abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:07:49 #1
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_140703222
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_140703751
*O*
pi_140709482
Gefeliciteerd met deel #3. Trots

Lot en ik vieren het met eten:
  † In Memoriam † woensdag 4 juni 2014 @ 18:30:24 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_140713181
Dit is de meest toepasselijke reeks van het hele Utopia-forum. :Y
:Y) :Y) :Y)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:51:24 #5
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_140716264
Ronde 3. Ze vreet dit forum nog eens vol.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_140716315
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
I will do what i must !!
pi_140729542
pi_140731132
Ongelooflijk hoe veel ze vanavond gegeten heeft en alleen maar vette ongezonde dingen. Mensen zoals Charlotte verdienen niet eens slank ze zijn.
Nu ligt ze weer in bed met een zak chips. En maar klagen dat haar kleren niet mooi staan.
Je kan niet zingen, je bent te verwend, egoïstisch en dik.

[ Bericht 19% gewijzigd door lwmeffix op 05-06-2014 00:27:24 ]
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:22:36 #9
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_140731186
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 5 juni 2014 @ 20:59:17 #10
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_140758860
Toch zou ik er best een beschuitje mee willen eten....
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  donderdag 5 juni 2014 @ 21:47:44 #11
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_140760966
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 20:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Toch zou ik er best een beschuitje mee willen eten....
Ik vrees dat je verhongert want de beschuitjes vreet het varken voor je neus zelf op.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  † In Memoriam † donderdag 5 juni 2014 @ 22:14:53 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_140762152
Yep, wordt in ieder geval een droog beschuitje.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 5 juni 2014 @ 22:24:35 #13
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_140762601
Oh, maar ik heb ook nog een flinke worst met extra slagroom voor haar...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_140765646
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:20 schreef lwmeffix het volgende:
Ongelooflijk hoe veel ze vanavond gegeten heeft en alleen maar vette ongezonde dingen. Mensen zoals Charlotte verdienen niet eens slank ze zijn.
Nu ligt ze weer in bed met een zak chips. En maar klagen dat haar kleren niet mooi staan.
Je kan niet zingen, je bent te verwend, egoïstisch en dik.

[ afbeelding ]
Ze kan inderdaad niet zingen maar wat heeft dat met het dik zijn en haar eetgedrag te maken? :?
Het is prima mogelijk om vet te verliezen maar het is niet zo gemakkelijk als dat mensen zoals jij denken. Jij hebt niet de hele tijd honger met jouw huidige gewicht, mensen zoals Charlotte hebben wel de hele tijd honger als ze minder calorieën innemen dan dat ze verbruiken, tenzij ze intensief sporten, veel groenten eten etc.
Gemakkelijk lullen dus voor die mensen die nooit dik zijn geweest.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_140766196
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ze kan inderdaad niet zingen maar wat heeft dat met het dik zijn en haar eetgedrag te maken? :?
Het is prima mogelijk om vet te verliezen maar het is niet zo gemakkelijk als dat mensen zoals jij denken. Jij hebt niet de hele tijd honger met jouw huidige gewicht, mensen zoals Charlotte hebben wel de hele tijd honger als ze minder calorieën innemen dan dat ze verbruiken, tenzij ze intensief sporten, veel groenten eten etc.
Gemakkelijk lullen dus voor die mensen die nooit dik zijn geweest.
Makkelijk lullen? Wij worden gewoon niet dik in de eerste plaats, dat is opletten. Dikke mensen hebben het aan zichzelf te danken. Geen medelijden. En ik zou nooit applaudisseren als iemand 20 kg afgevallen is, want dat hebben ze eerst allemaal zelf eraan gegeten. Verwende luie stront dat het is
pi_140766352
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:41 schreef lwmeffix het volgende:

[..]

Makkelijk lullen? Wij worden gewoon niet dik in de eerste plaats, dat is opletten.
Jij kletst uit jouw nek. Waarschijnlijk parels voor de zwijnen maar vooruit, ik zal het een kans geven. Kijk even naar dit filmpje, dan begrijp je wat beter hoe het werkt.
#NoDAPL
pi_140767888
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij kletst uit jouw nek. Waarschijnlijk parels voor de zwijnen maar vooruit, ik zal het een kans geven. Kijk even naar dit filmpje, dan begrijp je wat beter hoe het werkt.
Leuk en aardig die documentary. Het bevestigt alleen mijn punt. Ze moet er beter op letten en had hier al jaren geleden iets aan moeten doen. Je wordt nog steeds alleen maar dik als je meer eet dan je nodig hebt. Blijft een feit. Dat je er aanleg voor hebt, moet nooit een excuus zijn.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 00:39:04 #18
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140767931
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 00:36 schreef lwmeffix het volgende:

[..]

Leuk en aardig die documentary. Het bevestigt alleen mijn punt.
Ze moet er beter op letten en had hier al jaren geleden iets aan moeten doen. Je wordt nog steeds alleen maar dik als je meer eet dan je nodig hebt. Blijft een feit. Dat je er aanleg voor hebt, moet nooit een excuus zijn.
Heb jij überhaupt naar die docu gekeken? Tot en met het einde? Blijkbaar niet want anders zou jij nu een wat minder ongenuanceerde uitspraak hebben gedaan. Daarnaast blijkt het ook uit het tijdsverschil tussen beide reacties, de docu duurt langer dan dat tijdsverschil.
Kijk nu eerst alsnog naar die docu, dan discussiëren we daarna verder. Anders kan je beter geen stelling innemen, dat is niet erg nuttig als je geen kennis van de betreffende materie hebt. ;)
#NoDAPL
pi_140768088
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 00:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Heb jij überhaupt naar die docu gekeken? Tot en met het einde.
Ik ben bekend met het (vet)metabolisme van de mens. Ik heb geen zin om een film te kijken waarin 1 onderzoek belicht wordt. (en waarbij genoeg kritische noten bij geplaatst kunnen worden)
-alleen dunne mensen
-tijdelijke experiment (lichaam heeft jaren nodig om aan te passen)
Hoe kan je iemand verdedigen die de hele dag door eet en daarnaast klaagt dat ze dik is?

Er zijn 100.000 onderzoeken die vertellen dat meer intake dan nodig is zorgt voor vet opslag.
Jij gaat 1 onderzoek eruit halen over dunne mensen die ze paar weken meer eten geven en dan conclusies trekken. Tunnelvisie

[ Bericht 11% gewijzigd door lwmeffix op 06-06-2014 00:56:13 ]
  vrijdag 6 juni 2014 @ 01:27:57 #20
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_140768919
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 00:45 schreef lwmeffix het volgende:

[..]

Ik ben bekend met het (vet)metabolisme van de mens. Ik heb geen zin om een film te kijken waarin 1 onderzoek belicht wordt. (en waarbij genoeg kritische noten bij geplaatst kunnen worden)
-alleen dunne mensen
Hoe kan je iemand verdedigen die de hele dag door eet en daarnaast klaagt dat ze dik is?

Er zijn 100.000 onderzoeken die vertellen dat meer intake dan nodig is zorgt voor vet opslag.
Jij gaat 1 onderzoek eruit halen over dunne mensen die ze paar weken meer eten geven en dan conclusies trekken. Tunnelvisie

Je hebt het niet helemaal gevolgd. Ze laten rond de vijf à tien wetenschappers aan het woord wat de fundament is voor de conclusies die getrokken worden. Het experiment met de proefpersonen is enkel een simpel voorbeeld ter ondersteuning van alle diverse theorieën over deze materie. Uiteindelijk is het enige wat het experiment met de proefpersonen laat zien dat niet alle genen bij verschillende mensen hetzelfde reageren, en dat het erg waarschijnlijk is dat het lichaam zelf een eigen soort systeem heeft om om te gaan met voedselinname.

Tl;dr: Wat dus eerder gezegd is, bekijk en begrijp eerst de docu en oordeel daarna pas.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  vrijdag 6 juni 2014 @ 01:54:55 #21
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140769312
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 00:45 schreef lwmeffix het volgende:

[..]

-alleen dunne mensen

Ik had behoorlijk veel kennis van het menselijk lichaam, zo'n beetje alle basisboeken die geneeskundestudenten lezen heb ik gelezen. Desalniettemin heb ook ik wat geleerd van deze docu. Het begin somt wat overbekende feitjes op, later wordt het interessanter. Als je niet zo eigenwijs zou zijn en wel had gekeken dan zou jij dit zelf hebben vastgesteld. Ik zou hier een samenvatting kunnen geven maar dat doe ik bewust niet, kijk nu maar gewoon, met name naar het laatste deel (15-30 minuten). Je zal zien dat jij nogal wat vooroordelen hebt die niet kloppen, zowel over obese mensen als over mensen die nooit te dik zijn geweest. Het gaat hier om meerdere feiten en mechanismes die dit tegenspreken. Ook dit experiment gaf een verrassend resultaat.
Terzijde, het is de BBC die dit maakte, niet een of ander Nederlands omroepje. Enige kwaliteit is dan ook niet verrassend.
#NoDAPL
  vrijdag 6 juni 2014 @ 01:57:50 #22
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140769335
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 01:27 schreef Joeri. het volgende:

[..]

Je hebt het niet helemaal gevolgd. Ze laten rond de vijf à tien wetenschappers aan het woord wat de fundament is voor de conclusies die getrokken worden. Het experiment met de proefpersonen is enkel een simpel voorbeeld ter ondersteuning van alle diverse theorieën over deze materie. Uiteindelijk is het enige wat het experiment met de proefpersonen laat zien dat niet alle genen bij verschillende mensen hetzelfde reageren, en dat het erg waarschijnlijk is dat het lichaam zelf een eigen soort systeem heeft om om te gaan met voedselinname.
Ik houd me nu even in en ik ga niet uitleggen wat dit resultaat is aangezien we dan het - ik discussiëer zonder me eerst in iets te verdiepen - gedrag belonen. Deze uitkomst is verbluffend maar de duiding daar gaat het inderdaad om.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bram_van_Loon op 06-06-2014 02:40:28 ]
#NoDAPL
  vrijdag 6 juni 2014 @ 02:39:25 #23
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140769686
Hier nog wat leesvoer: http://www.wholeliving.co(...)oss-how-find-balance

Scientists are discovering there's a hidden key to shedding pounds, and it's got little to do with calories or willpower. Meet your hormones -- and the surprising effect they have on weight.
...

Hier wordt uitgelegd wat het geheim is van gewichtsverlies. Het is voor bijna iedereen haalbaar maar het kost veel inzet. Laat ik het zo zeggen, ik heb zelf exact datgene ontdekt wat hier wordt uitgelegd, gewoon door het uit te proberen. Het werkt!
#NoDAPL
pi_140771171
Deze topic maakt mij blij, zzzzzzzz
pi_140774504
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 02:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hier nog wat leesvoer: http://www.wholeliving.co(...)oss-how-find-balance

Scientists are discovering there's a hidden key to shedding pounds, and it's got little to do with calories or willpower. Meet your hormones -- and the surprising effect they have on weight.
...

Hier wordt uitgelegd wat het geheim is van gewichtsverlies. Het is voor bijna iedereen haalbaar maar het kost veel inzet. Laat ik het zo zeggen, ik heb zelf exact datgene ontdekt wat hier wordt uitgelegd, gewoon door het uit te proberen. Het werkt!
Als ik dit weekend tijd heb, zal ik het eens bekijken en kom er dan op terug. Al snap ik nog steeds niet wat ons zwijntje Charlotte er mee te maken heeft.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')