Dank je, ik wilde het net in de FB vragen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet dat ze maar door blijft proppen maar dit is toch echt pas deel 5. TT aangepast.
Charlotte. En je ziet Isa in het laatste filmpje. De laatste dagen groeit het topic niet zo hard omdat de streams voortdurend over Billy en Ruud gaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
Lekker chubby
Edt: Maar ik heb geen idee wie dit is.
Maak je niet dik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef Rurik het volgende:
ik weet niet wie dit mens is (kijk geen utopia), maar godverdomme zeg: 5 delen om iemand af te kankeren en je beter te voelen dan iemand anders
get a life, mensen
Het hoort bij mijn dagelijkse Utopia-update. Zo weet je toch wat er gebeurd is rondom Lot (eten vreten en eten pikken). Het is gewoon lollig, niet om je beter te voelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef Rurik het volgende:
ik weet niet wie dit mens is (kijk geen utopia), maar godverdomme zeg: 5 delen om iemand af te kankeren en je beter te voelen dan iemand anders
get a life, mensen
Ga maar eens kijken naar Utopia dan zie je wat een vreetschuur het isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef Rurik het volgende:
get a life, mensen
Om de zoveel tijd heb je hier weer iemand die anderen aanspoort om een leven te krijgen. Zelf posten ze ook in dat bewuste topic van hun afkeuring. Tja, dat komt over.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef Rurik het volgende:
get a life, mensen
Ja, blijft apart dat er elke keer weer mensen zijn die als enige missie in hun leven hebben anderen te wijzen op de leegheid van hun bestaan. Het heeft wel iets grappigs.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:03 schreef Haropro het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd heb je hier weer iemand die anderen aanspoort om een leven te krijgen. Zelf posten ze ook in dat bewuste topic van hun afkeuring. Tja, dat komt over.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:14 schreef Mirjam152 het volgende:
Om kwart over twaalf 's nachts wordt er nog een flinke portie friet gegeten door LaurA en Lot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |