Dank je, ik wilde het net in de FB vragen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet dat ze maar door blijft proppen maar dit is toch echt pas deel 5. TT aangepast.
Charlotte. En je ziet Isa in het laatste filmpje. De laatste dagen groeit het topic niet zo hard omdat de streams voortdurend over Billy en Ruud gaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
Lekker chubby
Edt: Maar ik heb geen idee wie dit is.
Maak je niet dik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef Rurik het volgende:
ik weet niet wie dit mens is (kijk geen utopia), maar godverdomme zeg: 5 delen om iemand af te kankeren en je beter te voelen dan iemand anders
get a life, mensen
Het hoort bij mijn dagelijkse Utopia-update. Zo weet je toch wat er gebeurd is rondom Lot (eten vreten en eten pikken). Het is gewoon lollig, niet om je beter te voelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef Rurik het volgende:
ik weet niet wie dit mens is (kijk geen utopia), maar godverdomme zeg: 5 delen om iemand af te kankeren en je beter te voelen dan iemand anders
get a life, mensen
Ga maar eens kijken naar Utopia dan zie je wat een vreetschuur het isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef Rurik het volgende:
get a life, mensen
Om de zoveel tijd heb je hier weer iemand die anderen aanspoort om een leven te krijgen. Zelf posten ze ook in dat bewuste topic van hun afkeuring. Tja, dat komt over.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef Rurik het volgende:
get a life, mensen
Ja, blijft apart dat er elke keer weer mensen zijn die als enige missie in hun leven hebben anderen te wijzen op de leegheid van hun bestaan. Het heeft wel iets grappigs.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:03 schreef Haropro het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd heb je hier weer iemand die anderen aanspoort om een leven te krijgen. Zelf posten ze ook in dat bewuste topic van hun afkeuring. Tja, dat komt over.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:14 schreef Mirjam152 het volgende:
Om kwart over twaalf 's nachts wordt er nog een flinke portie friet gegeten door LaurA en Lot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laura groeit gestaag mee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:14 schreef Mirjam152 het volgende:
Om kwart over twaalf 's nachts wordt er nog een flinke portie friet gegeten door LaurA en Lot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goeie kwarktassen eaukquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
Lekker chubby
Edt: Maar ik heb geen idee wie dit is.
Dat zakgeld beschermde haar nog een beetje. Had ze honger dan werden het eieren, brood of aardappels in de frituur. Nu heeft ze geld voor chips, wijn en M & M's. Denk dat ze nog dikker gaat worden.quote:Op donderdag 11 september 2014 00:39 schreef Mirjam152 het volgende:
Wijn en een zak chips in de nacht. Dat nachteten wordt een dingetje.
[ afbeelding ]
Ze zijn zowat allemaal dikker geworden, gisteren in de tv-uitzending zag je Nicolien zoals ze net binnen kwam en nu. Het is een soort varkensstal geworden, lekker vetmesten die mensenquote:Op donderdag 11 september 2014 08:56 schreef Haropro het volgende:
[..]
Dat zakgeld beschermde haar nog een beetje. Had ze honger dan werden het eieren, brood of aardappels in de frituur. Nu heeft ze geld voor chips, wijn en M & M's. Denk dat ze nog dikker gaat worden.
Ze lijkt me toch wel wat afgevallen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wel, kwestie van niet alleen maar quoten.
Dat lijkt wel zo maar toch stond ze hier op, ze was juist klaar met eten.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Hé, het kan rennen!!!!!!!!!
Als er eten is.
[ afbeelding ]
En tien minuten later ook nog een Mars.quote:Op zondag 21 september 2014 16:05 schreef Mirjam152 het volgende:
Chocoladereep van Laura.
[ afbeelding ]
Ik zou de hele dag een beetje gaan fitnessen en rondjes rennen ofzo, lekker actief bezig zijnquote:Op maandag 22 september 2014 10:30 schreef Bassen het volgende:
Dit topic is echt te ergKan me trouwens wel voorstellen dat je je daar gaat volvreten, wat moet je er anders doen.
quote:
Wat is het?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:34 schreef Mirjam152 het volgende:
Voedzaam ontbijt, to say the least.
[ afbeelding ]
Deze hebben we ook nogquote:
Dit zegt toch wel alles, met name cap 5, je kan haar er bijna bij horen grommen!quote:Op donderdag 25 september 2014 12:41 schreef Mirjam152 het volgende:
Ontbijt: afbakbroodjes, gebakken ei met allerlei dingen erdoor en kaas erop en daarbij nog veel mayo. Driedubbeldik belegd. En dat is niet eenvoudig eten.
Mayo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze staat hier dan wel met haar armen omhoog maar toch vind ik het nog best meevallen als je ziet wat ze allemaal naar binnen proptquote:Op zondag 28 september 2014 00:25 schreef Mirjam152 het volgende:
En we doen weer even een tussenstand.
[ afbeelding ]
Logisch toch als je de armen omhoog doet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze staat hier dan wel met haar armen omhoog maar toch vind ik het nog best meevallen als je ziet wat ze allemaal naar binnen propt
Ik zeg toch dan nogquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:56 schreef Eyip het volgende:
[..]
Logisch toch als je de armen omhoog doet.
Ze loopt er ook zo stiekem mee met een blik "Die hele zak is van mij".quote:
Niet dik thoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:47 schreef Mirjam152 het volgende:
Hapjes voor de gasten. Boeie! Merken ze toch niet.
[ afbeelding ]
In bijna elke cap is te zien dat Lot stiekem kijkt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Die blik bij iedere hap is denk hopend dat mensen zo erg kijken naar haar gezicht dat ze niet doorhebben dat ze (constant) aan het eten is. Vreselijk vermoeiend lijkt het me om constant blikken te moeten trekken of hoofd te moeten schudden als ik iets aan het eten ben. Maar ik voel me dan ook niet schuldig als ik eet.
Wel even vermelden dat ze toen al 2u bezig was met stouwen, wat een geval.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Omdat Laura in al die maanden 13 kg. is aangekomen en geen trek meer heeft. Weggooien is natuurlijk zonde..
[ afbeelding ]
Die is mooi, met die afschuwelijke rooie nagelklauwtjes dat broodje vastgeklemd!quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Omdat Laura in al die maanden 13 kg. is aangekomen en geen trek meer heeft. Weggooien is natuurlijk zonde..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 06:38 schreef Miek37 het volgende:
Als je ziet wat ze op een dag wegstouwt en dan bedenkt dat ze nauwelijks tot geen lichaamsbeweging heeft is het eigenlijk nog een godswonder dat ze niet veel dikker is als nu!
Ze heeft zeker een leuk uiterlijk. Maar het innerlijk... nee... zo wil je niet zijn...quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:01 schreef Yaaar het volgende:
Knap meisje welen ik vind haar helemaal niet extreem dik zoals sommige mensen hier doen voorkomen.
Een goed hoofd? Ze heeft een standaard pauperkop met een vleugje indo. Ik zou haar niet doen, maar goed. Ben ook een man en geen (lesbische) vrouw.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:56 schreef Noek het volgende:
Met haar styling wordt ze nog meer een dikke kerstboom. Zonde want ze heeft echt wel een goed hoofd.
Extreem dik niet nee, maar wel dusdanig veel aangekomen, in acht maanden, dat het ongezonde vormen begint aan te nemen voor een jonge meid van 22.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:01 schreef Yaaar het volgende:
Knap meisje welen ik vind haar helemaal niet extreem dik zoals sommige mensen hier doen voorkomen.
90 kg bij 1.78 meter is niet morbide dik. Wel veel te dik voor een vrouw van 22 die niet drie kinderen heeft gebaard.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:33 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Extreem dik niet nee, maar wel dusdanig veel aangekomen, in acht maanden, dat het ongezonde vormen begint aan te nemen voor een jonge meid van 22.
Ja dat zeg ikquote:Op woensdag 5 november 2014 12:14 schreef Eyip het volgende:
[..]
90 kg bij 1.78 meter is niet morbide dik. Wel veel te dik voor een vrouw van 22 die niet drie kinderen heeft gebaard.
90kg bij 1.78m is altijd veel en veel te dik, ook als je 40 kinderen hebt gebaard. Alsof je dan opeens wel dik mag zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:14 schreef Eyip het volgende:
[..]
90 kg bij 1.78 meter is niet morbide dik. Wel veel te dik voor een vrouw van 22 die niet drie kinderen heeft gebaard.
quote:
Eigenlijk ook mee eens. Maakt niet uit hoe en wat, welke leeftijd.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
90kg bij 1.78m is altijd veel en veel te dik, ook als je 40 kinderen hebt gebaard. Alsof je dan opeens wel dik mag zijn.
Volgens mij is zij nog wel een stukje zwaarder ook.
Denk het ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
90kg bij 1.78m is altijd veel en veel te dik, ook als je 40 kinderen hebt gebaard. Alsof je dan opeens wel dik mag zijn.
Volgens mij is zij nog wel een stukje zwaarder ook.
Ze zal wel 90 gewogen hebben toen ze net binnen kwam. Zou mij niks verbazen als daar tussen de 10-20kg bij komt. Als je ziet wat ze eetquote:
Ik gok op over de 100, die kaken blijven maar malenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze zal wel 90 gewogen hebben toen ze net binnen kwam. Zou mij niks verbazen als daar tussen de 10-20kg bij komt. Als je ziet wat ze eet
quote:Op woensdag 17 september 2014 01:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Hé, het kan rennen!!!!!!!!!
Als er eten is.
[ afbeelding ]
Hoe durft ze.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Gezamenlijk ontbijt op zondag. Lot eet echt heel veel broodjes en als iedereen klaar is, eet Lot gewoon door.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Las in een post van Grungequote:Op maandag 17 november 2014 10:27 schreef Miek37 het volgende:
Zelfs feeder Lau zei gister tegen haar dat ze nu echt te dik begon te worden!
3 broodjes bakpau, en 3 kippepootjes ,dat zou voor mij en hele avondmaaltijd zijnquote:Op maandag 17 november 2014 21:31 schreef Mirjam152 het volgende:
Tussendoortje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laaf er ook altijd naastquote:Op maandag 17 november 2014 21:31 schreef Mirjam152 het volgende:
Tussendoortje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je geluk moeten halen uit eten in plaats van te leven en ondernemenquote:Op donderdag 20 november 2014 03:44 schreef abhinnaya het volgende:
Je geluk moeten halen uit het plaatsen van iemand die eet.
Wees trrots op jezelf...
Volkskrant lezer..je snapt de humor niet dus je hebt niets te zoeken in dit topic.quote:Op donderdag 20 november 2014 03:44 schreef abhinnaya het volgende:
Je geluk moeten halen uit het plaatsen van iemand die eet.
Wees trrots op jezelf...
Godsamme. Gisteren zapte ik langs Utopia en toen zei een stem achter me:"Zo! Geen hongersnood daar." Ze had beter mee kunnen doen aan Expeditie R.quote:Op zaterdag 22 november 2014 04:07 schreef Mirjam152 het volgende:
En twee uur later weer een wrap of vier/vijf en daarna nog 'iets' (ijs??)met slagroom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das echt niet normaal meerquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:00 schreef Mirjam152 het volgende:
Oeps, te snel gedacht.
Want er gingen nog 2 kroketten in, waarmee het totale tussendoortje komt op 3 kipcorns en 4 kroketten. Top.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een kwartier later nog een kroket, nummer 5
[ afbeelding ]
Heeft ze mazzel mee. Het kan zijn dat Lot in Utopia pas echt begonnen is met vreten. Ze moet dit niet jaren achter elkaar blijven doen.quote:Op zondag 23 november 2014 15:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je moet het haar wel nageven dat ze er nog redelijk uitziet, terwijl ze zich vol stampt met voedsel. Je hebt vrouwen die even veel eten en er niet meer uitzien.
Nu al oliebollen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:34 schreef Mirjam152 het volgende:
Oliebollen, daarna poffertjes en een uurtje later twee kroketten met brood.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
In vergelijking daarmee gaat die eetverslaving met een redelijk gewicht (ze is volgens mij niet eens obees op dit moment) toch nergens over?
[..]
Nu al oliebollen?![]()
Ik krijg er spontaan zin in.
Met een fors overgewicht (niet obees) kan je ook al een dikke kont hebben, zeker als vrouw. Hoe dan ook, van alle kwalen die zij heeft is dit een van de minder erge kwalen. In ieder geval doet zij dit alleen zichzelf aan.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zeg jij nou? Niet obees? Dat kind is moddervet man! Ze draagt alleen steeds hele wijde kleding en de camera's staan op een vrij hoge angle waardoor het niet zo gigantisch lijkt, maar regelmatig zie je camerashots van haar achterkant en het is echt niet normaal hoor.
Ze heeft wel iets meer dan fors overgewicht hoor. Het is nog geen Elsemieke, maar die was ook nog eens heel klein.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Met een fors overgewicht (niet obees) kan je ook al een dikke kont hebben, zeker als vrouw. Hoe dan ook, van alle kwalen die zij heeft is dit een van de minder erge kwalen. In ieder geval doet zij dit alleen zichzelf aan.
Het kan dat mijn perceptie wat is gekleurd doordat ik steeds meer mensen met (morbide) obesitas zie rondlopen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets meer dan fors overgewicht hoor. Het is nog geen Elsemieke, maar die was ook nog eens heel klein.
Ik weet niet wat er zo anders aan was dan in de uitzending? Ik heb niet alles bekeken, misschien heb ik het beste gemist.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het kan dat mijn perceptie wat is gekleurd doordat ik steeds meer mensen met (morbide) obesitas zie rondlopen.
Hoe komt het toch dat het zo leuk kan zijn om je te ergeren? Ik erger me dood aan Charlotte maar toch vond ik clipje best interessant, juist dankzij het onnozele gedrag van haar waardoor Joey het eventjes zat was.
Ze hadden voor de uitzending het deel - of eigenlijk de delen - er uit geknipt waarin Charlotte vol bravoure vertelt dat zij thuis 3 mensen op hem af zou sturen en dit alsnog te willen doen zo gauw zij Utopia hebben verlaten. Waarom ze het er uit geknipt hebben weet ik niet. Misschien een beetje toeval (je moet nu eenmaal veel knippen), misschien (ook) om haar in bescherming te nemen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er zo anders aan was dan in de uitzending? Ik heb niet alles bekeken, misschien heb ik het beste gemist.
Omdat dit topic over haar gevreet gaat. In de COS zijn deze voorvallen uitgebreid besproken. Ook is er een gewoon inwoners-topic over Charlotte. Dit topic is zet alleen haar vreetbuien op een rijtje, in Charlotte haar geval is daar een apart topic voor nodigquote:Op woensdag 26 november 2014 20:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het hier al heel erg lang over haar eetverslaving gaat terwijl er over dat onnozele gedrag op 26 november nog niets is gezegd?
Met dat vreten doet ze niemand kwaad, met het stoken wel. Toch gaat het hier gek genoeg alleen maar over haar eetverslaving.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:14 schreef djkoelkast het volgende:
Charlotte zit altijd te stoken. En te vreten.
Da's toch best vreemd, dat het in een topic over haar eetverslaving alleen maar over haar eetverslaving gaat.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Met dat vreten doet ze niemand kwaad, met het stoken wel. Toch gaat het hier gek genoeg alleen maar over haar eetverslaving.
Nee, het is vreemd dat jullie zo'n obsessie hebben met haar eetverslaving.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Da's toch best vreemd, dat het in een topic over haar eetverslaving alleen maar over haar eetverslaving gaat.
Al die on-topic posters moeten branden in de hel.
Net zo vreemd als dat jij je daar druk over kan maken.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, het is vreemd dat jullie zo'n obsessie hebben met haar eetverslaving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |