Dank u, deernequote:
You got some?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan houd ik mijn goede nieuws wel voor mijzelf
De stallen of het schilderwerk?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ze zijn de stallen op het werk aan het schilderen. Complete chaos. Echt. Complete chaos.
Zekerquote:
Oh, jij ouwe hofmakert! Hoe heet ze?quote:
Beidequote:Op donderdag 27 november 2014 12:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De stallen of het schilderwerk?
Huisquote:Op donderdag 27 november 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, jij ouwe hofmakert! Hoe heet ze?
Sociale werkplaats gevraagd om het te doen?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ze zijn de stallen op het werk aan het schilderen. Complete chaos. Echt. Complete chaos.
quote:
Zelfde plaats, vlakbij centrum, per wanneer hangt af van de bank en notaris; december of januari.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk! Waar? Zelfde plaats? Per wanneer?
Oh maar best wel snel al dan! En geen hond meer dan? Of kan dat in deze woning wel?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelfde plaats, vlakbij centrum, per wanneer hangt af van de bank en notaris; december of januari.
Ben er al 2 maanden mee bezigquote:Op donderdag 27 november 2014 12:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh maar best wel snel al dan! En geen hond meer dan? Of kan dat in deze woning wel?
Oh ik dacht dat je al een hond had die half van jou was.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben er al 2 maanden mee bezig
Geen idee of ik dan een huisdier neem, eerst maar eens huis gereed maken
Hond is van mijn zus/oudersquote:Op donderdag 27 november 2014 12:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al een hond had die half van jou was.
Maar goed nieuwsLekker topic zo, mag ook wel een keer!
Zie je wel, ging bestquote:Op donderdag 27 november 2014 12:58 schreef Myraela het volgende:
Nergens tegen aan gereden, kom maar op met dat rijbewijs.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 27 november 2014 12:58 schreef Myraela het volgende:
Veel minder eng dan verwacht. Instructeur is enorm aardig. Dat is wel fijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Hoe vond je het? En hoe was je instructeur, ook altijd wel belangrijk?
let me balance it out. Ziek naar huis gegaan en ik mis mijn mooie meisjequote:Op donderdag 27 november 2014 12:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al een hond had die half van jou was.
Maar goed nieuwsLekker topic zo, mag ook wel een keer!
Ik luisterde al naar het nieuws, maar ze hadden niets gezegd over ernstige auto-ongelukkenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:58 schreef Myraela het volgende:
Komt allemaal goedquote:Op donderdag 27 november 2014 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel minder eng dan verwacht. Instructeur is enorm aardig. Dat is wel fijn.
Heb vooral moeite met mijn baan in te schatten en daar ook bij de bochten niet buiten te schieten. En ik heb nog wat moeite met alles tegelijk.Dus als ik aan het sturen ben dan vergeet ik de koppeling, of als ik wel aan de koppeling denk dan vergeet ik de richting aan te geven.
![]()
Verder schijn ik vooral te hard te rijden. Wie had dat ooit verwacht.
Ik ben hier hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
let me balance it out. Ziek naar huis gegaan en ik mis mijn mooie meisje
Dat komt vanzelf, klinkt als een goed verlopen eerste ritje.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel minder eng dan verwacht. Instructeur is enorm aardig. Dat is wel fijn.
Heb vooral moeite met mijn baan in te schatten en daar ook bij de bochten niet buiten te schieten. En ik heb nog wat moeite met alles tegelijk.Dus als ik aan het sturen ben dan vergeet ik de koppeling, of als ik wel aan de koppeling denk dan vergeet ik de richting aan te geven.
![]()
Verder schijn ik vooral te hard te rijden. Wie had dat ooit verwacht.
Jij bent een mooi meisje maar niet mijn mooie meisjequote:
Kan je geen real life size foto van haar in je appartement hangen? Misschien helpt dat iets en is gelijk weer creepy genoeg dat inbrekers je huisje misschien ook wel overslaanquote:Op donderdag 27 november 2014 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent een mooi meisje maar niet mijn mooie meisje
Dan ga ik haar alleen maar meer missenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je geen real life size foto van haar in je appartement hangen? Misschien helpt dat iets en is gelijk weer creepy genoeg dat inbrekers je huisje misschien ook wel overslaan
En beterschap!
Goed plan. Even een ticket boeken.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
Ga lekker bij je vriendin uitzieken. Kopje soep erbij.
Ah tof man!quote:
Komt goed Barb, ze zal ongetwijfeld aan je denkenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
let me balance it out. Ziek naar huis gegaan en ik mis mijn mooie meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |