Het geeft zon lekkere opluchting als het afgelopen is...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom kijk ik dit kut programma nog
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wist niet dat zij een stelletje waren.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
hey zijn die een stel, nooit geweten
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wist niet dat zij een stelletje waren.
Moet ik die kale kennen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
hey zijn die een stel, nooit geweten
Ja van van muiswinkelquote:
quote:
Het was maar een clownquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Marcoss het volgende:
Studio Spaan, dat was pas een geniaal programma
Peter R heeft ook zo'n ding, dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geven ze die internationale emmy's niet elke maand 100 van weg?
EEN SCHWEMBAD!quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Marcoss het volgende:
Studio Spaan, dat was pas een geniaal programma
Zo deden ze dat ook in de tijd van de here Jezus.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gatver.
Warm eten eten met een lepel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robbert Dijkgraaf over 'Het Oneindige' - 27-11-2014
Professor Robbert Dijkgraaf is terug met een gloednieuwe DWDD University. Op vrijdagavond 28 november geeft hij een live hoorcollege op NPO 1. Dit keer zal Dijkgraaf ons meenemen in de magische wereld van het Oneindige.
Getallen zijn overal om ons heen, van klein tot bizar groot. Waar je denkt dat je niet meer verder kunt, daar begint het Oneindige, en zelfs daar voorbij blijkt nog een hele wereld aan mogelijkheden schuil te gaan.
Zoals we van hem gewend zijn maakt Robbert Dijkgraaf zijn college concreet aan de hand van historische beelden, charmante huis-, tuin-, en keukenvoorbeelden en spectaculaire animaties.
Uitzending: vrijdag 28 november, 20:30 uur op NPO1
Tafelheer: Pieter van den Hoogenband
Geweldig al die WK-specials inderdaad!quote:
Vooral die vd Kerkhofjes zijn briljant gewoonquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:16 schreef luxerobots het volgende:
Knap, echt, uitstraling, gevoel, puur.
Clichépraat van Van Tijn.
De Mart trekt toch wel de kijkers dus de rest van de items hoeft niet van enig niveau te zijn.quote:
Spijk ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die vrouw heeft wel mooie krullen.
~ alors
Ik zou er helemaal gek van worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt in bed geen kussen nodig
2e hands kerstboom lookquote:Op donderdag 27 november 2014 19:17 schreef Pandaplint het volgende:
Zo, Spike is ook met de brommert
Dat zijn geen krullen en ook niet mooi.quote:
Ik heb mijn haartjes toevallig net vandaag gefreshed bij een niggerkapper. (om Royston te parafraseren)quote:Op donderdag 27 november 2014 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou er helemaal gek van worden.
Tondeuse standje 2mm is mijn favoriete kapsel
Die heeft ie een, om lekker mee te touperen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:17 schreef luxerobots het volgende:
Spike mag ook wel een kam kopen.
Potjandorie, die beatmuziek van tegenwoordig vind ik maar apengekrijs.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:20 schreef Apotheose het volgende:
ok het kan erger.... Wat een herrie nu
schaamteloos ook. Jezelf nog een schouderklopje geven dat de kaarten zo snel zijn uitverkochtquote:Op donderdag 27 november 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu gaan ze zichzelf hypen.
Over Matthijs maak je geen grappen, staat in het contract.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:33 schreef luxerobots het volgende:
De versprekingen van Matthijs hebben ze er maar uitgelaten?
Vandaar nooit DWDD onder de loep bij LuckyTV.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over Matthijs maak je geen grappen, staat in het contract.
je omschrijft de geschiedenis van de popmuziek?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:39 schreef Specularium het volgende:
Middelmatige troep, moet ook wel als je te veel onder invloed bent om meer dan 3 akkoorden te spelen.
Zo zou je het ook kunnen zeggen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je omschrijft de geschiedenis van de popmuziek?
Hopelijk niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:40 schreef Webschip het volgende:
Gaat die vent nog ooit van het scherm?
Mart zal eeuwig op TV blijven.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:40 schreef Webschip het volgende:
Gaat die vent nog ooit van het scherm?
Nooit van gehoord, ben er nu wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
ik zou ooit dat stukje tour de France nog wel eens willen zien toen Mart commentaar deed en er "ingebroken" werd door een zendamateur met een stukje van Tarzoon. Dat was hilarisch. Maar hij heeft het met zijn macht kennelijk volledig laten wissen.
quote:
Er was ook nog een twitteraccount genaamd @AidsVoorSmeetsquote:Op donderdag 27 november 2014 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mart.auf.wiedersehen.smeets
Tomquote:
Iedereen zou in de reet van Mart willen kruipen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:46 schreef Heufd het volgende:
Twee mensen kruipen Mart in de reet. Pijnlijke tv.
Genoeg plek ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen zou in de reet van Mart willen kruipen.
Het was een stukje met neukende insecten, dus Anette van Trigt zegt dat ze ineens een filmpje van dieren heeft, en Mart vraagt: "o, een natuurprogramma?" en hoe ze toen probeerde uit te leggen wàt we zagen ipv fietsende herenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, ben er nu wel benieuwd naar.
Ik lach me een breuk. Vertel me meer.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Het was een stukje met neukende insecten, dus Anette van Trigt zegt dat ze ineens een filmpje van dieren heeft, en Mart vraagt: "o, een natuurprogramma?" en hoe ze toen probeerde uit te leggen wàt we zagen ipv fietsende heren![]()
![]()
"eh nee, niet echt een natuurfilm..."
Je zou het haast denken.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mart zal eeuwig op TV blijven.
twitter:WielrenFreak twitterde op donderdag 27-11-2014 om 19:50:25@dwdd Wat een hersenloos gedweep met een megalomaan die wegens gebrek aan gewicht omhoog is gevallen. Bah smakeloos reageer retweet
twitter:clijng twitterde op donderdag 27-11-2014 om 19:50:02Hoe bestaat het dat die kwal fans heeft. #dwdd reageer retweet
twitter:pesla twitterde op donderdag 27-11-2014 om 19:47:47Er zitten twee fans van Mart Smeets aan tafel bij @dwdd. De enige twee in Nederland. Haal dat eens snel van de buis! reageer retweet
twitter:MrsVenderleek twitterde op donderdag 27-11-2014 om 19:51:01Nou, opzouten met die Smeets!!! #dwdd reageer retweet
twitter:
Wat een enge mensen zeg.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Je zou deze mensen toch een enkeltje Raqqa gunnen.twitter:WielrenFreak twitterde op donderdag 27-11-2014 om 19:50:25@dwdd Wat een hersenloos gedweep met een megalomaan die wegens gebrek aan gewicht omhoog is gevallen. Bah smakeloos reageer retweet
twitter:clijng twitterde op donderdag 27-11-2014 om 19:50:02Hoe bestaat het dat die kwal fans heeft. #dwdd reageer retweet
twitter:pesla twitterde op donderdag 27-11-2014 om 19:47:47Er zitten twee fans van Mart Smeets aan tafel bij @dwdd. De enige twee in Nederland. Haal dat eens snel van de buis! reageer retweet
twitter:MrsVenderleek twitterde op donderdag 27-11-2014 om 19:51:01Nou, opzouten met die Smeets!!! #dwdd reageer retweet
twitter:
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Je zou deze mensen toch een enkeltje Raqqa gunnen.twitter:WielrenFreak twitterde op donderdag 27-11-2014 om 19:50:25@dwdd Wat een hersenloos gedweep met een megalomaan die wegens gebrek aan gewicht omhoog is gevallen. Bah smakeloos reageer retweet
twitter:
Dit inderdaad. Doet me wel denken aan Gordon (inb4quote:
Het is echt te genant ditquote:Op donderdag 27 november 2014 19:47 schreef marcodej het volgende:
Pure improvisatie. Het plaatje stond al klaar.
Overzicht van de maand, Hans.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:04 schreef Snowballed het volgende:
Is dit een herhaling ofzo..?![]()
Al die stukjes zijn al eens langs gekomen..
Mediauitzending, dan heeft de redactie een vrijdagavondje vrij.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:04 schreef Snowballed het volgende:
Is dit een herhaling ofzo..?![]()
Al die stukjes zijn al eens langs gekomen..
Oh ja....quote:
Je bent zelf een mongool.quote:
Gefeliciteerd nog met je aankoop.quote:
Dank. Tibbe City is een fijn mens rijker.quote:
De meest hippe hipster...quote:
Het IQ van Katwijk zal nu nog verder dalen helaas.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dank. Tibbe City is een fijn mens rijker.
Hij klinkt als een ekster...quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:13 schreef schoolstudent het volgende:
Wat men hier ook denkt over Marc Marie, zijn lach is wel te briljant.
Daar draait dat hipster gedoe toch ook precies om..?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar lijkt hij zelf nogal in te geloven ja
bij echte hipsters niet, daarom is hij ook geen hipsterquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daar draait dat hipster gedoe toch ook precies om..?
Ja maar dan Nederlands, en dus slecht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:16 schreef Travel. het volgende:
Dit lijkt wel verdacht veel op zogenaamd grappige Amerikaanse talkshows.
die tegenwoordig in de tvdd zitten jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:16 schreef Travel. het volgende:
Dit lijkt wel verdacht veel op zogenaamd grappige Amerikaanse talkshows.
Dat moet van de regisseur.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:23 schreef JaneDoe het volgende:
waarom lacht iedereen daar aan tafel?
Als ze niet lachen, dan wordt het ongemakkelijk. Dat vindt niemand leuk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:23 schreef JaneDoe het volgende:
waarom lacht iedereen daar aan tafel?
want dat is t nu niet?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze niet lachen, dan wordt het ongemakkelijk. Dat vindt niemand leuk.
Nou, ik ben daar serieus geboeid door. SBS maakt waardeloze programma's die mensen dus niet bekijken. Wordt een zelfde soort programma uitgezonden op RTL4, dan zijn er 3x zoveel kijkers. Ik vind dat een opmerkelijk fenomeen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het probleem van SBS6 is, dat niemand er naar kijkt.
Sowieso belachelijk dat ze dat meisje uitnodigen. Wordt ze op deze manier het gezicht van de nabestaanden van de ramp. En waarom? Omdat ze zo'n mooi (*pinkt traantje weg*) verhaal had met die herdenking.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:19 schreef Travel. het volgende:
Belachelijk dat ze een meisje wat komt praten over haar dode moeder laten wachten tot het einde voor een aantal schijtlollige mensen.
Het lijkt wel op RTL late night
Ik vind Hansie Hansie het enige sympathieke SBS gezicht, misschien moeten ze vaker Funny Videos uitzenden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou, ik ben daar serieus geboeid door. SBS maakt waardeloze programma's die mensen dus niet bekijken. Wordt een zelfde soort programma uitgezonden op RTL4, dan zijn er 3x zoveel kijkers. Ik vind dat een opmerkelijk fenomeen.
Naar de shows op zondagavond wordt nog wel aardig gekeken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het probleem van SBS6 is, dat niemand er naar kijkt.
Nou ja, ik denk dat ik haar verhaal boeiender vind dan dat schijtlollige programma van Arjan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat ze dat meisje uitnodigen. Wordt ze op deze manier het gezicht van de nabestaanden van de ramp. En waarom? Omdat ze zo'n mooi (*pinkt traantje weg*) verhaal had met die herdenking.
No offense aan dat meisje, maar dwdd had wel meer verantwoordelijkheid mogen nemen hierin.
Marco is naar Rijnsburg gewaaid.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je dat Marco met alle winden meewaait?
Volgens mij heb ik deze grap gejat.
Wat houdt Katwijk nu nog over?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Marco is naar Rijnsburg gewaaid.Katwijk kan nu wel opgedoekt worden.
Een soort braakliggend Tsjernobyl terrein bovenop de boulevard. Het is niet om aan te gluren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat houdt Katwijk nu nog over?
Er moet een conflict aan tafel komen, wat dan aan het eind van de aflevering wordt opgelost.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:29 schreef Paxcon het volgende:
wat geilen ze weer op elkaar
eng wereldje
Over dik een jaar pas.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Marco is naar Rijnsburg gewaaid.Katwijk kan nu wel opgedoekt worden.
Brugklasquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er moet een conflict aan tafel komen, wat dan aan het eind van de aflevering wordt opgelost.
Het leven zou meer zoals Brugklas moeten zijn.
Nog een paar weken dan is het weer mooi.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een soort braakliggend Tsjernobyl terrein bovenop de boulevard. Het is niet om aan te gluren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |