SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is niet zo moeilijk hoor, want Lot is gewoon superfout en dat is nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:30 schreef miertje36 het volgende:
[..]
tuurlijk mensen praten alles goed wat isa doet zodat het uiteindelijk lot zijn fout is. sommige willen echt niet zien dat isa ook ver van perfect is en haar nukken heeft.
Je gaat me toch niet vertellen dat je vindt dat Lot een beschaafd meisje is met respect voor anderen he?----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Nicole pro-Lot??quote:Op donderdag 27 november 2014 14:33 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk Nicole ook pro Lot maar voor de rest mooi lijstje toch?
Die haat Lot.. Ze heeft haar zelfs genomineerd
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Dat is pas langs elkaar heen pratenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, want Lot is gewoon superfout en dat is nog zachtjes uitgedrukt.
Je gaat me toch niet vertellen dat je vindt dat Lot een beschaafd meisje is met respect voor anderen he?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Lot haar nieuwe songtekst.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 14:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lot haar nieuwe songtekst.![]()
![]()
![]()
Hij vond het een lamme actie, maar snapte na een minuutje of twee wel dat het een FEBO-luchtje hadquote:Op donderdag 27 november 2014 14:36 schreef truushangmat het volgende:
Hoe was de reactie van Gio op zijn autoruit?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Patries helpt Patrick met het ophangen van lampen boven de tafel. Patrick heeft nu een systeem met een gevuld zakje (als tegenwicht neem ik aan). Hij vertelde trots aan Patries dat er 1 1/2 kilo suiker inzit. Goh zegt ze daar had je dus gewoon zand voor kunnen gebruiken.![]()
Alles kan kapot.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:36 schreef truushangmat het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch vertrouw ik haar niet zo, LauB had haar gisteren snel omgepraat.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nicole pro-Lot??
Die haat Lot.. Ze heeft haar zelfs genomineerd![]()
![]()
Ter info: via de app werken stream 1 en 3 nog wel.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
op mijn ipad heb ik alleen stream 1 want ben uitgelogd en kan niet meer inloggen en op laptop kom ik helemaal niet op de stream![]()
Die was: Jammer dat ik er niet bij was. Hadden we samen een grotere steen kunnen gooien.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:36 schreef truushangmat het volgende:
Als de site van utopia weer online is, kijk het filmpje daar. Het 'hele verhaal' staat daar op video----------------------------
quote:Op donderdag 27 november 2014 14:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lot haar nieuwe songtekst.![]()
![]()
Zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 27 november 2014 14:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Ter info: via de app werken stream 1 en 3 nog wel.![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
website wordt geupdate, de tablet werkt via een app die de streams toont en niet via de webserverquote:![]()
Yep, maar toch zei Nicole ook aan het einde "Laat hun het maar uitvechten"quote:Op donderdag 27 november 2014 14:38 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Toch vertrouw ik haar niet zo, LauB had haar gisteren snel omgepraat.
En toen krabbelende die stookneus ineens terug "Ja ehh ik zal er verder niks over zeggen hoor!"![]()
![]()
Onderhoud. Wat ik denk dat ze gaan doen:
Ze gaan de player nu nog slechter maken. De mute knop gaat eruit. En de 360 camera werkt nu alleen één op de 5 keer.
Ook zal de webplayer nu niet alleen je browser laten crashen, maar je hele windows als je te vaak van stream wisselt.![]()
quote:LET OP! Wegens urgent technisch onderhoud is www.sbs6.nl/utopia tijdelijk niet bereikbaar. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en uiteraard houden we je op de hoogte.![]()
Naaien ,toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:38 schreef DaSteeg het volgende:
Patty is met de zak van Patje bezig![]()
[ afbeelding ]
LauB is zeker tegen Isa, maar ze zei dan nog wel vanmorgen tegen Lot, dat ze de nieuwe niet gaat zeggen dat ze Isa er uit moeten stemmen, maar ze hoopt wel van harte dat Lot mag blijvenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, maar toch zei ze ook aan het einde "Laat hun het maar uitvechten"
En toen krabbelende die stookneus ineens terug "Ja ehh ik zal er verder niks over zeggen hoor!"----------------------------
Nee hoor. Nicole zou nooit iets ten nadele van Isa doen, ondanks haar goede omgang met Lau B.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:38 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Toch vertrouw ik haar niet zo, LauB had haar gisteren snel omgepraat.
En ze kotst op Lot
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik zie op me tablet de auto afgedekt staan met een stuk groen plastikJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
ik zou me handen er niet voor in het vuur stekenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Nicole zou nooit iets ten nadele van Isa doen, ondanks haar goede omgang met Lau B.
en ze kotst op LotThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Hulde voor Talpa,dat ze dit niet s`nachts doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat doe ik voor niemand binnen of buiten Utopiaquote:Op donderdag 27 november 2014 14:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou me handen er niet voor in het vuur steken
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dan zouden de betalende klanten er geen last van hebben, dus dat is geen optie.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hulde voor Talpa,dat ze dit niet s`nachts doen.![]()
Me handen? Ook gij, Brutus?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou me handen er niet voor in het vuur steken![]()
Ik betaal....quote:Op donderdag 27 november 2014 14:43 schreef asini het volgende:
[..]
Dan zouden de betalende klanten er geen last van hebben, dus dat is geen optie.
Verder,iemand nog wat leuks beleefd ,vandaag?
Heb een app op tablet, maar sinds vijf minuten, ook niets meer...quote:Op donderdag 27 november 2014 14:39 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
website wordt geupdate, de tablet werkt via een app die de streams toont en niet via de webserverTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ik heb op me tablet alleen de gratis stream , en inloggen lukt dus niet
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Vraag het even in de SC?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Verder,iemand nog wat leuks beleefd ,vandaag?![]()
![]()
Ik kan niet COSsen,mijn beste.quote:
Huub Hangop ook weer in da house
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
vannacht heb ik hier ook een tijdje naar moeten kijken.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:45 schreef asini het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als ze het 's nachts doen hebben wij er geen last van. Dat willen ze niet.![]()
Dan moot je even je digitale mond houden, snap dat danquote:Op donderdag 27 november 2014 14:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik kan niet COSsen,mijn beste.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik snap het.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moot je even je digitale mond houden, snap dat dan
op m'n telefoon heb ik nu een reclamefilmpje ipv streams![]()
van ballegooy tis weer een ballezooi
Volg je hart, want dat klopt....![]()
inderdaad, op deze manier mis je tenminste niks !quote:Op donderdag 27 november 2014 14:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hulde voor Talpa,dat ze dit niet s`nachts doen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 14:48 schreef ammartje het volgende:
van ballegooy tis weer een ballezooi![]()
![]()
![]()
Volgende week is Ome Gerrit de Postduif weer terug
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Op deze vraag mag ik geen antwoord gevenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
Streamertje treiterenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:48 schreef ammartje het volgende:
van ballegooy tis weer een ballezooi
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Jippie.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgende week is Ome Gerrit de Postduif weer terug
Ik kan geen andere streams krijgen op de tablet dan stream 1 en inloggen kan niet.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Joey: "De wc zit verstopt."To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Op 3 en 4 is dat delletje bezig in het atelier. Je mist niks.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:49 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik kan geen andere streams krijgen op de tablet dan stream 1 en inloggen kan niet.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Tablet ligt er ook uit , geen streams meer , netje is dat van de FEBO
prikkeldraad om je arm ..... da's ook van voor de oorlogquote:Op donderdag 27 november 2014 14:50 schreef ndid het volgende:
De postbode wil een tatoo van Laura: hij wil prikkeldraad om zijn arm.![]()
Ik snap niet dat je dit nog steeds heb PB ?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op 3 en 4 is dat delletje bezig in het atelier. Je mist niks.
[ afbeelding ]Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Wel een lekker delletjequote:Op donderdag 27 november 2014 14:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op 3 en 4 is dat delletje bezig in het atelier. Je mist niks.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kan een keer gebeuren.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:52 schreef PTLe het volgende:
Tablet ligt er ook uit , geen streams meer , netje is dat van de FEBO![]()
okequote:Op donderdag 27 november 2014 14:53 schreef pullup het volgende:
Vort allemaal
UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2![]()
![]()
ja strop gemaakt maar een cosser heeft geholpen er niet in te stappenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
Tenzij je streams hebt natuurlijk, zoals ikquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 14:54 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja strop gemaakt maar een cosser heeft geholpen er niet in te stappen![]()
![]()
- we krijgen er 2 streams bij,
- alle betaalde streamers krijgen december en januari gratis (als promo voor seizoen 2)
- 2 extra 360 camera's
- we mogen remote de thermostaat van de loods regelen![]()
Wat is dat voor troepquote:Op donderdag 27 november 2014 14:55 schreef D-B het volgende:
http://www.sbs6.nl/progra(...)stream-is-this-love/
Naomi en Laura zijn in het atelier bezig met schuren. Laura zegt nog even dat alles schots en scheef was doordat Ron het had gebouwd en dat het kansloos was. Naomi vraagt nog even of het allemaal nog is goedgekomen met dat geld. Laura: nee dat hebben we allemaal zelluf moeten oplossen.![]()
Wat is dat voor troepquote:Op donderdag 27 november 2014 14:56 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
UTO / Wonderbaarlijke Verhalen uit de SC en COS: Volg ze hier!
spam
Ik heb een streepje voor bij Huubquote:Op donderdag 27 november 2014 14:52 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dit nog steeds heb PB ?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Precies dat: Pulpquote:
Zal het niet meer doen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Goffer de gofferquote:Op donderdag 27 november 2014 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Tenzij je streams hebt natuurlijk, zoals ik![]()
![]()
Met een punthoofd, een dikke reet en twee ogen die naast elkaar zitten. Maar verder valt het wel meequote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
nou ja, net een kerst outfitje gekocht, wat een drama shoppen!quote:Op donderdag 27 november 2014 14:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
-Met twee streams erbij dan hebben we precies vier werkende streams, waar we ook voor betalenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:56 schreef UtoStreamer het volgende:
- we krijgen er 2 streams bij,
- alle betaalde streamers krijgen december en januari gratis (als promo voor seizoen 2)
- 2 extra 360 camera's
- we mogen remote de thermostaat van de loods regelen
-Meer 360 camera's die ook niet werken
Patick en Patricia vol in gesprek over touwenquote:
Vergeet de flapoortjes nietquote:Op donderdag 27 november 2014 14:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een punthoofd, een dikke reet en twee ogen die naast elkaar zitten. Maar verder valt het wel mee![]()
![]()
Gaan ze ook een strop maken omdat de streams niet goed werken?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Patick en Patricia vol in gesprek over touwen
Ja, de stucadoors zijn bezig en boven wordt de vloerverwarming vernieuwd. Het is hier nu net zo'n herrie als in Utopiaquote:Op donderdag 27 november 2014 14:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Verder,iemand nog wat leuks beleefd ,vandaag?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Patrick gaat eindelijk een sigaret doen en hij gaat kokenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Is deze nieuw?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:56 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
UTO / Wonderbaarlijke Verhalen uit de SC en COS: Volg ze hier!
spam![]()
![]()
Hier ligt de staat open voor een riool , wat een bendequote:Op donderdag 27 november 2014 14:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, de stucadoors zijn bezig en boven wordt de vloerverwarming vernieuwd. Het is hier nu net zo'n herrie als in Utopia
Heeft Vanes ook net gedaanquote:Op donderdag 27 november 2014 15:00 schreef pullup het volgende:
Patrick gaat eindelijk een sigaret doen en hij gaat koken
Dat atelier van Billy is de running gag van utopia aan het worden, ze zijn er voor de 100e keer weer eens aan het klussen.
Ik vraag me af of de GGD het atelier ooit goed gaat keuren.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:01 schreef pullup het volgende:
Dat atelier van Billy is de running gag van utopia aan het worden, ze zijn er voor de 100e keer weer eens aan het klussen.![]()
Laura vind iedereen daar maar een raar accent hebben
Vanessa stond sex bewegingen te maken volgens JoeyBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Patrick vraagt aan Isa of ze niet een leuk duet heeft, hij kan dan wel niet zingen maar gaat dan heel veel oefenen en zaterdag met haar optreden.![]()
![]()
Handgrepen voor bij het stokslobberenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:58 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Vergeet de flapoortjes niet
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
zit ik op de verkeerde stream dusquote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef pullup het volgende:
Vanessa stond sex bewegingen te maken volgens Joey![]()
![]()
Ivan en Gio gaan op zoek naar Chris. Ik heb het vermoeden over de auto, want Gio had het over best gevaarlijk al dat glas.![]()
Ivan moet met Chris praten en ze vragen of hij komt helpen met schoonmaken van het glas.
Verplicht gesprekje weer/ Chris had niet zo'n zin en was bezig, maar uiteindelijk komt ie toch maar.![]()
Ze vragen of Chris wil helpen glas opruimen.... Chris: nee joh, dat lukt vast wel, ik ben hier lekker bezig. Veel gezelliger.![]()
![]()
Kunnen we de kruiwagen gebruiken, want dan gaan we het glas opruimen van de auto. Ga je mee vraagt Ivan aan Chris.
Chris, nee hoor ik vindt het hier gezelliger.
Ivan: nou misschien kunnen we het samen opruimen en even erover praten.
Chris, oke dan zie je me zo wel verschijnen.![]()
Staat daar nu ineens een quad?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
en ze loenst ook een beetje vind ik moet je deze keer gelijk geven vind er ook niet veel aanquote:Op donderdag 27 november 2014 14:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een punthoofd, een dikke reet en twee ogen die naast elkaar zitten. Maar verder valt het wel mee![]()
scher ,maar eerder een invalide karretje,moeten ze vast pimpen voor de prinsesquote:Op donderdag 27 november 2014 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
We zijn het een keer eensquote:Op donderdag 27 november 2014 15:08 schreef miertje36 het volgende:
[..]
en ze loenst ook een beetje vind ik moet je deze keer gelijk geven vind er ook niet veel aanMoet toch niet veel gekker worden
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Je moet ook nooit vrouwen andere vrouwen laten beoordelenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:08 schreef miertje36 het volgende:
[..]
en ze loenst ook een beetje vind ik moet je deze keer gelijk geven vind er ook niet veel aanBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
En vervolgens gaat Gio Chris maar helpen...quote:Op donderdag 27 november 2014 15:07 schreef ndid het volgende:
Kunnen we de kruiwagen gebruiken, want dan gaan we het glas opruimen van de auto. Ga je mee vraagt Ivan aan Chris.
Chris, nee hoor ik vindt het hier gezelliger.
Ivan: nou misschien kunnen we het samen opruimen en even erover praten.
Chris, oke dan zie je me zo wel verschijnen.![]()
![]()
Of is het een scootmobile?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Daar ben ik anders heel goed toe in staat!quote:Op donderdag 27 november 2014 15:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet ook nooit vrouwen andere vrouwen laten beoordelen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zag net ook al 2 werklui achter de loods in een shot voorbij lopenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:08 schreef ledn81 het volgende:
Ik vroeg het me al af! Is een kleine graafmachine denk ofzo? Liep net ook iemand bij![]()
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op donderdag 27 november 2014 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar ben ik anders heel goed toe in staat!Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
bel de krantquote:Op donderdag 27 november 2014 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We zijn het een keer eensMoet toch niet veel gekker worden
![]()
![]()
![]()
Die zijn het onderhoud aan de website aan het doen.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel
Is die arm nu nog gezond? daarna niet meerquote:Op donderdag 27 november 2014 14:50 schreef ndid het volgende:
De postbode wil een tatoo van Laura: hij wil prikkeldraad om zijn arm.![]()
![]()
![]()
In ieder geval iets dat daar niet thuishoort. Tenzij het de nieuwe leasebak van Huub isquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
dat was eiggenlijk de bedoeling dat Isabella die zou kopenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Je bent een van de weinigen met streams, zou best tof zijn als je eens iets over de streams postte ipv over jezelf.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:11 schreef renevanlaaren het volgende:
beste huub hoe lang gaat het nog duren ,mijn telefoon is bijna leeg![]()
![]()
hij kan ook lot lau of vanessa eromheen wikkelenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:12 schreef gereed het volgende:
[..]
Is die arm nu nog gezond? daarna niet meer![]()
![]()
![]()
Vandaar dat er HEEL TOEVALLIG nu een onderhoudswerkzaamheden aan de streams zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 15:10 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Zag net ook al 2 werklui achter de loods in een shot voorbij lopen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
oke cris heeft schoenen aan en ivan een jasquote:Op donderdag 27 november 2014 15:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen met streams, zou best tof zijn als je eens iets over de streams postte ipv over jezelf.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
oke cris heeft schoenen aan en ivan een jas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chris in gesprek met Ivan over de autoBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
chris zegt het wordt of een hulpmiddel en komt er een bak op of we gaan hem afraggen, dus die ramen moesten er toch al uit![]()
Kost vast geen drolquote:Op donderdag 27 november 2014 15:08 schreef ledn81 het volgende:
Ik vroeg het me al af! Is een kleine graafmachine denk ofzo? Liep net ook iemand bij![]()
![]()
Chris vroeg zich dus af of de auto een hulpmiddel zou worden, dan moeten de ramen er toch uit en een bak achterin en dan kunnen ze er stenen ed mee vervoeren.![]()
Wat SH al eerder zei. Gewoon een Hornbach gedelegeerdequote:Op donderdag 27 november 2014 15:11 schreef truushangmat het volgende:
En ons maar laten denken dat die Chris zoveel werk verzet..To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
![]()
Ah ok, je snapt het dus eigenlijk gewoon niet. Geeft ook verder niks, zulke mensen hebben we ook nodig.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
![]()
Ik erger me groen en geel aan die Chris, wat een achterlijke jopie zeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh leuk, krijgen we straks net als in die Zalando reclame, kleding-uitbarstingquote:Op donderdag 27 november 2014 15:11 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Die zijn het onderhoud aan de website aan het doen.![]()
![]()
![]()
Hoe sneller die naar de kloten is hoe sneller we weer van de auto af zijn, tenzij we hem koesteren en er zuinig mee omgaan dan zou het wel een aanwinst zijn, zegt Chris.
Ivan zegt: om heel eerlijk te zijn begrijp ik het nog steeds niet![]()
Laat ons cossers eens met rustquote:Op donderdag 27 november 2014 15:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen met streams, zou best tof zijn als je eens iets over de streams postte ipv over jezelf.![]()
![]()
En die deuken die Lot erin wou trappen, moesten de schroefjes komen?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:14 schreef ndid het volgende:
Chris vroeg zich dus af of de auto een hulpmiddel zou worden, dan moeten de ramen er toch uit en een bak achterin en dan kunnen ze er stenen ed mee vervoeren.![]()
![]()
chris over auto: hoe sneller die naar de klote is, hoe sneller we er vanaf zijn
chris: of we moeten hem koesteren dan zou het een aanwinst zijn
chris: zolang we hem maar niet gaan verkrachten
ivan: ik snap het nog steeds niet![]()
Isa koopt hem voor Gio en Chris wil er een hulp middel van maken.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:14 schreef ndid het volgende:
Chris vroeg zich dus af of de auto een hulpmiddel zou worden, dan moeten de ramen er toch uit en een bak achterin en dan kunnen ze er stenen ed mee vervoeren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chris heeft een steen doorde ruit gemikt![]()
Hoe sneller hij naar de klote is, hoe sneller we er vanaf zijn
Ivan: om eerlijk te zijn begrijp ik het nog steeds niet, maar dat zal aan mij liggenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
alwaysquote:Op donderdag 27 november 2014 15:15 schreef Joezi het volgende:
Ik heb zo een receptie![]()
Keep the COS alive!![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:15 schreef Joezi het volgende:
Keep the COS alive!ivan is niet boos op cris maar zeikt wel erover
![]()
Ik ook. Die is bij mij ook een heel eind gedaald.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik erger me groen en geel aan die Chris, wat een achterlijke jopie zeg.
Zou het vernielen van die auto ook onderdeel van de "treiter-Isa-campagne' zijn?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Die auto moest vroeg of laat naar de klotuh van ChrisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat Chris ook niet weet waarom hij het gedaan heeft.
Chris zegt dat hij iets vervelends heeft gedaan en dat ze hem vanaf dit punt kunnen gaan koesteren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisterenavond hadden Joey en Gio het er al over om er een cabriolet van de maken.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:14 schreef ndid het volgende:
Eigenlijk heeft Chris een goede daad gedaan vind hij zelf![]()
Hij is nog helemaal goed alleen hij mist nu drie raampjesBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Chris was dus bang dat de bloemperkjes en rotondes kapot zouden gaan (of ergere ongelukken) dus hoe sneller kapot hoe beter.![]()
arko alle ramen kunnen openquote:Op donderdag 27 november 2014 15:17 schreef pullup het volgende:
Eigenlijk heeft Chris een goede daad gedaan vind hij zelf![]()
Hij is nog helemaal goed alleen hij mist nu drie raampjes![]()
![]()
![]()
Dit is wel het stomste gesprek sinds lange tijd![]()
![]()
Hij weet niet hoe het zo in een keer kwam hij had een steen in zijn handen en in een keer lag hij door de ruit.
Ze waren door zijn banden en door de rabarber gereden.
Dus die auto moet maar gelijk gesloopt worden dan zijn we er van af.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee hoor, of je moet de streams met Lot structureel negerenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:18 schreef pullup het volgende:
Dit is wel het stomste gesprek sinds lange tijd![]()
![]()
![]()
![]()
Ivan vraagt of het aan Chris is om dat te bepalen
Chris geeft toe dat hij te snel is geweest.
Ivan vraagt of Chris weet wat hij gedaan heeft, ja dat weet Chris wel, dan maar gelijk naar de klotuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jamaar dat deed Joeyquote:Op donderdag 27 november 2014 15:18 schreef ndid het volgende:
Er is dus ook over de akker en rabarber gereden.![]()
En Vanes raakte de rontonde geloof ik?![]()
Chris gaat er van uit dat er een werkauto van gemaakt kan worden..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chris: "Nu kunnen we er een werkauto van maken. Als die ruiten er nog in hadden gezeten was het zonde geweest om hem als werkauto te gebruiken."
Als dit de gemiddelde hersenactiviteit in Hillegom representeert, is het niet vreemd dat ze daar nooit verder zijn gekomen dan bloembollen telen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Hoeveel biertjes had je op vraagt GioBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ach die drie ruitjes waren toch wel gesneuveld, nu kunnen we er een werkauto van maken, anders was het zonde geweest. Hij is nu in waarde gedaald, aldus Chris, hij mist alleen 3 ruitjes maar verder heeft ie nog alle comfort.![]()
Ah joh, zie t als humor...quote:Op donderdag 27 november 2014 15:20 schreef danilel het volgende:
chris..........weet niet meer hoe ik m nu moet inschatten![]()
Chris was ook nog een beetje pissig over de kachelBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Chris was boos over de kachel dus toen is hij naar buiten gegaan en heeft een steen gepakt
Chris blijft er bij dat het geen slechte beslissing wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gio de lamlul begrijpt Chris.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
chris;"een oudere auto is ook niet duurzaam, daarom maken we hem maar kapot..............
Gio : "dus als ik het goed begrijp dan doe je dit buiten ook"![]()
Whaha, de auto vervuilt de lucht, dus die MOETEN WIJ kapot maken... want wij moeten het goede voorbeeld geven...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad Vanessa raakte de rotonde, aar die kan niets, niet koken, en iedereen waarschuwd nieuwkomers om voorzichtig te zijn met de was bij de huisdame, want alles komt met een grauwsluier retour, dus zoiets simpels kan ze ook al niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Jamaar dat deed Joey![]()
En Vanes raakte de rontonde geloof ik?![]()
Ja nu, maar hij vindt het oke wat Chris gedaan heeft, hij begrijpt hem wel,.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:21 schreef danilel het volgende:
[..]
hij zet m een beetje in de zeik
Echt die Chris spoort ook voor geen meter,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Domme bollenboer
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Luchtvervuiling is het slechte voorbeeld..
Ramen in gooien van goede auto's is een top voorbeeld voor NL... want tja, zo hoort het...![]()
![]()
Nou, nu je het vraagt, het is nogal een lang verhaal maar er zijn toch geen streams dus ............quote:Op donderdag 27 november 2014 14:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Verder,iemand nog wat leuks beleefd ,vandaag?Uhhhhhhh, toch maar niet danquote:![]()
![]()
![]()
denk dat het febo aktie is en dat chris het met idiote (en dat weet hij) voorbeelden moet verdedigen dat ie m gesloopt heeftquote:Op donderdag 27 november 2014 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu, maar hij vindt het oke wat Chris gedaan heeft, hij begrijpt hem wel,.
Echt die Chris spoort ook voor geen meter,
denk dat gio dit ook door heeft![]()
Dit is zo kolderiek dat het geen verdere uitleg behoeftquote:Op donderdag 27 november 2014 15:23 schreef danilel het volgende:
[..]
denk dat het febo aktie is en dat chris het met idiote (en dat weet hij) voorbeelden moet verdedigen dat ie m gesloopt heeft
denk dat gio dit ook door heeft
https://www.facebook.com/(...)8795/?type=1&theater
Misschien oud nieuws.. maar gebrek aan livestreams![]()
Ik vind die Chris echt geweldig... Zolang ie mijn auto niet sloopt...
En hij komt er mee weg ook he.. Als Wilco een hekje sloopt van Patrick valt heel Utopia erover...
Maar als Chris ramen ingooit dan is dat een prima actie en lachen ze er om en is alles weer vergeven...![]()
----> ONZquote:Op donderdag 27 november 2014 15:24 schreef truushangmat het volgende:
Misschien oud nieuws.. maar gebrek aan livestreams
Doe maar daarBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Chris vraagt nu aan Ivan of ie gedronken had... Nee? doe je dit soort dingen wel vaker als je niet gedronken hebt?![]()
![]()
Leuk zeg, en ook hoe Paul en Hakim tegen elkaar praten bij de reacties. Ik hoor het ze zo zeggen "Bloedhond!"quote:Op donderdag 27 november 2014 15:24 schreef truushangmat het volgende:
Misschien oud nieuws.. maar gebrek aan livestreams![]()
![]()
Gio gooide ook een raam van de loods in laatst, perongeluk maar toch. Stenen tegen de loods gooien was niet zo snugger.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:25 schreef xFleur het volgende:
Ik vind die Chris echt geweldig... Zolang ie mijn auto niet sloopt...
En hij komt er mee weg ook he.. Als Wilco een hekje sloopt van Patrick valt heel Utopia erover...
Maar als Chris ramen ingooit dan is dat een prima actie en lachen ze er om en is alles weer vergeven...
Hoorde je ook niemand over, naja behalve Patrick want die lag daar de slapen en was al pissing.![]()
![]()
Patrick ook al incontinent?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Gio gooide ook een raam van de loods in laatst, perongeluk maar toch. Stenen tegen de loods gooien was niet zo snugger.
Hoorde je ook niemand over, naja behalve Patrick want die lag daar de slapen en was al pissing.![]()
nou moe, kutwerk.
heb ik iets enerverends gemist?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Chris is trots dat hij in een keer raak was
Drie biertjes beïnvloeden zijn richting gevoel niet zodanig dat hij niet meer raak kan gooien
Ivan: Nou, dan weet je dat ook weer.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Geldt evengoed voor de meeste bewoners...quote:Op donderdag 27 november 2014 15:29 schreef ndid het volgende:
Chris: uiteindelijk gaat het altijd om een misverstand.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Daar hebben we PeerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:15 schreef Joezi het volgende:
Keep the COS alive!Gedraag je hè.
Peer vraagt zich af of ze deze auto ook in de grond gaan douwenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ow afscheidsbeelden aan het opnemen vastquote:Op donderdag 27 november 2014 15:32 schreef ndid het volgende:
Ondertussen zitten Nico, Isa en Col in de kas herinneringen op te halen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er aan de hand? 3 mensen tegelijkertijd weg?
Ik dacht dat maar 1 iemand zou vertrekken.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Mooi tv momentje...quote:Op donderdag 27 november 2014 15:32 schreef ndid het volgende:
Ondertussen zitten Nico, Isa en Col in de kas herinneringen op te halen.![]()
Dank dan blijf ik daar wegquote:Op donderdag 27 november 2014 15:32 schreef ndid het volgende:
Ondertussen zitten Nico, Isa en Col in de kas herinneringen op te halen.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Heeft ook maar 1 onderbroek,lastig.....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Isa krijgt van Col het advies om niet te drinken.... nu ze met Lot op de bank is.
En ze moet gewoon goed zingen.![]()
neej, moeilijk lastigquote:Op donderdag 27 november 2014 15:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heeft ook maar 1 onderbroek,lastig.....![]()
Genomineerd,bram.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[ afbeelding ]Wat is er aan de hand? 3 mensen tegelijkertijd weg?
Ik dacht dat maar 1 iemand zou vertrekken.
Heel lief van Colinda...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Wat,vertel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat?quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Goede raad geven aan Isabella...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Dat dacht ik ook al,nog niet gezien.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:37 schreef Teddeke het volgende:
Heeft Wilco vandaag trouwens een snipperdag?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Patrick wil dus ook uit het eetgroepje van Nico, dit na een gesprek dat er minder echtscheidingen zijn in huizen zonder afwasmachine. Waarschijnlijk om goede gesprekken te voeren tijdens de afwas. Patrick vond dit dus een goed idee om dan samen met Wilco de afwas te gaan doen. Vandaar de overstap van Patrick, alhoewel Wilco dit nog niet weet.![]()
Die is druk bezig aan/in de bay.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:37 schreef Teddeke het volgende:
Heeft Wilco vandaag trouwens een snipperdag?![]()
Lau en Vanes zijn samen aan de wandel.
Lau houdt zich groot voor Lotje
Vanessa vraagt of Lau niets merkt aan Mark, Lau vindt hem erg afstandelijk
De dames worden trouwens teruggeroepen, ze mogen niet verder lopen. (misschien heeft dat te maken met de al eerder gespotte graafmachine?)![]()
Heeft vast totaal niets met Colinda te maken he?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:38 schreef ndid het volgende:
Patrick wil dus ook uit het eetgroepje van Nico, dit na een gesprek dat er minder echtscheidingen zijn in huizen zonder afwasmachine. Waarschijnlijk om goede gesprekken te voeren tijdens de afwas. Patrick vond dit dus een goed idee om dan samen met Wilco de afwas te gaan doen. Vandaar de overstap van Patrick, alhoewel Wilco dit nog niet weet.![]()
![]()
Gisteren raadde Colinda, Isabella aan om naomi te vragen om voor haar optreden haar make-up te doen en een fotoshoot...quote:
Vandaag zei ze om niet te drinken voorlopig (isa)Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
ik heb die nog niet gespot op het terreinquote:Op donderdag 27 november 2014 15:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is wel heel makkelijk reclame maken![]()
Er zijn nog mensen die wel streams hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dat allemaal tijdens onderhoud zodat er geen filmpjes gemaakt kunnen worden![]()
![]()
Colinda speelt het slim, ze raadde ook aan zich rustig/afzijdig te houden, ook aan Lot en zei daar wel eerlijk bij dat ze dat Isa ook aangeraden had.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:41 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Gisteren raadde Colinda, Isabella aan om naomi te vragen om voor haar optreden haar make-up te doen en een fotoshoot...
Vandaag zei ze om niet te drinken voorlopig (isa)![]()
Chris, Ivan en Gio zijn met de auto bezig, glas verder weghalen uit de sponning en de achterbank gaat eruit.![]()
echtquote:Op donderdag 27 november 2014 15:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die wel streams hebben.
apart![]()
Is dat niet gewoon een random foto?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is wel heel makkelijk reclame maken![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:43 schreef Fauvve het volgende:
Ik heb geen streams de site is eruit jullie hebben dat ook?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Joh...quote:Op donderdag 27 november 2014 15:43 schreef Fauvve het volgende:
Ik heb geen streams de site is eruit jullie hebben dat ook?![]()
OH, (heb geen streams...)quote:Op donderdag 27 november 2014 15:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Colinda speelt het slim, ze raadde ook aan zich rustig/afzijdig te houden, ook aan Lot en zei daar wel eerlijk bij dat ze dat Isa ook aangeraden had.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
En die vertellen ons heel lief,wat er gebeurd.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die wel streams hebben.
Ik heb geen streams de site is eruit jullie hebben dat ook?
Ik heb geen streams de site is eruit jullie hebben dat ook?![]()
ja schat dat is op een telefoon of tablet. Ik kijk ook op telefoon nu. Ik had het over filmpjes maken. Dat gaat wat lastig op een tablet of telefoon.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
De tering, je leest hier toch dat mensen over de streams schrijven...![]()
![]()
precies,ze geeft 2 gezichten.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Colinda speelt het slim, ze raadde ook aan zich rustig/afzijdig te houden, ook aan Lot en zei daar wel eerlijk bij dat ze dat Isa ook aangeraden had.![]()
Lau spreekt Mark rechtstreeks aan als haar iets dwars zit, gisteren was er ook iets met geld en ze heeft gelijk gezegd dat het haar geld is en ze er met doet wat ze wil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zijn druk bezig aan de auto en halen de achterbank er uit
Nou dat was fun zeg die auto
ik zit hier full hd op 8 streams tegelijk te kijkenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:45 schreef svann het volgende:
Als ik van stream 1 af wil, krijg ik reclames en ben ik uitgelogd?
En nergens weer in te loggen.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
op tablet en telefoon werken ze wel, tenminste ik heb 1 streamquote:Volg je hart, want dat klopt....![]()
Val in de wandeling van Lau en Vanes en hoor: ja dat hoeft hij bij mij en Lot niet te flikken en dat weet ie dan ook wel.
Toen ik gisteren mijn geld pakte ging zijn gezicht hangen, toen zei ik ook ben je boos? Jij bent niet mijn fokking baas maar een boekhouder (Lau)
Hij wil alles een beetje dekken (zegt Vanes) ik ben het helemaal er mee eens dat alles eerlijk gaat. Maar het lijkt wel of hij wil winnen.
Wij gaan niet terug naar af (stel dat we blijven).![]()
"We gaan niet terug naar af, over mijn lijk", zegt Laura als ik blijf echt niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was gister trouwens, had ik erbij moeten zetten.
We komen allemaal langs! Zet de koffie maar alvast aanquote:Op donderdag 27 november 2014 15:47 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik zit hier full hd op 8 streams tegelijk te kijken![]()
![]()
Stukjes voor de TV weer opgenomen, ze moeten toch wat héquote:Op donderdag 27 november 2014 15:43 schreef ndid het volgende:
Chris, Ivan en Gio zijn met de auto bezig, glas verder weghalen uit de sponning en de achterbank gaat eruit.![]()
Mooi dan moet ze maar wegquote:Op donderdag 27 november 2014 15:48 schreef Dotteke het volgende:
"We gaan niet terug naar af, over mijn lijk", zegt Laura als ik blijf echt niet.![]()
![]()
Ik dacht dat je 3D had.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:47 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik zit hier full hd op 8 streams tegelijk te kijken
Er staat nog maar een potje pindakaas in de kast Vanessa wil zo niet leven.
"We doen net of we in een fucking crissis zitten"zegt Lau op haar eigen maniertje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, op tablet inderdaad 1 stream... Soms.. Dan weer reclame.. Of uw half uur is weer voorbij...quote:Op donderdag 27 november 2014 15:48 schreef ammartje het volgende:
[..]
op tablet en telefoon werken ze wel, tenminste ik heb 1 streamTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
PP is vlees aan het snijden en Col loopt naar hem toe en ze zoenen weer eens
Die heksen wilden zelf perse Mark op de finance maar nu mag hij hun dus niet aanpakken? Denken ze nu echt dat Mark daarmee weg kan komen?![]()
trek een geil pakske aan en je bent van harte welkomquote:Op donderdag 27 november 2014 15:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
We komen allemaal langs! Zet de koffie maar alvast aanI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
nee dat heb ik niet, maar kan niet naar een andere stream helaas.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Ja, op tablet inderdaad 1 stream... Soms.. Dan weer reclame.. Of uw half uur is weer voorbij...
De kip wordt gesneden
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Mooi he die slabekken, wat een grote mond weer, ze willen niet dit, ze willen niet zus blablablaquote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef Urb het volgende:
Die heksen wilden zelf perse Mark op de finance maar nu mag hij hun dus niet aanpakken? Denken ze nu echt dat Mark daarmee weg kan komen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die nieuwe muts houd in ieder geval nog even de schijn op van harde werker
smerig. ieuwwww. dat stel bezorgd me trauma'squote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef PTLe het volgende:
PP is vlees aan het snijden en Col loopt naar hem toe en ze zoenen weer eensI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Ik heb geen geil pakske.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:51 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
trek een geil pakske aan en je bent van harte welkom![]()
![]()
Getver, Patrick zegt (terwijl hij in de keuken bezig is) dat hij zich een dezer dagen eens zal opfrissen.
En verteld ook nog even aan Lau en Naomi dat hij heel erg in love is, en dat hij en Col als toppunt van hun liefde vanmorgen samen pantoffels hebben besteld.![]()
Plaats dat ze Lot aan der muts trekken en zeggen meewerken wordt ook jou hutquote:Op donderdag 27 november 2014 15:52 schreef pullup het volgende:
Die nieuwe muts houd in ieder geval nog even de schijn op van harde werker
Nee, moeten de nieuwe maar meewerken,
Lau doet er ook niet veel aan,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die Collie boft toch maarquote:Op donderdag 27 november 2014 15:54 schreef ndid het volgende:
Getver, Patrick zegt (terwijl hij in de keuken bezig is) dat hij zich een dezer dagen eens zal opfrissen.
En verteld ook nog even aan Lau en Naomi dat hij heel erg in love is, en dat hij en Col als toppunt van hun liefde vanmorgen samen pantoffels hebben besteld.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ow leuk!quote:Op donderdag 27 november 2014 15:51 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
trekt een geil pakske aan en je bent van harte welkom![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: