Je kan je tablet toch even door je moeder laten testen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef J.B. het volgende:
Hmm zo'n Pipo W6 lijkt me ook wel wat, mocht iemand een goeie deal vinden houd ik me aanbevolen. Ik wil een tablet voor m'n moeder kopen maar ik denk dat Android te moeilijk is voor haar, Windows zou ideaal zijn omdat ze dat gewend is van de computer![]()
Is die Windows overigens een standaard versie? Mijn M9 Pro had ik met de oorspronkelijke Pipo ROM bijna uit het raam gegooid van frustratie, maar sinds ik daar een custom rom op heb gezet (na 2 weken of zo) ben ik er uitermate tevreden over
Nog een vraagje, welke MINIX box hadden enkelen van jullie hier recentelijk gekocht?
Een verlengsnoer en adapter maakt de kwaliteit niet slechter tenzij de kabel ruk is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb ATH-M50 headphones maar de kabel is net iets te kort om aan m'n bureau te luisteren omdat m'n versterker verder weg staat.
Heb ik met deze verlengkabel mono-geluid of slaat het mono ergens anders op?
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item418a2a95b5
Of zou ik ook een normale 3,5mm-verlengkabel kunnen halen (heb zo'n adaptertje erbij)?
Lijkt me dat er dan kwaliteitsverlies is, of is de plug gewoon een plug en maakt het niet uit?
Ik luister alles in FLAC dus misschien is dan zo'n 3,5mm-merkkabel handiger, zou kut zijn als zo'n Chinese kabel zo'n ruis erin heeft zitten.
Adapters van laptops, monitoren bij de kringloopwinkel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:53 schreef outcast_within het volgende:
Waar haal ik een goedkope adapter om zo'n Dc12v led strip aan de praat te krijgen?
http://www.tinydeal.com/3(...)-strip-p-105650.html
Klopt, was een foute batch en mensen hebben refunds gekregen. De afgelopen aantal die ik heb gehad waren allemaal echt. Vergeet de code acc75a niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:00 schreef Xetran het volgende:
Dat Tmall is mij te ingewikkeldIk doe Banggood wel. Ik dacht alleen dat er in het verleden mensen waren die een neppe hadden ontvangen van BG?
ipad kan ook gewoonquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:25 schreef Xetran het volgende:
Oh er is nog een code dat wist ik niet. Super bedankt.Hij werkt gewoon met iPhone toch? iPad zal wel niet lukken ivm stroomsterkte
Blijkbaar niet, anders hadden ze hem wel gewoon gekoppeld. Als je een CC hebt kan je die misschien koppelen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:29 schreef Crip het volgende:
Paypal is echt irritant, ik had mijn PayPal gekoppeld aan mijn rekening laatst om alles automatisch te laten aftrekken en opeens krijg ik een mail dat mijn rekening niet betrouwbaar is of iets in die trant en dus word ontkoppeld met mijn PayPal. En ik krijg ze nu ook niet gekoppeld, hij blijft aangeven dat ik kopie van mijn bankpas ID en rekeningafschriften moet opsturen met de post wil ik mijn rekening terug.
Mijn vraag was dus of er geen makkelijkere oplossing is?
Is gewoon normaal hoor. Moest ik bij Moneybookers.com destijds ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:29 schreef Crip het volgende:
Paypal is echt irritant, ik had mijn PayPal gekoppeld aan mijn rekening laatst om alles automatisch te laten aftrekken en opeens krijg ik een mail dat mijn rekening niet betrouwbaar is of iets in die trant en dus word ontkoppeld met mijn PayPal. En ik krijg ze nu ook niet gekoppeld, hij blijft aangeven dat ik kopie van mijn bankpas ID en rekeningafschriften moet opsturen met de post wil ik mijn rekening terug.
Mijn vraag was dus of er geen makkelijkere oplossing is?
Je kan het beter niet gebruiken om een Ipad op te laden. Anders is de powerbank in een keer leeg. Maar dat is toch wat ik zou doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:25 schreef Xetran het volgende:
Oh er is nog een code dat wist ik niet. Super bedankt.Hij werkt gewoon met iPhone toch? iPad zal wel niet lukken ivm stroomsterkte
Oerlelijk valt wel mee, gewoon zwartquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een verlengsnoer en adapter maakt de kwaliteit niet slechter tenzij de kabel ruk is.
Je laat wel een oerlelijke ruk kabel zien die ook prijzig is.
Kabels van Kenable shop hebben mij nooit in de steek gelaten.
http://www.ebay.nl/itm/Ra(...)&hash=item2c691f9bb3
I know, right.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:34 schreef Iemand91 het volgende:
Geen idee of het wat is, maar Black Friday bij MP4nation.
R1 voor de special fit en dual drivers en de M2 voor bassheads zekers aan te raden! Slaat toe menschen!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In other news.
Blackfriday deals MP4Nation... http://www.mp4nation.net/bf2014 , o.a. -15 USD op selected IEMs.
• Brainwavz M1 Earphones $29.50 After Coupon Code: BF2014M1DEAL **LIMITED**
• Dunu DN12 Earphones $19.50 After Coupon Code: BF2014DN12 **LIMITED**
en • Brainwavz R1 Dual Driver Earphones $19.50 After Coupon Code: BF2014R1DEAL **LIMITED** (-25 USD)
- UPD 09:33
• NEW: Brainwavz M2 Earphones $34.50 After Coupon Code: BF2014BWM2 <- aanrader voor bassheads!!
• NEW: SoundMagic E10 Black $24.50 After Coupon Code: BF2014SME10 **LIMITED**
ik neem MP4nation al jarenlang niet meer serieus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:34 schreef Iemand91 het volgende:
Geen idee of het wat is, maar Black Friday bij MP4nation.
de prijs zal ook wel 10x over de kop zijn geweest..quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:00 schreef RobertNL het volgende:
De r1 is wel een leuke deal anders. Is ook wel een andere klasse dan de alpha
Oh, blijkbaar al genoemd.quote:
Vandaar de "Geen idee of het wat is"quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:54 schreef Downstar het volgende:
ik neem MP4nation al jarenlang niet meer serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |