Ik ben al bijna 3 kwartier thuis, don't worry...quote:Op donderdag 27 november 2014 00:16 schreef chufi het volgende: [..] MM leip op transport door Amsterdam terug naar huis.... Zou ie het redden.. of moeten we Mrs MM bellen om hem toch ergens op te pikken ,,,, Zou wel erg zijn .. ..
Nog niet zolang geleden een docu over Dammers gezien. Had te maken met zijn anti-apartheidsstrijd te maken dacht ik. Excentrieke gozer wel en wmb toch voor altijd het echte creatieve brein van The Specials.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:15 schreef MadMaster het volgende:
De setlist was nagenoeg gelijk (Guns werd toen niet gespeeld) en Rico is al een tijdje niet meer van de partij.
Jerry Dammers trouwens ook al een tijd niet meer...
Lol.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:19 schreef sig000 het volgende:
Ik wacht altijd met posten wanneer ik einde zie naderen, soms gaat dat mis.
quote:Op donderdag 27 november 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
Karina mag sig wel door in deze ? Wordt eens wakker !!
Je laatste as promised nu naar bed!! Ik zie 2 zwartepuntjes ,, verder nietsquote:
Zeg maar in de volgende sms dat we hem hier weer eens willen zienquote:Op donderdag 27 november 2014 00:34 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij mag ie heul geen internet daar maar het is Piet.
Ik sms altijd terug maar krijg daar nooit een antwoord op.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeg maar in de volgende sms dat we hem hier weer eens willen zien
Je hoeft ook geen antwoord, als ie zich hier maar laat zien weer.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik sms altijd terug maar krijg daar nooit een antwoord op.
Goed idee, video is bijna geupload. Utube zet hem automatisch rechtop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |