22 jaar, 1.75 en laatst bekend gewicht: 93 kilo.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
In vergelijking daarmee gaat die eetverslaving met een redelijk gewicht (ze is volgens mij niet eens obees op dit moment) toch nergens over?
[..]
Nu al oliebollen?![]()
Ik krijg er spontaan zin in.
Huidig gewicht richting 123, minimaal.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:45 schreef Haropro het volgende:
[..]
22 jaar, 1.75 en laatst bekend gewicht: 93 kilo.
Graag gedaan
Fixedquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:45 schreef Rurik het volgende:
haha een manipulatief kreng die geen eetstoornis heeft maar gewoon zelf gestoord is en alles naar binnen schuift wat haar kant op komt (anders komt ze het met boze frons wel halen), laten we haar uit gaan lachen
Charlotte heeft niet eens een geweten. Ga ergens anders heilig boontje spelen. Dit is FOK!, niet het Viva-forum.quote:
Deze topic-reeks bestaat al heel lang. Heeft niets te maken met eetverslaving, maar gewoon een verrot karakter. Op deze manier kunnen we toch om Dikke Muis junior lachenquote:
OMG... Is ze na die laatste foto's die ik plaatste nog verder gegaan met schransen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef Mirjam152 het volgende:
Vier broodjes in één sitting, best knap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja scheldt maar jongen, anders wil dat nare gevoel niet weg in je hoofdquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Charlotte heeft niet eens een geweten. Ga ergens anders heilig boontje spelen. Dit is FOK!, niet het Viva-forum.
Vandaag was het toppunt. Bovenstaande caps in combinatie met het feit dat ze een groot deel van de dag in bed lag te stinken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG... Is ze na die laatste foto's die ik plaatste nog verder gegaan met schransen?
Die verdient echt een rol in een eventuele remake van La Grande Bouffe
Die nare lege ogen op die onderste foto en dat in combinatie met die malende kaken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
OMG... Is ze na die laatste foto's die ik plaatste nog verder gegaan met schransen?
Die verdient echt een rol in een eventuele remake van La Grande Bouffe
Die ogen zien eruit als of ze net de pagina van 8ball heeft beken en Isa's gage per 20 minuten heeft gezien.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:57 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Die nare lege ogen op die onderste foto en dat in combinatie met die malende kaken.
Vragen is wat anders dan krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die ogen zien eruit als of ze net de pagina van 8ball heeft beken en Isa's gage per 20 minuten heeft gezien.
Misschien verklaart dat ook waarom ze de hele dag op haar bed bleef liggen en een nog grotere vreetkick had dan normaal
quote:Op woensdag 17 december 2014 02:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Deze hele schaal met partymix maakten Lot en de Laaf om half vier 's middags ook nog soldaat by the way. Want een dag niet gefrituurd ....
[ afbeelding ]
Eerst een broodje kipcorn en een gewone kipcorn
[ afbeelding ]
Daarna nog meer frituur, doe maar meteen het hele pak
[ afbeelding ]
En dan duwen, met of zonder brood maar altijd met mayo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vragen toch ook 3000 voor een half uur Benquote:Op woensdag 17 december 2014 13:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vragen is wat anders dan krijgen.
Ik geloof niet dat iemand dat exorbitante bedrag voor 20 minuten Isa betaalt. Voor een gevestigde artiest kun je 1700 euro vragen voor 20 minuten, maar Isa is nog niet bekend en heeft nog geen echt succes gehad. 8Ball kan hooguit 300 euro vangen voor 20 minuten Isa.
[..]OMG
Ook belachelijk, maar Ben Saunders staat hoger op de ladder dan Isa.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze vragen toch ook 3000 voor een half uur BenSaunders
Ja want die heeft.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ook belachelijk, maar Ben Saunders staat hoger op de ladder dan Isa.
Dat blijf ik ook zeer zeker doen. Doeiquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:54 schreef Rurik het volgende:
[..]
ja scheldt maar jongen, anders wil dat nare gevoel niet weg in je hoofd
zwaai me maar weg, maar ik zal altijd in je hoofd blijven bestaan. een zeurderig stemmetje die je 's nachts wakker houdt.quote:Op maandag 22 december 2014 19:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat blijf ik ook zeer zeker doen. Doei
Een troll die het laatste woord wil en nu helemaal op gevoel ga spelen. Rot op manquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:39 schreef Rurik het volgende:
[..]
zwaai me maar weg, maar ik zal altijd in je hoofd blijven bestaan. een zeurderig stemmetje die je 's nachts wakker houdt.
Ja duh ben ik met je eens, maar die Rurik gaat ineens op gevoel lopen spelenquote:Op donderdag 25 december 2014 02:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Kappen met die onzin. Dit is het Charlotte-vreet topic. Offtopic-discussies doe je maar ergens anders.
quote:
Eindelijk is het zover!
Laura heeft samen met de andere Utopianen de hele dag haar aanzoek voorbereid. Het dakterras van het penthouse is prachtig versierd met rozenblaadjes, hartjes en ballonnen. Eindelijk is het dan zover en kan Charlotte gehaald worden, die geduldig buiten zit te wachten. Billy is degene die haar meeneemt en nieuwsgierig loopt Charlotte haar achterna. Vervolgens wordt de oud-Utopiaan geblinddoekt. “Ik vind het gewoon eng”, zegt ze zenuwachtig.
Billy leidt Charlotte naar het dakterras, waar Laura – net zo zenuwachtig – op haar staat te wachten. Als Charlotte eenmaal op het dakterras staat, mag de blinddoek af. Als ze Laura ziet staan met alle versieringen eromheen, begint ze te huilen. Meteen gaat Laura op één knie, terwijl ze het doosje met de ring in haar handen heeft. “Je bent de vrouw van m’n dromen, met jou wil ik oud worden en met niemand anders”, zegt de oud-Utopiaan. Charlotte omhelst haar vriendin en antwoordt dat ze natuurlijk wil trouwen. “Ik ben verloofd”, gilt ze enthousiast, terwijl de Utopianen vanaf beneden het verloofde koppel toejuichen.
Tijd voor een update.quote:Dotteke, vrijdag 6 april 2018 @ 18:45
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |