Zal voor je duimenquote:Op donderdag 27 november 2014 06:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen voor het tentamen van vandaag. Voor die van morgen moet ik nog wel bezig.
Wish me luck
Als het ter sprake komt is het raar om er geheimzinnig over te doen, toch? Je kan het maar beter weten.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
Vertellen jullie je vriendin altijd over je vorige relaties?
Succes! Ik zal voor je duimen.quote:Op donderdag 27 november 2014 06:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen voor het tentamen van vandaag. Voor die van morgen moet ik nog wel bezig.
Wish me luck
Welke vriendin? Huehuehuequote:Op donderdag 27 november 2014 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
Vertellen jullie je vriendin altijd over je vorige relaties?
Succes, ik ga maar weer duimenquote:Op donderdag 27 november 2014 06:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wish me luck
Succesquote:Op donderdag 27 november 2014 08:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Bedankt allen. Hopelijk helpt het.
Nog 7 min
Succesquote:Op donderdag 27 november 2014 08:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog 7 min
Nog 7 min
Succes we duimen met je mee.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog 7 min
zo liefquote:Op donderdag 27 november 2014 09:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Succes we duimen met je mee.
Wordt wel maar half, want de andere helft is al voor Thijs 'n sollicitaties.
Ik moet over een half uurquote:Op donderdag 27 november 2014 09:13 schreef aeque het volgende:
In de wachtruimte bij de tandarts, oh what a joy...
Zou wel grappig zijn, en dan een topic openen over hoe moeilijk keuzes maken is.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
zo lief![]()
Ik doe met je mee. Straks krijgt Thijs gewoon 4 goede aanbiedingen
Beter wat te kiezen dan dat hij moet posten dat er niets is.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, en dan een topic openen over hoe moeilijk keuzes maken is.
truequote:Op donderdag 27 november 2014 09:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Beter wat te kiezen dan dat hij moet posten dat er niets is.
Ik had eigenlijk een half uur geleden al een afspraak.quote:
Oh bij mij is het vandaag gelukkig alleen maar nieuwe foto's maken en hoeveel vullingen er vervangen moeten worden over 3 weken, dat is pas pijnlijk, dat uitboren van die oude vulling, dus vandaag is nog lekker relaxedquote:Op donderdag 27 november 2014 09:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een half uur geleden al een afspraak.
Maar goed, iets met doodangsten uitstaan enzo...
Ik had nu gelukkig alleen controle het grote werk volgt nog.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh bij mij is het vandaag gelukkig alleen maar nieuwe foto's maken en hoeveel vullingen er vervangen moeten worden over 3 weken, dat is pas pijnlijk, dat uitboren van die oude vulling, dus vandaag is nog lekker relaxed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |