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Tja, dan heeft Isa toch gelijk, dat ze domme fans heeft.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon blut na al dat downloaden
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of je gaat zelf klagen in de SC of ander topic. Je doet zelf net zo hard mee met off-topic comments.
[ afbeelding ]
Te volgen op:
http://utopia.duckdns.org/thumbs.htm
Pfff, lees net twee minuten. Ben je weer ongesteld?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Simpel een antwoord is zeker teveel gevraagd.
Buikgriep.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pfff, lees net twee minuten. Ben je weer ongesteld?
Niemand weet dat jij het bent, als je weer thuis bent gewoon meecossen: "wie was die ene rare op de streams??"quote:Op donderdag 27 november 2014 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, dan heeft Isa toch gelijk, dat ze domme fans heeft.
Ik heb "Ik ben je prooi" wel gekocht en "Wanneer verlaat je mij" heb ik zelf op YT gezet.
En Isa is mijn favoriet. Het is dat ik aan het sparen ben voor iets veel belangrijkers, anders zou ik er zaterdag ook wel heen willen.
Ook al was het om eens die loods en bewoners te zien.
Zal me aan mijn bibs oxideren dat je dan gecapt wordt en in de COS wordt gezet![]()
![]()
Maar ik heb een belangrijker doel in mijn leven.
ja ik ook. de kliko moet aan de straat. anders was ik zeker gegaan. écht.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb "Ik ben je prooi" wel gekocht en "Wanneer verlaat je mij" heb ik zelf op YT gezet.
En Isa is mijn favoriet. Het is dat ik aan het sparen ben voor iets veel belangrijkers, anders zou ik er zaterdag ook wel heen willen.
Zal me aan mijn bibs oxideren dat je dan gecapt wordt en in de COS wordt gezet![]()
![]()
quote:
o kom op cossersquote:Op donderdag 27 november 2014 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Buikgriep,las ik net....quote:Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pfff, lees net twee minuten. Ben je weer ongesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |