Zekerquote:
Mijn familie zit in Nederland, en mijn beste vrienden in Stornoway, Dublin en Guadaloupe. Not really helping this miserable piece of human beingquote:Op donderdag 27 november 2014 13:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan is het soms ook wel lekker om helemaal niets te hebben :$ (op goede vrienden/familie/fijne mensen om je heen).
Happy for you, bro.quote:
Ok, laat maar weten wat ik nog meer kan zeggen om je nog beroerder te laten voelenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn familie zit in Nederland, en mijn beste vrienden in Stornoway, Dublin en Guadaloupe. Not really helping this miserable piece of human being
Wat ben je toch behulpzaamquote:Op donderdag 27 november 2014 13:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, laat maar weten wat ik nog meer kan zeggen om je nog beroerder te laten voelenkomt wel goed
Kun je misschien nog helpen verven.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed plan. Even een ticket boeken.
Ga weg.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je misschien nog helpen verven.
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel minder eng dan verwacht. Instructeur is enorm aardig. Dat is wel fijn.
Heb vooral moeite met mijn baan in te schatten en daar ook bij de bochten niet buiten te schieten. En ik heb nog wat moeite met alles tegelijk.Dus als ik aan het sturen ben dan vergeet ik de koppeling, of als ik wel aan de koppeling denk dan vergeet ik de richting aan te geven.
![]()
Verder schijn ik vooral te hard te rijden. Wie had dat ooit verwacht.
"Welcome to the world of modern technology! Where things brum when turned on, beep when being operated, and stay silent when broken."quote:Op donderdag 27 november 2014 15:15 schreef Samzz het volgende:
Aaaaargh, ik word gillend geeeeeeek! De schilders gebruiken een hoogwerker. Bromt ie niet, dan piept ie wel
.
Mooi nummerquote:
Ik heb echt zin om de kabels door te snijdenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Welcome to the world of modern technology! Where things brum when turned on, beep when being operated, and stay silent when broken."
Kill it with fire.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om de kabels door te snijden.
Dank je!quote:
Jou verdenken ze toch nietquote:Op donderdag 27 november 2014 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om de kabels door te snijden.
Netjes dat ze dat doen, gaat je lukkenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:56 schreef El_Thijs het volgende:
Kreeg net nog de voorbereiding en extra tips. Altijd handig en je wordt er wijzer vanMorgen ga ik mijn uiterste best doen om die opdracht binnen te halen!
Vind ik ook. Ze konden mijn lichaamstaal goed lezen en dat hoor ik niet heel vaak. Morgen op tijd de auto in en hopen op geen filesquote:Op donderdag 27 november 2014 15:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Netjes dat ze dat doen, gaat je lukken
Gewoon wat extra tijd rekenen, beter te vroeg dan te laatquote:Op donderdag 27 november 2014 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ze konden mijn lichaamstaal goed lezen en dat hoor ik niet heel vaak. Morgen op tijd de auto in en hopen op geen files
Ja daarom. Moet er om 10 uur zijn maar ik zorg wel dat ik op tijd wegrijd. Half 9 of eerder.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon wat extra tijd rekenen, beter te vroeg dan te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |