Het geeft zon lekkere opluchting als het afgelopen is...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom kijk ik dit kut programma nog
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wist niet dat zij een stelletje waren.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
hey zijn die een stel, nooit geweten
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wist niet dat zij een stelletje waren.
Moet ik die kale kennen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
hey zijn die een stel, nooit geweten
Ja van van muiswinkelquote:
quote:
Het was maar een clownquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Marcoss het volgende:
Studio Spaan, dat was pas een geniaal programma
Peter R heeft ook zo'n ding, dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geven ze die internationale emmy's niet elke maand 100 van weg?
EEN SCHWEMBAD!quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Marcoss het volgende:
Studio Spaan, dat was pas een geniaal programma
Zo deden ze dat ook in de tijd van de here Jezus.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gatver.
Warm eten eten met een lepel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robbert Dijkgraaf over 'Het Oneindige' - 27-11-2014
Professor Robbert Dijkgraaf is terug met een gloednieuwe DWDD University. Op vrijdagavond 28 november geeft hij een live hoorcollege op NPO 1. Dit keer zal Dijkgraaf ons meenemen in de magische wereld van het Oneindige.
Getallen zijn overal om ons heen, van klein tot bizar groot. Waar je denkt dat je niet meer verder kunt, daar begint het Oneindige, en zelfs daar voorbij blijkt nog een hele wereld aan mogelijkheden schuil te gaan.
Zoals we van hem gewend zijn maakt Robbert Dijkgraaf zijn college concreet aan de hand van historische beelden, charmante huis-, tuin-, en keukenvoorbeelden en spectaculaire animaties.
Uitzending: vrijdag 28 november, 20:30 uur op NPO1
Tafelheer: Pieter van den Hoogenband
Geweldig al die WK-specials inderdaad!quote:
Vooral die vd Kerkhofjes zijn briljant gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |