abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2014 @ 21:12:10 #154
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_147161885
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:09 schreef hafez1234 het volgende:
Je review neemt te veel plaats in het topic. Nu moeten mensen die geen tablet willen of het niets boeit veel scrollen. Je bedoelt het goed, maar het is een beetje onfatsoenlijk.
Okay, Henk.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 30 november 2014 @ 21:14:20 #155
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147161980
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 15:44 schreef Downstar het volgende:

Voor 4$ had ik dat wel eens willen proberen, echter is de coupon gelimiteerd aan een aantal
en lijkt alles al te zijn verbruikt :(
Met een minibox coupon gekocht voor een paar dollar, echt een tegenvaller hoor.
Naast de slechte c8 xml blijft er niets over van deze zoomer. Natuurlijk een stuk feller dan de sipik.

Slijp systeem van EBay, werkt goed. Zat wel terpentine ruftende "honing oil" bij maar die heb ik weggegooid :P Ik heb wat fijnere stenen besteld voor nog scherper resultaat.

Xiaomi lampjes van tinydeal, zien er goed uit! Ook flink licht met fijne kleur. Moet ik nog op nep controleren of zijn deze nog niet fake gemaakt? :@
pi_147162115
quote:
Je review neemt te veel plaats in het topic. Nu moeten mensen die geen tablet willen of het niets boeit veel scrollen. Je bedoelt het goed, maar het is een beetje onfatsoenlijk.
Ik wou eens dat meer mensen de moeite namen om een goede review te schrijven :D?
Waarom maak jij niet eens wat reviews over die rokende led strip van je>
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:14 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Met een minibox coupon gekocht voor een paar dollar, echt een tegenvaller hoor.
Naast de slechte c8 xml blijft er niets over van deze zoomer. Natuurlijk een stuk feller dan de sipik.
[ afbeelding ]

Slijp systeem van EBay, werkt goed. Zat wel terpentine ruftende "honing oil" bij maar die heb ik weggegooid :P Ik heb wat fijnere stenen besteld voor nog scherper resultaat.
[ afbeelding ]

Xiaomi lampjes van tinydeal, zien er goed uit! Ook flink licht met fijne kleur. Moet ik nog op nep controleren of zijn deze altijd juist? :@
[ afbeelding ]
Nouja als het feller is dan de SIpik SK68, dan is het natuurlijk al mooi meegenomen voor mensen die geen 18650 willen/aandurven, ik was wel eens benieuwd naar wat je mag verwachten van 3xAA batterijen met een T6.
pi_147162153
quote:
  zondag 30 november 2014 @ 21:25:12 #158
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_147162573
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nouja als het feller is dan de SIpik SK68, dan is het natuurlijk al mooi meegenomen voor mensen die geen 18650 willen/aandurven, ik was wel eens benieuwd naar wat je mag verwachten van 3xAA batterijen met een T6.
Dat is met 18650 :') Ik ben de 3xAAA helemaal vergeten te proberen. Ik was zo onder de indruk van de prestaties _O-

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:08 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat zou in principe wel moeten werken je, dan zou je dus een micro USB naar LAN moeten hebben. Of gewoon een Hubje en dan normale UBS > LAN. Al is de kans dan wel aanwezig dat je daardoor een minder snellere verbinding krijgt.

Ik heb helaas geen USB>LAN adaptertje liggen geloof ik, anders had ik het even voor je getest :).

Pakje eierkoekjes netjes opgegeten :D?
Nee, 40 minuten dorstig naar het scherm zitten kijken :X
Wel vreemd dat ik met gemak dit soort reviews kan bekijken maar een tv serie begint na 10 minuten al te vervelen.

Kijk eens wat ik heb! Ik dacht even mijn Android via de kabel aan te sluiten :') Micro usb stekker, dat moet toch gewoon werken in een micro usb gat... Dat geeft gelijk aan waarom Windows zo handig is, de standaard.

zondag 30 november 2014 @ 21:30:11 #159
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_147162842
quote:
  zondag 30 november 2014 @ 21:31:21 #160
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_147162921
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:12 schreef Dromer het volgende:

[..]

Okay, Henk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 13:23 schreef rene90 het volgende:

[..]

lokquote
Kan die gast geen IP ban of iets krijgen?

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:04 schreef Downstar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Reviewtimeeee :)!

Vandaag de Voyo A1 mini.Dit is een een Windows 8.1 tablet!
In deze review probeer ik een algemeen beeld te geven over hoe ik de Voyo Winpad A1 mini heb ervaren.
Voor de mensen die niet graag lezen, onderaan staat uiteraard de videoreview die vrijwel dezelfde zaken behandelen als in deze tekstuele review. De foto’s in deze review zullen aanklikbaar zijn, hiermee haal je de originele foto op om details nog beter te zien.
Ik hoop dat jullie er weer van kunnen genieten!
Groet,
Downstar

[ afbeelding ]

De Voyo A1 Mini komt van Gearbest

De Voyo A1 is er in verschillende kleuren. Gearbest bied naast grijs ook een blauwe en een gele versie aan. Op internet is daarnaast een fel groene en roze verkrijgbaar. Voyo legt met die kleuren toch wel de focus op de jongere gebruiker denk ik zelf. Het is schijnbaar wel een manier die werkt, want immers doet appele het met haar iPhone 5c hetzelfde. Ik houdt niet van die vreemde poespas kleuren, ik kies daarom lekker voor het zakelijke grijs/zilver.

[ link | afbeelding ]
bron: Cart1000.com

De keuze om het product van gearbest te halen is met name omdat ik op het moment van bestellen heb gekeken waar ik het toestel het goedkoopst (eventueel met coupon) kon bemachtigen.
Daarbij kwam aliexpress.com eigenlijk op de eerste plaats. Daar was het toestel destijds voor 130-140$ te krijgen. Aliexpress is een site zoals het Nederlandse Marktplaats.nl, verschillende verkopers
en dus ben je ook niet altijd zeker van een verkoper met goede bedoelingen. Aliexpress kent echter wel een rating systeem, waaraan men kan zien in hoeverre in verkoper betrouwbaar is ofniet.
Daarnaast is het niet mogelijk om met PayPal te betalen bij aliexpress, daarom valt die mogelijkheid af.

Ik ben daarom eens gaan kijken bij de bekendere webshops (Lees: Gearbest, DX, Banggood, Tmart etc.) waar ik het goedkoopst aan de Voyo A1 mini kon komen. Dat was dus het geval bij Gearbest.com.

Momenteel schommelende prijzen een beetje, maar lijkt gearbest (mede dankzij een coupon) nog steeds de goedkoopste leverancier.

http://www.gearbest.com/v(...)8.1-tablet-pc-_gear/

De Voyo A1 mini is momenteel al in de aanbieding voor 145$, echter is er een coupon* beschikbaar die de prijs zelfs naar 137,99$ laat zakken. Dat is omgerekend +- 110 euro inclusief verzending.
Middels couponcode: VOYOLG

Er dient wel rekening gehouden te worden met het feit dat het product de grens van 22 euro overschrijd en daarmee in aanmerking (kan) komen voor extra belasting (21% van nieuwe waarde + 13 euro administratiekosten als het via PostNL gaat.)
Wanneer er gekozen wordt voor het laten verzenden met de gratis airmail moet men er vanuit gaan dat het pakket al gauw 2-3 weken onderweg is. Het kan uiteraard sneller of langzamer.

Maar ik houdt zelf altijd die standaard aan. Ik heb zelf geen extra belasting hoeven te betalen en kreeg het pakketje uiteindelijk binnen 1,5 week binnen.
Het pakket kwam in een standaard dicht getaped pakketje, in dit pakketje zat het originele Voyo A1 mini doosje nog eens in een rol van ik geloof wel 3 meter bubbeltjes tape haha. Iets wat overdreven misschien, maargoed alles om het pakket dus veilig zijn eindbestemming te laten halen.!

Eenmaal uitgepakt krijg je dit te zien:

[ link | afbeelding ]
Een (stevig) kartonnen doosje met hier en daar een verwijzing naar de tablet en geinspireerde tiles van windows 8.1. Op het doosje tref ik verder een sticker aan met wat basis informatie van de tablet.
Daar vind ik ook de productie datum. Deze is gedateerd op 2014.10.21, oftewel 21 oktober 2014.
De tablet is dus nog vrij recent gemaakt!

Eenmaal het doosje openen dan vind je:

- Tablet
- screenprotector(al op tablet)
- Amerikaanse Adapter (5V. 2000 mah)
- Handleiding
- OTG kabel.
[ link | afbeelding ]

Om In Nederland de adapter te kunnen gebruiken heb je dus nog wel een Europees koppelstukje nodig.
[ afbeelding ]

Dan komen we aan op de punt waar we naar de specificatie van de tablet gaan kijken.
Wat maakt deze tablet nou bijzonder?
Met name dat het eens niet draait op het alom bekende Android. Windows 8.1 maakt deze tablet bijzonder. Doormiddel van het aanwezig zijn van de Atom Z3735 chipset(In dit geval de Z3735F variant) kan men op deze tablet de gebruikelijke windows extensie .EXE uitvoeren op deze tablet.
Oftwel alles valt op deze tablet te installeren zoals op een normale desktop, zolang het maar draait op de aanwezige interne hardware draait. De specificaties van de interne hardware staan hieronder:

[ link | afbeelding ]
Bron: bestchinatablets
In bovenstaande specificatie wordt gesproken over de Z3735D, dit is ook een variant van die Z3735 echter is deze met EOL(End-of-Life). Oftwel deze chipset niet meer worden geproduceerd.
Hij schijnde wat beter te presteren dan de 3735F variant, maar dit is eigenlijk alleen theoretisch gezien. In de praktijk zul je dit niet echt merken denk ik.

De tablet beschikt over een 8 inch scherm met een 1280x800 resolutie, 2GB RAM en 32 GB ROM.
Daarnaast heeft de tablet de beschikking over een 5000 mah batterij.

[ afbeelding ]

Dan komen we op het hoofdstuk design en bouwkwaliteit.
Laten we beginnen bij het design, tja dat is eigenlijk bij elke tablet wel gelijk.
Daar valt eigenlijk weinig over te zeggen. Knopjes zitten op logische plekken en de achterkant is iets wat afgerond om hem prettiger in de hand te houden.

Hieronder zie je enkele foto’s van het design van de Voyo A1 mini:

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Case thanks to igi0n ^O^

Over de bouwkwaliteit valt wat te betwisten. Ik zou graag een aluminium case hebben gezien.
Maargoed, daartegen over staat dus dat hij dan wel weer zwaarder zou zijn(hij weegt nu +- 350 gram) en waarschijnlijk ook weer iets duurder. De plastic behuizing aan de achterkant is verder solide en geeft nergens een krakend geluid. Het volstaat dus prima. Knopjes zijn verder prima in te drukken en hebben ook geen krakend geluid. De poorten (denk aan microusb/mini hdmi) zijn verder prima afgewerkt, al ging het OTG-kabeltje er in het begin niet helemaal lekker in. Dit kan echter ook te maken hebben gehad met het feit dat ik iets te voorzichtig ben met nieuwe dingen :P. Hij gaat er nu gewoon soepel in en
uit.

Een belangrijk ander punt wat onder bouwkwaliteit valt vind ik altijd het scherm.
In dit geval een 8 Incher met IPS technologie. Dit resulteert in prima kwaliteit kleuren en een prima kijkhoek. De Resolutie van 1280x800 is op 8 inch in mijn ogen meer dan prima. De Iconen zijn scherp en redelijk klein. Toch heb ik eigenlijk niet echt veel last van mis ‘touchen’. Het scherm lijkt mijn input goed te kunnen verwerken en voelt precies gevoel genoeg aan.

[ afbeelding ]
Wanneer we de tablet voor het eerst aanzetten, ben ik vrij verbaast.
Het toestel start vanaf het moment dat de American Megatrends bios is voorbij gekomen in precies 10 seconden(!) op. Daarna is het toestel volledig bruikbaar. Inclusief biosscherm zit je misschien op een 13-15 seconden!

Wanneer de tablet is geboot kom je in dit scherm terecht:
[ link | afbeelding ]

Het is hier de bedoeling dat je je inlogt(doormiddel van het naboven schuiven van de afbeelding), bij de eerste keer opstarten zal hij standaard met een lokaal account ‘John’ opstarten. In mijn geval was dit al met de Engelse taal. Om goed gebruik te kunnen maken van deze tablet is het aan te raden om in plaatst van een lokaal account, een microsft account te kiezen. Hiermee krijg je in de tablet directe integratie van onder andere mail, kalender en bijvoorbeeld Microsoft cloudopslag dienst One drive.

Eenmaal ingelogd komen we in de bekende windows 8 tegeltjes launcher,
vanuit hier heb je direct toegang tot al je apps en instellingen.

[ link | afbeelding ]

Het is even wennen wanneer je van een android tablet komt. Windows 8.1 werkt namelijk met verschillende gestures/sleepgebaren die je eerst even onder de knie moet hebben.
Wanneer je bijvoorbeeld van uit de tegen interface naar boven sleept kom je in je app-drawer terecht:

[ link | afbeelding ]

Hierin zie je in een vlot overzicht alle beschikbare apps op de tablet.

Wanneer je vanuit de rechts het beeld in sleept verschijnt er een taskbar aan de rechter kant van het scherm. Hierin zie je verschillende functies waaronder zoeken, start, apparaten en delen.

[ link | afbeelding ]

Dit schermt komt altijd over de huidige app heen, je kun vanuit hier dus snel terug naar het startscherm(de tegellijn) of snel iets delen of bijvoorbeeld naar de instellingen.

Als we kijken naar de instellingen dan zien we dat dit vrijwel het zelfde is al wat je normaal op een desktop PC kan/mag verwachten. Je kunt in de instellingen dingen als het vergrendelscherm, energiespaarspanden, wachtwoorden, talen en tijden wijzigen. Ook is het mogelijk om vanuit hier naar het vetrouwende configuratiescherm te gaan.

[ link | afbeelding ]

Vanuit instellingen kon ik vrij vlot middels Windows Updates een Nederlands Taalpakket downloaden. Zodat de tablet in het Nederlands kon worden gezet. Toch moet ik bekennen dat de vertaling niet overal even lekker is geweest. Zo zijn er af en toe nog dingen in het Engels terug te vinden, maar dit is opzich niet storend. Het grotendeel (lees 95%) zal gewoon in het Nederlands zijn.

Windows Updates is in mijn ogen zeker een pluspunt ten opzichte van Android.
Bij android krijg je een versie en daarmee moet je het doen. Updates van het besturingsysteem kunnen eigenlijk alleen middels de leverancier van de tablet worden uitgerold. Met Windows Updates krijg je gewoon de normale updates(beveiliging of bijv. extra functies etc.) vanuit Microsoft zelf.

Eenmaal gewend aan de tablet dan is alles vrij soepel in gebruikt, aangezien mijn kennis van Windows redelijk groot is voelt het vertrouwd aan. Een punt wat helemaal lekker voelt is het bureaublad en de normale bestandexplorer. Doormiddel van een tegel in de appdrawer kom je op het bureaublad terug en is het net of je achter een computer zit. Vanuit hieruit is het browsen en installeren van programma’s (.exe) niet anders dan op een normale computer. Wanneer je zelfs nog met een OTG kabel toetsenbord en muis aansluit merk je eigenlijk helemaal geen verschil meer, op het kleine schermpje na.

[ link | afbeelding ]

Terugkomend op het installeren van .exe bestanden, dit doet hij allemaal prima.
Ik heb zelf enkele apps (bijv. Spotify, teamviewer, firefox) zonder problemen kunnen installeren.
Hoelang het precies duurt is uiteraard afhankelijk van de grote van de applicatie.

Ik heb daarnaast ook zonder moeite het Microsoft Office pakket geïnstalleerd gekregen,
Dit officepakket komt als installatiepakket op de tablet en geeft recht op een jaar gebruik van het pakket. Wanneer je het installatie bestand aanklikt zal hij je vragen om in te loggen met een microsoft account en de licentie te bevestigen. Wanneer dit eenmaal is gedaan zal hij de installatie starten:

[ link | afbeelding ]
En na een poosje stond het officepakket op mijn tablet:

[ link | afbeelding ]

Ook vanuit de Windows store kunnen apps worden geïnstalleerd die zijn geoptimaliseerd voor het gebruik met een tablet, ook hiervoor dien je eerst te zijn ingelogd met een Microsoft account.

De installatie van enkele apps en games verliepen ook prima al deed een enkele (grote) game er wat langer over!

[ link | afbeelding ]

Bijkomend voordeel van Windows is natuurlijk dat het makkelijk te integreren is met bijvoorbeeld printers en projectoren. De tablet was binnen no-time verbonden aan mijn TV.
Dit alles door een simpele Mini-HDMI kabel. Ook mijn gedeelde netwerk printer had ik binnen enkele minuten werkend;

[ link | afbeelding ]

Het connecten met mijn Earson bluetooth speaker was ook binnen enkele minuten voor elkaar.

Het bereik qua WIFI is prima, ik heb op de bovenverdieping van mijn huis nog prima bereik.
Een simpele speedtest levert mij een 33 Mbit op. Voor WIFI is dat prima.

[ link | afbeelding ]
Op de tablet zitten een front en backcamera van beiden 2 Megapixel.
Beiden zijn niet van hoog niveau, iets wat mij totaal niet kan schelen.
Je maakt normaliter toch geen gebruik van je tablet om goede foto’s te nemen, voor een selfie en wat videochatting is de frontcamera meer dan voldoende.
[ link | afbeelding ]

Iets wat verder misschien leuk is het feit dat de tablet ook gewoon kan draaien op Android.
Nou is het door VOYO zelf geen officiële Android image uitgegeven, dus dat gaat vrij moeilijk.
Toch zou je bijvoorbeeld Bluestacks kunnen downloaden en installeren, dit is een Android emulator.
Ook zou je bijvoorbeeld VMware Player kunnen installeren en zodoende een virtuele omgeving opzetten, hierin zou je dan bijvoorbeeld Ubuntu in kunnen draaien.

Games draait de Voyo a1 mini ook wel goed, van de 2GB RAM dat intern zit, wordt ongeveer 500 mb afgesnoept voor de GPU. Ik heb enkele games uit de store(Pinbal fx en een vaag racespel :P) kunnen spelen zonder lagg. Op internet circuleren ook wat video's waar bekendere games als Sims 3/4, GTA SA, COD Modern warfare 2 zonder problemen worden gespeeld.

Ik kan nog misschien wel tig bladzijden vol schrijven over de mogelijkheden van deze tablet in combinatie met Windows 8.1, toch denk ik dat het hiermee wel duidelijk is geworden hoe veelzijdig dit systeem is!

Alle die functionaliteiten zijn wel leuk, maar hoe zit het dan met de accu?

De accu heeft het bij mij prima volgehouden! Ik heb een standby tijd behaald van 3 dagen en 3 uren.
Hierin heb ik af en toe wat gesurft, wat apps geïnstalleerd en dergelijke zaken. Ook heeft de tablet een tijdje in standby mode gestaan met WIFI en bluetooth gewoon aan. Ook heb ik hem een tijdje in vliegtuigstand gehad(zodat alle connecties uitzijn). In deze vliegtuigstand ging er max 1 a 2% per uur af! Prima dus.

Ik heb de tablet nog niet echt uren achter elkaar gestrest maar van de verhalen die ik lees op internet mag je op een uur of 5-7 uur rekening met normaal gebruik.

[ link | afbeelding ]

De tablet is in de periode dat ik hem test nooit echt warm geworden:

[ link | afbeelding ]

Bij een omgevingstempratuur van +- 19 graden.

[ afbeelding ]
Uit mijn review is mogelijk wel te merken hoe ik over dit tabletje denk.
Ik vind het een geweldig ding, mijn Android tablet ligt eigenlijk merendeels te verstoffen maar dat zie ik met deze tablet niet zo snel gebeuren. Mededankzij zijn veelzijdigheid en gebruiksvriendelijkheid.

Pluspunten:
+ Goedkoop in aanschaf (110 euro)
+ Vloeiend en snel zat
+ Windows 8.1 en de mogelijkheid .exe bestanden te installeren
+ Office Jaar licentie
Nadelen:
- Camera’s vallen wat tegen
- WIFI netwerk gaf nog wel eens ‘Beperkt’ aan waardoor internet 10 seconden weg was.
-

[ afbeelding ]

Uiteraard heb ik voor de luie of misschien wel erg fanatieke mensen ook weer een videoreview gemaakt. Hiermee hoop ik een nog duidelijker beeld te geven van de tablet,
En een video geeft mogelijk een veel betere kijk op de tablet :)
Vrijwel alle punten uit deze review worden daar nog eens uitgelegd.
Dank voor het lezen/bekijken van de review, mochten jullie het waarderen..
Dan is een likeje op de video in Youtube van harte welkom
Downstar
Goede review man, dank voor de tijd en moeite die je in dit topic steekt.
Speciaal voor Henk niet in een spoiler gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door ManageTheAnger op 30-11-2014 21:47:39 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_147164860
Downstar, mooie review weer. Misschien kunnen we zulke bazen reviews gewoon aan de OP toevoegen in een spoiler ofzo? Op de manier van:

quote:
Linkjes naar de mooie reviews
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere vraag over de tablet, of eigenlijk windows 8.1
Is het op de tablet wel te doen qua bestandsbeheer? Zelf heb ik ook gekeken naar deze tablets en het viel me op dat ik toch wel wat mensen heb gehoord over het feit dat het allemaal erg klein is om bijvoorbeeld bestanden te kopieren, of rechtermuisknop->eigenschappen en dan de verschillende tabjes enzo? Hoe is jouw ervaring daarmee.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 30 november 2014 @ 22:13:27 #162
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_147165293
een camera vraagje:

is het de 10 euro verschil waard? Ik lees redelijk goede verhalen hier op Fok over Wanscam. maar zit het prijsverschil alleen in de naam. bij de specs zie ik weinig verschil

http://www.miniinthebox.c(...)pos=ultimately_buy_2

http://www.miniinthebox.c(...)m_campaign=cartcross
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_147165525
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef Thee het volgende:
een camera vraagje:

is het de 10 euro verschil waard? Ik lees redelijk goede verhalen hier op Fok over Wanscam. maar zit het prijsverschil alleen in de naam. bij de specs zie ik weinig verschil

http://www.miniinthebox.c(...)pos=ultimately_buy_2

http://www.miniinthebox.c(...)m_campaign=cartcross
Ik zou ze allebei niet kopen, resolutie van 0.3 MP is gewoon treurig.
Top 5 China producten
  zondag 30 november 2014 @ 22:26:38 #164
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_147166221
Over camera's gesproken:

Voor de mensen die de mogelijkheid hebben om naar de Makro te gaan:

Wellicht een uitkomst?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_147167389
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Over camera's gesproken:

[ afbeelding ]

Wellicht een uitkomst?
Die cameras worden telkens goedkoper, misschien van het zomer toch maar 1tje aanschaffen :D
Voor die 50 euro (Ja, vader en broer hebben een makropas) is het toch wat mooier een SJ4000 te nemen ivm alle mounts, maar wie weet wat er dan inmiddels populair is (4k, 60 fps _O_)
You can't be late if you don't show up.
pi_147167463
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 22:45 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Die cameras worden telkens goedkoper, misschien van het zomer toch maar 1tje aanschaffen :D
Voor die 50 euro (Ja, vader en broer hebben een makropas) is het toch wat mooier een SJ4000 te nemen ivm alle mounts, maar wie weet wat er dan inmiddels populair is (4k, 60 fps _O_)
60 inc. hè ;)
Top 5 China producten
pi_147167468
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef rene90 het volgende:
Downstar, mooie review weer. Misschien kunnen we zulke bazen reviews gewoon aan de OP toevoegen in een spoiler ofzo? Op de manier van:

[..]

Andere vraag over de tablet, of eigenlijk windows 8.1
Is het op de tablet wel te doen qua bestandsbeheer? Zelf heb ik ook gekeken naar deze tablets en het viel me op dat ik toch wel wat mensen heb gehoord over het feit dat het allemaal erg klein is om bijvoorbeeld bestanden te kopieren, of rechtermuisknop->eigenschappen en dan de verschillende tabjes enzo? Hoe is jouw ervaring daarmee.
haha thanks ^O^ .
Volgens mij had ik dat redelijk al uitgelegd in de review, maar het valt me juist heel erg mee!
ik had ondanks alles zo klein is enorm vaak mistouches verwacht, toch heb ik dat TOTAAL niet!
alles kan ik prima met het puntje van mijn wijsvinger aan drukken, ik heb zelden dat ik dan iets anders aantik dan dat ik had bedoeld.

Filmpje hieronder demonstreert het:

pi_147167544
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

haha thanks ^O^ .
Volgens mij had ik dat redelijk al uitgelegd in de review, maar het valt me juist heel erg mee!
ik had ondanks alles zo klein is enorm vaak mistouches verwacht, toch heb ik dat TOTAAL niet!
alles kan ik prima met het puntje van mijn wijsvinger aan drukken, ik heb zelden dat ik dan iets anders aantik dan dat ik had bedoeld.

Filmpje hieronder demonstreert het:

Thanks voor het filmpje ;) Jammer van de dollarkoers maar anders had ik ook wel de planning om zo'n ding te kopen. Hoewel ik met mijn andere tablet ook geen flikker meer doe eigenlijk :')
Top 5 China producten
pi_147167754
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Over camera's gesproken:

[ afbeelding ]

Wellicht een uitkomst?
mehh, die cam komt uit ook niet best uit de verschillende reviews die ik heb gezien :X
pi_147168817
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

60 inc. hè ;)
Btw eraf als hij het via het bedrijf koopt ;)
You can't be late if you don't show up.
  zondag 30 november 2014 @ 23:16:19 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147168881
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 23:14 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Btw eraf als hij het via het bedrijf koopt ;)
de btw betaal je gewoon bij de makro. Dan moet je het al inboeken in je onderneming
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 30 november 2014 @ 23:17:16 #172
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_147168915
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 23:16 schreef Catch22- het volgende:

[..]

de btw betaal je gewoon bij de makro. Dan moet je het al inboeken in je onderneming
Ontvangen BTW - Betaalde BTW is wat je moet afdragen aan de belastingdienst.
(Als onderneming zijnde)
YouTube
pi_147171368
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:31 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

Kan die gast geen IP ban of iets krijgen?

[..]

Ik <3 Henk
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_147171458
Misschien een optie om de users waar mensen zich soms aan irriteren deze niet teveel aandacht te geven. Dus als je je irriteert negeer het gewoon zodat we ons verder kunnen richten op de positieve posts van users om het zo leuk te houden :)
Top 5 China producten
pi_147171539
Een tipje:

De bekende Eneloop Pro AA batterijen komen morgen om 09:30 uur in de aanbieding bij Amazon.de.
Kosten nu incl. verzending ¤17.72 en dat is ¤0.18 minder dan bij nkon.
Maar om 09:30 uur dus iets goedkoper.

Zelfde geldt voor de bekende Anker USB-lader.
Nu nog ¤23.41 thuisbezorgd maar morgen om 17:15 uur weer in de aanbieding.
Vermoedelijk weer dezelfde prijs als de vorige keer (whatever that was...)

pi_147176098
Even gekletst met banggood maar de 30% korting op de earson is niet meer mogelijk, 10 procent konden ze wel weer doen dus dan gaat er 2.7 dollar af:
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top 5 China producten
  maandag 1 december 2014 @ 10:09:07 #177
287364 verbraakje
&#128678;www.juniorverkeer
pi_147176448
voor de mensen die nog op zoek zijn naar TTPOD T1 op dx kan je gratis coupons krijgen van 10 dollar voor bestellingen over 30 dollar. de TTPOD t1 kosten dan nog maar 26 dollar. Wat natuurlijk een koopje is.
pi_147177219
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 00:29 schreef Iemand91 het volgende:
Een tipje:

De bekende Eneloop Pro AA batterijen komen morgen om 09:30 uur in de aanbieding bij Amazon.de.
Kosten nu incl. verzending ¤17.72 en dat is ¤0.18 minder dan bij nkon.
Maar om 09:30 uur dus iets goedkoper.

Zelfde geldt voor de bekende Anker USB-lader.
Nu nog ¤23.41 thuisbezorgd maar morgen om 17:15 uur weer in de aanbieding.
Vermoedelijk weer dezelfde prijs als de vorige keer (whatever that was...)

De AA Eneloops zijn ¤9.99 geworden. ^O^
  maandag 1 december 2014 @ 11:39:38 #179
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_147178402
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:50 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

De AA Eneloops zijn ¤9.99 geworden. ^O^
Ondertussen zijn ze al ¤14,16..
pi_147178433
Ik heb een vraagje over mijn xiaomi (?) powerbank.
Er zit een heeeeel kort draadje bij. Ik wil graag een langere.
Kan ik gewoon ieder willekeurig usb-micro-usb draadje bestellen op ebay, of gaat dat fout? :@
Mokkel met stuntstok
pi_147178546
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:39 schreef JiePieWie het volgende:
Ondertussen zijn ze al ¤14,16..
quote:
Blitzangebot-Preis ist abgelaufen
;)
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:40 schreef Mord_Sith het volgende:
Kan ik gewoon ieder willekeurig usb-micro-usb draadje bestellen op ebay, of gaat dat fout? :@
Geen idee of het slim is om een andere (lees: langere) kabel te nemen (dat moeten de Xiaomi power bank eigenaren maar zeggen), maar als dat kan moet je denk ik bij deze kabel zijn.
Lang niet al die USB-kabels laten genoeg stroom door...

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 01-12-2014 12:16:24 ]
  maandag 1 december 2014 @ 11:56:53 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147178876
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:40 schreef Mord_Sith het volgende:
Ja hoor, kan prima. Zoals Iemand aangeeft wel zou ik wel een kwaliteitskabeltje proberen te kopen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_147178962
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja hoor, kan prima. Zoals Iemand aangeeft wel zou ik wel een kwaliteitskabeltje proberen te kopen.
Thanks!
Hoe zie ik of iets een kwaliteitskabel is? :@
Mokkel met stuntstok
  maandag 1 december 2014 @ 12:01:29 #184
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_147179043
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:59 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Thanks!
Hoe zie ik of iets een kwaliteitskabel is? :@
Kan je niet zien behalve als je test appraatuur hebt.. ;)

Dus wat je het beste kan doen is uitgaan van advies wat je vind hier :) Zijn af en toe mensen die verschillende kabels kopen en testen. En icm je Xiaomi powerbank kan in principe alle micro-usb kabels, heb hem hier ook af en toe met langere 'random' kabels gebruikt ;)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_147180208
Ik weet niet of je ook andere losse kabels hebt, bijvoorbeeld van een HTC of een Samsung apparaat, maar die ik hier heb zijn goed genoeg.

Kabel en lader van een HTC One m7 en een Samsung tab 3.

Noobvraag: kan je die eneloop batterijen in een gewone lader opladen?
  maandag 1 december 2014 @ 13:09:52 #186
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_147181063
Enigszins offtopic vraagje: wie had hier ook alweer die Voltcraft USB lader met 2 x 2400 mA poorten van Conrad ? Ik kan zweren dat iemand deze hier getipt heeft ooit.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_147183314
Vandaag eindelijk (na een knie blessure) een rondje kunnen hardlopen met de MiBand.
Het is maar een klein rondje maar je kunt zien dat het goed werkt.

Kan nu eindelijk de telefoon thuislaten met hardlopen :)
Nadat ik thuis kwam synchroniseerde de miband automatisch met mijn telefoon.
Volgens google maps heb ik 1,26km gerend, dus dat zit aardig in de buurt.

pi_147183904
Weet niet of iemand het al is opgevallen, maar MP4 nation gooit een hoop van de spullen in de sale, voornamelijk de Brainwavz. Heb M1's besteld voor $22,50 (50% korting). Veel andere in-ears, koptelefoons en spelers in de sale. Misschien het kijken waard?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 1 december 2014 @ 16:19:39 #189
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_147187123
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een pakket dat de PostNL-twitter al naar 3S-code heeft kunnen omzetten volgbaar wordt? PostNL zegt dat die nog door de inklaring moet en aan m'n adres toegewezen moet worden, maar ik wil hem nu :'(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 1 december 2014 @ 16:20:30 #190
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_147187151
quote:
5s.gif Op maandag 1 december 2014 16:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een pakket dat de PostNL-twitter al naar 3S-code heeft kunnen omzetten volgbaar wordt? PostNL zegt dat die nog door de inklaring moet en aan m'n adres toegewezen moet worden, maar ik wil hem nu :'(
Meestal 1-2 (werk)dagen.

Ik wacht al 4,5 week op een pakketje dat via PEK is gegaan.
Zeker opgegeten door een Peking-eend. :D
  maandag 1 december 2014 @ 17:03:47 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147188722
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:42 schreef Hojdhopper het volgende:
Weet niet of iemand het al is opgevallen, maar MP4 nation gooit een hoop van de spullen in de sale, voornamelijk de Brainwavz. Heb M1's besteld voor $22,50 (50% korting). Veel andere in-ears, koptelefoons en spelers in de sale. Misschien het kijken waard?
Neuh, nog niemand hoor...
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 23:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

1 ring aan de plug = mono :Y =not= stereo. :N

In other news.
Blackfriday deals MP4Nation... http://www.mp4nation.net/bf2014 , o.a. -15 USD op selected IEMs.
• Brainwavz M1 Earphones $29.50 After Coupon Code: BF2014M1DEAL **LIMITED**
• Dunu DN12 Earphones $19.50 After Coupon Code: BF2014DN12 **LIMITED**
en • Brainwavz R1 Dual Driver Earphones $19.50 After Coupon Code: BF2014R1DEAL **LIMITED** (-25 USD)

- UPD 09:33
• NEW: Brainwavz M2 Earphones $34.50 After Coupon Code: BF2014BWM2 <- aanrader voor bassheads!!
• NEW: SoundMagic E10 Black $24.50 After Coupon Code: BF2014SME10 **LIMITED**
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 13:34 schreef Iemand91 het volgende:
Geen idee of het wat is, maar Black Friday bij MP4nation.
O-) :P Maar op zich zijn de S0, M1, M2, R1, Delta twinpack en bijvoorbeeld zo'n Nationate BT Speaker (geen idee of 't wat is) toch best aardige deals. :Y

- En ik had nog een afgeprijsde haai in de mail hangen!
~ http://www.ebay.nl/itm/301397593452
"Promotion $15.99 Only 50pcs 1st Dec-5th Dec"
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:07 schreef Downstar het volgende:
Mochten jullie nog foutjes vinden in de review ( plaatjes die niet werken, linkjes die niet kloppen etc.)
Laat het maar even weten :)

Thanks ^O^
Ah! Goed bezig weer. :D ^O^
Moet ff bedenken hoe ik dat ga doen. Ik bedoel, ze kennen geen eierkoeken hier. :Y)

[ Bericht 35% gewijzigd door shiz op 01-12-2014 17:13:01 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_147191676
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:03 schreef shiznuts het volgende:
Werkt datum ook op deze horloges?
Lijkt er wel op namelijk maar je weet maar nooit...

EDIT: de genoemde Anker USB-lader is nog verkrijgbaar. 60% gereserveerd.
Prijs is ¤16.99. ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door Iemand91 op 01-12-2014 18:26:03 ]
pi_147191847
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Neuh, nog niemand hoor...

[..]

[..]

O-) :P Maar op zich zijn de S0, M1, M2, R1, Delta twinpack en bijvoorbeeld zo'n Nationate BT Speaker (geen idee of 't wat is) toch best aardige deals. :Y

[..]

Ah! Goed bezig weer. :D ^O^
Moet ff bedenken hoe ik dat ga doen. Ik bedoel, ze kennen geen eierkoeken hier. :Y)
Kook je een ei, neem je een hap ei, pak je een koek, neem je een hap koek, tada eierkoek :D
  maandag 1 december 2014 @ 18:29:10 #194
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147192123
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:17 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Werkt datum ook op deze horloges?
Lijkt er wel op namelijk maar je weet maar nooit...

EDIT: de genoemde Anker USB-lader is nog verkrijgbaar. 60% gereserveerd.
Prijs is ¤16.99. ^O^
Ja, ben eigenlijk nog niet tegengekomen dat zo'n soort datumfunctie nep was.
Alleen chronocrap-achtige ronde klokjes doen meestal geen ruk in het cheapo segment.
Enige misschien dat 'ie niet automagisch naar de volgende dag springt (handmatig omstellen) :P
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

Kook je een ei, neem je een hap ei, pak je een koek, neem je een hap koek, tada eierkoek :D
Koken. _O- :N
Ben over een paar daagjes natuurlijk Sinterklaas vieren in NL. :Y) Komt het wel goed met eierkoeken.

- Oeh, ook maar besteld: http://www.lendmeurears.com/vsd3-grey-non-detachable-version/

[ Bericht 18% gewijzigd door shiz op 01-12-2014 20:02:36 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 1 december 2014 @ 20:40:25 #195
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_147198399
Momenteel heel teleur gesteld uit china :(
wacht nog op teveel pakketjes.. en me aandelen zijn de afgelopen 2 weken ook drastisch gezakt in alibaba :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 1 december 2014 @ 20:49:56 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147198877
Wat wel enorm kudt is, is de wisselkoers. :{
Vroegah had je voor 100 ekkies nog een 140 lollars tablet.
Nu krijg je 20 lollars value minder. :'(
pi_147198938
Iemand nog goede tips voor het kopen van sport oordopjes? Liefst draadloos via bluetooth en mooi geluid :)
  maandag 1 december 2014 @ 20:53:36 #198
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147199054
Toen ik op de HK Electronics Fair was, was Awei er ook met bluetooth spul, zeiden dat ze daar meer mee gingen doen. Anyways, check http://awei.tmall.com eens voor hun aanbod. Verder zou je eens kunnen kijken naar de CoGoo!! T02 bijvoorbeeld:
pi_147199067
De orico charger (2*1A, 2*2A) is hier te koop voor 24.65 voor 2 stuks:
http://www.aliexpress.com(...)Ipad/2029606387.html
Top 5 China producten
pi_147201693
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef l0lownkill het volgende:
Voor degene die vroeg of de sades A60 op de ps4 werkte; het werkt prima :) Hij geeft dan 5.1, alleen geen vibratie.
Dat was ik geloof ik. Thanks.
  maandag 1 december 2014 @ 21:44:47 #201
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147201722
Heb nu de Anker en die kan ik van harte aanraden. Waar de orico soms niet op volle snelheid laad (blijkbaar andere manier) doet de anker met het slimme laden het altijd wel op volle snelheid :D
pi_147201751
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:29 schreef shiznuts het volgende:
Enige misschien dat 'ie niet automagisch naar de volgende dag springt (handmatig omstellen) :P
Wat heb je er dan aan? ):O
pi_147201819
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:44 schreef RobertNL het volgende:
Heb nu de Anker en die kan ik van harte aanraden. Waar de orico soms niet op volle snelheid laad (blijkbaar andere manier) doet de anker met het slimme laden het altijd wel op volle snelheid :D
Heb ze vandaag alle 2 gekocht o|O *O*
  maandag 1 december 2014 @ 21:52:37 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_147202154
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Wat heb je er dan aan? ):O
Zo ver ik lees doet hij dat wel (althans staat niet bij van niet). Lees zelfs dat er twee soorten letters in zitten?
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef shiznuts het volgende:
Toen ik op de HK Electronics Fair was, was Awei er ook met bluetooth spul, zeiden dat ze daar meer mee gingen doen. Anyways, check http://awei.tmall.com eens voor hun aanbod. Verder zou je eens kunnen kijken naar de CoGoo!! T02 bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Dat icm een Sony shb20 :Y. Zit ook nog eens een redelijke DAC in ook dacht ik.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')