SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
'Niks is wat het lijkt'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
lauw doet zielig tegen naomi, dat je met mensen een band opbouwt..............ja tarut dat hebben de andere genomineerden ook![]()
Nee klopt, die likken ergens anders.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:21 schreef Urb het volgende:
Huh hoe kan dit nu weer dan, Lot en Lau waren toch geen kontelikkerts?
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Ik kijk s`nachts nooit.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:21 schreef Urb het volgende:
Huh hoe kan dit nu weer dan, Lot en Lau waren toch geen kontelikkerts?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Spam mails verspreiden en mensen oplichtenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Als zij de laptop heeft staat ze hem ook uren niet meer af, maar wat doet ze er eigenlijk op?I will do what i must !!![]()
Oortjes gate.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit ze nu weer over Isa te zeiken?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
waarom niet beide?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:21 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Nee klopt, die likken ergens anders.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
quote:Ik wil het niet weten.
Dat is handig, dat Laura met Naomi in het atelier is, zodat Charlotte Isabella even indirect kan zwart maken.
ze keek ook even of nomi het goed kon horen! gewoon iemand in een zwart dagligt zettuh johquote:Op donderdag 27 november 2014 13:26 schreef Urb het volgende:
Lot zegt teveel, moet weer beschermd worden door de regie?![]()
Kan in 1 lik door.quote:
Erg hequote:Op donderdag 27 november 2014 13:26 schreef danilel het volgende:
[..]
ze keek ook even of nomi het goed kon horen! gewoon iemand in een zwart dagligt zettuh johI will do what i must !!![]()
Charlotte had een onderbuikgevoel. Welke van haar acht buiken zou dat zijn?
gewoon lekker zwartmaken, proberen te redden wat er te redden valt, en weer slquote:
bij wie zal lot na de sl haar verhaal doen??
ik gok vanessa![]()
Wordt moe van haar gejank en zat van het gestook van Lotquote:Op donderdag 27 november 2014 13:29 schreef misssnapshot het volgende:
[ afbeelding ]
Is weer zielig aan 't doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
waarom jankte ze nu?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:29 schreef misssnapshot het volgende:
[ afbeelding ]
Is weer zielig aan 't doen![]()
LauB, kan die weer Nicole opstoken. Het personnel van Prinses Lotquote:Op donderdag 27 november 2014 13:30 schreef danilel het volgende:
[..]
gewoon lekker zwartmaken, proberen te redden wat er te redden valt, en weer sl
bij wie zal lot na de sl haar verhaal doen??
ik gok vanessa![]()
![]()
Echt de onderstequote:Op donderdag 27 november 2014 13:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Charlotte had een onderbuikgevoel. Welke van haar acht buiken zou dat zijn?
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt moe van haar gejank en zat van het gestook van Lot![]()
![]()
izieligabiela, zuig zuig, emo chantgaequote:Op donderdag 27 november 2014 13:29 schreef misssnapshot het volgende:
[ afbeelding ]
Is weer zielig aan 't doenThere's a virus in my system
ja joh kijk nu wat ik zielig ben zie je me wel fans kunnen jullie zaterdag de nieuwe opstoken dat ze mij vooral moeten houden want ik ben zo zieligquote:Op donderdag 27 november 2014 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
izieligabiela, zuig zuig, emo chantgae![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt moe van haar gejank en zat van het gestook van Lot![]()
Gemene Isa pest Lotje want Isa heeft de oortjes van Lotje gepikt!quote:Op donderdag 27 november 2014 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
wat was er met oortjes..net gemist![]()
Isa zou de oortjes van Lot gejat hebben...quote:Op donderdag 27 november 2014 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
wat was er met oortjes..net gemist“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lot had wel gelijk: Isa is een grote toneelspeelster. Nu zit ze weer in haar zielige, kleine meisjes rol. Van mij mag ze oprotten, laat die slurpende trut dan nog maar ff blijven.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
vlak lot ook niet uitquote:Op donderdag 27 november 2014 13:31 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ja joh kijk nu wat ik zielig ben zie je me wel fans kunnen jullie zaterdag de nieuwe opstoken dat ze mij vooral moeten houden want ik ben zo zielig![]()
![]()
Ze wil niet naar huis, ze doet of zij de enige is die genomineerd staat, wat een verrekte kleuter is dit zeg ppfffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wie is ze aan het chanteren, ik zie niemand van de evt. nieuwe bewoners in de buurt?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
Lot veegt alvast weer straatje schoon nadat ze anderen heeft lopen opstoken "Ja joh je maakt alles groter als je hier ben, niks aan de hand het is maar een MP3-speler"![]()
Laatste oortje versnoept....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Andersom vraag ik me af of Charlotte niet zou janken als zij in Isabella's schoenen zou staan.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:32 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Lot had wel gelijk: Isa is een grote toneelspeelster. Nu zit ze weer in haar zielige, kleine meisjes rol. Van mij mag ze oprotten, laat die slurpende trut dan nog maar ff blijven.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Charlotte is ook genomineerd.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Andersom vraag ik me af of Charlotte niet zou janken als zij in Isabella's schoenen zou staan.![]()
Schoenen gate.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Andersom vraag ik me af of Charlotte niet zou janken als zij in Isabella's schoenen zou staan.![]()
![]()
traanbuisjes van Prinsesje zitten verstoptquote:Op donderdag 27 november 2014 13:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Lekker met eten van Vanas. Wel even zwaaien naar ons hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb normaal al niks met musicals, dus ik dacht als mijn la vache hysterie het brengt, kan het alleen nog maar erger zijn, dus ik heb 10 vip tickets![]()
![]()
de kat van de visboer, hier bij mij om de hoekquote:Op donderdag 27 november 2014 13:33 schreef danilel het volgende:
[..]
wie is ze aan het chanteren, ik zie niemand van de evt. nieuwe bewoners in de buurt?There's a virus in my system
Lot weer op gevoel van de nieuwen "Ja mss klinkt ut mss een beetje sielug, mss is dit de laatste periode met Lauwww dus we hebben allemaal snoepjes... "
Maar ze is geen kontelikkert hoor![]()
![]()
Ze zegt dat Isa die van haar gepikt had. Die van Isa waren kapot en die van Lot nietquote:Op donderdag 27 november 2014 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
wat was er met oortjes..net gemistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
leuk voor je!quote:Op donderdag 27 november 2014 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
de kat van de visboer, hier bij mij om de hoek![]()
nou zelf merk ik er weinig van dus nee, niet echt, sterker nog de man moet zijn vet eens vervangen dus niet leuk voor mequote:
Dit zal dus wel Lot's pallnetje zijn om Isa's event te saboteren, had ze het van de week al over maar mocht er nog niet verder over uitwijden anders zou ze dat zaterdag al te horen krijgen.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zegt dat Isa die van haar gepikt had. Die van Isa waren kapot en die van Lot niet![]()
Even doorprikken met een warme spijkerquote:Op donderdag 27 november 2014 13:34 schreef Cir het volgende:
[..]
traanbuisjes van Prinsesje zitten verstopt![]()
![]()
een visboer met vet?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou zelf merk ik er weinig van dus nee, niet echt, sterker nog de man moet zijn vet eens vervangen dus niet leuk voor me![]()
Gaat ze dood of zo mijn laatste periode met Lauwquote:Op donderdag 27 november 2014 13:34 schreef Urb het volgende:
Lot weer op gevoel van de nieuwen "Ja mss klinkt ut mss een beetje sielug, mss is dit de laatste periode met Lauwww dus we hebben allemaal snoepjes... "
Maar ze is geen kontelikkert hoor![]()
![]()
frituurt die van jouw de lekker bekjes, kibbeling, en inktvis in de roomboter danquote:
En dan heeft Isa ze gepikt?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zegt dat Isa die van haar gepikt had. Die van Isa waren kapot en die van Lot niet![]()
ik koop geen gefrituurde visquote:Op donderdag 27 november 2014 13:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
frituurt die van jouw de lekker bekjes, kibbeling, en inktvis in de roomboter dan![]()
![]()
Dat meen je niet. Ik hoop niet dat ze weg gaat.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:33 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Charlotte is ook genomineerd.![]()
Ik bedoel dat Charlotte al maanden bezig is tegen Isabella en probeert om haar in het zwarte daglicht te stellen. Als Charlotte in die positie zou zitten dan zou ze allang geklaagd hebben dat ze gepest wordt, net als vroeger.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
virus ?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:38 schreef renevanlaaren het volgende:
ik word gek hier krijg steeds een melding deze verbinding is niet beveiligd kom nergens meer op![]()
Ik ook niet, nu je het zegt...quote:Op donderdag 27 november 2014 13:36 schreef Urb het volgende:
Ik kan nu ook niet meer inloggen trouwens
Dus ligt mogelijk niet aan Rene...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Nou.....quote:Op donderdag 27 november 2014 13:34 schreef Cir het volgende:
[..]
traanbuisjes van Prinsesje zitten verstopt
Olijfoliequote:Op donderdag 27 november 2014 13:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
frituurt die van jouw de lekker bekjes, kibbeling, en inktvis in de roomboter dan![]()
![]()
Heb ik ook ooit eens gehad... Ging na een paar uur vanzelf over...quote:Op donderdag 27 november 2014 13:38 schreef renevanlaaren het volgende:
ik word gek hier krijg steeds een melding deze verbinding is niet beveiligd kom nergens meer opTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Hier alleen de gratis stream 1 waar Prinses Lot haar hertegewei aan het opplakken isquote:Op donderdag 27 november 2014 13:38 schreef renevanlaaren het volgende:
ik word gek hier krijg steeds een melding deze verbinding is niet beveiligd kom nergens meer op![]()
![]()
Nee, in olie. Met vet wordt in sommige regio's harde vetten bedoelt, van die blokken vet. Daar bak je geen vis is.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
frituurt die van jouw de lekker bekjes, kibbeling, en inktvis in de roomboter danFHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
over een paar uur ben ik al opgenomenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:39 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit eens gehad... Ging na een paar uur vanzelf over...![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
over een paar uur ben ik al opgenomen![]()
![]()
![]()
Dat is ook weleens fijn in plaats van dat jij opneemt.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
over een paar uur ben ik al opgenomen
Tsja. Ik vind beide dames 3x niks.. Lot heeft natuurlijk al heel veel geklaagd over Isa, dat is een vast gegeven inmiddels.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Ik hoop niet dat ze weg gaat.![]()
Ik bedoel dat Charlotte al maanden bezig is tegen Isabella en probeert om haar in het zwarte daglicht te stellen. Als Charlotte in die positie zou zitten dan zou ze allang geklaagd hebben dat ze gepest wordt, net als vroeger.![]()
klinkt als Griepquote:Op donderdag 27 november 2014 13:38 schreef renevanlaaren het volgende:
ik word gek hier krijg steeds een melding deze verbinding is niet beveiligd kom nergens meer op
of Isa heeft dat gedaan
of kees met zn soldaatjes zijn je aan het treiteren
ff de stofzuigert dr overheen misschien ?
check je wifi ,...![]()
![]()
Snap je... Het is zenuwslopend... Je gaat aan alles twijfelen...quote:Op donderdag 27 november 2014 13:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
over een paar uur ben ik al opgenomen
Maar om met Giorgo te spreken... Lastig, maar komt goed...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
kan niet eens googlen op het probleem en oplossingquote:Op donderdag 27 november 2014 13:41 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat is ook weleens fijn in plaats van dat jij opneemt.![]()
![]()
Ik zie liever Isabella dan Charlotte maar zo ondertussen mogen ze er allebei uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:41 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind beide dames 3x niks.. Lot heeft natuurlijk al heel veel geklaagd over Isa, dat is een vast gegeven inmiddels.
relativeer, adem in, adem uitquote:Op donderdag 27 november 2014 13:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
over een paar uur ben ik al opgenomen![]()
Laura heeft een hekel aan brood smeren. Daarom is ze ook een B&B begonnen in Utopia. Ze haat bedden opmaken en brood smeren.![]()
![]()
Had ik vanmorgen ook, heb even opnieuw opgestart en toen was het over.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:38 schreef renevanlaaren het volgende:
ik word gek hier krijg steeds een melding deze verbinding is niet beveiligd kom nergens meer opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt fakked up,sterkte.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:42 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
kan niet eens googlen op het probleem en oplossing“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Isa laat het zelf toe, gaat steeds slijmen bij Lot, ze had haar in het begin al flink af moeten katten.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Ik hoop niet dat ze weg gaat.![]()
Ik bedoel dat Charlotte al maanden bezig is tegen Isabella en probeert om haar in het zwarte daglicht te stellen. Als Charlotte in die positie zou zitten dan zou ze allang geklaagd hebben dat ze gepest wordt, net als vroeger.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
al gedaan alleen fok is lief voor mijquote:Op donderdag 27 november 2014 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen ook, heb even opnieuw opgestart en toen was het over.![]()
![]()
Ik vind dit een vrij enge fototwitter:UtopiaNL twitterde op donderdag 27-11-2014 om 13:24:51#INWONERSPIC - Een selfie van Laura en Mark. #gek #leuk #friends #tong #selfie #utopianl... http://t.co/WTbQOKlLk2 http://t.co/rofHW0lUyx reageer retweet
![]()
![]()
Ik had net een screenshot van haar gemaakt toen ze een hap namquote:Op donderdag 27 november 2014 13:45 schreef ledn81 het volgende:
Naomi geeft de korstjes van de kaas altijd aan de hond.![]()
![]()
Maar ja, ik doe wat verkeerd
SOONY![]()
Misschien kun je je met rene aanmelden bij Patricia voor de computercursus! Jullie hebben allebei wat moeite ermee begrijp ikquote:Op donderdag 27 november 2014 13:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had net een screenshot van haar gemaakt toen ze een hap nam![]()
Maar ja, ik doe wat verkeerd![]()
![]()
En je zit hier wel op FOK ?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:38 schreef renevanlaaren het volgende:
ik word gek hier krijg steeds een melding deze verbinding is niet beveiligd kom nergens meer opJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:45 schreef danilel het volgende:
arme hond van naomi, ze geeft het plastic wat om de kaas zit altijd aan haar hond![]()
![]()
das handig op straat
drolletje
oppakken
poepcontainert![]()
Lot "Irritant wijf, echt een liegbeest jonguh"
Binnen gehoorsaftand van Naomi natuurlijk weer. Het houd niet op, niet vanzelf![]()
![]()
Dat zit er niet in bij Isabella. Ik vind ook dat Isabella wat harder zijn moet, je laat iemand je toch geen vijf keer in de week aan het huilen maken.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isa laat het zelf toe, gaat steeds slijmen bij Lot, ze had haar in het begin al flink af moeten katten.Maar als het omgekeerd zou zijn en Charlotte degene zou zijn die steeds kutopmerking naar d'r kop kreeg, dan denk ik dat ze weinig beter zou reageren.
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien kun je je met rene aanmelden bij Patricia voor de computercursus! Jullie hebben allebei wat moeite ermee begrijp ik![]()
Twinning = boring![]()
[..]
Misschien kun je je met rene aanmelden bij Patricia voor de computercursus! Jullie hebben allebei wat moeite ermee begrijp ik
SOONY![]()
[..]
Misschien kun je je met rene aanmelden bij Patricia voor de computercursus! Jullie hebben allebei wat moeite ermee begrijp ik![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
kindjes onder elkaar lot en lauquote:Op donderdag 27 november 2014 13:47 schreef Urb het volgende:
Binnen gehoorsaftand van Naomi natuurlijk weer. Het houd niet op, niet vanzelf![]()
Ik ben blij als het Maandag is en we weten waar we aan toe zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:47 schreef Urb het volgende:
Binnen gehoorsaftand van Naomi natuurlijk weer. Het houd niet op, niet vanzelf
Dit hele sneaky gedoe vind ik geen donder aan.![]()
naomi had eerst ook nepnagels, maar toen werden haar nagels zo dun dat ze nu maar gewone nagels heeft![]()
Hej Lot, ipv de boven en onderkant allebei apart volgooien met kilo kaas, kan je je broodje ook gewoon dubbel doen... scheelt weer een kilo...![]()
Oh, ze schrok toen iemand dr van achter kietelde... Nou dan kan ze dr borst nat maken want dat gebeurt in Utopia 100x per dagquote:Op donderdag 27 november 2014 13:51 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
iets uitgebreider graag ik heb geen streams![]()
ooh ja, maar olie is ook vet, en van oudsher noem je dat toch gewoon., vet even wat patat in het vet etc etcquote:Op donderdag 27 november 2014 13:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, in olie. Met vet wordt in sommige regio's harde vetten bedoelt, van die blokken vet. Daar bak je geen vis is.dat vroeg ik nietquote:
Afwachten tot tie omlaag komtquote:Op donderdag 27 november 2014 13:55 schreef xFleur het volgende:
Top versiering die zak aan de lamp.. echt wauwI will do what i must !!![]()
Nee ze wil voor elke hapje een plakje zei ze netquote:Op donderdag 27 november 2014 13:52 schreef xFleur het volgende:
Hej Lot, ipv de boven en onderkant allebei apart volgooien met kilo kaas, kan je je broodje ook gewoon dubbel doen... scheelt weer een kilo...![]()
![]()
![]()
Dom en nog dommer.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee ze wil voor elke hapje een plakje zei ze net![]()
![]()
Als deze maand klaar is ,komt de volgend maand.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat mij betrekt tiefen ze lot en isa er allebei uit. en vles. en mark. en laura.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Met bekkie open kan er veul meer in doen nijlpaarden ookquote:Op donderdag 27 november 2014 13:58 schreef xFleur het volgende:
Lot kan ook echt niet met dr smoel dicht eten he... GADVER
![]()
![]()
![]()
![]()
Laura voelt zich niet fresh....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze denkt dat het normaal is hele gesprekken te voeren tijdens t vreten... ranzigquote:Op donderdag 27 november 2014 13:58 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Met bekkie open kan er veul meer in doen nijlpaarden ook
Je ziet alles zitten![]()
![]()
Snap ik met Lot als vriendinquote:Op donderdag 27 november 2014 13:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Laura voelt zich niet fresh....![]()
Walvissen ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:58 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Met bekkie open kan er veul meer in doen nijlpaarden ook
Dr haar ziet er niet uit dus heeft ze muts maar weer opgedaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Laura voelt zich niet fresh....
Is toch top!![]()
Nou dan mag je hopen dat ze blijft tot 31 december anders haal je dat nietquote:Op donderdag 27 november 2014 14:00 schreef danilel het volgende:
laupie gaat lot zo mooi maken...................![]()
Naomi "Ik kan wel goed apres-skieen denk ik"
Vanes "Da zijn wuh allumaal hier, daar sijn wuh ok op guselecteerd"![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 14:01 schreef Urb het volgende:
Naomi "Ik kan wel goed apres-skieen denk ik"
Vanes "Da zijn wuh allumaal hier, daar sijn wuh ok op guselecteerd"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Slaap lekker.
Maar in Helmond kan datquote:Op donderdag 27 november 2014 14:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
die Kreeft weer opscheppen over ieder jaar skieën terwijl ze in de bijstand zat![]()
![]()
Ik kan er niks aan doen. maar ze ziet er echt trashy uitquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Skiëen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
op m'n telefoon wel (gelukkigquote:Op donderdag 27 november 2014 14:04 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb ze nog wel, durf alleen niet te wisselen)
![]()
![]()
erg ben ik haha
Volg je hart, want dat klopt....![]()
wanneer verlaat je mij?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:05 schreef renevanlaaren het volgende:
kan niet op utopia niet op yt ik ga de inrichting bellen![]()
Ze pesten je Renequote:Op donderdag 27 november 2014 14:05 schreef renevanlaaren het volgende:
![]()
Inderdaad niet doen, de website ligt plat!quote:Op donderdag 27 november 2014 14:04 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb ze nog wel, durf alleen niet te wisselenHet is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.![]()
Chris trapt de auto het liefst aan gort, ze zijn dingen aan het opbouwen en hij wil niet dat dat door die auto gesloopt wordt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik zeg doen heerlijke streams GGD enzoquote:Op donderdag 27 november 2014 14:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Patje toch nog aan de galg na die Elite-stem?![]()
![]()
![]()
![]()
Je ip geblockt door talpa ohohquote:Op donderdag 27 november 2014 14:05 schreef renevanlaaren het volgende:
kan niet op utopia niet op yt ik ga de inrichting bellen
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
ik log net in op m'n telefoon die doen het wel gewoon, raar toch...quote:Op donderdag 27 november 2014 14:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Inderdaad niet doen, de website ligt plat!Volg je hart, want dat klopt....![]()
Konden we de wereld aan....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
verover mijn lichaamquote:Op donderdag 27 november 2014 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Konden we de wereld aan....![]()
Ja...quote:Op donderdag 27 november 2014 14:06 schreef ammartje het volgende:
[..]
ik log net in op m'n telefoon die doen het wel gewoon, raar toch...
En op m'n telefoon ga ik niet kijken, zo leuk is het nou ook weer niet.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.![]()
Rene eerder een inzinking.quote:
laat lotje er onder zitten, paliessssquote:Op donderdag 27 november 2014 14:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Lamp komt naar beneden in 3,2,1![]()
Die jongen staad van smorgens vroeg tot laat buiten te werken.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Chris trapt de auto het liefst aan gort, ze zijn dingen aan het opbouwen en hij wil niet dat dat door die auto gesloopt wordt.
Rijden dalijk binnen uur alles aan gort zou ik ook balenI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
weer is wat anders als een container bellenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:05 schreef renevanlaaren het volgende:
![]()
nee, maar gaat om het ideequote:Op donderdag 27 november 2014 14:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja...
En op m'n telefoon ga ik niet kijken, zo leuk is het nou ook weer niet.
Welkom in Utopiaquote:Op donderdag 27 november 2014 14:08 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Die jongen staad van smorgens vroeg tot laat buiten te werken.
Rijden dalijk binnen uur alles aan gort zou ik ook balen![]()
![]()
maar dan moet ie wel de vernielers aanpakken en niet diegene waarvan de auto isquote:Op donderdag 27 november 2014 14:08 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Die jongen staad van smorgens vroeg tot laat buiten te werken.
Rijden dalijk binnen uur alles aan gort zou ik ook balen![]()
moet gewoon werkenquote:en nu denk ik ach er gebeurt niks
![]()
ze willen zwemmen, brrrrrVolg je hart, want dat klopt....![]()
Dat zijn toch dezelfde?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:09 schreef danilel het volgende:
[..]
maar dan moet ie wel de vernielers aanpakken en niet diegene die gemold hebben
jip dat zette hij net op haar hoofdquote:Op donderdag 27 november 2014 14:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Is dat nou dat viese hoedje van PP![]()
ik kan verder niks op mijn pc godver de godverquote:Op donderdag 27 november 2014 14:10 schreef ammartje het volgende:
[..]
moet gewoon werkenen nu denk ik ach er gebeurt niks
![]()
ze willen zwemmen, brrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg spontaan jeuk op mijn kop............quote:Op donderdag 27 november 2014 14:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Is dat nou dat viese hoedje van PP![]()
Script schat scriptquote:
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
heb je al een andere browser geprobeerd Rene? Firefox, Safari, Chrome of IE?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik kan verder niks op mijn pc godver de godver![]()
![]()
![]()
![]()
combofixje laten draaien? perhapsquote:Op donderdag 27 november 2014 14:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Adem in adem uit en relativeer supeeerrrrrrrrr leukkkkk om andere dingen te doenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan verder alles wel, fok, ebay in elk geval welquote:Op donderdag 27 november 2014 14:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
![]()
de wie wat waarquote:Op donderdag 27 november 2014 14:11 schreef danilel het volgende:
[..]
combofixje laten draaien? perhaps![]()
![]()
Bahhhquote:Op donderdag 27 november 2014 14:10 schreef danilel het volgende:
[..]
jip dat zette hij net op haar hoofd
noom houd niet van mensen die constant aandacht vragen
doei lotIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
En ze houd niet van liegen.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:12 schreef bull1966 het volgende:
doei lot
Nou welkom in slangenkuil Utopia, ze had toch gestreamed?![]()
![]()
Ja of cry baby. Iesquote:Op donderdag 27 november 2014 14:12 schreef bull1966 het volgende:
doei lotI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
GGD de Gekste!quote:Op donderdag 27 november 2014 14:06 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ik zeg doen heerlijke streams GGD enzo![]()
I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Gio "Zou het bij Expeditie Robinson hetzelfde gaan als hier" (script enzo?)
De dames denken van niet want op een eiland![]()
![]()
Isa heeft bij Exp Robinson nog nooit zendercheck gehoord
Ze snapt niet dat bij Utopia de ZK en de stem op TV ook niet bestaan?![]()
![]()
Domme wichtenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:14 schreef Urb het volgende:
De dames denken van niet want op een eiland
SOONY![]()
Is er dan gvd niks meer echtquote:Op donderdag 27 november 2014 14:14 schreef Urb het volgende:
De dames denken van niet want op een eiland
kopje thee aanbied >quote:Op donderdag 27 november 2014 14:05 schreef renevanlaaren het volgende:
zenn thee![]()
GTST.quote:
Vanes: Nicoline wil uit haar eigen eetgroepje stappen omdat ze steeds gezeik krijg over te laat eten.![]()
Soliciteerd er nu een deel nasr een rolletje bij Expeditie robinson?I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Volgens Vanes stapt Nico uit haar eigen eetgroepje omdat ze veel gezeur krijgt over het tijdstip van het eten en het vegetarisch eten. Vanes is daar niet zo blij mee want of ieder gaat dus voor zich koken of haar eetgroep wordt heel groot. Nou heeft ze geen problemen met voor veel mensen koken, maar wel dat ze dan ook alle troep erna moet opruimen.Vertelde ze tegen Patries![]()
Vanas : "We moeten nu ff stil zijn, want ik ga rokuh"
Patricia :![]()
![]()
![]()
En streamwissel. Die heeft niet heel veel gestreamed dus![]()
Ik durf niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:16 schreef danilel het volgende:
iemand al geprobeerd om de stream de wisselen
Jahoor ik heb nergens last vanquote:Op donderdag 27 november 2014 14:16 schreef danilel het volgende:
iemand al geprobeerd om de stream de wisselen![]()
Ja als ik die kut ludo tegen kom schop ik hem in zijn ballen. Nare man blehquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 14:16 schreef kaya39 het volgende:
Soliciteerd er nu een deel nasr een rolletje bij Expeditie robinson?![]()
![]()
Yep,alles werkt prima hier.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:16 schreef danilel het volgende:
iemand al geprobeerd om de stream de wisselen![]()
Nee schijnt in centerparks opgenomen te worden oplichtersquote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:18 schreef danilel het volgende:
kan gewoon wisselen van stream, geen probleem![]()
![]()
montage, regie, edittingquote:Op donderdag 27 november 2014 14:14 schreef Urb het volgende:
Isa heeft bij Exp Robinson nog nooit zendercheck gehoord
Ze snapt niet dat bij Utopia de ZK en de stem op TV ook niet bestaan?![]()
![]()
mijn god, denk eens na
quote:Op donderdag 27 november 2014 14:16 schreef danilel het volgende:
iemand al geprobeerd om de stream de wisselenGeen probleem
![]()
Isa: "Ik ga eventjes iets regelen achter. Er is iets en dat is nog steeds een erfenis!" ergernis, hoorde ik inderdaad bij het terugluisteren.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ze volgt netjes het script met Gio, dan wil ze nu een exit van Lot in returnquote:Op donderdag 27 november 2014 14:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa: "Ik ga eventjes iets regelen achter. Er is iets en dat is nog steeds een erfenis!"
![]()
![]()
![]()
![]()
laptop opnieuw opgestart en nu werken ze, maar nu SLquote:Op donderdag 27 november 2014 14:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
![]()
![]()
Isa krijgt vast nieuwe oortjes.
die worden haar al genoeg aangenaaidquote:Op donderdag 27 november 2014 14:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waar is Wilco?
cyberghost eraf flikkerenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mag toch hopen van wel want over 2 dagen haar event en oefenen met laptop lijkt geen optie meerquote:Op donderdag 27 november 2014 14:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Isa krijgt vast nieuwe oortjes.![]()
Dat dit script zou volgen was al bekend. De puzzelstukjes vallen nu op hun plek
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Schijnen een aantal kwallen rond te lopen met een cameraquote:Op donderdag 27 november 2014 14:23 schreef sjampoeh het volgende:
en wie filmt de boel in expeditie robinsonI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
en alsnog luistert ze voor geen meterquote:Op donderdag 27 november 2014 14:24 schreef ammartje het volgende:
[..]
die worden haar al genoeg aangenaaidThere's a virus in my system
Godsamme schrik me de pleurisquote:
Volgens mij heeft Isa een paar weken terug al nieuwe oortjes besteldquote:Op donderdag 27 november 2014 14:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik las op de utopia site dat mensen gezien hebben dat Lot die oortjes bij Isa heeft gejat terwijl ze met Laura stond te praten
"Lot heeft oortjes gisteren gestolen terwijl laura met Isabella stond te praten het gewoon weer een gemene streek!"----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Jesus vent zet die bril weer op is teminste groot deel van die kop bedekt
Wat moet ik nu gaan doen met mijn leven?
edit: Rene vraag of ze nog een plekje over hebben als je belt!![]()
Iets met Rene?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:28 schreef ledn81 het volgende:
wat jij doet weet ik niet, maar ik ga verder helpen met vloer leggen in de keuken, was er even bij weg geslopenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:28 schreef ledn81 het volgende:
edit: Rene vraag of ze nog een plekje over hebben als je belt!
tuurlijk mensen praten alles goed wat isa doet zodat het uiteindelijk lot zijn fout is. sommige willen echt niet zien dat isa ook ver van perfect is en haar nukken heeft.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Isa een paar weken terug al nieuwe oortjes besteld
Ik las op de utopia site dat mensen gezien hebben dat Lot die oortjes bij Isa heeft gejat terwijl ze met Laura stond te praten
"Lot heeft oortjes gisteren gestolen terwijl laura met Isabella stond te praten het gewoon weer een gemene streek!"![]()
Als er bij meerderheid van stemmen beslist zou worden of Isa of Lot moet vertrekken, dan is Lot al buiten de poort.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:17 schreef danilel het volgende:
patje wil isa ook niet kwijt uit utopia
Pro Isa: Giorgio, Nicoline, Nicole, Joey, Ivan, Patrick, Wilco, Colinda, Chris
Pro Lot: Laura, Vanessa, Marc, Laura B,To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
te laat danilel is mijn redder in noodquote:Op donderdag 27 november 2014 14:28 schreef ledn81 het volgende:
edit: Rene vraag of ze nog een plekje over hebben als je belt!![]()
maintenance.php heet de pagina. Eigenlijk is het stuk, maar ze doen alsof ze iets met onderhoud aan het doen zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:29 schreef xFleur het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. wat is dat dan?![]()
Ff gekeken op foon doen streams het.
Je kan toch ook apps op je pc zetten?I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Is die site nu gehackt???????“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu rennen alle ZK mannetjes door Utopia voor de nodige aanpassingen, veranderingen, vernieuwingen en script veranderingen...quote:Op donderdag 27 november 2014 14:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Onderhoud aan Utopia TV ?![]()
Niet aankomen! Alles wat je aanraakt gaat stuk vandaagquote:Op donderdag 27 november 2014 14:31 schreef renevanlaaren het volgende:
op mijn telefoon doet hij het nog![]()
![]()
![]()
Lampjes ophangen,broodje pindakaas voor PP smeren......quote:Op donderdag 27 november 2014 14:31 schreef xFleur het volgende:
[..]
Nu rennen alle ZK mannetjes door Utopia voor de nodige aanpassingen, veranderingen, vernieuwingen en script veranderingen...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sl en toen nicole euh patrick waar is mijn stift op zo toontje alsof er net wat is gebeurd gemaakt bedoel ik eigenlijkI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 14:24 schreef ammartje het volgende:
[..]
die worden haar al genoeg aangenaaid
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op donderdag 27 november 2014 14:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet aankomen! Alles wat je aanraakt gaat stuk vandaag![]()
![]()
![]()
Ik denk Nicole ook pro Lot maar voor de rest mooi lijstje toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als er bij meerderheid van stemmen beslist zou worden of Isa of Lot moet vertrekken, dan is Lot al buiten de poort.
Pro Isa: Giorgio, Nicoline, Nicole, Joey, Ivan, Patrick, Wilco, Colinda, Chris
Pro Lot: Laura, Vanessa, Marc, Laura B,![]()
![]()
En nu on topic blijven.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze zijn de vissen aan het cremeren
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: