SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
'Niks is wat het lijkt'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
lauw doet zielig tegen naomi, dat je met mensen een band opbouwt..............ja tarut dat hebben de andere genomineerden ook![]()
Nee klopt, die likken ergens anders.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:21 schreef Urb het volgende:
Huh hoe kan dit nu weer dan, Lot en Lau waren toch geen kontelikkerts?
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Ik kijk s`nachts nooit.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:21 schreef Urb het volgende:
Huh hoe kan dit nu weer dan, Lot en Lau waren toch geen kontelikkerts?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Spam mails verspreiden en mensen oplichtenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Als zij de laptop heeft staat ze hem ook uren niet meer af, maar wat doet ze er eigenlijk op?I will do what i must !!![]()
Oortjes gate.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit ze nu weer over Isa te zeiken?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
waarom niet beide?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:21 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Nee klopt, die likken ergens anders.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
quote:Ik wil het niet weten.
Dat is handig, dat Laura met Naomi in het atelier is, zodat Charlotte Isabella even indirect kan zwart maken.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
ze keek ook even of nomi het goed kon horen! gewoon iemand in een zwart dagligt zettuh johquote:Op donderdag 27 november 2014 13:26 schreef Urb het volgende:
Lot zegt teveel, moet weer beschermd worden door de regie?![]()
Kan in 1 lik door.quote:
Erg hequote:Op donderdag 27 november 2014 13:26 schreef danilel het volgende:
[..]
ze keek ook even of nomi het goed kon horen! gewoon iemand in een zwart dagligt zettuh johI will do what i must !!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: