MEN FB is van hem !!!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik wil 'm nog wat vragen over de Fok! PR.
Echt he....dat eeuwige "doe normaal" als eerste in de regels.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:44 schreef sig000 het volgende:
Op advies van Bart heb ik de forumindex nagekeken en verdomd hij is weer teruggekeerd als DIG mod.
En nu ? Kom er bijna nooit ...quote:Op woensdag 26 november 2014 20:44 schreef sig000 het volgende:
Op advies van Bart heb ik de forumindex nagekeken en verdomd hij is weer teruggekeerd als DIG mod.
Ik zie Dees niet op DIG of op MEN,quote:Op woensdag 26 november 2014 20:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt he....dat eeuwige "doe normaal" als eerste in de regels.![]()
Tijd dat Deisyy die onzin eens aan gaat pakken.
Zonder Deisyy en FANN is het toch anders hier. Het natuurlijk evenwicht is een beetje verstoord.quote:
Komt wel weer goed.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zonder Deisyy en FANN is het toch anders hier. Het natuurlijk evenwicht is een beetje verstoord.
Ja wanneer komen ze terug?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zonder Deisyy en FANN is het toch anders hier. Het natuurlijk evenwicht is een beetje verstoord.
Ik had nog wat tegoed van buurman.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus nu mag jij weer PC klusje doen wanneer het uitkomt
en/of ze zijn aan de cokequote:Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geniet er maar van, voor je het weet kruipen ze rond en breken de hele tent af.
Bel Sas dan wakker of schop Lienekien uit dr bed .. Just Me zit nu nog waarschijnlijk onder de melk boertjes op dr schouders ...quote:
Dat vroeg ik niet, ik vroeg wanneer Dees en Fann weer eens terugkomen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel Sas dan wakker of schop Lienekien uit dr bed .. Just Me zit nu nog waarschijnlijk onder de melk boertjes op dr schouders ...
Dat kopen zequote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat jij je coke rondslingeren ? Ik stop het toch altijd minimaal op 2 m hoog weg
Deisyy is net vandaag op vakantie gegaan naar Mexico voor 2 weken.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:00 schreef drakin het volgende:
Dat vroeg ik niet, ik vroeg wanneer Dees en Fann weer eens terugkomen.
Dees is 2 week weg vanaf nu volgens mij, maar als Donald vervelend is en de wifi doet het meldt ze zich wel ... Fann durf ik niet te zeggen (vermoedens dat Pa weer de oorzaak is )quote:Op woensdag 26 november 2014 21:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, ik vroeg wanneer Dees en Fann weer eens terugkomen.
Van Fann weet ik niet of ze wat gezegd had, haar vader weet ik, die begon na 3 dagen sterfbed weer rond te lopen dacht ik. Maar hoe het nu is weet ik dus niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy is net vandaag op vakantie gegaan naar Mexico voor 2 weken.
FANN is afwachten. Rottijd ivm haar vader, maar die zal vroeg of laat wel weer opduiken.
Het gaat nog goed met je geheugen, dacht even dat je van Dees het nu al vergeten was dat ze naar mexico vertrokken was om tussen de haaien te snorkelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees is 2 week weg vanaf nu volgens mij, maar als Donald vervelend is en de wifi doet het meldt ze zich wel ... Fann durf ik niet te zeggen (vermoedens dat Pa weer de oorzaak is )
Laatste bericht was niet goed. Klonk alsof het een laatste opleving was.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef drakin het volgende:
Van Fann weet ik niet of ze wat gezegd had, haar vader weet ik, die begon na 3 dagen sterfbed weer rond te lopen dacht ik. Maar hoe het nu is weet ik dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |